eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Przebudowa Drogi Powiatowej nr 2012K Bieżanów - Grabie w km 5+350 do 6+050

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Wieliczka: Przebudowa Drogi Powiatowej nr 2012K Bieżanów - Grabie w km 5+350 do 6+050
Numer ogłoszenia: 91610 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce , ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Drogi Powiatowej nr 2012K Bieżanów - Grabie w km 5+350 do 6+050.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje między innymi: 1.Przebudowę drogi powiatowej nr 2012K Bieżanów - Grabie w km 5+350,00 - 6+050,00 oraz km 5+297,00 - 5+350,00 i 6+050,00 - 6+061,30, polegające na poszerzeniu jezdni, wykonaniu nakładki bitumicznej, budowie chodnika, budowie odwodnienia, przebudowie odcinka rowu drogowego oraz przebudowie zjazdów w miejscowości Grabie i Węgrzce Wielkie, gm. Wieliczka, woj. małopolskie. 2.Zakres robót budowlanych obejmuje, wykonanie chodnika lewostronnego o łącznej długości 700m, poszerzenie jezdni do szerokości pasa ruchu 3,00m po stronie projektowanego chodnika oraz 2,75m po stronie przeciwnej, odcinkowe frezowanie jezdni i wykonanie nowej nakładki bitumicznej, budowę kanalizacji opadowej O400, przebudowę odcinka prawostronnego rowu drogowego oraz przebudowę istniejących zjazdów do posesji 3.Roboty budowlane teletechniczne - przesunięcie kolidującej linii teletechnicznej z projektowaną przebudową odwodnienia i chodników drogi 4.zapewnienie osoby kierującej budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, 5.zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej na czas realizacji zadania; 6.pozyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego wraz z uiszczeniem stosownych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas wykonania robót, 7. zabezpieczenie robót w pasach dróg publicznych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, 8.wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. 9.wykonanie Dokumentacji powykonawczej. 10.Dokumentacja powykonawcza inwestycji winna stanowić jeden spójny dokument zawierający co najmniej: a) Stronę tytułową zawierającą: nazwę opracowania, numer umowy, nazwę Wykonawcy, nazwę zadania, nazwę zamawiającego i datę opracowania, b) Spis zawartości, c) Kopie protokołów odbiorów częściowych, d) Kosztorysy powykonawcze, e) Inwentaryzację geodezyjna f) Oświadczenia Kierownika budowy niezbędne do złożenia właściwemu organowi nadzoru budowlanego zawiadomień o zakończeniu budowy g) Protokoły odbioru od: zarządców dróg; gestorów zabezpieczanych, przebudowywanych sieci zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumentacji projektowej ; zarządców cieków, potoków i rowów, sieci itp., h) Atesty, aprobaty techniczne, ekspertyzy itp., i) Oświadczenie Wykonawcy o tym że zadanie zostało wykonane zgodnie z Dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz opiniami, uzgodnieniami, decyzjami i obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną, a także zgodnie ze sztuką budowlaną oraz umową, j) Oświadczenie o realizacji przedmiotu umowy bez udziału/lub z udziałem podwykonawców, kopie umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami itp., k) Kopię umowy. Szczegółowy zakres robót określają: - wzór umowy załącznik B do SIWZ - Przedmiar robót stanowiący załącznik C do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik D do SIWZ. - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik E do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania wnosi wadium w wysokości: 20 000,00 zł. najpóźniej do dnia 10.05.2016 r. do godz. 09:00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie lub że będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, poprzez wykazanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jednego zadania obejmującego zakresem remont lub przebudowę lub budowę dróg i chodników o łącznej wartości tych zadań minimum 1 000 000,00 zł. netto, wykonanych w czasie jednego roku i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym lub że będzie dysponował potencjałem technicznym innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. co najmniej: jedną rozkładarką do nawierzchni bitumicznych ze stołem wibracyjnym umożliwiającym wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni bez złącza podłużnego; dwoma walcami statycznymi stalowymi; jednym walcem statycznym ogumionym; trzema samochodami ciężarowymi - samowyładowczymi o ładowności minimum 10 ton każdy; jedną koparką podsiębierną. Wymagany sprzęt musi być w pełni sprawny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową lub że będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w wysokości: co najmniej 700 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy opracowany z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w oparciu o przedmiary robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, wykonany metodą uproszczoną (ilość jednostek x cena jednostkowa netto = wartość netto) - będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty, 3. W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zawartych w art. 22 ust. 1 uPzp zgodnie z art. 44 uPzp z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty, 4.Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 6. Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 uPzp dotyczy także wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) - będzie stanowić załącznik nr 10 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja jakości oraz rękojmia za wady - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy określenie warunków zmian zgodnie z art.144 ustawy PZP zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości umowy, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia: a) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizacje zamówienia b) w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w § 17 umowy załącznik B do SIWZ c) w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w § 2 pkt. 3,4,7,8 umowy załącznik B do SIWZ 2. W przypadku zawierania umowy z podmiotem, który nie rozlicza podatku VAT, w umowie zawarta zostanie tylko maksymalna cena brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest podać ostateczną cenę za przedmiot zamówienia, na załączniku A stanowiącym formularz oferty, w oparciu o otrzymane od zamawiającego materiały, wyliczoną w formularzu kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, na podstawie przedmiarów robót oraz STWiOR. 2. Cena ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające wprost z obowiązujących przepisów oraz postawionych przez Zamawiającego wymogów: - wartość robót określonych w SIWZ i załącznikach, - koszty wszelkich robót przygotowawczych, - koszty zagospodarowania placu budowy, - koszty wykonania oznakowania zastępczej organizacji ruchu na czas budowy, - transport materiałów na miejsce budowy, - koszty wszelkich robót porządkowych, w tym także koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, dozorowanie robót, - zapewnienie dojść i dojazdów do przyległych posesji, - koszty właściwego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót, - wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami z prowadzonymi robotami itp. - koszt dokumentacji powykonawczej - koszt opłat związanych nadzorem właścicieli przebudowywanych sieci. 3. Ceny jednostkowe w kosztorysach ofertowych oraz ceny w ofercie muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, 4. Do ceny netto należy doliczyć obowiązujący podatek od towarów i usług VAT. 5. Cena oferty złożonej przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej powinna zawierać także należne składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które zgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.