eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa i montaż separatora-płuczki piasku na Oczyszczalnię Ścieków



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Tychy: Dostawa i montaż separatora-płuczki piasku na Oczyszczalnię Ścieków
Numer ogłoszenia: 93142 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż separatora-płuczki piasku na Oczyszczalnię Ścieków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące producenta urządzenia: Wykonawca zapewni posiadanie przez producenta urządzenia certyfikatu ISO 9001. Wymagania techniczno-materiałowe: wydajność w przeliczeniu na pulpę piaskową nie mniej niż 16 l/s, wydajność w przeliczeniu na piasek nie mniej niż 1,5 t/h, redukcja zanieczyszczeń organicznych w piasku do poziomu poniżej lub równo 3% strat przy prażeniu, efektywność separacji nie mniej niż 95% dla uziarnienia powyżej lub równo 0,2mm, stopień odwodnienia piasku nie mniej niż 85%, zużycie medium płuczącego nie więcej niż 5,0 m3/h, separacja i płukanie piasku powinny odbywać się w jednym urządzeniu, urządzenie powinno umożliwiać stały proces płukania i separacji przy jednoczesnym napływie pulpy piaskowej, separator piasku ma być uruchamiany sygnałem miernika ciśnienia hydrostatycznego pulpy piaskowej, płukanie piasku powinno odbywać się na złożu wzruszanym przy pomocy mieszadła, przenośnik ślimakowy wałowy powinien być wykonany ze stali nie gorszej niż wg DIN 1.4301, dwustronnie łożyskowany, możliwość obrotu króćca wlotowego o 360 st, urządzenie przystosowane do umieszczenia na zewnątrz, przystosowane do pracy w zmiennych warunkach atmosferycznych od -25 do +40 st C, wszystkie elementy mające kontakt ze ściekami/piaskiem (za wyjątkiem armatury), napędów i łożysk, w tym przenośnik ślimakowy powinny być wykonane ze stali nierdzewnej nie gorszej niż DIN 1.4301/1.4307, poddanej w całości pasywacji poprzez zanurzenie w kąpieli kwaśnej, minimalna grubość elementów blach płuczki powinna wynosić 2,5mm, minimalna grubość elementów blach przenośnika powinna wynosić 4,0mm. Szafa zasilająco-sterownicza: montaż przy separatorze, w odległości do 5m od separatora (po ustaleniu z Zamawiającym), stopień ochrony minimum IP 65, materiał wykonania: stal nierdzewna; sterownik PLC serii S7-1200, z interfejsem Profibus DP, Panel operatorski: przekątna ekranu min. 5 cali, ekran dotykowy, odporny na warunki zewnętrzne, Funkcje panelu operatorskiego: wskazanie trybu pracy urządzenia, stanu napędów, elektrozaworów, zasuw (praca/gotowość/awaria) rodzaju awarii, stanów i pomiarów z czujników, sygnalizacja przekroczenia wartości dopuszczalnych (np. poziomu maksymalnego), wskazanie liczby godzin pracy napędów, liczniki załączeń napędów, możliwość wprowadzenia nastaw urządzenia, możliwość załączania/wyłączania napędów, elektrozaworów, zasuw w trybie serwisowym, kasowanie awarii, historia alarmów. Wszystkie komunikaty w języku polskim. Urządzenie będzie współpracowało z czterema istniejącymi piaskownikami, w skład każdego wchodzi zgarniacz denny i pompa Amarex F 185 firmy KSB o wydajności nominalnej 15 l/min. Układ pracuje sekwencyjnie w cyklu: 10 min pracy pompy pulpy, 2,5 min przerwy i praca kolejnej pompy przez 10 min, 2,5 min przerwy itd. w normalnym trybie pracy pracują trzy piaskowniki, w przypadku okresu deszczowego włączany jest do pracy czwarty piaskownik. Czas cyklu jest stały i wynosi 50 min. Nie dopuszcza się zastosowania urządzeń prototypowych. Zamawiający zobowiązuje się do wykonania rurociągów doprowadzających pulpę piasku i wodę płuczącą do urządzenia, odprowadzających ścieki oraz zapewnienie zasilania i doprowadzenie przewodów sygnałowych do szafy zasilająco-sterowniczej urządzenia. Wymagania stawiane Wykonawcom: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko na teren Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach przy ul. Lokalnej, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w godz. 7.00-15.00 w dni robocze - od poniedziałku do piątku, po uprzednim zawiadomieniu co najmniej na jeden dzień przed dostawą. Wykonawca zobowiązany jest zamontować urządzenie uzgadniając lokalizację i szczegóły montażu z Zamawiającym, a dokumentem bazowym będzie Projekt wykonawczy dla zadania: montaż separatora-płuczki piasku w ramach przebudowy Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie 20 pracowników zamawiającego -operatora, mechaników, elektryków- z budowy, obsługi i prac konserwacyjno-remontowych urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest na etapie dostawy do dostarczenia: dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia, deklaracji zgodności, certyfikat CE, oświadczenia producenta o zabezpieczeniu antykorozyjnym urządzenia metodą pasywacji zanurzeniowej, certyfikat ISO, wykaz części szybko zużywających w okresie gwarancji. Okres gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia wynosi minimum 24 miesięcy, a maksymalnie 36 miesięcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ oraz potwierdzi wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech głównych dostaw separatora - płuczki piasku oferowanego typu, charakteryzujących się roczną eksploatacją wraz z podaniem dowodów, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opis oferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1A do siwz, wyniki badań piasku z co najmniej trzech ze wskazanych w załączniku 7A dostaw urządzeń. Dopuszcza się wyłącznie wyniki akredytowanych badań, potwierdzające redukcję części organicznych do poziomu poniżej lub równo 3 % strat przy prażeniu, oraz stopień odwodnienia piasku nie mniej niż 85%, kartę katalogową lub opis techniczny urządzenia, rysunek techniczny urządzenia, zawierający wszystkie istotne wymiary urządzenia, oświadczenie Wykonawcy, że urządzenie spełnia zasadnicze wymagania bezpieczeństwa (zgodnie z dyrektywą 2006/42/WE) jest oznaczone znakiem CE i opatrzone deklaracją zgodności - załącznik nr 6A do siwz.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja i rękojmia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. M. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414 - Sekretariat, IV piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.