Warszawa: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 92069 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 83 78 65, faks 261 83 97 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych. Pakiet I w składzie: - Zestawy pipet automatycznych, jednokanałowych, nastawnych - Sześciostanowiskowy statyw karuzelowy - Pipetor automatyczny typu Eppendorf z uchwytem na ścianę, statywem - Pipeta automatyczna - Pipety serologiczne - Pudełko wielorazowe z tipsami pasującymi do pipet automatycznych - Końcówki do pipet - Probówki - Kriopudełka - Krioprobówki z gwintem zewnętrznym i uszczelką - Probówki wirówkowe - Testowe płytki hodowlane - Szalki do hodowli komórek adherentnych Szczegóły techniczne i ilości określono w załączniku Nr 3 do SIWZ. Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych. Pakiet II w składzie: - Mikromieszadełka - Elektroniczny minutnik/stoper - Statyw przeznaczony na próbówki - Skrobaczka do kultur komórkowych - Rękawice nitrylowe bezpudrowe - Worki autoklawowalne na odpady biologiczne - Pojemnik na odpady biohazard - Fartuch jednorazowy - Fartuch laboratoryjny - Folia aluminiowa - Pinceta - Szkiełka podstawowe - Szkiełka nakrywkowe - Pojemnik na lód - Pipety wielomiarowe - Spryskiwacz - Strzykawki - Filtry strzykawkowe - Tryskawka ze skalą - Taśma wskaźnikowa - Szkiełka nakrywkowe - Szklane kolby - Cylindry miarowe - Zlewki niskie szklane - Butelka szklana na odczynniki - Lejek laboratoryjny - Butelka do hodowli komórkowych - Płytki do hodowli komórkowych - Skrobaczka do komórek - Płytki testowe - Próbówki - Pipeta serologiczna - Szalka do hodowli komórkowych Szczegóły techniczne i ilości określono w załączniku Nr 3A do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.12.41.30-5, 33.13.11.72-3, 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7, 33.19.90.00-1, 33.79.30.00-5, 34.92.84.80-6, 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.00-8, 38.43.71.10-1, 38.43.71.20-4, 38.71.00.00-5, 44.17.40.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3, 3A do SIWZ, 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ. 4)oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w SIWZ. 5)opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w odpowiedniej pozycji Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcji Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 5 (wejście przez biuro przepustek).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 z terminem doręczenia do dnia 01.07.2015r. do godz. 9:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Rozwój Klastra Centrum Inżynierii Biomedycznej Umowa Nr UDA-POIG.05.01.00-00-013/12-00, FS/32-015/2013/WAT.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych. Pakiet I w składzie: - Zestawy pipet automatycznych, jednokanałowych, nastawnych - Sześciostanowiskowy statyw karuzelowy - Pipetor automatyczny typu Eppendorf z uchwytem na ścianę, statywem - Pipeta automatyczna - Pipety serologiczne - Pudełko wielorazowe z tipsami pasującymi do pipet automatycznych - Końcówki do pipet - Probówki - Kriopudełka - Krioprobówki z gwintem zewnętrznym i uszczelką - Probówki wirówkowe - Testowe płytki hodowlane - Szalki do hodowli komórek adherentnych Szczegóły techniczne i ilości określono w załączniku Nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.43.71.20-4, 38.43.71.00-8, 38.43.71.10-1, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów laboratoryjnych. Pakiet II w składzie: - Mikromieszadełka - Elektroniczny minutnik/stoper - Statyw przeznaczony na próbówki - Skrobaczka do kultur komórkowych - Rękawice nitrylowe bezpudrowe - Worki autoklawowalne na odpady biologiczne - Pojemnik na odpady biohazard - Fartuch jednorazowy - Fartuch laboratoryjny - Folia aluminiowa - Pinceta - Szkiełka podstawowe - Szkiełka nakrywkowe - Pojemnik na lód - Pipety wielomiarowe - Spryskiwacz - Strzykawki - Filtry strzykawkowe - Tryskawka ze skalą - Taśma wskaźnikowa - Szkiełka nakrywkowe - Szklane kolby - Cylindry miarowe - Zlewki niskie szklane - Butelka szklana na odczynniki - Lejek laboratoryjny - Butelka do hodowli komórkowych - Płytki do hodowli komórkowych - Skrobaczka do komórek - Płytki testowe - Próbówki - Pipeta serologiczna - Szalka do hodowli komórkowych Szczegóły techniczne i ilości określono w załączniku Nr 3A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.71.00.00-5, 38.43.70.00-7, 18.42.43.00-0, 33.14.10.00-0, 34.92.84.80-6, 33.19.90.00-1, 44.17.40.00-0, 33.13.11.72-3, 33.79.30.00-5, 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
- Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie
- "ZAKUP I DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ODPADY KOMUNALNE O POJEMNOŚCI 120 LITRÓW, 240 LITRÓW ORAZ 1100 LITRÓW
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.