eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Wykonanie melioracji kompleksowej łąk leśnych w programie LIFE 13 NAT/PL/000010 Dywersyfikacja i rozwój populacji żubrów w północno-zachodniej Polsce" na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-04

Ogłoszenie nr 92288 - 2017 z dnia 2017-06-04 r.

Mirosławiec: Wykonanie melioracji kompleksowej łąk leśnych w programie LIFE 13 NAT/PL/000010 Dywersyfikacja i rozwój populacji żubrów w północno-zachodniej Polsce" na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Dotacja przyznana Zamawiającemu na realizację projektu "Dywersyfikacja i rozwój populacji żubrów w północno-zachodniej Polsce" współfinansowanego w ramach Instrumentu Finansowego na rzecz Środowiska (ENV.E.3. - LIFE - Przyroda) ze środków LIFE+ (umowa o dofinansowanie projektu z dnia 08.07.2014 r. nr LIFE13NAT/PL/000010)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 70449 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mirosławiec, krajowy numer identyfikacyjny 57006444100000, ul. ul. Wolności 30, 78650 Mirosławiec, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 672 595 094, faks 672 596 331, e-mail Joanna.Grudzinska@pila.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna ne posiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie melioracji kompleksowej łąk leśnych w programie LIFE 13 NAT/PL/000010 Dywersyfikacja i rozwój populacji żubrów w północno-zachodniej Polsce" na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.2.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Wykonanie melioracji kompleksowej łąk leśnych w programie LIFE 13 NAT/PL/000010 Dywersyfikacja i rozwój populacji żubrów w północno-zachodniej Polsce" na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec. Roboty budowlane wykonane w ramach przedmiotu zamówienia mają na celu przywrócenie prawidłowej funkcji rowów melioracyjnych, tj. - zachowania istniejących urządzeń melioracyjnych; - zachowania ich tras; - zachowania istniejących ciągów komunikacyjnych na rowach. Aby osiągnąć pożądany efekt zaplanowano pracę mające w zakresie: - usunięcie zatorów z koryta rowu; - usunięcie ewentualnych przeszkód z odbiornika; - wycinkę i karczunek zakrzaczeń oraz małych drzew - podrostów niewymagających uzyskania decyzji o wycince - na powierzchni wskazanych kompleksów łąkowych; - uzupełnienie ubytków w skarpach po karczunku krzewów i drzew (niewymagających uzyskania decyzji o wycince); - mechaniczne i ręczne odmulenie dna rowu oraz nadanie zakładanych parametrów technicznych skarpom rowu; - plantowanie wydobytego urobku w pasie do 5 m (licząc od górnej krawędzi skarpy rowu); W wyniku prac konserwacyjnych należy przywrócić podstawowe właściwości konserwowanych urządzeń wodnych tj.: - kształt trapezowy o szerokości dna min 40 cm dla rowów bocznych i 60 cm dla rowów głównych, - głębokość liczona jako różnica poziomu dna rowu a krawędzi niższej skarpy, - najmniejszy dopuszczalny spadek podłużny rowu powinien wynosić min 0,2% a w wyjątkowych sytuacjach 0,1%. Wykonawca będzie odpowiadał za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty wydania potwierdzenia zakończenia robót przez Inspektora nadzoru. Wykonawca będzie utrzymywać do czasu odbioru ostatecznego wykonane urządzenia melioracji leśnej. Utrzymanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby rowy i ich elementy utrzymywane były w zadowalającym stanie przez cały czas, do momentu odbioru ostatecznego. Jeśli Wykonawca w jakimkolwiek czasie zaniedba utrzymanie, to na polecenie Inspektora nadzoru powinien rozpocząć roboty utrzymaniowe nie później niż w 24 godziny po otrzymaniu tego polecenia. Wykonawca obowiązany jest przed rozpoczęciem robót do obowiązkowej wizji w terenie. Na podstawie występujących warunków gruntowo wodnych, rzeźby terenu oraz posiadanego sprzętu wykonawca jest obowiązany do doboru technologii umożliwiającej mu wykonanie prac konserwacyjnych. 3.2. Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków dotacji przyznanej Zamawiającemu na realizację projektu "Dywersyfikacja i rozwój populacji żubrów w północno-zachodniej Polsce" współfinansowanego w ramach Instrumentu Finansowego na rzecz Środowiska (ENV.E.3. - LIFE - Przyroda) ze środków LIFE+ (umowa o dofinansowanie projektu z dnia 08.07.2014 r. nr LIFE13NAT/PL/000010). 3.3. Jeśli sposób wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę spowoduje jakikolwiek uszczerbek (w tym utracone korzyści finansowe) Zamawiającego, a w szczególności utratę przez Zamawiającego dofinansowania z tytułu otrzymania dotacji przyznanej Zamawiającemu na realizację projektu "Dywersyfikacja i rozwój populacji żubrów w północno-zachodniej Polsce" współfinansowanego w ramach Instrumentu Finansowego na rzecz Środowiska (ENV.E.3. - LIFE - Przyroda) ze środków LIFE+ (umowa o dofinansowanie projektu z dnia 08.07.2014 r. nr LIFE13NAT/PL/000010) lub Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty kar umownych z powyższego tytułu, to Zamawiającemu służy prawo potrącenia tego uszczerbku z bieżących należności przysługujących Wykonawcy. W sytuacji braku możliwości zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z bieżących należności Wykonawcy będzie miał zastosowanie zapis w pkt. 12 § 12 umowy. 3.5. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: Obszar kompleksów łąkowych znajduje się na terenie nadleśnictwa Mirosławiec w leśnictwie Betyń (gminy Mirosławiec i Tuczno). Istniejące rowy są w znacznym stopniu zdekapitalizowane. Mają złe parametry techniczne, zarówno w przekroju podłużnym jak i poprzecznym. Na całej długości swojego biegu skarpy cieku są mocno porośnięte roślinnością wodną i bagienną. Dodatkowo duży porost zakrzaczeń i trzcinowisk w korycie znacznie ogranicza drożność, przepływ i powoduje coraz szybsze ich zamulanie. Na dnie zalega spora warstwa namułów organicznych powodująca w wielu miejscach całkowity brak przepływu wody. Na trasie zlokalizowano szereg zatorów z gałęzi, wiatrołomów dodatkowo potęgujących niedrożność rowów. Obecny stan techniczny rowów należy określić jako bardzo zły. Kompleks łąkowy M-1 jest położony na południe od miejscowości Piecnik na działce nr 8220/1 obręb Piecnik (0028) oraz 8220/2 obręb Próchnowo (0025). Obejmuje swym obszarem wąską dolinę przez którą przebiega główny rów melioracji szczegółowej odprowadzający wody ze zmeliorowanych terenów znajdujących się na południowy zachód od wsi Piecnik a następnie uchodzący do Jeziora Wielki Bytyń. Przedmiotowa łąka położona jest na terenie Specjalnym Obszarze Ochrony Siedlisk, - Mirosławiec PLH 320045. Dojazd do tego kompleksu jest zapewniony poprzez drogę gminną Piecnik - Próchnowo a następnie poprzez drogi leśne. Kompleks M-2 zlokalizowany jest ok 500 m na południe od kompleksu M1 - działki nr 8252/1 oraz 8251/2 w obrębie Próchnowo. Dojazd to kompleksu łąkowego odbywa się za pomocą drogi gminnej Piecnik - Próchnowo. Na danym obszarze występują liczne rowy melioracji szczegółowej odprowadzające nadmiar zalegających wód za pomocą głównego rowu na południe do jeziora Wielki Bytyń. Kompleks M-2 położony jest na terenie Specjalnym Obszarze Ochrony Siedlisk, - Mirosławiec PLH 320045. Dojazd do kompleksu zapewniony jest od południa poprzez drogi gruntowe. Kompleks M-3 zlokalizowany jest na działce nr 8282/1 w obrębie ewidencyjnym Jabłonowo. Na danym obszarze główny rów zbierający wody z obszaru wsi Jabłowowo i Jabłonkowo, uchodzi do bezodpływowego jeziora Kople. Kompleks położony jest na Obszarze Specjalnej Ochrony - Puszcza nad Gwdą - PLH 300012. Kompleks łąkowy M-4 znajduje się na działce nr 8284/1 w obrębie ewidencyjnym Jabłonowo, pomiędzy Jeziorem Bobkowe a Jeziorem Drzewoszewskim (Długim). Dojazd do kompleksu, zapewniony jest poprzez drogę relacji Jabłonkowo - Drzewoszewo oraz poprzez drogi gruntowe biegnące ze bezpośrednio ze wsi Jabłonkowo. Kompleks położony jest na Obszarze Specjalnej Ochrony - Puszcza nad Gwdą - PLH 300012. Kompleks łąkowy M-5 znajduje się na działce nr 8339 w obrębie ewidencyjnym Próchnowo. Kompleks łąk położony jest na zachodnim brzegu Jeziora Wielki Bytyń, na wysokości wsi Drzeworzewo. Dojazd do łąki odbywa się za pomocą drogi biegnącej bezpośrednio z wsi Próchnowo. Kompleks położony jest na Obszarze Specjalnej Ochrony - Puszcza nad Gwdą - PLH 300012, Specjalnym Obszarze Ochrony - Jezioro Wielki Bytyń - PLH320011 oraz w rezerwacie Wielki Bytyń. Kompleks łąkowy M-6 znajduje się na działce nr 8356/1 w obrębie ewidencyjnym Jamienko, pomiędzy Jeziorem Mały Bytyń a Jeziorem Wielki Bytyń, w pobliżu wsi Betyń. Dojazd do kompleksu, zapewniony jest poprzez bezpośrednią drogę relacji Bytyń - Próchnowo. Kompleks położony jest na, Specjalnym Obszarze Ochrony - Mirosławiec - PLH 320045 oraz częściowo w rezerwacie Wielki Bytyń. 3.6. Przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: - Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, techniczna - Załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót - (materiał pomocniczy ) Powyższa dokumentacja przedstawia zestawienie wymaganych prac budowlano montażowych na przedmiotowych kompleksach. Przygotowując ofertę Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją i wykonania kalkulacji w oparciu o przedmiotową dokumentację. Koszty związane z organizacją placu budowy stanowiące koszty pośrednie budowy Wykonawca powinien uwzględnić w ramach swojej oferty zakładając określoną technologię prac w ramach kapitału ludzkiego i sprzętowego, którym dysponuje. W związku z powyższym załączony do dokumentacji przedmiar stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia oferty cenowej i jakiekolwiek braki i pominięcia robót, które warunkują osiągnięcie celu tj. wykonanie obiekty z wszelkimi elementami towarzyszącymi o założonych parametrach, określonego w projekcie nie stanowią podstawy do roszczeń o roboty dodatkowe. 3.9. Wykonawca ma obowiązek wykonywania przedmiotu Umowy z należytą starannością zgodnie z Umową, Ofertą i Dokumentacją projektową, STWiOR, nienaruszającymi Umowy poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego w tym z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz PPOŻ obowiązujących przy wykonywaniu robót budowlanych. 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa we wszystkich spotkaniach zwołanych przez Zamawiającego oraz zapewnienie udziału w tych spotkaniach osób Wykonawcy wymaganych przez Zamawiającego. 3.11. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883 ze zmianami) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 3.12. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 3.13. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3.14. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, a w szczególności zgodnie z: a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) - dalej "PB", c) wytycznymi specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia, ze wskazaniami Zamawiającego ustalanymi w trakcie wykonywania zamówienia. d) Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC (Forest Stewardship Council) oraz PEFC Council (Programme for the Endorsement of Forest Certification Schemes), 3.15. Warunki zapłaty za wykonane roboty: a) Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. b) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram wykonania poszczególnych etapów robót. c) Zapłata za wykonane prace nastąpi na podstawie faktury końcowej, po bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia. d) Faktura płatna będzie przelewem w terminie 30 dni od daty jej doręczenia na konto bankowe wskazane na fakturze i w umowie. e) Do faktury Wykonawca zobligowany będzie doręczyć protokół odbioru końcowego bez zastrzeżeń wraz z dokumentami potwierdzającymi rozliczenie się wykonawcy z podwykonawcami, o których mowa w umowie. 3.16. Wykonawca musi udzielić minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. W okresie gwarancji jakości Wykonawca przeprowadzać będzie okresowe przeglądy i konserwacje zamontowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta w ramach oferowanej ceny. 3.17. Wykonawca musi udzielić minimum 12 miesięcznej rękojmi za wady na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. 3.16. Na podstawie art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących robotami budowlanymi, dostawców materiałów budowlanych. 3.17. Obowiązek określony w ust. 3.16. dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3.18. 3.18. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w ust. 3.18. powyżej, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w ust. 9. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 3.19. Wykonawca zapewnieni na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zawiadomienia, obecność na terenie budowy kierownika robót budowanych w toku realizacji umowy. 3.20. Wykonawca osobiście ponosi z chwilą przejęcia placu budowy odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego, jak również ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę, jaką wyrządził swoim działaniem lub przez zatrudnionych pracowników i Podwykonawców osobom trzecim, w tym także ruchem pojazdów. 3.21. Podczas całego okresu trwania robót Wykonawca winien na własny koszt zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy. 3.22. Materiały z rozbiórki, nie nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca podda unieszkodliwieniu na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedzialności za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.). Koszty transportu odpadów w miejsce utylizacji i koszty utylizacji poniesie Wykonawca. 3.23. Po stronie Wykonawcy leży prowadzenie dokumentacji wizualnej z realizacji inwestycji w odstępach nie dłuższych niż 3 tygodniowych w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia powinny być szczegółowo opisane i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD - w ilości 2 egz.). 3.24. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 3.25. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania innych nie wymienionych powyżej zobowiązań, a określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.26. Wykonawca wykona oraz złoży w formie trwale spiętej "Operat kolaudacyjny" - 2 egzemplarze w formie papierowej, stanowiący podstawę odbioru i ocenę zgodności wykonanych robót z dokumentacją techniczną, zawierający wszelkie dokumenty dotyczące wykonanych robót budowlanych, a zwłaszcza: 1. W zakresie dokumentacji wykonawczej (jeżeli zaistniały / są wymagane) 1) Protokół przekazania Wykonawcy placu budowy. 2) Oświadczenie o przyjęciu przez Wykonawcę dokumentacji projektowo - technicznej. 3) Protokoły odbioru robót zanikowych. 4) Protokoły konieczności (np: protokoły robót dodatkowych, zamiennych, zaniechanych), zaopiniowane przez Inspektora Nadzoru Budowlanego. 5) Wnioski Wykonawcy o wykonanie robót dodatkowych, zamiennych. 6) Wnioski o zmiany do projektu, zaopiniowane przez Inspektora Nadzoru. 7) Opinie projektanta w sprawie zmian do projektu (istotne lub nieistotne). 8) Pisemne zgłoszenie zakończenia robót przez Wykonawcę. 9) Dziennik budowy wewnętrzny. 10) Dokumentacja fotogaficzna. 11) Protokół przekazania placu budowy Inwestorowi. 12) Inne dokumenty wynikające z procesu budowlanego. 13) Wyniki badań, sprawdzeń i oznaczeń laboratoryjnych zgodnych z zapisami STWiOR. 14) Dokumenty gwarancyjne. 15) Dokumenty potwierdzające jakość zastosowanych materiałów (np.: atesty, aprobaty, deklaracje itp.) 45244000-9 45246400-7, 45232452-5

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45244000-9
Dodatkowe kody CPV: 45246400-7, 45232452-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT107350.06
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZAKŁAD WODNO-MELIORACYJNY Graś Zbigniew , zbigniew.gras@wp.pl, UL. OBR. WESTERPLATTE 37, 78-600, WAŁCZ, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44 855.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44 855.04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 93 113.39
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.