eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu w 26 placówkach edukacyjnych w Bytomiu w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Bytom: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu w 26 placówkach edukacyjnych w Bytomiu w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 91724 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 9 , ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 787 10 19, 787 00 86, faks 32 787 10 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gimnazjum9bytom.szkolnastrona.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu w 26 placówkach edukacyjnych w Bytomiu w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa sukcesywnego świadczenia usług cateringowych dla uczestników projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu w 26 placówkach oraz w ramach pracy 7 sieci samokształcenia polegająca na przygotowaniu zestawów cateringowych wg poniższego opisu menu i harmonogramu świadczenia usług w poszczególnych placówkach w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015r. Przez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków, odbiór naczyń. Harmonogram dostarczania usług cateringowych z ciepłym posiłkiem: Przedszkole nr 5: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 15, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015: 3 łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015: 45; Przedszkole nr 14: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015: 10, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 30; Przedszkole nr 21: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca - 10, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 30; Przedszkole nr 32: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 12, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 36; Przedszkole nr 63: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 15, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 45; Szkoła Podstawowa nr 9: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 33, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 96; Szkoła Podstawowa nr 23: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 32, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 64; Szkoła Podstawowa nr 32; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 29, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3; łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 87; Szkoła Podstawowa nr 33: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 44, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 132; Szkoła Podstawowa nr 36; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 54, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 162; Szkoła Podstawowa nr 37; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 26, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 52; Szkoła Podstawowa nr 38; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 16, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015- 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 48; Szkoła Podstawowa nr 44; liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 27, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 81; Szkoła Podstawowa nr 45: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 60, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 180; Szkoła Podstawowa nr 46: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 29, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 87; Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 71, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 213; Gimnazjum nr 14: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015: 25, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 -75; Szkoła Podstawowa nr 43: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 22, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 66; Gimnazjum nr 7: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 44, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 88; Gimnazjum nr 2: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 37, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca - 74; Gimnazjum nr 8: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 28, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 84; Gimnazjum nr 4: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 15, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 45; Gimnazjum nr 9: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 22, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2; łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 44; Gimnazjum nr 15: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 16, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 -2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 -32; II Liceum Ogólnokształcące: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 30, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 2, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 -60; VIII Liceum Ogólnokształcące: liczba posiłków/szkolenie do 30 czerwca 2015 - 36, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 - 3, łączna liczba posiłków do 30 czerwca 2015 - 108. Skład zestawów cateringowych dla danej placówce określa koordynator projektu lub SORE w danej placówce na dzień przed szkoleniem. Ostateczną liczbę posiłków podaje SORE w dniu szkolenia na 3 godziny przed szkoleniem. Skład jednego zestawu cateringowego z ciepłym posiłkiem opisano poniżej: Zestaw nr 1 (opis zestawu dla jednej osoby) Zupa pomidorowa z makaronem (min. 0,4 l/osobę) Sałatka Cezara (300 g)/osobę: mix min. 3 gatunków sałat z grillowanym kurczakiem (min. 150 g kurczaka), sos czosnkowy na bazie jogurtu naturalnego, oliwki czarne i zielone (min. 6 sztuk), pomidorki koktajlowe min. 6 szt. Pierogi ruskie 8 sztuk z cebulką (min. 250 g) Ciasto z blachy 1 porcja na osobę - 200 gramów: Szarlotka na kruchym cieście z posypką maślaną Banan min. 150 g Woda mineralna gazowana i niegazowana - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa kawa w równych proporcjach na osobę, łącznie 0,5 l/ osobę) Cukier 30g, Mleko zagęszczone 2 szt. (100 ml) Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach) Cytryna 15g lub Zestaw nr 2 (opis zestawu dla jednej osoby) Rolada wołowa (min.180 g, z czego min. 150 g mięsa) z sosem, kluski śląskie 6 sztuk (130 g), świeża czerwona kapusta (150 g) z jabłkiem, buraczki zasmażane (120 g), rosół z kury z makaronem i warzywami (min. 0,4 l/osobę) Ciasto z blachy 1 porcja na osobę 200 gramów: Sernik wiedeński Jabłko min. 100 g Woda mineralna gazowana i niegazowana - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa kawa w równych proporcjach na osobę, łącznie 0,5 l/ osobę) Cukier 30g, Mleko zagęszczone 2 szt. (100 ml) Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach) Cytryna 15g lub Zestaw nr 3 (opis zestawu dla jednej osoby) Filet z kurczaka w panierce z migdałów (min. 150 g mięsa), gotowane ziemniaki (120 g), surówka z białej surowej kapusty z marchewką koperkiem i jabłkiem i sosem czosnkowym (min. 150 g), oraz sałatka z kapusty pekińskiej z papryką, ogórkiem, cebulą (min. 150 g), zupa ogórkowa (min. 0,4 l/osobę) Ciasto z blachy 1 porcja na osobę - 200 gramów - drożdżowe z kruszonką Gruszka (min 130 g) Woda mineralna gazowana i niegazowana - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa kawa w równych proporcjach na osobę, łącznie 0,5 l/ osobę) Cukier 30g, Mleko zagęszczone 2 szt. (100 ml) Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach) Cytryna 15g lub Zestaw nr 4 (opis zestawu dla jednej osoby) Placek po węgiersku (min. 300 g porcja), w tym min. 150 g mięsa wołowego lub wieprzowego, sałatka grecka 250g (mix 3 sałat: rzymska, rukola, masłowa), czarne oliwki i zielone - mix, min. 50 g, ser typu feta min. 80 g., pomidorki koktajlowe min.50g,) Ciasto z blachy 1 porcja na osobę - 200 gramów: Makowiec na kruchym spodzie 2 mandarynki/ 1os. Woda mineralna gazowana i niegazowana - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa kawa w równych proporcjach na osobę, łącznie 0,5 l/ osobę) Cukier 30g, Mleko zagęszczone 2 szt. (100 ml) Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach) Cytryna 15g lub Zestaw nr 5 (opis zestawu dla jednej osoby) Filet łososia norweskiego (min. 220 g mięsa), gotowane ziemniaki (120 g), surówka z białej surowej kapusty z marchewką koperkiem i jabłkiem i sosem czosnkowym (min. 150 g), oraz szpinak na gęsto z czosnkiem (min. 100 g), zupa borowikowa (min. 0,4 l/osobę) Ciasto z blachy 1 porcja na osobę - 200 gramów - kruche z wiśniami Jabłko (min 130 g) Woda mineralna gazowana i niegazowana - poj. 1 l (w równych proporcjach na osobę, 0,5 l niegazowanej i 0,5 l gazowana) Kawa rozpuszczalna i parzona (wysokogatunkowa kawa w równych proporcjach na osobę, łącznie 0,5 l/ osobę) Cukier 30g, Mleko zagęszczone 2 szt. (100 ml) Herbata czarna, malinowa i zielona (wysokogatunkowa herbata w saszetkach z suszu pełnych liści, niedopuszczalne są: mielony susz, lub liście nie w saszetkach) Cytryna 15g. Ilość zestawów cateringowych oraz ich skład dla danej sieci współpracy i samokształcenia określa koordynator projektu lub koordynator sieci na 3 godziny przed planowanym szkoleniem.Skład jednego zestawu cateringowego z zimnym posiłkiem kanapkowym obejmuje: 1. Kanapki bankietowe min. 3 sztuki (min. 150 g) na uczestnika zawierające: sałatę zieloną, polędwicę wieprzową, pastę twarogową i pastę z łososia i tuńczyka, ser żółty, jajko, pomidor, ogórek zielony, masło. Kanapki podane będą na pieczywie jasnym i ciemnym - pełnoziarnistym. Wykonawca dostarczy kanapki w dwóch lub trzech kompozycjach, na bazie składników wymienionych wyżej, w ilościach po 1/2 ogólnej ilości kanapek dla dwóch kompozycji lub po 1/3 ogólnej liczby kanapek dla trzech kompozycji. Kanapki przygotowane mają być wyłącznie ze świeżych produktów dostępnych na rynku: powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. 2a. sałatkę grecką (min. 250 g) na uczestnika zawierające: mix 3 rodzajów sałat, min. 4 pomidorki koktajlowe, min. 6 oliwek (mix 3 zielone i 3 czarne) i dwa inne warzywa np. ogórek i kukurydza po 15 g każde, ser typu feta min. 120 g/osobę, sos winegret. lub 2b. sałatkę Cezara (min. 250 g) na uczestnika zawierające: mix 3 rodzajów sałat, min. 4 pomidorki koktajlowe, min. 6 oliwek (mix 3 zielone i 3 czarne) i dwa inne warzywa np. ogórek i kukurydza, grillowany kurczak min 120 g/osobę, sos winegret. 3. Zestaw kawowy: kawa (kawa rozpuszczalna i sypana parzona, parzona w metalowych termosach a podawana w kubkach jednorazowych kubkach przystosowanych do zalewania wrzątkiem, o poj. 0,3l - min. 200 ml naparu na jednego uczestnika szkolenia), ekspresowa herbata owocowa i czarna w jednorazowych saszetkach pakowanych oddzielnie zawierająca całe liście herbaty lub suszu owocowego (2 sztuki dla uczestnika), woda 0,5 l niegazowana, śmietanka do kawy, jednorazowa płynna w jednorazowym pojemniku, nie mniej niż 10g lub sypana jednorazowa tzw. zabielacz do kawy, cytryna, cukier do herbaty i kawy, w saszetkach jednorazowych nie mniej niż 4 g; susz konferencyjny min. 3 kruche ciastka/os., sernik lub makowiec lub ciasto z owocami min. 150 g/osobę. Owoce: jabłko (min. 150 g lub banan min 150 g lub gruszka min. 150 g). Harmonogram dostarczania usług cateringowych z posiłkiem kanapkowym: sieć Edukacja czytelnicza z elementami kultury, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 r. - 4, liczba zestawów - 80; Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora, sieć: Stres i wypalenie zawodowe, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 r. - 3, liczba zestawów - 95; sieć: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów, liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 r. - 3, liczba zestawów - 60; sieć TIK - liczba szkoleń do 30 czerwca 2015 r. - 3, liczba zestawów -60. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć: a) naczynia jednorazowe (talerze deserowe styropianowe) do konsumpcji ciastek lub/i kanapek w ilości uczestników przewidzianych na każde szkolenie b) łyżeczki jednorazowe w ilości w ilości uczestników przewidzianych na każde szkolenie, kubki do zimnych napojów w ilości w ilości uczestników przewidzianych na każde szkolenie, 4 worki na zużyte naczynia o pojemności 60 litrów na każde szkolenie. W zleceniu Zamawiający określi na dzień przed spotkaniem termin, miejsce, zakres usługi restauracyjnej tj. zestaw zgodnie z opisem w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostarczenia usługi, jak i ilości posiłków max do 3 godzin przed szkoleniem z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w posiłkach wchodzących w skład danego zestawu usługi. Ilość i wielkość zamawianych usług wskazana w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowi maksymalny ich zakres i wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalną ilością usług wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ, a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, po dokonaniu protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przygotowania, dowozu i podawania posiłków w dni wskazane przez Zamawiającego do miejsca i sali, w której będzie odbywało się szkolenie, - świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, - przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz.U.2010.136.914 ze zm.), - przygotowania posiłków w sposób uzgodniony z Zamawiającym, - świadczenia usług cateringowych na zastawie ceramicznej lub porcelanowej, ewentualnie w jednorazowych opakowaniach przystosowanych do żywności, - dostarczania do placówek ciepłych posiłków o temp. nie mniejszej niż 65 stopni C, - estetycznego i higienicznego podawania posiłków, - dostarczania i wydawania posiłków w wyznaczonej godzinie i nie wcześniej niż 10 min przed ustalonym terminem na miejsce wskazane przez Zamawiającego - zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych bezpośrednio po zakończeniu szkolenia lub w dniu następnym. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określają istotne postanowienia umowne wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki do specyfikacji (załącznik nr 8)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualną decyzję właściwego organu inspekcji sanitarnej uprawniającej Wykonawcę do prowadzenia działalności gastronomicznej, w tym cateringowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi cateringowe na kwotę nie mniejszą niż 25000 (brutto) każda oraz przedłożyć dowody czy zostały wykonane należycie. W przypadku usług wykonywanych, Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli do dnia wyznaczonego na składanie ofert w ww. okresie nastąpiła realizacja co najmniej dwóch usług cateringowych na kwotę nie mniejszą niż 25 000zł (brutto) każda oraz Wykonawca przedłoży dowody czy zostały wykonane należycie. b) Wykonawca posiada doświadczenie w prowadzeniu usług cateringowych dla grup co najmniej 50 osób dorosłych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 2 środkami transportu posiadającymi aktualne zaświadczenie lub decyzję zatwierdzającą właściwej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej dopuszczające je do przewozu żywności (zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz Zarządzeniem nr 852 UE Zbiór wytycznych w zakresie wdrażania procedur opartych na zasadach HACCP oraz ułatwień we wdrażaniu zasad HACCP w niektórych przedsiębiorstwach sektora spożywczego).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 5 do siwz), Pod pojęciem głównych usług zamawiający rozumie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. UWAGA: a)dowodami, o których mowa powyżej - zgodnie z § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - są: -poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, b)w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej; Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr7 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - potencjał i doświadczenie Wykonawcy - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1)zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2)zmiana wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmianę wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy, podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa 3)zmiana lokalizacji prowadzonych zajęć, w przypadku reorganizacji placówek lub wystąpienia siły wyższej niezależnej od Zamawiającego i nie dającej się przewidzieć, 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego wykazującego zasadność wprowadzenia zmian. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminów realizacji usługi oraz terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji projektu oraz w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności zarówno po stronie Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gimnazjum9bytom.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 9, ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom, woj. śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 08:00, miejsce: Gimnazjum Nr 9, ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu UDA- POKL.03.05.00-00-223/12; współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty; Poddziałanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2a pzp..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.