To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-02
Ogłoszenie nr 91919 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.
Bierutów: Zaciągnięcie w 2017 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 4.900.000,00 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 85894-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bierutowie, krajowy numer identyfikacyjny
52862300000, ul.
ul. Moniuszki
12,
56420
Bierutów, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 3146251 w. 31, faks
713 146 432, e-mail
przetargi@bierutow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bierutow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie w 2017 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 4.900.000,00 zł
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.2710.4.2017.JP
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Zaciągnięcie w 2017 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 4.900.000,00 zł o charakterystyce: Kwota kredytu 4.900.000,00 zł (słownie złotych: cztery miliony dziewięćset tysięcy 00/100). Dostępność kredytu - trzy transze: 1 transza w wysokości 2.400.000,00 PLN (po zawarciu umowy); 2 transza w wysokości 2.000.000,00 PLN (wrzesień 2017 r.); 3 transza w wysokości 500.000,00 PLN (listopad 2017 r.). Spłata kredytu - do: 30.11.2032 r. Odsetki płatne w dniach spłaty kapitału . Karencja w spłacie kapitału kredytu - rozpoczęcie spłaty kredytu 30.03.2018 r. Spłata kapitału wg SIWZ. 2. Oprocentowanie kredytu zmienne wg stawki WIBOR 1 M (średnia - z całego miesiąca poprzedzającego spłatę odsetek) plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. 3. Forma zabezpieczenia kredytu: weksel In blanco. 4. Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w miesiącach spłaty kredytu, liczone do dnia poprzedzającego dzień spłaty kapitału. 5. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane w okresach miesięcznych i spłacane w następujących terminach: w roku 2017 dnia 20 każdego miesiąca, natomiast w latach 2018 -2032 w dniach spłaty kapitału. 6. Bank nie pobierze prowizji i opłat: - za przelew środków na rachunek Wykonawcy, - od niewykorzystanego kredytu lub jego części, - od zmian umowy. 7. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 8. Termin postawienia środków do dyspozycji Zamawiającego - maksymalnie 3 dni robocze. 9. Zamawiający może dokonać przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, po zawiadomieniu banku o planowanej przedterminowej spłacie kredytu z 3 dniowym wyprzedzeniem. 10. W okresie kredytowania dopuszcza się jednorazową możliwość odroczenia terminu spłaty rat kapitałowych na okres 12 miesięcy. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w zakresie terminów harmonogramu spłat rat kapitałowych i ich wysokości bez naliczania z tego tytułu prowizji. 12. Zamawiający nie ponosi innych dodatkowych kosztów związanych z obsługą kredytu. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kwoty kredytu w całości. 14. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 15. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do SIWZ dołącza się następujące dokumenty: - Uchwała Nr XXVI/211/16 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie uchwały budżetowej Miasta i Gminy Bierutów na rok 2017, - Uchwała Nr XXVI/212/16 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Bierutów na lata 2017 - 2032, - Uchwała Nr XXVIII/241/17 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 23 lutego 2017 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. 16. Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie Rb-NDS. 17. Kwartalne sprawozdanie o stanie należności Rb-N. 18. Kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń Rb-Z. 19. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na postawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Negocjacje prowadzone z wykonawcą nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ strony nie porozumiały się co do treści mającej łączyć je umowy. Wykonawca zaproponował nieakceptowane warunki umowy w postaci wprowadzenia dodatkowego zabezpieczenia w formie hipoteki umowne, co wiąże się z istotną zmianą postanowień umowy. W takiej sytuacji postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki powinno zostać unieważnione. Ponieważ zawarcie umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki ma miejsce, gdy strony dojdą do porozumienia co do wszystkich jej postanowień, które były przedmiotem negocjacji, brak zgody pomiędzy nimi będzie stanowić przeszkodę w zawarciu prawnie skutecznej umowy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.W związku z powyższym wymagane jest przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI BIERUTÓW
- Utworzenie nowych 19 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim przy ul. Juliusza Słowackiego 18B w Bierutowie
- Modernizacja stacji uzdatniania wody w Bierutowie - Etap I (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.