eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ulicy Piekary 17 w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-06-20

Poznań: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ulicy Piekary 17 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 93033 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ulicy Piekary 17 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca obowiązany jest do kompleksowego i stałego utrzymania czystości w całym budynku biurowym przy ul. Piekary 17 w Poznaniu. Obiekt jest własnością Województwa Wielkopolskiego w administrowaniu przez Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu. Codziennie: We wszystkich pomieszczeniach biurowych, korytarzach klatkach schodowych i WC: zamiatanie i mycie posadzek z PCV. Zamiatanie i mycie posadzek z płytek granitowo - gresowych matowych i szkliwionych. Odkurzanie wykładzin dywanowych. Zamiatanie i konserwacja posadzek z paneli podłogowych. Odkurzanie biurek, szaf, stołów, krzeseł, foteli i innych mebli biurowych, parapetów / wycieranie na wilgotno /, telefonów, urządzeń komputerowych, telefaksowych, kserokopiarek, itp. Wynoszenie do pojemników do tego przeznaczonych nieczystości stałych. Mycie przyborów i urządzeń toaletowych w pomieszczeniach WC i szafkach korytarzowych oraz popielniczek i koszy na śmieci. Usuwanie pajęczyn z ścian i sufitów. Uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w płynie, oraz ręczników higienicznych, powyższe środki higieniczne dostarcza Zamawiający. Sprawdzanie zamknięcia okien i drzwi oraz odłączenia urządzeń od zasilania elektrycznego. W tym dyżur jednoosobowy w godzinach pracy Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych do utrzymania na bieżąco czystości pomieszczeń znajdujących się w obiekcie sprzątanym. Raz w miesiącu: Mycie ścian korytarzy i klatki schodowej, szaf korytarzowych, drzwi wejściowych do pomieszczeń oraz przeszklonych na korytarzach, balustrad i poręczy klatek schodowych i itp. Raz na kwartał: Czyszczenie z konserwacją akrylową oraz polerowanie posadzek z PCV i granitowo - gresowych sposobem maszynowym z zabezpieczeniem antypoślizgowym. Czyszczenie za pomocą maszyn typu -kombajn- wykładzin dywanowych i obić tapicerskich. Konserwację mebli biurowych. Podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzątania zgłoszonych przez Zamawiającego ustnie, telefonicznie, faksem lub pisemnie. Rzeczywista powierzchnia sprzątania na dzień 14 kwietnia 2016 r wynosi: Razem: 30,86+232,44+229,11+230,97+455,09+193,71+114,01+2,80 = 1488,99 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Połysk II sp. z o. o., ul. Czwartaków 25, 61-495 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179485,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 197487,57

  • Oferta z najniższą ceną: 197487,57 / Oferta z najwyższą ceną: 260102,13

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawą prawną ustalenia wartości przedmiotu zamówienia publicznego na wykonanie usługi sprzątania biur - usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, o charakterze priorytetowym, powtarzających się okresowo i wartości zamówienia mniejszych niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.