eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marklowice › Budowa łącznika ul. Rolniczej i ul. Brzozowej w Marklowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Marklowice: Budowa łącznika ul. Rolniczej i ul. Brzozowej w Marklowicach
Numer ogłoszenia: 91653 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Wyzwolenia 71, 44-321 Marklowice, woj. śląskie, tel. 44-321, faks 032 4550020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marklowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa łącznika ul. Rolniczej i ul. Brzozowej w Marklowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi budowa łącznika ul. Brzozowej i ul. Rolniczej w Marklowicach. W ramach zadania przewiduje się także przebudowę istniejącego odcinka drogi (ul.Rolniczej). Przebudowa istniejącego odcinka ulicy Rolniczej będzie polegała na poszerzeniu istniejącej nawierzchni drogowej oraz na wymianie warstw konstrukcyjnych. W ramach przebudowy odcinka ulicy Rolniczej planuję się wykonanie remontu istniejącego przepustu pod wjazdami na posesje. Długość przebudowywanego odcinka ulicy Rolniczej wynosi 72,00 m. Długość budowanej drogi (łącznika u.Rolniczej i Brzozowej) wynosi 181,00 m. Przebudowa odcinka drogi gminnej - ul. Rolniczej. Przebudowa odcinka drogi gminnej - ul. Rolniczej będzie polegać na wymianie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, ujednoliceniu szerokości jezdni oraz odwodnieniu przebudowywanego odcinka drogi. Po przebudowie asfaltowa jezdnia będzie posiadała jednostajną szerokość 4,50m. Jezdnia będzie ograniczona z jednej strony betonowym krawężnikiem wtopionym o wymiarze 12x25cm, posadowionym na ławie betonowej z oporem. Przy drugiej krawędzi jezdni będzie usytuowany wodościek betonowy trójkątny o wym. 50x35x18/20cm odprowadzający wody opadowe i roztopowe z modernizowanej jezdni. Wzdłuż jezdni będą poprowadzone dwustronnie utwardzone pobocza o szerokości 0,70m W ramach modernizacji odcinka ulicy Rolniczej planuje się przebudować istniejący przepust usytuowany wzdłuż drogi (pod wjazdami na posesje). W miejsce istniejącego przepustu położy się nową rurę PVC o średnicy fi.315mm. Nowa rura przepustu będzie przebiegać po śladzie istniejącej osi przepustu. Na przepuście (ze względu na załamaną oś przepustu w planie sytuacyjnym) przewiduje się zabudowanie trzech studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy fi. 1000mm. Istniejący odcinek rowu przydrożnego (odprowadzający wody z istniejącego przepustu do cieku Marklówka) planuje się zarurować, wydłużając w ten sposób modernizowany przepust. Przepust będzie zakończony murkiem czołowym żelbetowym (lub z bloczków betonowych) o wymiarach 2,00x1,56x0,30m. Murek należy posadowić na ławie żwirowej o wym. 2,00x0,50x0,30m. Woda opadowa i roztopowa sprowadzona spadkami poprzecznymi i podłużnymi jezdni do wodościeku (usytuowanego wzdłuż jezdni) będzie odprowadzona poprzez wpust uliczny k1 do studni rewizyjnej D2, zabudowanej na przepuście. Budowa nowej drogi - łącznika ulicy Rolniczej z ulicą Brzozową. W ramach przedmiotowej inwestycji planuje się wykonać odcinek drogi o długości 181,00m, łączący ulice Rolniczą z ulicą Brzozową. Nowa droga będzie przebiegać po terenach rolnych, wzdłuż cieku Marklówka (w odległości około 6m). Jezdnia drogi będzie posiadać szerokość 5,0m, wzdłuż jezdni będą poprowadzone dwustronnie utwardzone pobocza o szerokości 0,70m. Jezdnia będzie ograniczona obustronnie betonowym krawężnikiem wtopionym o wymiarze 12x25cm, posadowionym na ławie betonowej z oporem. Odwodnienie projektowanej drogi będzie realizowane poprzez powierzchniowe sprowadzenie wód opadowych i roztopowych do cieku Marklówka (dzięki spadkowi poprzecznemu jezdni). Woda opadowa i roztopowa gromadząca się na łąkach po stronie północnej drogi będzie odprowadzana do cieku Marklówka za pośrednictwem prostopadłych przepustów usytuowanych pod drogą. Planuje się wykonanie trzech przepustów z rur PVC o średnicy fi 400. Wloty i wyloty przepustów należy umocnić płytami betonowymi ażurowymi. Nawierzchnia przebudowanego odcinka ul. Rolniczej. Przekrój konstrukcyjny jezdni przedstawia się następująco: 1) Warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej gr. 5 cm 2) Podbudowa z masy mineralno - asfaltowej o zawartości kruszywa łamanego >75% gr. 7 cm 3) Podbudowa tłuczniowa (w-wa dolna 19 cm+ w-wa górna 8 cm) gr. 27 cm 4) warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm 5) geowłóknina separacyjna o wytrzymałości na rozciąganie nie mniejszej niż 15 kN/m i wpółczynniku przepuszczalności nie mniejszym niż 0,35 cm/sec (lub o nie gorszych parametrach) Nawierzchnia nowej drogi - budowanego łącznika. Przekrój konstrukcyjny jezdni przedstawia się następująco: 6) Warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej gr. 5 cm 7) Podbudowa z masy mineralno - asfaltowej o zawartości kruszywa łamanego >75% gr. 7 cm 8) Podbudowa tłuczniowa (w-wa dolna 19 cm+ w-wa górna 8 cm) gr. 27 cm 9) Geosiatka o wytrzymałości na rozciaganie 65/65 kN/m (wzdłuż/w poprzek) 10) Niesort frakcji 0/0,63 mm gr. 35 cm 11) Geotekstyl (geowłóknina) o wytrzymałości na rozciaganie 18/18 kN/m (wzdłuż/w poprzek) 12) Kruszywo mineralne 31,5/63 mm gr. 15 cm 13) Geosiatka o wytrzymałości na rozciaganie 65/65 kN/m (wzdłuż/w poprzek) i geotekstyl (geowłóknina) o wytrzymałości na rozciaganie 18/18 kN/m (wzdłuż/w poprzek).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać: Wpis do KRS lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania(Zamawiający przyjmuje, że będą to zadania polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości min. 200.000,00 zł. dla każdego zadania). Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami z branży drogowej Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/Formularz ofertowy 2/ Kopia dowodu wpłacenia, wniesienia wadium - dokument zalecany. 3/ Dane dotyczące części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 4/Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5/Kosztorys szczegółowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru i innych składników cenotwórczych i skrócony kosztorys z podaniem cen jednostkowych poszczególnych pozycji kosztorysowych, oraz tabelą działów z wartościami robót w każdym dziale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania w tygodniach - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu zakończenia zadania w przypadkach: powstania przerwy lub opóźnienia w realizacji zadania z winy Zamawiającego lub w wyniku wystąpienia nie zawinionego przez Wykonawcę, zdarzenia, którego nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marklowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY MARKLOWICE - PION INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ I ROZWOJU w Marklowicach ul. Wyzwolenia 71 pok.302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2016 godzina 09:30, miejsce: URZĄD GMINY MARKLOWICE - PION INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ I ROZWOJU w Marklowicach ul. Wyzwolenia 71 pok.302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.