eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji wydawanych przez Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza - 2015 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Dąbrowa Górnicza: Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji wydawanych przez Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza - 2015 r
Numer ogłoszenia: 91932 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji wydawanych przez Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza - 2015 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z pózn. zm), o wartości zamówienia poniżej 207.000,00 EUR. 1. Obowiązki Zamawiającego: a) przekazanie Wykonawcy wniosków wraz z niezbędnymi dokumentami (kserokopie) do wykonania projektów decyzji i odnotowanie tego w protokole przekazania/odbioru, b) dokonanie odbioru projektów decyzji wraz z załącznikami i odnotowanie tego w protokole przekazania/odbioru, c)sprawdzenie odebranych projektów decyzji wraz z załącznikami graficznymi, analizy z załącznikiem graficznym i dokumentacji fotograficznej oraz wyników analizy wraz z załącznikiem graficznym w terminie do 5 dni roboczych od dnia odebrania ich od Wykonawcy, d)uregulowanie wynagrodzenia za wykonaną usługę w terminie do 30 dni od daty otrzymania rachunku/faktury (po sprawdzeniu projektów decyzji i zaakceptowaniu protokołu zdawczo-odbiorczego). 2. Obowiązki Wykonawcy: a) przeprowadzenie wizji w terenie przed sporządzeniem projektu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, udokumentowanej załącznikiem fotograficznym obejmującym wnioskowane działki i obszar analizowany w niezbędnym zakresie (zdjęcie powinno być stosownie opisane - ulica i numer działki/budynku), nie dopuszcza się zdjęć z portali internetowych; b)sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z załącznikami (załącznikiem graficznym do decyzji, wynikami analizy wraz z załącznikiem graficznym do wyników analizy), w oparciu o przeprowadzoną analizę funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie warunków, o których mowa w art. 61 ust 1-5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Wykonawca wraz z projektami decyzji i załącznikami, przekazuje Zamawiającemu analizę sporządzoną w wersji tekstowej i graficznej. Analiza musi być przeprowadzona w formie opisowej oraz tabelarycznej (formę i zawartość tabeli należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym). Dopuszcza się łączenie dwóch dokumentów w jeden tj. analiza i wyniki analizy oraz załącznik graficzny do analizy i załącznik graficzny do wyników analizy; c) sporządzenie projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z załącznikiem graficznym do decyzji w oparciu o analizę warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych i analizę stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji; d) wykonanie usługi z należytą starannością, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami oraz zapewnienie wykwalifikowanej kadry i nadzoru; e) projekt decyzji powinien zawierać rzetelne uzasadnienie faktyczne i prawne zgodnie z art. 107 Kpa; f) opracowanie przekazanych do przygotowania projektów w terminie nie dłuższym niż ... (max. 5 - zgodnie z deklaracja ofertową) dni roboczych od daty przekazania wniosku. W przypadku przekazania Wykonawcy jednorazowo 10 szt. i więcej wniosków termin ten może ulec wydłużeniu do 10 dni roboczych. W przypadkach szczególnie uzasadnionych dopuszcza się zmianę terminu, po uzgodnieniu z Zamawiającym. W tych przypadkach przekazanie projektów decyzji nie może nastąpić w terminie dłuższym niż 15 dni roboczych. Do wskazanych powyżej terminów nie wlicza się dnia przekazania wniosków. Projekty decyzji powinny być sporządzane sukcesywnie, w kolejności wynikającej z daty przekazania wniosków; g) usunięcie wad i usterek z projektów decyzji oraz rozpatrzenie uwag do projektów decyzji, złożonych przez strony w trakcie postępowania administracyjnego, powinno odbywać się niezwłocznie w siedzibie Zamawiającego, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych dopuszcza się termin nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty przekazania dokumentów (po uzgodnieniu z Zamawiającym); h) w przypadku uchylenia decyzji z przyczyn zależnych od Wykonawcy przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze lub Sąd Administracyjny, Wykonawca zobowiązany jest do ponownego przygotowania projektu decyzji w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty przekazania dokumentacji bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia za te czynności. W przypadkach szczególnie uzasadnionych dopuszcza się zmianę terminu, po uzgodnieniu z Zamawiającym. W tych przypadkach przekazanie projektów decyzji nie może nastąpić w terminie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty przekazania dokumentacji. Do w/w terminów nie wlicza się dnia przekazania wniosków; i) przekazanie Zamawiającemu projektów decyzji wraz z załącznikami w formie papierowej. Miejscem odbioru jest siedziba Zamawiającego t.j. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Wykonawca jest obowiązany do przekazania przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca może przesłać przedmiot umowy za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź kuriera na adres: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, Wydział Urbanistyki i Architektury (pokój 218) - ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza; j) Wykonawca obowiązany jest do wystawienia faktury/rachunku po sprawdzeniu odebranych projektów decyzji przez Zamawiającego (z uwzględnieniem pkt 1 ppkt c); k) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym opóźnieniu wykonania przedmiotu umowy. 3. Kompletne wnioski o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z niezbędnymi dokumentami (kserokopie) będą przekazywane Wykonawcy, według potrzeb Zamawiającego w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z Wykonawcą, Zamawiający może przesłać wnioski o wydanie decyzji za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź kuriera na adres wskazany przez Wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ustawy z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2014 r. poz 1182 z póżn. zm.) oraz do zachowania ich w tajemnicy po zakończeniu prac będących przedmiotem niniejszej umowy. 5. Przewidywana ilość projektów decyzji w okresie obowiązywania umowy wynosi maksymalnie 160 szt. lecz nie mniej niż 40 szt. Zamawiający informuje, iż w roku 2014 zlecono wykonanie 150 projektów decyzji. 6. Zamówienie będzie realizowane według potrzeb Zamawiającego do wysokości maksymalnej nominalnej wartości zobowiązania. 7. Zamawiający przez sporządzenie projektu decyzji rozumie również sporządzenie ich zmiany na wniosek strony.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia i określonym kodami CPV. Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 25 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Uwaga: 1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą uprawnioną do sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz zmian decyzji zgodnie z art. 5 oraz w związku z art. 50 ust. 4 i art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199) lub odpowiadające im ważne uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy usług pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 8.1.2. SIWZ. W wykazie nie należy podawać informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) 3. w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia rzeczonych zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena jakości opracowania decyzji - 20
  • 3 - Termin opracowania przekazanych do przygotowania projektów decyzji zgodnie z pkt. 3.2.2.f)SIWZ - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1. wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówienia, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, 1.2. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 1.3.zmiany stawki podatku VAT: a. w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT cena brutto za sporządzenie 1 szt. projektu decyzji nie może być wyższa niż zadeklarowana w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy, b. w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT cena brutto za sporządzenie 1 szt. projektu decyzji zostanie odpowiednio pomniejszona w odniesieniu do ceny zadeklarowanej w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu. 2. W przypadku wystąpienia wyżej wymienionych okoliczności strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 4.Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 7 do SIWZ - projekt umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21 Wydział Urbanistyki i Architektury, piętro II.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udział w postępowaniu określone w pkt. 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. i 9.3. SIWZ podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1., dokumenty wymienione w pkt. 9.1.2 i 9.1.3. SIWZ oraz Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.5.1. składają wszyscy Wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Uszczegółowienie sekcji II.2 ogłoszenia: Rozpoczęcie realizacji zamówienia - od daty podpisania umowy; Zakończenie realizacji zamówienia: do 31.12.2015 r. lub do wyczerpania maksymalnej nominalnej wartości zobowiązania. 5. Uszczegółowienie sekcji III.5 ogłoszenia: 5.1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: - 1 projekt decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z załącznikami (tj. załącznikiem graficznym do decyzji, wynikami analizy oraz załącznikiem graficznym do wyników analizy) oraz analizę funkcji wraz z załącznikiem graficznym do analizy, sporządzony w latach 2011-2015; dokumenty winny być złożone w formie papierowej. Zamawiający dopuszcza łączenie dwóch dokumentów w jeden, tj. analizy i wyników analizy oraz załącznika graficznego do analizy i załącznika graficznego do wyników analizy. Uwagi: 1. W przypadku złożenia więcej niż 1 egzemplarza próbki, oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 2. Zgodnie z art. 97 ust.2 ustawy Zamawiający zwraca Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek złożone przez nich próbki. 3. Zamawiający informuje, że w odniesieniu do próbek nie będą stosowane dyspozycje zawarte w art. 26 ust 3 ustawy. 5.2. Dokonując oceny oferty pod względem kryterium: oceny jakości opracowania decyzji Komisja przetargowa będzie brała pod uwagę następujące elementy, którym przyznaje się następujące znaczenie punktowe: PROJEKT DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU: W odniesieniu do projektu decyzji: a) spełnienie wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeń wykonawczych - 0-2 pkt b) uporządkowanie i sposób konstrukcji zapisów w projekcie decyzji (w tym jednoznaczność i precyzyjność ustaleń w celu możliwości eliminacji zapisów możliwych do swobodnej interpretacji) - 0-2 pkt, c) umiejętność zastosowania nazewnictwa i przytaczania przepisów aktów prawnych obowiązujących na dzień sporządzania dokumentów - 0-2 pkt, d) umiejętność pisania treściwego, wyczerpującego uzasadnienia opartego na stanie prawnym obowiązującym na dzień sporządzania dokumentów oraz przy wykorzystaniu decyzji organów odwoławczych, wyroków sądów itd. - 0-2 pkt. W odniesieniu do analizy oraz wyników analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu: a) spełnienie wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeń wykonawczych - 0-2 pkt, b) uporządkowanie i sposób konstrukcji zapisów - 0-2 pkt. W odniesieniu do załączników graficznych (załącznik graficzny do decyzji, załącznik graficzny do analizy, załącznik graficzny do wyników analizy): a) spełnienie wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeń wykonawczych - 0-2 pkt, b) spójność z analizą i projektem decyzji - 0-2 pkt, c) przejrzystość i łatwość odczytu - 0-2 pkt. 5.3. Merytoryczni Członkowie Komisji Przetargowej będą indywidualnie oceniać próbki pod względem poszczególnych elementów wskazanych w tabeli powyżej i będą przyznawać próbkom tzw. małe punkty w skali od 0 pkt do 2 pkt zgodnie z tabelą powyżej, przy założeniu, że 0 pkt małych oznacza słabą ocenę - próbka charakteryzuje się minimalną jakością w zakresie ocenianych elementów; 1 pkt mały oznacza średnią ocenę - próbka charakteryzuje się umiarkowaną jakością w zakresie ocenianych elementów, 2 pkt małe oznacza dobrą ocenę - próbka charakteryzuje się wysoką jakością w zakresie ocenianych elementów, wraz z krótkim uzasadnieniem. Uzyskane małe punkty będą sumowane, a uzyskana suma będzie stanowiła ilość małych punktów jaką otrzyma badana oferta za kryterium ocena jakości opracowania decyzji. W przypadku kryterium ocena jakości opracowania decyzji oferty otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi(J) = Ji/Jmax x 100 pkt., gdzie: Pi (J) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium ocena jakości opracowania decyzji, Ji - ilość małych punktów badanej oferty, Jmax - maksymalna ilość małych punktów spośród wszystkich ważnych ofert. 5.4. W przypadku kryterium termin opracowania przekazanych do przygotowania projektów decyzji zgodnie z pkt. 3.2.2.f) SIWZ ocena będzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w pkt. 4 Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SIWZ). Wykonawca może zadeklarować jedynie pełne dni, tj. 1, 2, 3, 4 lub 5 (5 dni roboczych jest wartością maksymalną). W przypadku nie zastosowania się do powyższej informacji, podany czas Zamawiający będzie zaokrąglać do pełnych dni w górę. Oferty otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi (T) = Tmin/Ti x 100 pkt, gdzie: Pi (T) - ilość punktów jakie otrzyma oferta i za kryterium Termin opracowania przekazanych do przygotowania projektów decyzji Tmin - najmniejsza zadeklarowana liczba dni spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert Ti - zadeklarowana liczba dni w ofercie i. 5.5. Całkowita liczba punktów jakie uzyska oferta będzie stanowiła sumę iloczynów ilości punktów jakie oferta uzyskała w danym kryterium i wagi procentowej danego kryterium: Px = Pi(C) x 60% + Pi(J) x 20% + Pi(T) x 20%.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.