eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja Ogrodu Naturalistycznego z elementami architektury chińskiej w północno-zachodniej części Ogrodu Muzeum Łazienki Królewskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Warszawa: Realizacja Ogrodu Naturalistycznego z elementami architektury chińskiej w północno-zachodniej części Ogrodu Muzeum Łazienki Królewskie
Numer ogłoszenia: 91638 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie , ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 50 60 197, 50 60 174, faks 22 50 60 174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja Ogrodu Naturalistycznego z elementami architektury chińskiej w północno-zachodniej części Ogrodu Muzeum Łazienki Królewskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Realizacja Ogrodu Naturalistycznego z elementami architektury chińskiej w północno-zachodniej części Ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie - etap II. Zamawiający posiada Projekt budowlano-wykonawczy Ogrodu Naturalistycznego z elementami architektury chińskiej w północno-zachodniej części Ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie, tom - 3, Drogi, ścieżki i place parkowe - etap II autorzy: Edward Bartman - prof. dr inż. arch. krajobrazu, Paweł Bartman - mgr inż. arch. krajobrazu, Zuzanna Bartman - inż. arch. krajobrazu Mieczysław Śnieciński - mgr inż. upr. St. 209/76, oraz Projekt budowlano-wykonawczy Ogrodu Naturalistycznego z elementami architektury chińskiej w północno-zachodniej części Ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie, Układ roślinności, tom - 1 etap II autorzy: Edward Bartman - prof. dr inż. arch. krajobrazu, Paweł Bartman - mgr inż. arch. krajobrazu, Zuzanna Bartman - inż. arch. krajobrazu - BARTMAN Paweł Bartman Pracownia Architektury Krajobrazu 05-270 Marki, ul. Piotra Skargi 2 wraz z decyzją SKZ nr 278 Z/13 z dnia 14.05.2013 r. oraz decyzją o pozwoleniu na budowę 299/Ś/2013 z dnia 22.05.2013 r. Zamówienie obejmuje: Roboty budowlane: 1. rozebranie istniejących nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową i betonowymi obrzeżami, rozbiórka nawierzchni ziemno-mineralnych wraz z podbudową z wywozem poza teren Muzeum (istniejącą kostkę granitową z łączeń nawierzchni pozyskaną z rozbiórek należy zachować w formie nieuszkodzonej i przetransportować we wskazane przez Zamawiającego miejsce). Pozostały materiał winien być przez Wykonawcę zutylizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 2. rozbiórka obrzeży betonowych , rozbiórka obrzeży metalowych oraz innych elementów betonowych, ceglanych i wywóz elementów betonowych poza teren Muzeum ( obrzeża metalowe należy zachować w formie nieuszkodzonej i przetransportować we wskazane przez Zamawiającego miejsce); 3. korytowanie pod nowe nawierzchnie; 4. wywóz urobku z korytowania poza teren Muzeum; 5. wypełnienie koryt po rozebranych nawierzchniach ziemią urodzajną w miejscach zaprojektowanej roślinności; 6. wykonanie obramowań nawierzchni mineralnych płaskownikami stalowymi zgodnie z projektem wykonawczym i pozostałą dokumentacją; 7. wykonanie nawierzchni mineralnych wraz z podbudową zgodnie z projektem wykonawczym i pozostałą dokumentacją; 8. w miejscach łączeń projektowanych nawierzchni z istniejącymi należy zdemontować wymaganą część obrzeża metalowego i wysokościowo nawiązać nowymi projektowanymi nawierzchniami do nawierzchni istniejących. Przygotowanie terenu budowy 1. zabezpieczenie roślinności istniejącej tj. drzew, krzewów przed ewentualnymi uszkodzeniami mechanicznymi podczas trwających prac budowlanych (w przypadku zniszczeń powstałych w trakcie realizacji inwestycji w obrębie roślinności istniejącej oraz nowo założonej Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów oraz odtworzenia roślinności istniejącej); 2. zabezpieczenie, ogrodzenie całego terenu budowy poprzez zastosowanie ogrodzeń ażurowych panelowych zaakceptowanych przez Inwestora (wg. Załączonego schematu); 3. zaplecze socjalno-bytowe budowy znajdować się będzie na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego - komunikacja na terenie Ogrodu Muzeum Łazienki Królewskie odbywać się będzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Roboty ogrodnicze 1. odspajanie gruntu, roboty ziemne oraz uprawa gleby; 2. przygotowanie terenu pod nasadzenia runa parkowego oraz rabat bylinowych z wymianą gleby rodzimej; 3. uprawa podłoża pod nowe trawniki rekreacyjne oraz założenie trawników rekreacyjnych i parkowych; 4. dostawa materiału roślinnego -, krzewy, krzewy żywopłotowe, byliny, rośliny cebulowe, rośliny jednoroczne- kwietnikowe zgodnie z założeniem projektowym oraz obowiązkowo po akceptacji materiału roślinnego przez stronę Zamawiającego (materiał roślinny powinien spełniać wymogi określone w projekcie oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej); 5. wykonanie nasadzeń materiału roślinnego - krzewów z zaprawieniem dołów ziemią urodzajną oraz roślin runa , bylin, roślin kwietnikowych i roślin cebulowych; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania zawiera załączona dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Prace Szczególne warunki przygotowania i realizacji robót 1. Zaleca się, aby Oferenci dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie oraz zapoznali się z warunkami wykonania robót, kompletem dokumentacji celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 2. Zamawiający oczekuje prowadzenia robót w sposób najmniej uciążliwy dla Zamawiającego i umożliwiający mu prowadzenie jego działalności statutowej. 3. Szczegółowy harmonogram wykonania robót należy opracować po konsultacjach z Działem Inwestycji Zamawiającego, ze względu na prowadzenie remontów i rewaloryzacji na terenach sąsiadujących z przedmiotową inwestycją. 4. Cały teren prowadzenia robót musi być ogrodzony ogrodzeniem panelowym, ażurowym, w kolorze do akceptacji Inwestora (preferowany jasno-szary). Ogrodzenie terenu budowy należy wykonać w taki sposób, aby nie stwarzało zagrożenia dla ludzi. 5. Zamawiający nie przewiduje udostępnienia placu składowania materiałów budowlanych poza terenem budowy. Lokalizacja składowania materiałów budowlanych na terenie budowy zostanie ustalona z Inspektorem Nadzoru. 6. Zabrania się parkowania pojazdów, składowania materiałów budowlanych, zwłaszcza kruszyw, betonu i płynnych chemikaliów w zasięgu koron drzew oraz składowania innych materiałów wyłącznie na paletach i przez krótki okres czasu. 7. Zabrania się wylewania, opróżniania pojemników po środkach chemicznych na terenach z roślinnością, szczególnie w zasięgu koron drzew istniejących. 8. W przypadku gdy obramowanie nawierzchni znajduje się bliżej niż 1 m od pnia drzewa zabrania się wylewania fundamentów pod obramowanie nawierzchni mineralnej oraz ograniczenie zagęszczenia warstw podbudowy. 9. Roboty ziemne w zasięgu koron drzew należy wykonywać ręcznie, na pozostałym terenie przy użyciu lekkiego sprzętu zmechanizowanego. 10. Zabrania się cięcia gałęzi drzew i krzewów w przypadku kolizji z wykonywanymi pracami. 11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na teren budowy kontenera do składowania zanieczyszczeń budowlanych powstałych w trakcie trwania budowy. Wykonawca ponosi koszty usuwania wszelkich zanieczyszczeń powstałych w trakcie wykonywanych robót. Teren robót i zaplecza powinien być utrzymany w czystości na bieżąco. 12. Zaplecze socjalno-bytowe budowy znajdować się będzie na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca przygotuje zaplecze budowy, będzie sprawował dozór na terenie robót i zaplecza oraz będzie ponosił koszty związane z poborem wody i energii dla potrzeb budowy i zaplecza na podstawie odczytów liczników. 13. Teren robót musi być zabezpieczony pod względem bhp i ppoż. Wykonawca musi przestrzegać zaleceń Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie 14. Osoby pozostające w dyspozycji Wykonawcy będą wyposażone w jednolite, schludne ubrania robocze z przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem z nazwą Wykonawcy oraz imieniem i nazwiskiem pracownika. 15. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na wykonane prace, które stanowią przedmiot zamówienia. 16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przez cały okres trwania umowy prowadzenie badań archeologicznych przy wszelkich robotach ziemnych wraz z prowadzeniem dokumentacji związanych z realizacją inwestycji, zgodnie z rozporządzeniem MKiDN z dnia 22 lipca 2011r. 17. Wjazd na teren budowy będzie odbywał się bramą wjazdową od strony ul. Agrykoli, Drogą Belwederską. Oferent jest zobowiązany do wcześniejszego zapoznania się z infrastrukturą na tym terenie oraz dostosowania środków transportu do istniejących uwarunkowań oraz dostosowania sprzętu transportowego do warunków określonych przez SKZ w Decyzji nr 278 Z/13 z dnia 15.05.2013r. (wielkość, rodzaj, tonaż samochodów dostawczych, które Wykonawca zamierza użyć do realizacji inwestycji). 18. Do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym nawierzchni będącej w trakcie prowadzenia robót drogą wjazdu na teren budowy i jednocześnie ciągiem komunikacyjnym dla pieszych zwiedzających Ogród. Wykonawca jest zobowiązany utrzymywać w bezpiecznym stanie nawierzchnię drogi wjazdowej, która do momentu usuwania kostki betonowej i wykonania nowej nawierzchni stanowi jednocześnie aleję spacerową. 19. Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszystkich uszkodzonych na skutek użytkowania przez Wykonawcę nawierzchni dróg oraz innych elementów infrastruktury Ogrodu. Zniszczoną na skutek użytkowania przez Wykonawcę nawierzchnię drogi dojazdowej na teren budowy, należy odtworzyć według wskazań Inspektora Nadzoru. 20. Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia roślinności, która uległa zniszczeniu w trakcie prowadzenia prac i doprowadzenia jej do stanu pierwotnego (dotyczy to także terenów przyległych do terenu budowy). 21. Przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym. Podstawą do opracowania kosztorysu ofertowego jest Opis przedmiotu zamówienia oraz dokumentacja projektowa. 22. Wszelkie prace dotyczące zabezpieczenia drzew i krzewów muszą odbywać się pod ścisłym nadzorem Działu Ogrodu Zamawiającego oraz Inspektora nadzorującego wykonywane roboty ogrodnicze.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do wartości 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego w zakresie prac tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 3) gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 4) gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: 31 1020 1042 0000 8102 0236 4933 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, Parter, pokój 0-45 - Kancelaria - do dnia składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 8. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, jak też w pozostałych formach określonych w ust. 3 za wyjątkiem pieniądza, beneficjentem takich dokumentów musi być Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 9. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 10. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy wadium zostanie zatrzymane Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w formule spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawce w postępowaniu. Ze złożonych dokumentów winno wynikać bezspornie, że Wykonawca warunek spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem były roboty drogowe w rozumieniu nadanym brzmieniem Wspólnego Słownika Zamówień od nr 45233161-5, do 452333162-2 o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł netto każda, w tym co najmniej jedną zrealizowaną na terenie parku lub ogrodu wpisanego do rejestru zabytków; oraz którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty polegające na rewaloryzacji zieleni parkowej (w tym wykonanie nasadzeń roślinności, zakładanie trawników) na terenie parku bądź ogrodu wpisanego do rejestru zabytków o wartości co najmniej 60 000 zł netto każda. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie określonych w punkcie 2 prac. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w formule spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawce w postępowaniu. Ze złożonych dokumentów winno wynikać bezspornie, że Wykonawca warunek spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w formule spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawce w postępowaniu. Ze złożonych dokumentów winno wynikać bezspornie, że Wykonawca warunek spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli dysponuje co najmniej a) 1 (jedną) osobą - kierownikiem robót - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalności drogowej oraz posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną, której przedmiotem były roboty drogowe takie jak wymienione w ust. 1 pkt. 2) lit. a, o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł netto realizowane na terenie ogrodu bądź parku wpisanego do rejestru zabytków. Zamawiający wymaga aby wskazana w ofercie osoba codziennie w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) nadzorowała realizację prac na terenie budowy i uczestniczyła w spotkaniach koordynacyjnych, organizowanych nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu; b) kierownikiem robót ogrodniczych z kierunkowym wykształceniem wyższym (przez co Zamawiający rozumie: architekturę krajobrazu, ogrodnictwo, leśnictwo) oraz udokumentowanym doświadczeniem w kierowaniu pracami ogrodniczymi na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków; c) archeologiem, który posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia oraz odbyła co najmniej 12-miesięczna praktykę w zakresie tych badań w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych oraz w ostatnich 3 latach kierowała co najmniej 3 pracami badawczymi tj. wykopaliskowymi badaniami archeologicznymi na terenie ogrodu bądź parku wpisanego do rejestru zabytków na podstawie prawomocnej decyzji właściwego urzędu konserwatorskiego. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w formule spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawce w postępowaniu. Ze złożonych dokumentów winno wynikać bezspornie, że Wykonawca warunek spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowania dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 700 000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Termin realizacji zamówienia określony w dniach - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy zamówienia i cena, 2) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikającej z okoliczności związanych z dokonanymi w trakcie robót odkryciami, czasem prowadzenia badań z nimi związanych a także decyzjami i zaleceniami konserwatorskimi wydanymi odpowiednio przez Wojewódzkiego i Stołecznego Konserwatora, d) statutową działalnością Zamawiającego uniemożliwiającą terminowe realizowanie prac bądź powodującą przerwy w realizacji umowy, e) wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie prac przez okres dłuższy niż 7 dni, przy czym w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. a) - e) możliwa jest zmiana sposobu wykonania, cena, zakres rzeczowy zamówienia lub termin. 3) zmiany osoby wskazanej w umowie, odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy, posiadającej wymagane kwalifikacje i uprawnienia, a osoba zaproponowana w zastępstwie przez Wykonawcę będzie posiadała kwalifikacje i uprawnienia co najmniej takie, jak wymagane przez Zamawiającego - w zakresie zmiany tej osoby. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazienki-krolewskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, parter, pokój 045.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, parter, pokój 045.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.