eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza › Przebudowa drogi gminnej nr 090128c Izabela - Rajgród

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Mrocza: Przebudowa drogi gminnej nr 090128c Izabela - Rajgród
Numer ogłoszenia: 92101 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89482 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 386 74 10, faks 52 385 62 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 090128c Izabela - Rajgród.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rajgród na długości 459 mb. Zakres: jezdnia bitumiczna - 1251 m2; jezdnia kostka betonowa - 1313 m2; chodniki - 407 m2; wjazdy - 221 m2; zatoka autobusowa - 114 m2; pobocze utwardzone - 471 m2; razem pow. utwardzona - 3.777 m2. Projekt branży drogowej przewiduje również: roboty rozbiórkowe nawierzchni drogowej, regulacje wysokościowe urządzeń infrastruktury podziemnej, roboty związane z zabezpieczeniem istniejących kabli, wykonanie organizacji stałej ruchu, roboty wykończeniowe. Teren objęty opracowaniem to pas drogowy drogi gminnej o szerokości w zakresie 13-17m. Istniejąca jezdnia posiada brukową i tłuczniową nawierzchnię o szerokości 4,5 - 5,0 m. Początek projektowanej trasy to nawiązanie do przejazdu kolejowego, koniec trasy to koniec przyległej zabudowy mieszkalnej i usługowej. Pozostałe otoczenie - pola i tereny zielone. Wg. inwentaryzacji geodezyjnej i otrzymanych naniesień na opracowywanym terenie występuje następujące uzbrojenie terenu: napowietrzne linie energetyczne i telekomunikacyjne, kable energetyczne, kable teletechniczne, wodociąg, kanał sanitarny, oświetlenie drogi. Przyjęte parametry techniczne: kategoria ruchu KR - 2, klasa techniczna drogi - L, prędkość projektowa - 30 km/h, szerokość jezdni - 5,50 m + utwardzone pobocze o szerokości 0,75 m, szerokość chodnika - 2,0 m (peron zatoki 1,5 m).Rozwiązanie sytuacyjne: Projektowana jest jezdnia o szerokości 5,50 m z jednostronnym przyjezdniowym chodnikiem o szerokości 2,0 m po stronie prawej odcinka trasy w terenie z przyległą zabudową. Projektowane jest wykonanie wjazdów na przyległe posesje o szerokości 3,0 -5,0 m, tj. szerokości istniejących bram lub wjazdów. Jezdnia - projektowana geometria jezdni nawiązuje do lokalizacji istniejącej jezdni wraz z konieczną jej korektą. Projektowane są 4 łuki poziome o promieniach w zakresie 25-150 m. Punkty główne projektowanej trasy zostały określone współrzędnymi. Dla łuku W3 projektowane jest poszerzenie o wartości s = 0,5 m. Ze względu na istniejący chroniony prawem drzewostan wykonanie jego ograniczono jedynie do pasa wewnętrznego trasy. Wjazdy - projektowane są do wszystkich istniejących posesji i przepompowni o szerokości istniejącej na długości do granicy pasa drogowego. Chodnik (peron) - projektowany jest przyjezdniowy chodnik o szerokości 2,0 m . Szerokość peronu -1,5 m. Zatoka autobusowa - projektowana jest typowa zatoka autobusowa o długości stanowiska postojowego 20 m i szerokości stanowiska - 3,0 m. Skos najazdowy 1:8, wyjazdowy 1:4. Łuki zaokrąglające krawężnik R= 30. Projektowane są pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne (2 %) w km 0+234,18-0+289, 0+309-0+397,25 i (4 %) w km 0+152,94-0+214,18, 0+417,25-0+459 oraz daszkowe (2 %) km 0+000-0+127,94. Odcinki przejściowe wg lokalizacji na planie sytuacyjnym. Pochylenie poprzeczne chodnika i zatoki autobusowej - jednostronne 2 %, utwardzonego pobocza 8 %. Odwodnienie - zachowany zostaje istniejący system odwodnienia drogi. Projektowana nawierzchnia odwadniana będzie poprzez pochylenie poprzeczne i podłużne i powierzchniowo na przyległy teren zielony. Projektowane jest zaniżenie (20 cm) wzdłuż utwardzonego pobocza. Konstrukcja nawierzchni: Odcinek km 0+000-0+220,73 warstwa ścieralna - beton asfaltowy - grubość warstwy 5 cm, warstwa wiążąca - beton asfaltowy - grubość warstwy 7 cm, podbudowa - tłuczeń kamienny 0/31,5 - stabilizacja mechaniczna warstwa - grubości 20 cm, warstwa odsączająca z piasku - warstwa o grubości 15 cm. Odcinek 0+220,73-0+459,0 - nawierzchnia - betonowa kostka brukowa kolor szary (pasy na przejściu dla pieszych kolor czerwony) o grubości 8 cm ułożona na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm, podbudowa - tłuczeń kamienny 0/31,5 - stabilizacja mechaniczna warstwa grubości 20 cm, warstwa odsączająca z piasku - warstwa o grubości 15 cm. Chodnika - nawierzchnia - kostka brukowa betonowa o grubości 6 cm - kolor szary ułożona na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm, podsypka piaskowa - warstwa o grubości 10 cm, zatoka autobusowa - nawierzchnia - betonowa kostka brukowa kolor szary o grubości 8 cm ułożona na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm, podbudowa - betonowa (B-20) - o grubości warstwy 22 cm, warstwa odsączająca z piasku - warstwa o grubości 15 cm. Wjazdów - nawierzchnia - betonowa kostka brukowa kolor czerwony o grubości 8 cm ułożona na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm, podbudowa zasadnicza - beton B10 - warstwa grubości 15 cm, warstwa odsączająca z piasku - warstwa o grubości 10 cm. Pobocze utwardzone - tłuczeń kamienny (materiał z odzysku - z istniejącej nawierzchni tłuczniowej) - warstwa grubości 10 cm. Zramowanie nawierzchni z kostki betonowej - jezdnia - krawężnik betonowy typ uliczny o wymiarach 15x30x100cm (wystający) lub wtopiony wjazdowy o wymiarach 15x22x100 cm ustawiony na ławie betonowej B12/15 z oporem lub opornik betonowy 12x25x100 cm ustawiony na ławie betonowej B12/15, chodnik i wjazdy - obrzeże betonowe 8x30x100 cm ustawione na ławie betonowej (C12/15). Roboty towarzyszące: rozbiórka istniejącej nawierzchni tłuczniowej i brukowej, rozbiórka nawierzchni z płytek chodnikowych, plantowanie przyległego teren i urządzenie trawnika, ustawienie murku oporowego (22 mb) z betonowych bloczków, przestawienie skrzynek pocztowych (km 0+380 SP) - wg lokalizacji podanej przez Inwestora. Roboty ziemne sprowadzają się do wykonania uzupełniającego koryta pod jezdnie oraz koryta pod chodnik, wjazdy i zatokę autobusową. Zabezpieczenie sieci energetycznej - na istniejący kabel energetyczny (skrzyżowanie z drogą w km 0+199 oraz pod wjazdem w km 0+210,83 SP) należy założyć rury ochronne typu arot 160. Zabezpieczenie sieci sanitarnej i wodociągowej - wszystkie istniejące i widoczne napędy zasuw odcinających należy wyregulować wysokościowo do projektowanego poziomu drogi. Należy wyregulować pokrywy studni kanalizacyjnych (10 szt.) w km 0+004,5, 0+033, 0+084, 0+157, 0+180, 0+227, 0+326, 0+336, 0+397 oraz wodociągowej w km 0+370.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: UE-PROW. Dofinansowanie na operacje typu: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych, w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe REDON Andrzej Trudziński, ul. Karnowska 3, 89-100 Nakło nad Notecią, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 622907,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 394690,44

  • Oferta z najniższą ceną: 394690,44 / Oferta z najwyższą ceną: 529195,15

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.