Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-17
Ogłoszenie nr 9187 - 2017 z dnia 2017-01-17 r.
Wieluń: " Zakup z dostawą systemu aspiracyjno-próżniowego umożliwiającego wybór techniki pobierania krwi metodą aspiracji i próżni wraz z dzierżawą wirówki ,oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla SPZOZ w Wieluniu."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, krajowy numer identyfikacyjny
31014300000, ul.
ul. Szpitalna
16,
98300
Wieluń, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 406 800, e-mail
zp@szpital-wielun.pl, faks
438 406 801.
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpital.powiat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.szpital.powiat.wielun.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.szpital.powiat.wielun.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j.Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.)
Adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ul.Szpitalna 16 98-300 Wieluń - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: " Zakup z dostawą systemu aspiracyjno-próżniowego umożliwiającego wybór techniki pobierania krwi metodą aspiracji i próżni wraz z dzierżawą wirówki ,oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla SPZOZ w Wieluniu."
Numer referencyjny: SPZOZ-OiZP/3/38/380-382/ 03 /2017.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane przez Wykonawców ZAMÓWIENIA, z których każde realizowane będzie poprzez dostawy częściowe przez cały okres obowiązywania umowy do wyczerpania kwoty umowy lub zamówionego przedmiotu zamówienia . - Zakup z dostawą systemu aspiracyjno-próżniowego umożliwiającego wybór techniki pobierania krwi metodą aspiracji i próżni wraz z dzierżawą wirówki dla SPZOZ w Wieluniu. ZAŁĄCZNIK 1 / ZAMÓWIENIE 1 PARAMETRY GRANICZNE 1. System aspiracyjno-próżniowy umożliwiający wybór techniki pobierania krwi metodą aspiracji i próżni. 2. Wszystkie probówko-strzykawki muszą być wykonane z bezpiecznego tworzywa sztucznego. 3. Wszystkie elementy systemu zawarte w pozycji od 3 do 15 i od 17 do 24 muszą pochodzić od jednego producenta w celu zapewnienia bezpieczeństwa i kompatybilności pobierania krwi. W celu prawidłowej oceny Zamawiający wymaga dostarczenia do procedury przetargowej po 10 szt probówko-strzykawek i igieł z asortymentu umieszczonego w formularzu cenowym. UWAGI do ZAMÓWIENIA Nr 1 -Probówki wykonane tylko z tworzywa sztucznego, odpornego na wirowanie i transport. Zamawiający nie dopuszcza probówek szklanych. -Probówko-strzykawki(probówki) pasujące do posiadanej aparatury Zamawiającego bez żadnych adaptacji. - Probówki systemowe muszą umożliwiać pobieranie krwi metodą aspiracyjno-próżniową -Zastosowany aktywator wykrzepiania musi zapewnić wykrzepnięcie surowicy w czasie do 30 min. W tym celu Wykonawca musi dołączyć do oferty certyfikat producenta probówek o spełnieniu w/w kryterium. - Dzierżawa wirówki na 24 miejsca z wirnikiem horyzontalnym,obroty do 4000, wielostopniową skalą przyspieszenia i hamowania, z możliwością zaprogramowania kilku najczęściej używanych ustawień z licznikiem wirowań. Wirówka musi być kompatybilna z w/w probówko-strzykawkami. - Zamawiający wymaga bezpłatnego szkolenia na koszt Wykonawcy zamówienia. - Niespełnienie w/w kryteriów powoduje odrzucenie oferty. - Zakupu z dostawą drobnego sprzętu laboratoryjnego . ZAŁĄCZNIK 1 / ZAMÓWIENIE 2 UWAGI do ZAMÓWIENIA Nr 2 - Szkiełka (Menzel lub równoważne) z poz. 9 i 10 Formularza cenowego muszą zawierać niskie stężenie Fe2O3 do 0,03%, powodujące redukcję zielonkawego koloru szkła - podwyższoną przezierność. 1.) Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w SIWZ wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany " z nazwy" przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowane przez Wykonawcę materiały będą inne niż opisane w SIWZ, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy. 2.) Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, ulotki, opis wyrobu, etykiety zewnętrzne (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim, możliwe jest dołączenie tłumaczenia etykiet, instrukcji i ulotek na język polski.
II.5) Główny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Dodatkowe kody CPV:33141300-3, 33192500-7, 33793000-5, 38437000-7, 38437110-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 36
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wymagany jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zawierający informację iż Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą będącą przedmiotem niniejszego postępowania.(dla ZAMÓWIENIA 1, oraz dla ZAMÓWIENIA 2)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
* dla ZAMÓWIENIA 1 - Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, posiadania odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min.100.000,00 PLN.
* dla ZAMÓWIENIA 2 - Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, posiadania
odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę
min.100.000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Wymagane jest przedstawienie przez Wykonawcę Oświadczenia w/g Załącznika Nr 5.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP WYKONAWCA SKŁADA ODPOWIEDNIE OŚWIADCZENIE
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP WYKONAWCA SKŁADA OPOWIEDNIE OŚWIADCZENIE
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP WYKONAWCA SKŁADA ODPOWIEDNIE OŚWIADCZENIE
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA OFERTY (ZAM. 1) | 60 |
JAKOŚĆ | 20 |
CZAS DOST. ZAM. CZĘŚCIO. | 10 |
TERM. PŁATN. | 10 |
CENA FERTY (ZAMÓWIE Nr 2) | 60 |
CZAS DOST. ZAMÓW. CZĘŚCIO. | 20 |
TERM. PŁATN. | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podst. § 10 Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie : 1) zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, cła przy czym cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian. 2) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia wyrobu będącego tematem niniejszego postępowania przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: ZAMÓWIENIE 1 Zakup z dostawą systemu aspiracyjno-próżniowego umożliwiającego wybór techniki pobierania krwi metodą aspiracji i próżni wraz z dzierżawą wirówki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Zakup z dostawą systemu aspiracyjno-próżniowego umożliwiającego wybór techniki pobierania krwi metodą aspiracji i próżni wraz z dzierżawą wirówki dla SPZOZ w Wieluniu. ZAŁĄCZNIK 1 / ZAMÓWIENIE 1
PARAMETRY GRANICZNE
1. System aspiracyjno-próżniowy umożliwiający wybór techniki pobierania krwi metodą aspiracji i próżni.
2. Wszystkie probówko-strzykawki muszą być wykonane z bezpiecznego tworzywa sztucznego.
3. Wszystkie elementy systemu zawarte w pozycji od 3 do 15 i od 17 do 24 muszą pochodzić od jednego producenta w celu zapewnienia bezpieczeństwa i kompatybilności pobierania krwi.
W celu prawidłowej oceny Zamawiający wymaga dostarczenia do procedury przetargowej po 10 szt probówko-strzykawek i igieł z asortymentu umieszczonego w formularzu cenowym.
UWAGI do ZAMÓWIENIA Nr 1
-Probówki wykonane tylko z tworzywa sztucznego, odpornego na wirowanie i transport.
Zamawiający nie dopuszcza probówek szklanych.
-Probówko-strzykawki(probówki) pasujące do posiadanej aparatury Zamawiającego bez żadnych adaptacji.
- Probówki systemowe muszą umożliwiać pobieranie krwi metodą aspiracyjno-próżniową
-Zastosowany aktywator wykrzepiania musi zapewnić wykrzepnięcie surowicy w czasie do 30 min. W tym celu Wykonawca musi dołączyć do oferty certyfikat producenta probówek o spełnieniu w/w kryterium.
- Dzierżawa wirówki na 24 miejsca z wirnikiem horyzontalnym,obroty do 4000, wielostopniową skalą przyspieszenia i hamowania, z możliwością zaprogramowania kilku najczęściej używanych ustawień z licznikiem wirowań. Wirówka musi być kompatybilna z w/w probówko-strzykawkami.
- Zamawiający wymaga bezpłatnego szkolenia na koszt Wykonawcy zamówienia.
- Niespełnienie w/w kryteriów powoduje odrzucenie oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA OFERTY | 60 |
JAKOĆ | 20 |
TERM. PŁATN. | 10 |
CZAS DOST.ZAM.CZĘŚCIO. | 10 |
Część nr: 2
Nazwa: ZAMÓWIENIE 2- Zakup z dostawą drobnego sprzętu laboratoryjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Zakupu z dostawą drobnego sprzętu laboratoryjnego . ZAŁĄCZNIK 1 / ZAMÓWIENIE 2
UWAGI do ZAMÓWIENIA Nr 2
- Szkiełka (Menzel lub równoważne) z poz. 9 i 10 Formularza cenowego muszą zawierać niskie stężenie Fe2O3 do 0,03%, powodujące redukcję zielonkawego koloru szkła - podwyższoną przezierność.
1.) Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w SIWZ wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany " z nazwy" przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowane przez Wykonawcę materiały będą inne niż opisane w SIWZ, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy.
2.) Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, ulotki, opis wyrobu, etykiety zewnętrzne (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim, możliwe jest dołączenie tłumaczenia etykiet, instrukcji i ulotek na język polski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA OFERTY | 60 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 20 |
CZAS DOST.ZAM. CZĘŚC. | 20 |
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- "Zagospodarowanie odpadów o kodzie 150106 - zmieszane odpady opakowaniowe, znajdujących się na Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie, gm. Wieluń"
- Bieżące utrzymanie - wykaszanie zieleni w pasach drogowych gminy Wieluń oraz wykaszanie działek niestanowiących pasa drogowego gminy Wieluń: Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3"
- Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Jagiełły w Wieluniu
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
- Dostawa materiałów zużywalnych do archiwizowania 240 000 próbek surowicy i/lub osocza wraz z dzierżawą aparatury do archiwizacji tych próbek w okresie 36 miesięcy
- Dostawa produktów leczniczych, środków specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyrobów medycznych, nici do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- " Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z analizatorem back-up z wyposażeniem, kompletem odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań hematologicznych"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.