eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Dostawy ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I OPATRUNKÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Staszów: Dostawy ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I OPATRUNKÓW
Numer ogłoszenia: 9193 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8643241, faks 15 8646876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalstaszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I OPATRUNKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy Środków dezynfekcyjnych i opatrunków dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do poszczególnych pakietów. 3. Liczba pakietów - 18. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, odpowiadających wybranym przez Wykonawcę pakietom wyszczególnionym w formularzu ofertowym. Każdy pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia Nr Pakietu Nazwa Pakietu 1 Preparaty do odkażania skóry rąk 2 Preparaty do higieny skóry 3 Preparaty myjąco - dezynfekujące do powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu 4 Płyn do chirurgicznego i higienicznego mycia dłoni 5 Preparaty do dezynfekcji sprzętu medycznego 6 Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów 7 Preparaty do mycia i dezynfekcji z chlorheksydyną 8 Preparat do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością 9 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów. Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych. 10 Preparaty do odkażania ran i błon śluzowych 11 Preparaty do dezynfekcji powierzchni 12 Preparat do dezynfekcji błon śluzowych 13 Preparaty do dezynfekcji narzędzi. Pielęgnacja skóry rąk 14 Preparaty do automatycznego mycia i dezynfekcji narzędzi 15 Preparaty do higieny rąk - automatyczne dozowanie. Preparat sporobójczy 16 Preparat do dezynfekcji powierzchni 17 Opatrunek hydrożelowy 18 Opatrunki antybakteryjne ze srebrem.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 w wysokości max. 20% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.14.11.10-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości 20 000,00 zł, słownie zł: dwadzieścia tysięcy 00/100, w skład, którego wchodzą następujące części: Pakiet 1: w wysokości: 2 200,00 zł, słownie zł: dwa tysiące dwieście 00/100. Pakiet 2: w wysokości: 3 000,00 zł, słownie zł: trzy tysiące 00/100. Pakiet 3: w wysokości: 3 000,00 zł, słownie zł: trzy tysiące 00/100. Pakiet 4: w wysokości: 50,00 zł, słownie zł: pięćdziesiąt 00/100. Pakiet 5: w wysokości: 300,00 zł, słownie zł: trzysta 00/100. Pakiet 6: w wysokości: 300,00 zł, słownie zł: trzysta 00/100. Pakiet 7: w wysokości: 300,00 zł, słownie zł: trzysta 00/100. Pakiet 8: w wysokości: 100,00 zł, słownie zł: sto 00/100. Pakiet 9: w wysokości: 2 200,00 zł, słownie zł: dwa tysiące dwieście 00/100. Pakiet 10: w wysokości: 3 400,00 zł, słownie zł: trzy tysiące czterysta 00/100. Pakiet 11: w wysokości: 1 200,00 zł, słownie zł: jeden tysiąc dwieście 00/100. Pakiet 12: w wysokości: 200,00 zł, słownie zł: dwieście 00/100. Pakiet 13: w wysokości: 1 500,00 zł, słownie zł: jeden tysiąc pięćset 00/100. Pakiet 14: w wysokości: 300,00 zł, słownie zł: trzysta 00/100. Pakiet 15: w wysokości: 600,00 zł, słownie zł: sześćset 00/100. Pakiet 16: w wysokości: 40,00 zł, słownie zł: czterdzieści 00/100. Pakiet 17: w wysokości: 10,00 zł, słownie zł: dziesięć 00/100. Pakiet 18: w wysokości: 1 300,00 zł, słownie zł: jeden tysiąc trzysta 00/100. Szczegółowe zapisy (warunki) dotyczące wpłaty i zwrotu wadium przedstawione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Dokumenty potwierdzające możliwość stosowania preparatu do sprzętu firmy STORZ - pakiet numer 13 poz. 1; b) Dokumenty potwierdzające możliwości stosowania roztworu roboczego do 28 dni - pakiet numer 5 poz. 3; c) Dokument potwierdzający przeprowadzenie badań na brak korozji wżernej - pakiet numer 6; d) W zakresie środków biobójczych - dokument(y) potwierdzający pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót i stosowanie na terytorium RP produktu biobójczego zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002 r.; e) Ulotki informacyjne produktów w języku polskim - dotyczy wszystkich pakietów; f) Aktualne karty charakterystyk sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem WE 1907/2006 (lub oświadczenie, iż dany produkt nie wymaga okazania karty charakterystyki) - dotyczy pakietów numer 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16; g) W zakresie preparatów będących wyrobami medycznymi - dokumenty potwierdzające oznaczenie wyrobu znakiem CE oraz dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i używania na terytorium RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych / deklaracja zgodności CE, zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu/; h) W zakresie produktów leczniczych - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych; i) Oświadczenie dotyczące posiadania odpowiednich dokumentów - załącznik numer 23

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru, b) formularze asortymentowo-cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę pakietów - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, c) dowód wniesienia wadium - potwierdzona kserokopia, d) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, e) informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust 3 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin dostawy - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalstaszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia SPZZOZ w Staszowie ul. 11 Listopada 78 28-200 Staszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat SPZZOZ w Staszowie ul. 11 Listopada 78 28-200 Staszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet numer 1 - Preparaty do odkażania skóry rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet numer 2 - Preparaty do higieny skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet numer 3 - Preparaty myjąco - dezynfekujące do powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet numer 4 - Płyn do chirurgicznego i higienicznego mycia dłoni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 4 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet numer 5 - Preparaty do dezynfekcji sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet numer 6 - Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 6 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet numer 7 - Preparaty do mycia i dezynfekcji z chlorheksydyną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 7 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet numer 8 - Preparat do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 8 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet numer 9 - Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji endoskopów. Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 9 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet numer 10 - Preparaty do odkażania ran i błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 10 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet numer 11 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 11 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet numer 12 - Preparat do dezynfekcji błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 12 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet numer 13 - Preparaty do dezynfekcji narzędzi. Pielęgnacja skóry rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 13 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet numer 14 - Preparaty do automatycznego mycia i dezynfekcji narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 14 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet numer 15 - Preparaty do higieny rąk - automatyczne dozowanie. Preparat sporobójczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 15 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet numer 16 - Preparat do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 16 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet numer 17 - Opatrunek hydrożelowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 17 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet numer 18 - Opatrunki antybakteryjne ze srebrem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 18 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin dostawy - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.