eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Wykonywanie usług dozoru w obiektach Urzędu Miasta Bolesławiec.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Bolesławiec: Wykonywanie usług dozoru w obiektach Urzędu Miasta Bolesławiec.
Numer ogłoszenia: 92948 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bolesławiec, Rynek-Ratusz 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 645 64 00, 645 64 01, fax 0-75 645 64 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług dozoru w obiektach Urzędu Miasta Bolesławiec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje usługi dozoru fizycznego - stacjonarnego w budynkach: - biurowca przy pl. Marsz. J. Piłsudskiego 1 - we wszystkie dni ochrona całodobowa, - Ratusza, ul. Rynek 41 - w dniach pracy Urzędu Miasta - -od poniedziałku do piątku w godz. 15:30- 7:30, - -w niedziele - ochrona całodobowa do poniedziałku, do godz. 8:00, - -w soboty, w dni świąteczne oraz poza dniami pracy Urzędu Miasta - ochrona całodobowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.14.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunki ogólne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2 Warunki dodatkowe: 1) prowadzenie działalności w zakresie świadczenia usług dozoru obiektów na podstawie aktualnej koncesji wydanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) doświadczenie w realizacji zakresu przedmiotu zamówienia, przez co najmniej 12 miesięcy, w okresie ostatnich trzech lat, 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej: a) w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, b) w zakresie odpowiedzialności za szkody w mieniu chronionym przez Wykonawcę, z limitem odpowiedzialności minimum 1.000.000 zł. 4) dysponowanie własną grupą interwencyjną spełniającą warunki: - skład personalny zapewniający całodobową załogę dwuosobową, - posiadanie licencji 1 lub 2 stopnia przez wszystkich członków grupy interwencyjnej, - wyposażenie w środki przymusu bezpośredniego wraz z bronią palną, - pełnienie funkcji wsparcia w sytuacjach zagrożenia oraz funkcji nadzorujących i kontrolnych w stosunku do pracowników Wykonawcy nie posiadających licencji, wykonujących dozór fizyczny - stacjonarny. 5) dysponowanie sprawnymi i oznakowanymi pojazdami przeznaczonymi tylko do zadań interwencyjnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców metodą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku w toku przeprowadzonego postępowania, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna koncesja na działalność w zakresie świadczenia usług dozoru obiektów (zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz.U. z 2005 r Nr 145 poz. 1221 z późn. zm. wraz z aktami wykonawczymi). 3. Odpis lub kopia polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej: a) w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, b) w zakresie odpowiedzialności za szkody w mieniu chronionym przez Wykonawcę, z limitem odpowiedzialności minimum 1.000.000 zł. 4. Formularz ofertowy - Zał. Nr 1. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - Zał. Nr 2. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Czas realizacji każdego z wykazanych zamówień nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Do informacji należy dołączyć dokumenty ( minimum 1 ) potwierdzające należyte wykonanie zamówienia- Zał. Nr 3. 7. Oświadczenie o spełnianiu wymagań odnośnie kwalifikacji i dyspozycyjności pracowników oraz potencjału technicznego Wykonawcy - Zał. Nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bolesławiec; pl. J. Piłsudskiego 1 (pok.509); 59-700 Bolesławiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bolesławiec (sekretariat); Rynek 41-Ratusz; 59-700 Bolesławiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.