eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Roboty górnicze w Centralnym Zakładzie Odwadniania Kopalń w Czeladzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Bytom: Roboty górnicze w Centralnym Zakładzie Odwadniania Kopalń w Czeladzi
Numer ogłoszenia: 91024 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty górnicze w Centralnym Zakładzie Odwadniania Kopalń w Czeladzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty górnicze w Centralnym Zakładzie Odwadniania Kopalń w Czeladzi: Część I Pompownia stacjonarna Siemianowice Remont obudowy szybu Siemianowice III Część II Pompownia stacjonarna Siemianowice Wzmocnienie przekopu głównego na poz. 321m (Chorzów) za pomocą zabudowy dodatkowej obudowy łukowej na odcinku 160m Część III Pompownia stacjonarna Pstrowski Wymiana obmurza szybu Staszic Część IV Pompownia stacjonarna Szombierki Remont obudowy szybu Ewa około 50m3 Część V Pompownia stacjonarna Szombierki Wypełnianie pustki pod pokładem 504 w szybie Ewa - strona południowa oraz wykonanie kołnierza doszczelniającego na całym obwodzie szybu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres wraz z uwarunkowaniami techniczno-organizacyjnymi zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.55.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Część II: 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100) Część III: 8 400,00 zł (słownie: osiem tysięcy czterysta złotych 00/100) Część IV: 8 200,00 zł (słownie: osiem tysięcy dwieście złotych 00/100) Część V: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej umowy polegającą na: Część I remoncie i/lub naprawie i/lub wymianie obudowy murowej w szybach z co najmniej jedną robotą szybową wykonaną z wyciągu awaryjno - rewizyjnego Część II przebudowie, wpinaniu dodatkowych odrzwi obudowy chodnikowej i/lub na rabunku starej obudowy chodnikowej i zabudowie nowej obudowy chodnikowej. Część III, IV remoncie i/lub naprawie i/lub wymianie obudowy murowej w szybach. Część V zabezpieczeniu - wzmocnieniu górotworu odnośnie wykonywania kotwienia i iniekcji otworami o długości 6,0m za pomocą iniekcji środków chemicznych, wartości minimum w zakresie: Część I: 100 000,00 zł brutto, Część II: 500 000,00 zł brutto, Część III: 150 000,00 zł brutto, Część IV: 150 000,00 zł brutto, Część V: 250 000,00 zł brutto, wraz z dowodami dotyczącymi realizacji najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie robót posiadających uprawnienia w zakresie: - dla części I - pracowników brygad, w których składzie będą min 3 osoby oraz pracowników nadzoru nad prowadzeniem prac - jedna osoba wyższego dozoru ruchu szybowego (1 na dobę) oraz jedna osoba średniego dozoru ruchu szybowego (1 na zmianę), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011r. (Dz. U. Nr 275 z 2011r.) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego, przy założeniu, że na terenie prowadzenia prac w sposób ciągły obecna musi być 1 osoba nadzorująca, posiadająca stwierdzone przez właściwego Dyrektora Okręgowego Urzędu Górniczego kwalifikacje w specjalności szybowej. Pracownicy wykonujący prace w szybie powinni posiadać stosowne uprawnienia adekwatne do zakresu wykonywanych prac, tj. cieśli szybowego, sygnalisty szybowego, rewidenta szybowego oraz w zakresie obsługi kołowrotów. - dla części II, III, IV, V - osoby dozoru - 1 osoba na zmianę stale nadzorujące prace związane z realizacją prac, muszą posiadać stwierdzenie wymaganych kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011r. (Dz. U. Nr 275) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego, - pracowników brygad, w której w składzie będą min. 4 osoby w tym 2 górników na zmianę, z których jeden będzie pełnił funkcję przodowego brygady, - dla części V pracowników brygad, w których w składzie będą min. 4 osoby w tym 2 górników na zmianę, (górnik - kotwiarz, górnik z uprawnieniami do obsługi urządzeń do iniekcji klejów i pian w warunkach zakładów górniczych z których jeden będzie pełnił funkcję przodowego brygady).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2e do druku OFERTA. 2. Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. III ppkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Kopia wdrożonego u Wykonawcy certyfikatu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnie z wymogami normy PN-N-18001:2004 oraz system zarządzania jakością opartym o normę ISO 9001 - zgodnie z opisem zawartym w pkt. III ppkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ofercie Oświadczenia - załącznik nr 8 do druku OFERTA, iż nie będzie zatrudniał osób korzystających z urlopów górniczych albo urlopu dla pracowników zakładu przeróbki mechanicznej zgodnie z opisem w pkt. III ppkt 3 załącznika nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom-30,00+VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 16. PODWYKONAWSTWO. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 1. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Informacje dotyczące umowy o podwykonawstwo w przypadku zamówień na roboty budowlane: 1. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: a) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 2. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy i usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, a których wartość stanowi 0,5% wartości w sprawie zamówienia publicznego, jednak do wartości nieprzekraczającej 50 000,00 zł, 3. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 4. Projekt umowy winien zawierać co najmniej: a) zakres zamówienia powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, b) termin realizacji, c) obowiązki generalnego Wykonawcy, d) obowiązki podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, e) wysokość wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, f) termin i warunki zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, 5. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do projektu jej zmiany, niespełniającej wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 6. Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 8. Zamawiający, w terminie 7 dni zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadku niespełnienia wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia nie odpowiada wymaganemu. 9. Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł. 11. W przypadku, o którym mowa powyżej, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o karę umowną. 12. Przepisy pkt. 3 - 12 powyżej stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Pompownia stacjonarna Siemianowice Remont obudowy szybu Siemianowice III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: Zakres zadania obejmuje naprawę uszkodzonego obmurza szybowego szybu Siemianowice III o łącznej objętości 25m3 cegłą klinkierową, bloczkami betonowymi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego poprzez usunięcie uszkodzonych fragmentów obudowy i wypełnienie powstałej pustki materiałem budowlanym, uzupełnienie fug na łącznej powierzchni 10m2 oraz usunięcie nacieków, narostów mineralnych. W ramach realizacji roboty budowlanej należy wykonać następujące zadania: Opracowanie technologii i instrukcji naprawy obudowy szybu, zaakceptowaną przez KRZG Zakładu CZOK. Dostarczenie oraz rozładowanie na zrąb szybu Siemianowice III niezbędnych materiałów, urządzeń, sprzętu i narzędzi. Przygotowanie szybu do naprawy obmurza tak aby: zapewnić minimalizacje zakłóceń pracy zakładu górniczego, zapewnić całkowity brak zagrożenia związanego z przewietrzaniem wyrobisk dołowych, zapewnić maksymalne bezpieczeństwo pracownikom wykonującym naprawy obmurza, uniemożliwić wpadanie do szybu fragmentów wykuwanego obmurza Wykonanie prac związanych z naprawą uszkodzonego obmurza tj, usunięcie uszkodzonych fragmentów obudowy i wypełnienie powstałej pustki materiałem budowlanym (cegła klinkierową, bloczkami betonowymi) o łącznej objętości 25m3, uzupełnienie fug na łącznej powierzchni 10m2 oraz usunięcie nacieków i narostów mineralnychw miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonanie prac związanych z czyszczeniem szybu po wykonanym zadaniu od miejsca prowadzenia prac do najniższego czynnego poziomu. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia certyfikatu zgodności oraz atestów na materiały i urzadzenia użyte do wykonanoia zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.55.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Pompownia stacjonarna Siemianowice Wzmocnienie przekopu głównego na poz. 321m (Chorzów) za pomocą zabudowy dodatkowej obudowy łukowej na odcinku 160m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Opracowanie technologii i instrukcji wykonywania robót oraz niezbędnych instrukcji. Zakup, dostawa materiałów, Załadunek materiałów na jednostki transportowe Zamawiającego na placu składowym, transport materiałów ręczny z placu składowego na zrąb szybu Kolejowy I oraz z podszybia szybu Kolejowy I na poz. 321m do miejsca wpinania w przekopie głównym, (około 800m) Zamawiający zapewnia obsługę i transport szybem Kolejowy I , Wzmacnianie przekopu głównego na poziomie 321m. na długości 160m. w tym: wpinanie pomiędzy starą obudowę KSKO-8 nową obudowę ŁP o profilu V29/7, V29/6 (opcjonalnie V25/7, V25/6) z podziałką max 1,0m wraz z opinką z siatki bazaltowej. posadowienie łuków ociosowych na stopach podporowych stalowych, wyspągowanie i wyczyszczenie wyrobisk z nagromadzonego urobku na odcinku wzmacnianym celem uporządkowania przekopu, demontaż podciągów drewnianych lub wieloboku zabudowanych w przekopie, na bieżąco wraz z postępem wpinania nowych kompletów obudowy, demontaż zbędnych elementów wyposażenia wyrobiska (rurociągi i podciągi) i wytransportowanie ich w rejon podszybia szybu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.55.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Pompownia stacjonarna Pstrowski. Wymiana obmurza szybu Staszic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Zakres zadania obejmuje naprawę uszkodzonego obmurza szybowego szybu Staszic o łącznej objętości 50m3 cegłą klinkierową, bloczkami betonowymi w uzgodnieniu z Zamawiającym poprzez usunięcie uszkodzonych fragmentów obudowy i wypełnienie powstałej pustki materiałem budowlanym oraz usunięcie nacieków, narostów mineralnych. W ramach realizacji roboty budowlanej należy wykonać następujące zadania: Opracowanie technologii i instrukcji naprawy obudowy szybu, zaakceptowaną przez KRZG CZOK. Dostarczenie oraz rozładowanie na zrąb szybu Staszic niezbędnych materiałów, urządzeń, sprzętu i narzędzi. Przygotowanie szybu do naprawy obmurza tak aby: zapewnić minimalizacje zakłóceń pracy zakładu górniczego, zapewnić całkowity brak zagrożenia związanego z przewietrzaniem wyrobisk dołowych, zapewnić maksymalne bezpieczeństwo pracownikom wykonującym naprawy obmurza, uniemożliwić wpadanie do szybu fragmentów wykuwanego obmurza. Wykonanie prac związanych z naprawą uszkodzonego obmurza tj, usunięcie uszkodzonych fragmentów obudowy i wypełnienie powstałej pustki materiałem budowlanym (cegła klinkierową, bloczkami betonowymi) o łącznej objętości 50m3 w rejonie następujących dźwigarów: 85 strona wschodnia i zachodnia - około 8m3, 118 - 124 strona północno/wschodnia i południowo/zachodnia - około 42m3, oraz w miejscach wskazanych przez Zamawiającego usunięcie nacieków, narostów mineralnych. Wykonanie prac związanych z czyszczeniem szybu po wykonanym zadaniu od miejsca prowadzenia prac do najniższego czynnego poziomu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.55.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Pompownia stacjonarna Szombierki Remont obudowy szybu Ewa około 50m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia: Zakres zadania obejmuje naprawę uszkodzonego obmurza szybowego szybu Ewa o łącznej objętości 50m3 cegłą klinkierową, bloczkami betonowymi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego poprzez usunięcie uszkodzonych fragmentów obudowy i wypełnienie powstałej pustki materiałem budowlanym na głębokość minimum 0,7m oraz usunięcie nacieków, narostów mineralnych. W ramach realizacji roboty budowlanej należy wykonać następujące zadania: Opracowanie technologii i instrukcji naprawy obudowy szybu, zaakceptowaną przez KRZG CZOK. Dostarczenie oraz rozładowanie na zrąb szybu Ewa niezbędnych materiałów, urządzeń, sprzętu i narzędzi. Przygotowanie szybu do naprawy obmurza tak aby: zapewnić minimalizacje zakłóceń pracy zakładu górniczego, zapewnić całkowity brak zagrożenia związanego z przewietrzaniem wyrobisk dołowych, zapewnić maksymalne bezpieczeństwo pracownikom wykonującym naprawy obmurza, uniemożliwić wpadanie do szybu fragmentów wykuwanego obmurza Wykonanie prac związanych z naprawą uszkodzonego obmurza tj, usunięcie uszkodzonych fragmentów obudowy i wypełnienie powstałej pustki materiałem budowlanym ( cegła klinkierową, bloczkami betonowymi) o łącznej objętości 50m3 w rejonie następujących dźwigarów: 18 - 27 strona wschodnia - około 20 m3 27 - 32 strona wschodnia - około 20 m3 116 strona północna i północno-zachodnia - około 5 m3 127 - 128 - około 5 m3 oraz usunięcie nacieków, narostów mineralnych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonanie prac związanych z czyszczeniem szybu po wykonanym zadaniu od miejsca prowadzenia prac do najniższego czynnego poziomu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.55.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V Pompownia stacjonarna Szombierki Wypełnianie pustki pod pokładem 504 w szybie Ewa - strona południowa oraz wykonanie kołnierza doszczelniającego na całym obwodzie szybu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Wykonanie doszczelnienia górotworu poprzez iniekcję środków organiczno-mineralnych typu Verpensin lub równoważnych. Opracowanie niezbędnych technologii i instrukcji wykonywania robót. Zakup i dostawa klejów organiczno-mineralnych typu np. Verpensin HS lub równoważnych. Wykonanie w szybie Ewa po stronie południowej 16 otworów długości 6m (jeden na metr kwadratowy (m2), wprowadzenie zestawów iniekcyjnych i wykonanie iniekcji za pomocą kleju dwuskładnikowego organiczno-mineralnego np. Verpensin HS Sprzęt i niezbędne akcesoria do wypełnienia pustek zabezpiecza Wykonawca. transport pionowy szybem ze zrębu na poz.250m zapewnia Zamawiający. Wykonanie kołnierza doszczelniającego na całym obwodzie szybu Ewa na długości pionowej około 8m w miejscu przenikania pokł. 504 przez rurę szybową. Zadanie polega na wykonaniu kołnierza doszczelniającego o powierzchni około 128 m2 poprzez zabudowę za obmurzem szybu ekranu z piany ciężkiej np. Poroflex S, Poroflex NS poprzez - wiercenie otworów długości 6m - jeden na ok. 1m2, Opracowanie niezbędnych technologii i instrukcji wykonywania robót. Wykonanie 112 otworów długości 6m (jeden na ok. 1 m2) , wprowadzenie zestawów iniekcyjnych i iniekcja piany ciężkiej np. Poroflex NS Sprzęt i niezbędne akcesoria do wypełnienia pustek zabezpiecza Wykonawca. transport pionowy szybem ze zrębu na poz. 250m zapewnia Zamawiający. Przed przystąpieniem do wykonania zadania Wykonawca przygotuje szyb w miejscach prowadzonych robót w zakresie: Zabudowy pomostów w przedziale drabinowym, Montażu i demontażu pomostu w przedziale drabinowym. Zabudowy pomostu roboczego do wykonywania pomostów - pomost technologiczny. Zabudowy pomostów w przedziale klatki wschodniej i zachodniej. Zabudowy pomostów ochronnych nad miejscem robót. Zabudowy belki montażowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.55.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.