eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych oraz masek do aparatów powietrznych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Szczecin: Usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych oraz masek do aparatów powietrznych.
Numer ogłoszenia: 91911 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114528 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych oraz masek do aparatów powietrznych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych oraz masek do aparatów powietrznych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: Część I - Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu AERIS, X-PRO/FENZY, Część II - Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu BD-96 Compact / AUER, Część III - Przegląd aparatów powietrznych i masek typu AERIS/FENZY, Część IV - Przegląd aparatów powietrznych i masek typu BD-96 COMPACT, AIRGO FIX / AUER, Część V - Przegląd aparatów powietrznych i masek typu PSS 5000. 3. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia, załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia, załącznik 4.3 do SIWZ - dla części III zamówienia, załącznik 4.4 do SIWZ - dla części IV zamówienia, załącznik 4.5 do SIWZ - dla części V zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia objęty częścią I i II zamówienia (naprawy) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w swojej siedzibie. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. Odbioru przedmiotu zamówienia w celu wykonania naprawy Wykonawca dokona w RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Odbioru przedmiotu zamówienia po wykonaniu usługi dokona w swojej siedzibie wyznaczona przez Zamawiającego komisja, dokonując spisania protokołu odbioru, który będzie podstawą wystawienia faktury. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu w książkach paszportowych aparatów powietrznych i książkach przeglądów masek. 5. Przedmiot zamówienia objęty częścią III, IV i V zamówienia (przeglądy) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w siedzibach Zamawiającego. Miejscowości oraz adresy wykonywania usług określone zostały w zał. nr 6 do SIWZ - Wykaz Wojskowych Oddziałów Gospodarczych i Jednostek Wojskowych oraz osób uprawnionych w imieniu Zamawiającego do odbioru usługi. Koszty związane z dojazdem do miejscowości, w których będą wykonywane przeglądy pokrywa Wykonawca. Zamawiający najpóźniej na 14 dni przed końcowym terminem realizacji usług określonym w załączniku- Terminy przeglądów aparatów powietrznych, nr 5.1 do SIWZ - dla części III zamówienia, załącznik 5.2 do SIWZ - dla części IV zamówienia, załącznik 5.3 do SIWZ - dla części V zamówienia powiadomi pismem (fax) Wykonawcę o możliwości przystąpienia do realizacji zamówienia (usługi). Wykonawca na 2 dni przed każdą planowaną usługą zobowiązany jest przesłać do odbiorcy docelowego usługi pismo, fax potwierdzające gotowość realizacji usługi z jednoczesnym wskazaniem dokładnego terminu jej wykonania, osób (imię, nazwisko), które wezmą udział w realizacji zamówienia oraz rodzaju pojazdu (marka, typ, numer rejestracyjny)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.00 - Usługi służb pożarniczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: NAPRAWA I KONSERWACJA APARATÓW POWIETRZNYCH I MASEK DO APARATÓW POWIETRZNYCH TYPU AERIS, X-PRO/FENZY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHTSPiO SUPON S.A., ul. Przestrzenna 6, 70-800 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44820,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48720,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: PRZEGLĄD APARATÓW POWIETRZNYCH I MASEK TYPU AERIS/FENZY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHTSPiO SUPON S.A., ul. Przestrzenna 6, 70-800 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15248,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12620,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: PRZEGLĄD APARATÓW POWIETRZNYCH I MASEK TYPU PSS 5000

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHTSPiO SUPON S.A., ul. Przestrzenna 6, 70-800 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3875,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6800,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.