To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-05
Ogłoszenie nr 92402 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.
Wyszków: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych do SPZZOZ w Wyszkowie- pakiet nr 10 i 11.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512915-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, krajowy numer identyfikacyjny
30872600000, ul.
ul. Komisji Edukacji Narodowej
1,
07200
Wyszków, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
0-29 7437600, faks
297 437 605, e-mail
spzzoz@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-wyszkow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych do SPZZOZ w Wyszkowie- pakiet nr 10 i 11.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DEZ/Z/341/ZP- 19/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych dla potrzeb bakteriologii SPZZOZ w Wyszkowie wyszczególnione w pakietach nr 10 i 11, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik nr 2/10 i nr 2/11: a) Pakiet nr 10: Dostawa szybkiego testu do jakościowego wykrywania antygenów Neisseria meningitidis, Streptococcus pneumoniae i inne w surowicy krwi i płynie mózgowo-rdzeniowym, identyfikacji paciorkowców i gronkowców, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/10- szczegółowa oferta cenowa: Wymagania do testów: 1. Dostarczone towary odpowiadają warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS. 2. Posiadają certyfikaty kontroli jakości do każdej partii zamawianego towaru. 3. Termin ważności dostarczanych zestawów min.12 miesięcy. 4. Możliwość składania zamówienia drogą telefoniczną, faxem i e-mailem. 5. Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb. 6. W zestawach ujemna i dodatnia kontrola. 7. Procedura wykonania w języku polskim. 8. Producent /Dystrybutor zamawianego towaru. 9. Do oferty należy załączyć materiały informacyjne przedmiotu zamówienia ,instrukcje użytkowania (metodyki producenta ) zgodnie z R.M.Z z dnia 20.01.2011 r w formie pisemnej. b) Pakiet nr 11: Dostawa saszetek bezpiecznych biologicznie do transportu wewnętrznego i zewnętrznego materiałów do badania mikrobiologicznego, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/11- szczegółowa oferta cenowa: Wymagania do saszetek bezpiecznych biologicznie: 1. Saszetki wykonane z polietylenu. 2. Opisane ''BIOHAZARD '',kategoria B. 3. Posiadają zewnętrzną kieszeń ''kangura ''na dokumenty. 4. Możliwość składania zamówienia drogą telefoniczna, faxem i e -mailem. 5. Kod kreskowy, możliwość ręcznego zapisu dodatkowych informacji. 6. Procedura postępowania z saszetkami w języku polskim. 7. Zamknięcie hermetyczne. 8. Łatwość otwierania i zamykania. Posiadają wstępne nacięcia ułatwiające szybkie otwarcie. 9. Certyfikaty materiałowe jakości z każdą dostawą. 10. Nazwa Producenta/Dystrybutora zamawianego towaru. 11. Do oferty należy załączyć firmowe materiały informacyjne przedmiotu zamówienia , instrukcje użytkowania( metodyki producenta ) zgodnie z R.M.Z z dnia 20.01.2011 r w formie pisemnej. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości materiałów wymienionych w pakietach nr 1 do 11, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszych załącznikach służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3. Oferowane materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876). 4. Dostarczany materiały będą odpowiadały warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 5. Warunki dostawy i płatności: a) dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. b) miejsce dostawy: Bakteriologia Szpitala SPZZOZ, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. c) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. d) płatność faktury w terminie 60 dni od daty dostarczenia faktury.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
24000000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: pakiet nr 10 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13929.84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet nr 11 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93ust.1 pkt.1) ustawy pzp. Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta na pakiet nr 11. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Dostawa płynów infuzyjnych i żywienia do SPZZOZ w Wyszkowie
- Modernizacja pomieszczeń Przychodni Przyszpitalnej SPZZOZ w Wyszkowie
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.