eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieliny › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Bieliny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-22

Bieliny: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Bieliny
Numer ogłoszenia: 91280 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieliny , ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, faks 041 3026107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Bieliny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Postanowienia ogólne 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bieliny wraz z ich transportem i zagospodarowaniem w okresie od 01.07.2015 r. do 31.12.2017 r. 2. Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych wytworzonych i zebranych przez mieszkańców nieruchomości na terenie Gminy Bieliny obejmuje: 1) odbieranie odpadów komunalnych, wymienionych w tabeli nr 2 bezpośrednio z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, 2) odbieranie mebli i innych odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z terenu nieruchomości (wystawki), na których zamieszkują mieszkańcy. 3) wyposażenie nieruchomości w worki do gromadzenia odpadów zmieszanych i segregowanych; 4) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych selektywnie i gromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanym na terenie Gminy Bieliny wraz z wyposażeniem tego punktu w odpowiednie pojemniki i kontenery do gromadzenia odpadów. 3. Powierzchnia gminy Bieliny wynosi 8 827 [ha]. Na terenie gminy Bieliny znajduje się 15 sołectw: Bieliny Kapitulne, Bieliny Poduchowne, Górki Napękowskie, Porąbki, Kakonin, Czaplów - Zofiówka, Huta Szklana, Huta Stara, Huta Nowa, Huta Podłysica, Huta Koszary, Lechów, Makoszyn, Belno i Napęków. Liczba ludności gminy Bieliny wynosi 10 331 mieszkańców, z czego w zabudowie jednorodzinnej 10 258 mieszkańców, w zabudowie wielorodzinnej 73 mieszkańców Przewidywana ilość nieruchomości do obsługi obejmuje około 2 150 nieruchomości jednorodzinnych i 2 nieruchomości wielorodzinne. Liczba gospodarstw domowych nie jest równa liczbie nieruchomości zamieszkałych, ze względu na różną liczbę gospodarstw domowych na poszczególnych nieruchomościach. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy sporządzaniu oferty szacunkowy wzrost liczby gospodarstw domowych i liczby nieruchomości na terenie Gminy Bielin. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przewidziana do odebrania w terminie realizacji zamówienia wyniesie około 1 500 Mg Podane ilości odpadów mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z uwzględnieniem migracji ludności oraz budowy nowych nieruchomości. Wykonawca przy sporządzaniu oferty zobowiązany jest uwzględnić wzrost ilości odbieranych odpadów w trakcie trwania umowy. II. Odbiór odpadów komunalnych. 1. Usługa odbierania odpadów komunalnych wytworzonych i zebranych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i ich zagospodarowanie obejmuje odbiór odpadów komunalnych wymienionych w poniższej tabeli (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bieliny) 1 20 03 01 Zmieszane odpady komunalne 2 15 01 01, 20 01 01 Papier i tektura 3 15 01 02, 15 01 05, 20 01 39 Tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe 4 15 01 07, 20 01 02 Szkło 5 20 03 07 Meble i inne odpady wielkogabarytowe 6 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe a) Odbiór odpadów komunalnych wymienionych w powyższej tabeli będzie się odbywał bezpośrednio ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Bieliny. b) Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do nieruchomości trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie wszelkich środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji - wynikających ze złych parametrów technicznych dróg. c) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami lokalnymi i specyfiką terenu Gminy Bieliny. d) Odbiór powinien obejmować każdą ilość odpadów znajdującą się w pojemniku i worku, bez względu na stopień jego zapełnienia. e) Odbiór powinien odbywać się : w sposób ciągły, niezakłócający ciszy nocnej, w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, niezależnie od warunków atmosferycznych, pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, w sposób wykluczający mieszanie się odpadów, w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego otoczenia, z miejsc ich gromadzenia z zapobieganiem wysypywania się odpadów z pojemników, worków podczas dokonywania odbioru. W przypadku ich wysypania, Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia odpadów, przy odbiorze odpadów komunalnych z altan śmietnikowych przy budynkach wielorodzinnych uprzątnięcie miejsca odbioru wraz z zalegającymi odpadami poza pojemnikami na odpady. f) Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie transportu, oraz monitorowanie obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych i niezwłoczne informowanie Zamawiającego o nieprawidłowej segregacji odpadów wraz z wykonaniem dokumentacji fotograficznej, potwierdzającej zaistnienie zdarzenia. g) Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania raz w roku objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych utworzonego na terenie Gminy Bieliny. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć PSZOK w odpowiednie pojemniki i kontenery do gromadzenia odpadów. W w/w punktu odbierane będą następujące rodzaje odpadów: a)zużyte baterie i akumulatory o kodzie 20 01 34, b)odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07, c)zużyte opony o kodzie 16 01 03, d)przeterminowane leki o kodzie 20 01 32 e)chemikalia ( farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) o kodach 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 19, 20 01 27 i 20 01 29 f)odpady budowlano - rozbiórkowe o kodach 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 82, 17 01 80, 17 02 02, 17 02 03 z grupy 17, stanowiące odpady komunalne, pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wykonywanych we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę lub na wykonanie których nie jest wymagane zgłoszenie do administracji budowlano- architektonicznej, g)odpady zielone o kodzie 20 02 01, h)opakowania z metali o kodzie 15 01 04, oraz metale o kodzie 20 01 40, i)popiół 20 01 99 Zebrane odpady z GPSZOK będą odbierane z częstotliwością uzależnioną od stopnia zapełnienia pojemników, na zgłoszenie, z terminem odbioru 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszeni.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Bieliny jako organu właściwego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych o wartości co najmniej 400 000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, że dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: a)co najmniej jednym samochodem do wywozu odpadów zmieszanych z miejsc trudno dostępnych o szerokości dróg do 2,5 m o ładowności do 2,5 Mg, b)co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbioru odpadów selektywnie zebranych, c)co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do wywozu kontenerów o pojemności min. 7 m3 do odbioru odpadów wielkogabarytowych, budowlano-rozbiórkowych, popiołu, odpadów zielonych, d)co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, e)co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Poziom recyklingu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Za zgodą zamawiającego dopuszcza się możliwość wprowadzenia pisemnych zmian umowy z Wykonawcą robót na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: ­wystąpienie siły wyższej - Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, zmiany klimatyczne, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, ­w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego, ­zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmiennej postaci stanie się niecelowa, ­oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i lub Wykonawcy, ­w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, ­z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne). W przypadku zmian określonych w art. 142 ust. 5 ustawy PZP dotyczących: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany, wynagrodzenie netto/brutto, o którym mowa w § 5 umowy, może ulec odpowiednim zmianom. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia netto/brutto, o której mowa w umowie, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiana wynagrodzenia netto/brutto, o których mowa w niniejszym paragrafie następują po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego w formie aneksu do umowy. Zmiana będzie dopuszczalna wówczas, gdy w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających np. podatek VAT, wysokość płacy minimalnej, wysokość składek ZUS, strona umowy zwróci się do drugiej strony z wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. UWAGA: Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zmiana stawki podatku VAT, minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiana składek na ubezpieczenie zwiększają koszty Wykonawcy związane z realizacją umowy. Należy nadmienić, iż zmiana wynagrodzenia czy zmiana składek na ubezpieczenie nie wpływa automatycznie na zwiększenie kosztów - nie determinuje bowiem automatycznie podmiotu do podwyższenia wysokości wynagrodzeń wyższych niż minimalne. Zatem dopiero po wykazaniu wpływu powyższych czynników na zwiększenie kosztów Wykonawcy zaistnieją podstawy do zwaloryzowania wynagrodzenia umownego w drodze aneksu do umowy. Jednakże należy tez zwrócić uwagę, że jedynym wyznacznikiem co do sposobu realizowania tego obowiązku jest nazwanie zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy odpowiednimi, co oznacza, że zmiany te nie muszą automatycznie zmieniać całych kwot wzrostu kosztów realizacji zamówienia w przypadku zmiany: stawki podatków od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia czy zasad podlegania ubezpieczeniem społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i przekładać się na wzrost wynagrodzenia. Koszty te mogą być proporcjonalnie rozkładane na strony umowy w sprawie zamówienia publicznego w drodze aneksu do umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieliny.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bieliny ul. Partyzantów 17 26-004 Bieliny pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bieliny ul. Partyzantów 17 26-004 Bieliny pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.