eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz kurierskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego im. Dr Tytusa Chałubińskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Radom: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz kurierskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego im. Dr Tytusa Chałubińskiego.
Numer ogłoszenia: 91843 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz kurierskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego im. Dr Tytusa Chałubińskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz kurierskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego im. Dr Tytusa Chałubińskiego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek 64.12.12.00 - Usługi dostarczania paczek 64.12.11.00 - Usługi dostarczania poczty .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części nr 1 - przesyłki krajowe, zagraniczne i paczki krajowe Dotyczy części nr 2 - przesyłki kurierskie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2012 r. nr 1529 ze zm.) posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą wpisu do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części nr 1 - przesyłki krajowe, zagraniczne i paczki krajowe Dotyczy części nr 2 - przesyłki kurierskie Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części nr 1 -przesyłki krajowe, zagraniczne i paczki krajowe Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponuje placówką, która będzie realizowała usługi pocztowe na terenie miasta Radomia. Placówka powinna być czynna minimum 5 dni w tygodniu (w dni robocze) od 8.00 -18.00 i oddalona maksymalnie do 2,0 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia. Dotyczy części nr 2 - przesyłki kurierskie Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części nr 1 -przesyłki krajowe, zagraniczne i paczki krajowe Dotyczy części nr 2 - przesyłki kurierskie Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części nr 1 -przesyłki krajowe, zagraniczne i paczki krajowe Dotyczy części nr 2 - przesyłki kurierskie Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych warunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w/w warunku na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wypełnioną specyfikację techniczną zgodnie z oferowaną częścią potwierdzające spełnienie wymagań

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. - formularz cenowy zgodnie z oferowaną częścią

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Warunki płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (nie dotyczy sytuacji gdy obowiązek zapłaty podatku leży po stronie Zamawiającego) b) w przypadku zmian cen jednostkowych brutto związanych z zatwierdzeniem nowego cennika usług pocztowych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, c) zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy, d) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu stron, przedłużenie terminu realizacji umowy, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. e) W zakresie wprowadzenia aktualnych aktów prawnych na podstawie których świadczone będą usługi f) W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz w razie zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie adekwatnej zmianie, w oparciu o następujące zasady: f.1) Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga złożenia drugiej stronie umowy pisemnego wniosku zawierającego co najmniej: oświadczenie o zmianie kosztów wykonania zamówienia, wyszczególnienie zmian kosztów, datę, od której następuje zmiana kosztów, określenie zmian stawek i przepisów mających wpływ na zmianę kosztów wykonania zamówienia. f.2) Wykonawca dołączy do wniosku kalkulację kosztów obejmującą co najmniej: wykaz osób bezpośrednio wykonujących zamówienie z wykazaną wysokością zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę tych osób i związanych z tym danin publicznoprawnych lub zmiany ich składek na ubezpieczenia społeczne bądź ubezpieczenie zdrowotne, będących konsekwencją zmian ww. stanu prawnego, łączną kwotę zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z ww. zmianami, mającymi wpływ na koszty wykonania zamówienia. f.3) Zamawiający może żądać dodatkowych wyjaśnień i dowodów potwierdzających adekwatność wysokości proponowanej zmiany wynagrodzenia do zmian ww. stanu prawnego oraz wpływ zmian tego stanu prawnego na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia przekazania żądania. Niedostarczenie ich przez Wykonawcę uważane będzie za odstąpienie od żądania podwyższenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. f.4) Wynagrodzenie w zmienionej wysokości należne będzie od dnia złożenia wniosku, ale nie wcześniej niż od dnia powstania zmiany kosztów wykonania zamówienia z ww. przyczyn określonych w art. 142 ust. 5 pkt 2 i pkt 3 P.z.p. f.5) Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy nastąpi w formie aneksu do umowy, w ciągu 14 dni od doręczenia dokumentów określonych w niniejszym punkcie litera f.1, f.2 i w ciągu 7 dni od doręczenia dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie litera f.3. Podpisany aneks będzie podstawą wystawienia faktury ze zmienioną kwotą wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.rszs.radom.regiony.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Sekcja Zamówień Publicznych, 26-610 Radom; ul. Lekarska 4 piętro III pokój nr 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Sekcja Zamówień Publicznych, 26-610 Radom; ul. Lekarska 4 piętro III pokój nr 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.