eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › WYKONANIE SIŁOWNI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM NA MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ZGIERZU, ULICA WSCHODNIA 2 - BUDŻET OBYWATELSKI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-02

Ogłoszenie nr 91934 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.

Zgierz: WYKONANIE SIŁOWNI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM NA MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ZGIERZU, ULICA WSCHODNIA 2 - BUDŻET OBYWATELSKI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, krajowy numer identyfikacyjny 472057721, ul. Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 427162854 w. 200, 7143200, faks 427 143 203, e-mail estasiak@umz.zgierz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umz.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE SIŁOWNI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM NA MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ZGIERZU, ULICA WSCHODNIA 2 - BUDŻET OBYWATELSKI

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR.271.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. NAZWA (I MIEJSCE REALIZACJI) ZAMÓWIENIA: Wykonanie siłowni wraz z wyposażeniem na Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zgierzu, ulica Wschodnia 2 - budżet obywatelski. 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1): Lokalizacja: Obiekt zlokalizowany jest przy ul. Wschodniej 2 w Zgierzu, na działce o numerze ewid. 332-1 obręb 129, która stanowi własność Zamawiającego. Inwestycja pn. "Rozbudowa obiektu dla siłowni na obszarze Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zgierzu jest realizowana w ramach II edycji Zgierskiego Budżetu Obywatelskiego. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 3.1. Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, uzyskaniem wszelkich zezwoleń i uzgodnień oraz przeprowadzenie robót budowlanych obejmujących rozbudowę budynku hali zapaśniczo - łuczniczej, w systemie "zaprojektuj i wybuduj". Rozbudowa obiektu pozwoli na utworzenie siłowni. Część projektowa: 1) Wykonanie inwentaryzacji budowlanej obiektu 2) Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego rozbudowy obiektu - 4 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie .pdf 3) Uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień 4) Uzyskanie niezbędnych porozumień, pozwoleń i uzgodnień. 5) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla każdej branży - po 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie .pdf 6) Sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego - 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie .pdf 7) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie .pdf Część wykonawcza: 1) Przygotowanie terenu do robót budowlanych 2) Rozbudowa hali zapaśniczo - łuczniczej o nowe pomieszczenie siłowni, przylegające do ściany hali budynku, wraz z instalacją elektryczną oraz grzewczą. 3) Roboty wykończeniowe pomieszczenia 3.2. Część druga przedmiotu zamówienia: Dostarczenie oraz montaż urządzeń do nowopowstałej siłowni na obiekcie MOSIR w Zgierzu wraz z przeszkoleniem pracownika ośrodka w zakresie obsługi urządzeń oraz dostawa dodatkowego wyposażenia siłowni. Siłownia będzie wyposażona w profesjonalny sprzęt do ćwiczeń: o Brama wielofunkcyjna Waga obciążenia: 2 stosy po min. 80 kg Wyposażona w drążek do podciągania o Atlas z 2 stanowiskami do ćwiczeń o Wioślarz Opór magnetyczny z oporem powietrznym Nośność urządzenia: min. 150 kg o Bieżnia Maksymalna waga użytkownika: do 150 kg Maksymalna prędkość: nie mniej niż 20 km/h Dodatkowe wyposażenie siłowni: o Ławka korytarzowa, bez oparcia z półką - 3 szt. o Ławka z wieszakiem, jednostronna - 2 szt. o Szafka metalowa ubraniowa, z ławką, podwójna - 4 szt. Wszystkie urządzenia do ćwiczeń muszą pasować do siebie kolorystycznie oraz posiadać oznaczenia odnośnie eksploatacji oraz atestów. Dostarczony sprzęt musi spełniać określone w wykazie normy bezpieczeństwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Do każdego wymienionego sprzętu należy udzielić gwarancji na okres nie mniejszy niż 24 miesiące. Obie części zamówienia należy zrealizować zgodnie z załączonym do opisu programem funkcjonalno - użytkowym. 3.3 Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi branżowymi oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego.Prace projektowe winny być prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane. 3.4. Wykonawca uzgodni wykonane projekty z gestorami sieci i właścicielem terenu 3.5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty wykonania dokumentacji, zakupu materiałów, prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3.6. Do obowiązków Wykonawcy (projektanta) należy pozyskanie mapy do celów projektowych. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania (na roboczo) przyjętych rozwiązań technicznych i zastosowanych materiałów. 3.9. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Uwaga: Na okres realizacji robót wymagane jest, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę 2 pracowników ogólnobudowlanych. Załączniki: 1. Załącznik nr 1 - Lokalizacja inwestycji 2. Załącznik nr 2 - Program funkcjonalno - użytkowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45111200-0, 45111291-4, 45310000-3, 45262800-9, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT158320
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 194000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 194000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 194000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie przepisu art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. tj. "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (...) nie zostały złożone żadne oferty (...) a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione"

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.