eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › I ETAP MODERNIZACJI TARGOWISKA-WIATA TARGOWA Z SANITARIATEM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Ostrów Wielkopolski: I ETAP MODERNIZACJI TARGOWISKA-WIATA TARGOWA Z SANITARIATEM
Numer ogłoszenia: 91013 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Targowiska Miejskie SA , ul. Targowa 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 735 33 71, faks 0-62 735 25 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowiska.ostrow-wielkopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I ETAP MODERNIZACJI TARGOWISKA-WIATA TARGOWA Z SANITARIATEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest -I etap modernizacji targowiska-wiata targowa z sanitariatem. Zadanie obejmuje budowę wiaty targowej o konstrukcji dachu z drewna klejonego, budowę toalety ogólnodostępnej wraz z wyposażeniem, kompleksowe wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, elektrycznej wraz z oświetleniem wiaty oraz kanalizacji deszczowej, a także wykonanie nawierzchni z kostki betonowej z ośmioma miejscami parkingowymi. Roboty obejmują między innymi: -roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, -roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych, -roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali, -roboty budowlane w zakresie konstrukcji, -budowę toalety ogólnodostępnej z wyposażeniem, -wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, -wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wewnętrznej i zewnętrznej, -wykonanie kanalizacji deszczowej, -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej. Do wykonawcy należy przygotowanie placu budowy tj. przygotowanie terenu, wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i doprowadzenie wody oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Z uwagi na fakt że roboty będą się odbywały na czynnym obiekcie targowym zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie maja byćwykonywane roboty oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny wykonawcy. Zamawiający opisał szczególowo przedmiot zamówienia na roboty budowlane za pomocą dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.41 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych 45.21.55.00 - Toalety publiczne 44.23.20.00 - Drewniane konstrukcje dachowe 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 85.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 24 OOO zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedłożą pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca: 2.1wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie budynku lub wiaty przemysłowej, handlowej, magazynowej itp. (należy wykazać roboty które zostały zakończone do dnia terminu składania ofert), o wartości co najmniej 800.000 zł netto każda oraz o powierzchni zabudowy minimum 700 m2 każda lub o kubaturze minimum 2800m3 każda. Spełnieniem warunku wartości minimalnej będzie także budowa budynku/wiaty wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą (np. parking) na kwotę co najmniej 800 000 zł netto każda. Jako spełnienie warunku minimalnej kubatury zamawiający uzna także wybudowanie wiaty o żądanej kubaturze. 2.2dysponuje osobą która: należy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymuje się następującymi uprawnieniami budowlanymi: -kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w nieograniczonym zakresie oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: 3.1.posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej 500.000 zł i przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, który prowadzi rachunek oferenta o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej na ww. kwotę, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2.jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5.akceptują wzór umowy (załącznik nr 6), 6.udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, Powyższa gwarancja nie dotyczy maszyn i urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1 - 6 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r.Dz.U.2006 nr 87 poz.605 - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 1.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie dwóch budynków lub wiat przemysłowej, handlowej, magazynowej itp. o wartości nie mniejszej niż 800.000 zł netto każda, oraz o powierzchni zabudowy minimum 700m2 każda lub o kubaturze minimum 2800 m3 każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz podaniem powierzchni zabudowy lub kubatury oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (należy wykazać roboty które zostały zakończone) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem tabeli znajdującej się w załączniku nr 4 do SIWZ, a także w odniesieniu do kierownika budowy, 1.5. uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz wpis do Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy, 1.6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł, 1.7. podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, w którym znajdują się oświadczenia o: a. posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, c. znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.8. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: a. wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, b. jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, c. dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1.1, 1.2, składa oddzielnie każdy z podmiotów. 2. W przypadku, gdy jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Brak złożenia ww. oświadczeń i dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy oraz odrzucenie oferty, jeżeli wykonawca na wezwanie zamawiającego nie uzupełni tych oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym w wezwaniu terminie (zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy Pzp). 4. Oświadczenia i dokumenty wykonawcy składają w formie oryginału lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowiska.ostrow-wielkopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Targowiska Miejskie SA, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Targowa 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 14:00, miejsce: Targowiska Miejskie SA, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Targowa 1, sekretariat Zarządu Spółki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.