eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wynajem nagłośnienia na potrzeby 8. Festiwalu Muzyki Filmowej oraz 4. Festiwalu Miłosza Część 1 zamówienia Wynajem nagłośnienia na potrzeby koncertów organizowanych w hali Kraków Arena Część 2 zamówienia Wynajem nagłośnienia na potrzeby koncertów organizowanych w Kinie Kijów oraz spotkań w ramach 4. Festiwalu Miłosza Część 3 zamówienia Wynajem nagłośnienia na potrzeby koncertów organizowanych w Centrum Kongresowym ICE Kraków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Kraków: Wynajem nagłośnienia na potrzeby 8. Festiwalu Muzyki Filmowej oraz 4. Festiwalu Miłosza Część 1 zamówienia Wynajem nagłośnienia na potrzeby koncertów organizowanych w hali Kraków Arena Część 2 zamówienia Wynajem nagłośnienia na potrzeby koncertów organizowanych w Kinie Kijów oraz spotkań w ramach 4. Festiwalu Miłosza Część 3 zamówienia Wynajem nagłośnienia na potrzeby koncertów organizowanych w Centrum Kongresowym ICE Kraków
Numer ogłoszenia: 91126 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe , ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4249650, faks 12 4249652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem nagłośnienia na potrzeby 8. Festiwalu Muzyki Filmowej oraz 4. Festiwalu Miłosza Część 1 zamówienia Wynajem nagłośnienia na potrzeby koncertów organizowanych w hali Kraków Arena Część 2 zamówienia Wynajem nagłośnienia na potrzeby koncertów organizowanych w Kinie Kijów oraz spotkań w ramach 4. Festiwalu Miłosza Część 3 zamówienia Wynajem nagłośnienia na potrzeby koncertów organizowanych w Centrum Kongresowym ICE Kraków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem nagłośnienia na potrzeby wydarzeń organizowanych w Krakowie przez Zamawiającego tj. 8. Festiwalu Muzyki Filmowej oraz 4. Festiwalu Miłosza. Zamówienie składa się z 3 części. Część 1 zamówienia obejmuje wynajem sprzętu nagłośnieniowego wraz z jego montażem, obsługą i demontażem na potrzeby koncertów odbywających się w hali Kraków Arena w dniach 30 i 31 maja 2015 r. w ramach Festiwalu Muzyki Filmowej w hali Kraków Arena. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarty jest w załączniku nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Część 2 zamówienia obejmuje wynajem sprzętu nagłośnieniowego wraz z jego montażem, obsługą i demontażem na potrzeby koncertów odbywających się w dniu 27 maja 2015 r. w Kinie Kijów w ramach 8. Festiwalu Muzyki Filmowej oraz na potrzeby spotkań organizowanych w dniach 14-17 maja 2015 r. w ramach 4. Festiwalu Miłosza. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawarty jest w załączniku nr 1B do SIWZ. Część 3 zamówienia obejmuje wynajem sprzętu nagłośnieniowego wraz z jego montażem, obsługą i demontażem na potrzeby koncertów odbywających się w dniach 28 - 31 maja 2015 r w Centrum Kongresowym ICE. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawarty jest w załączniku nr 1C do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na rozszerzeniu dostawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - dla części 1 zamówienia 700,00 (słownie: siedemset złotych); - dla części 2 zamówienia 300,00 zł (słownie: trzysta złotych); - dla części 3 zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 2.1. w pieniądzu płatne przelewem na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna 14 1240 4533 1111 0010 3060 4619 z dopiskiem: wadium - nagłośnienie FMF część nr - DP-271-37/2015. Wadium musi znaleźć się na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. Za chwilę wpływu wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) - składane w oryginale w sekretariacie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub załączane do oferty. W przypadku załączenia dokumentu wadium do koperty zawierającej ofertę nie należy spinać w/w dokumentu z ofertą ani nie należy numerować go jako kolejnej strony oferty. 3. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi: 3.1. być wystawione na Zamawiającego - Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków. 3.2. mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. 3.3. zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela (gwaranta), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądania Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy lub w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - na pierwsze żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy w stosunku do co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 i 8. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu Zamawiający zwraca wykonawcom przesyłką listową poleconą za potwierdzeniem odbioru. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wówczas wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI 1 i 3 ZAMÓWIENIA Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy polegające na wynajmie nagłośnienia na potrzeby koncertów z pełną orkiestrą symfoniczną. Każda dostawa musi być wykonana co najmniej na kwotę 50.000,00 zł brutto. DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy polegające na wynajmie nagłośnienia na potrzeby koncertów. Każda dostawa musi być wykonana co najmniej na kwotę 20.000,00 zł brutto. W sytuacji gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 100.000,00 zł. W sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek złożenia dowodów dotyczy wszystkich głównych dostaw wskazanych w wykazie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz sprzętu nagłośnieniowego potwierdzający, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia sprzętem i urządzeniami opisanymi odpowiednio w załączniku nr 1A, 1B lub 1C do SIWZ. Wzór wykazu sprzętu stanowi dla części 1 zamówienia - załącznik nr 7A do SIWZ; dla części 2 zamówienia - załącznik nr 7B do SIWZ; dla części 3 zamówienia - załącznik nr 7C do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy); 3. Dowód wniesienia wadium. Sposób i wysokość wnoszonego wadium określa pkt 11 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Zapewnienie zapasowych mikrofonów - 5
  • 3 - Zapewnienie zapasowej konsolety - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wprowadzone zmiany nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą one dotyczyć: 1) zmiany terminu Festiwalu/Festiwali* lub terminu organizacji koncertów lub spotkań* w ramach Festiwalu/Festiwali*, wynikającej w szczególności ze zmian programowych Festiwalu/Festiwali* lub obiektywnej niemożności odbycia się Festiwalu/Festiwali* lub koncertów lub spotkań* w wyznaczonym terminie; 2) zmiany lokalizacji Festiwalu/Festiwali* lub koncertów lub spotkań* i koniecznych zmian z tym związanych, wynikającej w szczególności ze zmian programowych Festiwalu/Festiwali* lub obiektywnej niemożności odbycia się Festiwalu/Festiwali* lub koncertów lub spotkań* w wyznaczonym terminie; 3) zmiany harmonogramów realizacji umowy, wynikającej w szczególności ze zmian terminu Festiwalu/Festiwali* lub koncertów lub spotkań*, ze zmiany lokalizacji Festiwalu/Festiwali* lub koncertów lub spotkań*, lub z sytuacji gdy realizacja umowy zgodnie z harmonogramem okaże się niemożliwa z przyczyn związanych z wymogami procedury przetargowej lub na skutek wniesienia środków ochrony prawnej; 4) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej w szczególności ze zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy lub zmiany lokalizacji koncertów lub spotkań*; 5) zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy, wynikającej w szczególności ze zmiany lokalizacji Festiwalu/Festiwali* lub koncertów, zmiany terminu Festiwalu/Festiwali* lub koncertów lub spotkań*, zmiany harmonogramów realizacji umowy; 6) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy; 7) zmian wynikających ze zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 13:00, miejsce: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, sekretariat Biura, parter.Godziny pracy sekretariatu Krakowskiego Biura Festiwalowego: od poniedziałku do piątku, 8.30 - 16.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem nagłośnienia na potrzeby koncertów organizowanych w hali Kraków Arena.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia obejmuje wynajem sprzętu nagłośnieniowego wraz z jego montażem, obsługą i demontażem na potrzeby koncertów odbywających się w hali Kraków Arena w dniach 30 i 31 maja 2015 r. w ramach Festiwalu Muzyki Filmowej w hali Kraków Arena. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarty jest w załączniku nr 1A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Zapewnienie zapasowych mikrofonów - 5
    • 3. Zapewnienie zapasowej konsolety - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem nagłośnienia na potrzeby koncertów organizowanych w Kinie Kijów oraz spotkań w ramach 4. Festiwalu Miłosza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia obejmuje wynajem sprzętu nagłośnieniowego wraz z jego montażem, obsługą i demontażem na potrzeby koncertów odbywających się w dniu 27 maja 2015 r. w Kinie Kijów w ramach 8. Festiwalu Muzyki Filmowej oraz na potrzeby spotkań organizowanych w dniach 14-17 maja 2015 r. w ramach 4. Festiwalu Miłosza. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawarty jest w załączniku nr 1B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Zapewnienie zapasowych mikrofonów - 5
    • 3. Zapewnienie zapasowej konsolety - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem nagłośnienia na potrzeby koncertów organizowanych w Centrum Kongresowym ICE Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 zamówienia obejmuje wynajem sprzętu nagłośnieniowego wraz z jego montażem, obsługą i demontażem na potrzeby koncertów odbywających się w dniach 28 - 31 maja 2015 r w Centrum Kongresowym ICE. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawarty jest w załączniku nr 1C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Zapewnienie zapasowych mikrofonów - 5
    • 3. Zapewnienie zapasowej konsolety - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.