eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Udostępnianie i opróżnianie koszy z terenu miasta Piły

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Piła: Udostępnianie i opróżnianie koszy z terenu miasta Piły
Numer ogłoszenia: 90811 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnianie i opróżnianie koszy z terenu miasta Piły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług na terenach zieleni, w parkach i na skwerach w mieście Piła: a) Udostępnienie oraz opróżnianie 239 koszy ulicznych na odpady komunalne będących własnością Wykonawcy, wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów, zgodnie z wykazem miejsc ich ustawienia (załącznik nr 1 do umowy pn. Szczegółowa lokalizacja koszy ulicznych na terenach zieleni, w parkach i na skwerach w mieście Piła) oraz harmonogramem wywozu (załącznik nr 3 do umowy pn. Szczegółowy harmonogram opróżniania koszy ulicznych na terenach zieleni, w parkach i na skwerach w mieście Piła, w okresie letnim i zimowym). Typ kosza: kosz tworzywowy DINOVA lub równoważny o pojemności 50l koloru niebieskiego, wykonany z polietylenu, odporny na zmiany temperatury i urazy mechaniczne, zamontowany na słupku dostosowanym do kosza, dostarczony i zabetonowany w ziemi przez Wykonawcę. b) Opróżnianie co najmniej 57 szt. koszy ulicznych i parkowych, będących własnością Zamawiającego wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów komunalnych, znajdujących się na terenach zieleni, w parkach i na skwerach w mieście Piła, zgodnie z wykazem (załącznik nr 2 do umowy pn. Szczegółowy wykaz lokalizacji i pojemności koszy ulicznych i parkowych będących własnością Zamawiającego) oraz harmonogramem (załącznik nr 3 do umowy pn. Szczegółowy harmonogram opróżniania koszy ulicznych i parkowych będących własnością Zamawiającego w okresie letnim i zimowym). Zadanie nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług w pasach drogowych dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych w mieście Piła: Udostępnienie oraz opróżnianie 487 koszy ulicznych na odpady komunalne będących własnością Wykonawcy, wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów, zgodnie z wykazem miejsc ich ustawienia i harmonogramem wywozu (załącznik nr 1, 2 i 3 do umowy). Typ kosza: kosz tworzywowy DINOVA lub równoważny o pojemności 50l koloru zielonego, wykonany z polietylenu, odporny na zmiany temperatury i urazy mechaniczne, zamontowany na słupku dostosowanym do kosza, dostarczony i zabetonowany w ziemi przez Wykonawcę. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2 1. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) musi gospodarować odpadami powstałymi podczas realizacji zadania w sposób zgodny z ustawą o odpadach z ustawą z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.) oraz Uchwałą Nr XXXIV/426/13 Rady Miasta Piły z dnia 28 maja 2013r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Piły. 2. Poza opróżnianiem koszy Wykonawca będzie zbierał w promieniu 2m od kosza nieczystości w postaci niedopałków papierosów, papierów i resztek żywności oraz inne odpady, które wypadły z niego z powodu przepełnienia lub leżały wokół kosza. 3. Wykonawca będzie zapewniał estetyczny wygląd koszy, który obejmuje usuwanie zabrudzeń oraz ich mycie według potrzeb. 4. Wykonawca będzie utrzymywał kosze i słupki we właściwym stanie technicznym, między innymi będzie naprawiał i remontował, prostował do pionu, uzupełniał brakujące obejmy i śruby, wymieniał zużyte lub zepsute pokrywy itp. 5. Usługa opróżniania koszy musi być wykonywana do godziny 14.00 od poniedziałku do piątku, w sposób maksymalnie nie utrudniający ruchu ulicznego z zachowaniem bezpieczeństwa pieszych i pojazdów, przestrzegając przepisy sanitarne i ochrony środowiska. Opróżnianie w soboty powinno odbywać się od godz. 14.00 do godz. 18.00. Opróżnianie w niedzielę powinno odbywać się do godz. 11.00. 6. Wykonawca będzie wymieniał zniszczone kosze stanowiące jego własność lub ustawiał nowe kosze w miejsce koszy, które zginęły, z zachowaniem tego samego typu i koloru w terminie bezpośrednio po powzięciu takiej informacji, jednak nie później niż do końca dnia roboczego następującego po dniu zgłoszenia. Czynności powyższe Wykonawca będzie podejmował z własnej inicjatywy lub na zgłoszenie Zamawiającego i Straży Miejskiej. 7. Zamawiający dopuszcza przestawianie w inne miejsce koszy w przypadku zaistnienia takiej konieczności (wniosek mieszkańców, prace remontowe lub budowlane itp.). 8. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego faktu braku opróżnienia kosza, Wykonawca opróżni taki kosz w terminie do końca dnia, w którym fakt ten został do Wykonawcy zgłoszony telefonicznie lub e-mailowo. 9. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi zgodnie z zapisami umowy Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego podając przyczynę i uzgadniając jednocześnie nowy termin wykonania usługi. 10. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, 1 raz w tygodniu (w każdy wtorek) wykaz ilościowy opróżnionych koszy za poprzedni tydzień, wraz z ich lokalizacją. Wykaz zostanie przesłany przez Wykonawcę Zamawiającemu drogą e-mailową na adres sekretariat@zdiz.pila.pl lub faksem 67 212-34-25. 11. W terminie do dnia 10.08.2016r. (zadanie I) oraz 01.11.2016r. (zadanie II) Wykonawca winien ustawić kosze w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 12. Wykonawca dokona demontażu koszy wraz z słupkami po okresie realizacji umowy w ciągu 14 dni od daty ostatniego odbioru prac. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przed zawarciem umowy o realizację zamówienia wykonawca powinien okazać właściwy wpis do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Związek Międzygminny Pilski Region Gospodarowania Odpadami Komunalnymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 100 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Liczba pojazdów - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.