eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Przetarg nieograniczony na utrzymanie w czystości ulic, placów i chodników oraz odśnieżanie na terenie Gminy Słubice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Słubice: Przetarg nieograniczony na utrzymanie w czystości ulic, placów i chodników oraz odśnieżanie na terenie Gminy Słubice
Numer ogłoszenia: 92125 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słubice , ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7372000, faks 095 7582880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na utrzymanie w czystości ulic, placów i chodników oraz odśnieżanie na terenie Gminy Słubice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest A.Utrzymanie zieleni i koszenie terenów zielonych, 1.Utrzymanie zieleni na terenie miasta Słubice, obejmuje: a. koszenie trawników - należy wykonywać sprzętem mechanicznym typu kosiarka, wyposażonym w zbiornik na ściętą trawę. Kosiarki żyłkowe, spalinowe bądź elektryczne można stosować -równolegle z głównym koszeniem, jedynie do koszenia wokół elementów wzniesionych, np. latarnie, krawężniki, krzewy, drzewa.. Koszenie należy wykonywać tak aby nie uszkodzić roślin. W przypadku uszkodzenia roślin Wykonawca zobowiązany jest do odkupienia i posadzenia roślin o tych samych parametrach. Koszenie trawników należy wykonywać w sprzyjających warunkach pogodowych, w okresie wegetacyjnym. Wysokość trawy musi być utrzymana na poziomie 5-7 cm. W trakcie realizacji oraz po zakończeniu prac, wzdłuż krawężników, na chodnikach, jezdniach itp. nie mogą zalegać resztki pokosu, piasku i innych zanieczyszczeń. Zebranie resztek pokosu musi nastąpić bezpośrednio po zakończeniu koszenia. Krotność koszenia ustala się jako, co najmniej 1 krotne w miesiącu. Częstotliwość koszenia może ulec zmianie w zależności od długości trawy, tak aby utrzymać wysokość trawy nie wyższą niż 5-7 cm. b. odchwaszczanie trawników, żywopłotów, kwietników, skwerów, gazonów, ampli, chodników parkowych, alei chemicznie lub mechanicznie wg potrzeb, c. równanie brzegów trawników z odsłonięciem i oczyszczeniem obrzeży ograniczających trawnik, d. przewietrzenie podłoża trawników wczesną jesienią - aeracja powierzchniowa - lub wgłębna wg potrzeb, w zależności od utraty porowatości podłoża i jego wilgotności, e. zasilanie wszystkich trawników nawozami mineralnymi w proporcji 6:3:3, minimum 2-3 kg nawozu wieloskładnikowego na 100 m2 - w końcu września lub na początku października, f. nawożenie żywopłotów oraz krzewów w okresie jesiennym - nawozem wieloskładnikowym o spowolnionym działaniu dawce zalecanej przez producenta, g. dosiewy trawników wg potrzeb, szczególnie w miejscach niszczonych przez wydeptywanie - min 1 raz, h. wygrabianie liści i śmieci z trawników, żywopłotów oraz pozostałej zieleni, w okresie jesiennym grabienie liści, i. sprzątanie zwierzęcych odchodów z trawników i ciągów pieszych, j. pielęgnacja drzew i krzewów polegająca na korekcie oraz formowaniu koron oraz wycince suchych konarów drzew - wg zgłoszenia Zamawiającego, k. podlewanie kwietników, ampli, nasadzeń kwiatów jednorocznych na skwerach i w gazonach oraz nowo nasadzonej roślinności, codziennie w godz. 6:00-10:00 lub 17:00-22:00 w okresie od dnia obowiązywania umowy do dnia 30 września. Koszt zużycia wody obciąża Zamawiającego, l. w zależności od potrzeb - podlewanie trawników, żywopłotów, krzewów iglastych, w okresie suszy codziennie w godz. 600 - 1000 oraz 1700 - 2200, ujęcia wody znajdują na terenach parków. Koszt zużycia wody obciąża Zamawiającego, m. przycinanie roślin żywopłotowych zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej w terminach dostosowanych do gatunku żywopłotu wraz ze sprzątnięciem przyciętych pędów, wykonanie usługi każdorazowo potwierdzona protokolarnie, n. ochrona przed mszycą - wykonywanie oprysków na trawnikach, żywopłotach, krzewach iglastych i roślinach ozdobnych, o. oczyszczanie szczelin z nawierzchni wykonanej z kostki granitowej i kostki polbruk ręczne, mechaniczne lub chemiczne, p. minimum usuwanie z koszy -ulicznych, przy ciągach pieszych, itd.- śmieci komunalnych, wywóz na składowisko odpadów oraz ich konserwacja, q. koszenie korony wału wraz z wygrabieniem - porost trawy na koronie wału nie może przekraczać 15 cm wysokości - na odcinku od ul. Ogrodowej do zbiegu ul. 1 Maja z ul. Powstańców Wlkp. w Słubicach, długość 3 154 mb x 15 m ,śr. szer. Koszenia, 47 310 m2. Prace związane z koszeniem wału i wywozu pokosu muszą zostać wykonane w przeciągu 3 dni. Nie dopuszcza się pozostawienia pokosu przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, r. koszenie terenów przyległych do przystanków - w promieniu nie mniej niż 5 m - w okresie wegetacyjnym. Krotność koszenia ustala się jako 1 krotne w miesiącu. Częstotliwość koszenia może ulec zmianie w zależności od długości trawy -utrzymanie długości 5-7 cm. s. bieżąca likwidacja porostów na pniach oraz podcinanie gałęzi drzew rosnących na wale przeciwpowodziowym do wysokości 3 m wraz z ich wywozem, t. usuwanie wiatrołomów, u. konserwacja wg potrzeb małej architektury znajdującej się w parku Plac Frankfurcki oraz plac Przyjaźni - pergole - poprzez malowanie impregnatami elementów drewnianych, desek, płyt, bali oraz krawędziaków przy zastosowaniu impregnatu zaakceptowanego prze Zamawiającego na powierzchni 230 m2- usługa potwierdzona protokolarnie. Wykaz powierzchni terenów zielonych stanowi załącznik Nr 1 i Nr 2. B. Sprzątanie i zimowe utrzymanie dróg gminnych, 1. Sprzątanie i zimowe utrzymanie dróg gminnych obejmuje: a. utrzymanie czystości na chodnikach miejskich poprzez zamiatanie chodników miejskich w tym likwidacja chwastów rosnących na chodnikach wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów co najmniej raz w tygodniu, b. zamiatanie ulic miejskich na całej szerokości jezdni. Zakłada się obowiązkowe oczyszczanie ulic przy krawężnikach na szerokości szczotki mechanicznej tj. około 1,0 m jezdni, obustronnie wykonywane co najmniej raz w tygodniu oraz oczyszczanie zanieczyszczeń na pozostałej części jezdni , w tym powstałych w sposób nieprzewidziany - kolizje drogowe, rozsypane materiały, itp.- w ciągu godziny od powiadomienia przez odpowiednie służby - Policja, Straż Pożarna, Straż Miejska, Zamawiający - o konieczności ich usunięcia, c. zimowe utrzymanie chodników i ulic poprzez zgarnianie śniegu, błota, zwalczanie gołoledzi posypywaniem mieszanką piaskowo-solną, skuwanie lodu na chodnikach, na przejściach dla pieszych w przypadku opadu śniegu lub występowania gołoledzi oraz zgarnianie śniegu, błota, d. odśnieżanie i likwidacja gołoledzi - posypanie piaskiem - na ciągach pieszych na podwórkach budynków komunalnych i wspólnot mieszkaniowych, e. odśnieżanie oraz likwidacja śliskości posypywanie piaskiem na ciągach pieszych na terenach zielonych, f. utrzymanie w czystości przystanków autobusowych, i. bieżące utrzymanie porządku polegające na co najmniej raz w tygodniu zamiataniu i opróżnianie koszy na śmieci usytuowanych przy przystankach wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów. ii. mycie oszklonych przystanków każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego, 2. W celu koordynacji ww. działań w zakresie zimowego utrzymania chodników, ulic, alejek, ciągów pieszych wykonawca powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do rozpoczęcia pracy w ciągu 1 godziny od chwili powzięcia przez Zamawiającego decyzji o konieczności rozpoczęcia działań. W takim przypadku decyzje te będą przekazywane ustanowionym przedstawicielom Wykonawcy -określeni w umowie- telefonicznie na wskazane przez Wykonawcę numery kontaktowe 3. Piasek zalegający na chodnikach, ulicach i ciągach pieszych po zimowym utrzymaniu na terenie miasta Słubice winien być usunięty. Wykaz dróg gminnych stanowi załącznik Nr 1. C. Utrzymanie mienia komunalnego - podwórka. 1. Utrzymanie mienia komunalnego - podwórka gminne, place zabaw, obejmuje: a. raz w tygodniu zamiatanie, grabienie i usuwanie wszelkich nieczystości wraz z wywozem na składowisko odpadów, b. usuwanie piasku i błota na dopływach do krat wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej i czyszczenie tych wpustów, c. zamiatanie, grabienie i usuwanie nieczystości tj.: zbieranie papierów, puszek, butelek, niedopałków papierosów i innych wraz z wywozem na składowisko odpadów, d. grabienie i wywóz liści - wszystkich liści w obrębie posesji, podwórka, trawniki, żywopłoty..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie odpowiednich zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, tj.: - posiadania zezwolenia / decyzji w zakresie zbierania odpadów objętych przedmiotem zamówienia wydanego na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U.2013.21 ze zm.). - zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.2016.250) - wpisu do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 11 września 2015 r. (Dz.U.2015.1688). Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej jedną usługę utrzymania porządku i czystości na terenie miejskim w zakresie opisanym dla przedmiotu zamówienia o wartości min 300 000 PLN brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje średnie roczne zatrudnienie u wykonawcy usług oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w liczbie min 40 pracowników. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający również wymaga udokumentowanie dysponowania następującym wyposażeniem zakładu: - Zamiatarka samochodowa do mechanicznego sprzątania pow. ulic i placów - 1 szt. - Zamiatarka chodnikowa do mechanicznego sprzątania pow. chodników - 1 szt. - Piaskarka samochodowa z pługiem do odśnieżania i likwidacji śliskości pow. Ulic i placów - 1 szt. - Mechaniczny sprzęt do odśnieżania pow. ulic i placów - 1 szt. - Mechaniczny sprzęt do odśnieżania i likwidacji śliskości na pow. chodników - 2 szt. - Kosiarka bijakowa wysięgnikowa do koszenia skarp - 1 szt. - Kosiarka samojezdna lub doczepiana do dużych powierzchni trawników - 2 szt. - Samochód ciężarowy z zabudową skrzyniową o ładowności > 3,5 t. - 2 szt. - Podnośnik koszowy o wysokości min. 25 m - 1 szt. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 150 000 zł. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Krotność w miesiącu usuwania z koszy parkowych śmieci komunalnych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP w stosunku do treści oferty. Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Warunki istotnych zmian w treści umowy: - zmiana wielkości powierzchni w granicach ? 10 % terenu objętego utrzymaniem w sytuacji zbycia-nabycia nieruchomości należącej do Zamawiającego przy zachowaniu dotychczasowego wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slubice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul Akademicka 1, 69-100 Słubice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski, ul Akademicka 1, 69-100 Słubice, Sekretariat Burmistrza, pok nr 118.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.