Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-22
Kraków: Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu Zielona praca 2
Numer ogłoszenia: 92312 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6344033, faks 12 6188010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu Zielona praca 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleń zawodowych dla uczestników projektu Zielona praca 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: W przypadku części II. osobą lub osobami posiadającymi międzynarodowe uprawnienia do nadzoru prac na wysokości W przypadku części III i IV osobą lub osobami posiadającymi znajomość obsługi maszyn i urządzeń, będących przedmiotem szkolenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Dodatkowe doradztwo - 15
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro projektu Zielona praca ul. H. Siemiradzkiego 20b/6, 31-137 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 07:30, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, Dziennik podawczy (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Praca na wysokości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 40. osób Szkolenie powinno wyposażyć uczestników w wiadomości i umiejętności w zakresie bezpiecznej pracy na wysokości w różnych sektorach przemysłu i usług i obejmować tematykę bezpiecznego wykonywania pracy na drabinach, rusztowaniach, dachach, wznoszonych obiektach, dojścia na zagrożone upadkiem z wysokości stanowiska pracy na podestach, galeriach, pomostach roboczych, wykorzystania istniejących i zakładania tymczasowych systemów asekuracyjnych umożliwiających dotarcie w miejsca trudno dostępne, wykonania pracy bez ryzyka upadku z wysokości i zabezpieczenia przed ewentualnym upadkiem. Szkolenie musi zawierać trening technik ewakuacyjnych i ratowniczych na wysokości, co w razie wypadku ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa i szybkości ewakuacji pracowników z wysokości. Minimalny zakres szkolenia - 24 godziny, w tym minimum 16 godzin praktyki. Kalkulacja ceny powinna objąć wszelkie koszty związane z realizacją projektu w tym ubezpieczenie OC i NNW uczestników, sprzęt niezbędny do należytego przeprowadzenia szkolenia, sprzęt osobisty dla uczestników szkolenia, wystawienie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. Wykonawca powinien legitymować się międzynarodowymi uprawnieniami do nadzorowania prac na wysokości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Dodatkowe doradztwo - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator pilarki - drwal.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 46. osób Zajęcia muszą zostać zrealizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216). W wyniku kursu uczestnik powinien otrzymać certyfikat pozwalający na podjęcie pracy w zawodzie drwal-operator pilarki i jednoosobową ścinkę drzew. Oferta powinna obejmować wszelkie koszty uzyskania uprawnień na operatora pilarki spalinowej, badań lekarskich, także koszty egzaminów. W przypadku realizacji zajęć w innych godzinach niż 7.00 - 20.00 lub poza obszarem miasta Kraków, oferta powinna obejmować także koszty zakwaterowania uczestników. Minimalny zakres szkolenia - 41 godzin na osobę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Dodatkowe doradztwo - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator kosiarki samojezdnej Metrac G6X/H6X.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 48 osób w sześciu grupach. Minimalny zakres szkolenia: 10 godzin dla każdej grupy. Szkolenie powinno objąć 1. część teoretyczną (minimum 2 godziny): I. omówienie zagadnień związanych z przeznaczeniem i budową ciągnika: silnik, sprzęgło, osie i osie napędowe, blokada mechanizmu różnicowego, napęd, wałki odbioru mocy, przedni mechanizm podnoszenia, tylny mechanizm podnoszenia, układ kierowniczy, klimatyzacja, instalacja elektryczna, deska rozdzielcza, elementy sterujące, fotel, elementy na i wokół dachu, klimatyzacja II. omówienie zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy z maszyną III. czynności serwisowe: podstawowe informacje o czynnościach obsługowych: codzienne kontrole przed uruchomieniem, materiały eksploatacyjne i czynności obsługowe, informacje o czynnościach obsługowych, czynności konserwacyjne, materiały eksploatacyjne, przeglądy techniczne - wymiana części (w tym filtrów, noży koszących), konieczna konserwacja (smarowanie), podstawowe części serwisowe oraz część praktyczną (minimum 8 godzin jazdy maszyną z instruktorem na grupę) i obejmować: I uruchomienie maszyny: rozruch, wskazówki dotyczące jazdy: sterowanie, napęd na koła przednie, blokada mechanizmu różnicowego, hydraulika robocza, przedni mechanizm podnoszenia tylny mechanizm podnoszenia, sprzęg holowniczy, eksploatacja wałków odbioru mocy, koła i ogumienie II naukę jazdy z urządzeniami roboczymi Koszenie na zboczach wałów przeciwpowodziowych., jazda pod górę, jazda w dół, jazda wzdłuż zbocza, odciążanie urządzeń roboczych, transportowanie urządzeń roboczych. Szkolenie odbywać się będzie w Dąbrowie Tarnowskiej (2 grupy), Łączanach (pow. wadowicki) (2 grupy), Bochni (2 grupy) z wykorzystaniem maszyn i sprzętu MZMiUW. Wykonawca powinien dysponować personelem posiadającym praktyczne doświadczenie w pracy na maszynach tego typu. Zamawiający nie udostępnia Wykonawcom sprzętu mechanicznego do uprzedniego zapoznania się z nim, instrukcji obsługi, książek serwisowych, ani innych dokumentów, których znajomość wymagana jest do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Dodatkowe doradztwo - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator ciągnika rolniczego New Holland T5060.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 40 osób w pięciu grupach. Minimalny zakres szkolenia 10 godzin dla każdej grupy. Szkolenie powinno objąć 1. część teoretyczną (minimum 2 godziny): I. omówienie zagadnień związanych z przeznaczeniem i budową ciągnika: silnik, sprzęgło, osie i osie napędowe, blokada mechanizmu różnicowego, napęd, wałki odbioru mocy, układ kierowniczy, klimatyzacja, instalacja elektryczna, deska rozdzielcza, elementy sterujące, fotel, elementy na i wokół dachu, klimatyzacja, dodatkowy osprzęt - ramię TSE60 i głowica TN120, ładowacz TUR16, rębak Linddana TP150 II. omówienie zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy z maszyną III. czynności serwisowe: podstawowe informacje o czynnościach obsługowych: codzienne kontrole przed uruchomieniem, materiały eksploatacyjne i czynności obsługowe, informacje o czynnościach obsługowych, czynności konserwacyjne, materiały eksploatacyjne, przeglądy techniczne - wymiana części (w tym filtrów, noży koszących), konieczna konserwacja (smarowanie), podstawowe części serwisowe, montaż i demontaż dodatkowego osprzętu oraz część praktyczną (minimum 8 godzin jazdy maszyną z instruktorem na grupę) i obejmować: I uruchomienie maszyny: rozruch, wskazówki dotyczące jazdy: sterowanie pojazdem i ramieniem, napęd na koła przednie, blokada mechanizmu różnicowego, hydraulika robocza, mechanizm podnoszenia, sprzęg holowniczy, eksploatacja wałków odbioru mocy, koła i ogumienie. II naukę jazdy z urządzeniami roboczymi. Koszenie na zboczach wałów przeciwpowodziowych jadąc stopą wału i koroną wału, jazda pod górę, jazda w dół, jazda wzdłuż zbocza, odciążanie urządzeń roboczych, transportowanie urządzeń roboczych. Szkolenie odbywać się będzie w mieście Łączany (pow. wadowicki) (3 grupy) i Dąbrowa Tarnowska (3 grupy) z wykorzystaniem maszyn i sprzętu MZMiUW. Wykonawca powinien dysponować personelem posiadającym praktyczne doświadczenie w pracy na maszynach tego typu. Zamawiający nie udostępnia Wykonawcom sprzętu mechanicznego do uprzedniego zapoznania się z nim, instrukcji obsługi, książek serwisowych, ani innych dokumentów, których znajomość wymagana jest do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2015.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy.
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
- Dostawa latarek taktycznych
- Dostawa wyposażenia skoczka spadochronowego oraz urządzeń i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- Zamówienie wyżywienia dla pracowników, emerytów/rencistów MPK S.A. wraz z uprawnionymi członkami rodzin przebywających na wczasach w zakładowym ośrodku wczasowym DW Patrycja w Zakopanem"
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowania i przeprowadzenie kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników, absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP w wieku 18 - 25 lat w 2024 r. - I etap.
- CAZS.261.1.2024 - ,,Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach''
- KURS GASTRONOMICZNY
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.