eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Przebudowa dróg gminnych w latach 2016 - 2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Chełmża: Przebudowa dróg gminnych w latach 2016 - 2017
Numer ogłoszenia: 91468 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża , ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6756076-78, faks 056 6756079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelmza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w latach 2016 - 2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przebudowa dróg gminnych w latach 2016 - 2017 obejmująca 12 odcinków dróg gminnych i wewnętrznych o łącznej długości 7.131 mb na terenie Gminy Chełmża. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną również SIWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz: 1)dokumentacjami projektowymi sporządzonymi przez: a)Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowo - Inżynieryjnego S.A., ul.Wapienna 10, 87 - 100 Toruń w zakresie dróg , wymienionych w pkt 3 ppkt od 1 do 7, b)Włodzimierza Łaganowskiego działającego pod firmą Pracownia Projektowa DM ul. Harcerska 16/4, 87-100 Toruń w zakresie dróg , wymienionych w pkt 3 ppkt od 8 do 12; 2)specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; 3)przedmiarami robót, które mają charakter pomocniczy. 3. Zakres robót w ramach przebudowy poszczególnych dróg obejmuje m.in.: 1)dla przebudowy drogi wewnętrznej, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 74 w obrębie ewidencyjnym Kuczwały na odcinku o długości 430 mb od km 0+423,41 do km 0+853,41 opisany w dokumentacji projektowej w wariancie II: a)roboty pomiarowe, b)roboty ziemne, c)profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni, d)wykonanie warstwy odsączającej z pisaku grubości 15 cm, e)wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego grubości 20 cm, f)wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego twardego grubości 5 cm, g)wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, warstwa wiążąca grubości 5 cm, h)wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami, i)wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni, j)wykonanie poboczy utwardzonych: - podbudowa z gruzu betonowego grubości 15 cm, - podbudowa z destruktu asfaltowego grubości 5 cm, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami, k)wykonanie oznakowania; 2)dla przebudowy drogi wewnętrznej, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 102 w obrębie ewidencyjnym Kuczwały na odcinku o długości 720 mb opisany w dokumentacji projektowej w wariancie II: a) roboty pomiarowe; b) roboty ziemne; c) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; d) wykonanie warstwy odsączającej z pisaku grubości 15 cm; e) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego grubości 20 cm; f) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego twardego grubości 5 cm; g) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, warstwa wiążąca grubości 5 cm; h) wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami; i) wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni; j) wykonanie poboczy utwardzonych: - podbudowa z gruzu betonowego grubości 15 cm; - podbudowa z destruktu asfaltowego grubości 5 cm; - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami; k) wykonanie oznakowania; 3)dla przebudowy drogi wewnętrznej, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 225 w obrębie ewidencyjnym Grzywna na odcinku o długości 874 mb opisany w dokumentacji projektowej w wariancie II: a) roboty pomiarowe; b) roboty ziemne; c) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; d) wykonanie warstwy odsączającej z pisaku grubości 15 cm; e) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego grubości 20 cm; f) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego twardego grubości 5 cm; g) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, warstwa wiążąca grubości 5 cm; h) wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami; i) wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni; j) wykonanie poboczy utwardzonych: - podbudowa z gruzu betonowego grubości 15 cm; - podbudowa z destruktu asfaltowego grubości 5 cm; - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami; k) wykonanie oznakowania. 4)dla przebudowy drogi gminnej nr 100573 C, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 20 w obrębie ewidencyjnym Pluskowęsy na odcinku o długości 590 mb: od km 0+000,00 do km 0+029,02 opisany w dokumentacji projektowej w wariancie II: a) roboty pomiarowe; b) roboty ziemne; c) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; d) wykonanie warstwy odsączającej z pisaku grubości 15 cm; e) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego grubości 20 cm; f) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego twardego grubości 5 cm; g) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, warstwa wiążąca grubości 5 cm; h) wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami; i) wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni; j) wykonanie poboczy utwardzonych: - podbudowa z gruzu betonowego grubości 15 cm; - podbudowa z destruktu asfaltowego grubości 5 cm; - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami; k) wykonanie oznakowania; od km 0+029,02 do km 0+590,25opisany w dokumentacji projektowej w wariancie II: a) roboty pomiarowe; b) roboty ziemne; c) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; d) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego twardego grubości 5 cm; e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, warstwa wiążąca grubości 5 cm; f) wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami; g) wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni; h) wykonanie poboczy utwardzonych: - podbudowa z destruktu asfaltowego grubości 10 cm; - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami; i) wykonanie oznakowania; 5)dla przebudowy drogi wewnętrznej, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 169/3 w obrębie ewidencyjnym Grzywna na odcinku o długości 469 mb opisany w dokumentacji projektowej w wariancie II: a) roboty pomiarowe; b) roboty ziemne; c) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; d) wykonanie warstwy odsączającej z pisaku grubości 15 cm; e) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego grubości 20 cm; f) wykonanie górnej warstwy podbudowy z destruktu asfaltowego grubości 7 cm; g) wykonanie trzykrotnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami; h) wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni; i) wykonanie poboczy utwardzonych: - podbudowa z gruzu betonowego grubości 12 cm; - podbudowa z pospółki drogowej 6 cm; j) wykonanie oznakowania; 6) dla przebudowy drogi wewnętrznej, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 60 w obrębie ewidencyjnym Kończewice na odcinku o długości 918 mb opisany w dokumentacji projektowej w wariancie II: a) roboty pomiarowe; b) roboty ziemne; c) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; d) wykonanie warstwy odsączającej z pisaku grubości 15 cm; e) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego grubości 20 cm; f) wykonanie górnej warstwy podbudowy z destruktu asfaltowego grubości 7 cm; g) wykonanie trzykrotnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami; h) wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni; i) wykonanie poboczy utwardzonych: - podbudowa z gruzu betonowego grubości 12 cm; - podbudowa z pospółki drogowej 6 cm; j) wykonanie oznakowania; 7)dla przebudowy drogi wewnętrznej, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 58 w obrębie ewidencyjnym Dźwierzno - Januszewo na odcinku o długości 433 mb opisany w dokumentacji projektowej w wariancie II: a) roboty pomiarowe; b) roboty ziemne; c) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; d) wykonanie warstwy odsączającej z pisaku grubości 15 cm; e) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego grubości 20 cm; f) wykonanie górnej warstwy podbudowy z destruktu asfaltowego grubości 7 cm; g) wykonanie trzykrotnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami; h) wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni; i) wykonanie poboczy utwardzonych: - podbudowa z gruzu betonowego grubości 12 cm; - podbudowa z pospółki drogowej 6 cm; j) wykonanie oznakowania. 8)dla przebudowy drogi wewnętrznej, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 30/2 w obrębie ewidencyjnym Drzonówko na odcinku o długości 567 mb: a) roboty pomiarowe; b) roboty ziemne; c) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; d) wykonanie warstwy odsączającej z pisaku grubości 15 cm; e) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego grubości 20 cm; f) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego twardego grubości 5 cm; g) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, warstwa wiążąca grubości 5 cm; h) wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami; i) wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni; j) wykonanie poboczy utwardzonych: - podbudowa z gruzu betonowego grubości 15 cm; - podbudowa z destruktu asfaltowego grubości 5 cm; - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami; k) wykonanie oznakowania. 9)dla przebudowy drogi gminnej nr 100501 C, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 55/1 Skąpe - Bielczyny w obrębie ewidencyjnym Bielczyny na odcinku o długości 415 mb: a) roboty pomiarowe; b) roboty ziemne; c) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; d) zaklinowanie podbudowy kruszywem sortowanym z rozbiórki nawierzchni asfaltowych (destrukt asfaltowy) grubości 2 cm; e) wykonanie nawierzchni z kruszywa sortowanego z rozbiórki nawierzchni asfaltowych (destrukt asfaltowy) grubości 5 cm; f) wykonanie trzykrotnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami; g) wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni; h) wykonanie poboczy utwardzonych: - podbudowa z mieszanki pospółki drogowej i gruzu betonowego grubości 10 cm; - podbudowa z pospółki drogowej 5 cm; i) wykonanie oznakowania; 10)dla przebudowy drogi gminnej nr 100555 C, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 143 w obrębie ewidencyjnym Grzywna na odcinku o długości 578 mb: a) roboty pomiarowe; b) roboty ziemne; c) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; d) wykonanie warstwy odsączającej z pisaku grubości 15 cm; e) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego grubości 20 cm; f) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego twardego grubości 5 cm; g) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, warstwa wiążąca grubości 5 cm; h) wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni; i) wykonanie poboczy utwardzonych: - podbudowa z gruzu betonowego grubości 15 cm; - podbudowa z destruktu asfaltowego grubości 5 cm; - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami; j) wykonanie oznakowania. 11)dla przebudowy drogi gminnej nr 100532 C, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 10 w obrębie ewidencyjnym Pluskowęsy na odcinku o długości 950 mb: od km 0+000,00 do km 0+655,00: a) roboty ziemne; b) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; c) zaklinowanie podbudowy kruszywem sortowanym z rozbiórki nawierzchni asfaltowych (destrukt asfaltowy) grubości 2 cm; d) wykonanie nawierzchni z kruszywa sortowanego z rozbiórki nawierzchni asfaltowych (destrukt asfaltowy) grubości 5 cm; e) wykonanie trzykrotnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami; f) wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni; g) wykonanie poboczy utwardzonych: - podbudowa z mieszanki pospółki drogowej i gruzu betonowego grubości 10 cm; - nawierzchnia z pospółki drogowej grubości 5 cm; h) wykonanie oznakowania. od km 0+655,00 do km 0+950,00: a) roboty ziemne; b) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; c) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego grubości 20 cm; d) wykonanie nawierzchni z kruszywa sortowanego z rozbiórki nawierzchni asfaltowych (destrukt asfaltowy) grubości 5 cm; e) wykonanie zjazdów w technologii nawierzchni jezdni; f) wykonanie poboczy utwardzonych: - podbudowa z mieszanki pospółki drogowej i gruzu betonowego grubości 10 cm; - podbudowa z pospółki drogowej grubości 5 cm; 12)dla przebudowy drogi gminnej nr 100586 C Zelgno - Pluskowęsy, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 101/2 w obrębie ewidencyjnym Pluskowęsy oraz nr 225/1 w obrębie ewidencyjnym Zelgno na odcinku o długości 187 mb: a) roboty ziemne; b) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; c) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm; d) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grubości 5 cm; e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, warstwa ścieralna grubości 5 cm; f) wykonanie poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego grubości 10 cm. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto w odniesieniu do każdej drogi: 1)wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami; 2)obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu każdej drogi; 3)geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną(mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót, w 3 egzemplarzach i złożenie materiałów (2 egzemplarzy) w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 4)naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 5)uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę; 6)sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 7)inne prace związane z procesem budowy. 5. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowych przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacjach projektowo-przedmiarowych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 30.000 zł ( trzydzieści tysięcy złotych). Szczegóły dotyczące sposobu wniesienia, formy, zasady zwrotu, utraty i zatrzymania określają ustawa Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie ( umowę) o wartości brutto nie mniejszej niż 2.500 000, 00 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych) obejmujące budowę, przebudowę lub remont drogi lub dróg w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysami i/lub o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000, 00 zł (jeden milion złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW; 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia ( jeśli dotyczy) , 3. Stosowne pełnomocnictwo(a). ( jeśli dotyczy) 4. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tj.: 1) zmianie mogą ulec przesunięciu terminy wykonania zamówienia w przypadku: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, np. przesunięcie terminu przekazania placów budowy, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót lub spełnienie wymogów technologicznych - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowanymi instalacjami sieci i budowli podziemnych oraz innego uzbrojenia podziemnego, e) wystąpienia znalezisk, wykopalisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót; f) wystąpienia konieczności zmian w dokumentacji lub wykonania dokumentacji zamiennej, g) wystąpienia błędów lub istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji, h) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, i) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, j) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia, np. w związku z ewentualnym odwołaniem, k) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmianie może ulec forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian), wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, czy zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 4) zmianie mogą ulec termin wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia oraz terminy realizacji określone w harmonogramie rzeczowo-czasowo-finansowym i wielkości poszczególnych płatności w przypadku zmiany sytuacji i możliwości finansowych Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca dostosuje harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy do dysponowanej przez Zamawiającego wielkości środków finansowych; 5) zmieniony może zostać kierownik budowy lub kierownik robót, po uprzednim wykazaniu, że spełnia on warunki określone w SIWZ; 6) zmianie może ulec podwykonawca zgodnie z zapisami § 18 ust. 4 i art. 36bPzp; 7) ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: a) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, a co się z tym wiąże zastosowaniem robót zamiennych, b) zmiany sposobu wykonania zamówienia, materiałów, urządzeń i produktów, gdy wykorzystanie materiałów, urządzeń i produktów przewidzianych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, zmianami obowiązujących przepisów, c) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, a w szczególności terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, d) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Chełmża, Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87 - 140 Chełmża, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Gmina Chełmża, Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87 - 140 Chełmża, pokój nr 19 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.