eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Zadanie 1 - Remont obiektu technicznego nr 192 K 6031 Lotnisko (DIL) Zadanie 2 - Wymiana drzwi antywłamaniowych w budynku nr 4 K-1023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-19

Mińsk Mazowiecki: Zadanie 1 - Remont obiektu technicznego nr 192 K 6031 Lotnisko (DIL) Zadanie 2 - Wymiana drzwi antywłamaniowych w budynku nr 4 K-1023
Numer ogłoszenia: 90799 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 261 553 505, faks 261 553 520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 1131.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Remont obiektu technicznego nr 192 K 6031 Lotnisko (DIL) Zadanie 2 - Wymiana drzwi antywłamaniowych w budynku nr 4 K-1023.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania nr 1 - Remont obiektu technicznego nr 192 K-6031 Lotnisko (DIL) Zabezpieczenie stolarki okiennej folią, sprawdzenie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych (wymagany protokół sprawdzenia. drożności, c.w., zimnej wody i kanalizacyjnych, demontaż podejść dopływowych i odpływowych urządzeń sanitarnych i wpustów podłogowych, demontaż urządzeń sanitarnych (umywalki, pisuary, miski ustępowe), przebicie otworów w ścianach i sufitach, demontaż parapetów betonowych z kątownikiem stalowym, demontaż balustrady schodowej z rury, wykucie z muru skrzydeł drzwiowych wewnętrznych i zewnętrznych z powiększeniem otworów drzwiowych, rozbiórka okładzin ściennych i podłogowych z ceramiki, rozbiórka boazerii ze ścian, rozebranie wykładziny PCV wraz z listwami przypodłogowymi, rozbiórka ścianek działowych z drewna, skucie nierówności betonu na podłogach poniżej poziomu posadzki na korytarzach oraz tynku na ścianach, zeskrobanie oraz zmycie farby ze ścian, przetarcie tynków zaprawą wyrównująco - szpachlową, wymiana przewodów elektrycznych podtynkowych, wykonanie bruzd pod rury, montaż rur c.w., zimnej wody oraz rur kanalizacyjnych wraz z zaworami i osprzętem kanalizacyjnym, wykonanie podejść dopływowych oraz odpływowych urządzeń sanitarnych oraz wpustów podłogowych, zabetonowanie otworów w ścianach, wykonanie tynków na ścianach, wykonanie podkładu podłogowego pod posadzki z ceramiki, wykonanie zabudowy pionów kanalizacyjnych z płyt GK, montaż parapetów z konglomeratu, wykonanie izolacji z folii w płynie na ścianach i posadzkach, wklejenie taśmy uszczelniającej oraz montaż kołnierzy wodoszczelnych przejść rur przez ściany i stropy oraz uszczelnienie wpustów ściekowych, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, wyrównanie zaprawą cementową powierzchni podnóżków i przednóżków schodków, gruntowanie podłoży pionowych, wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikową masą tynkarską, malowanie ścian farbami lateksowymi, montaż wpustów podłogowych, montaż gniazd natynkowych oraz przełączników, wstawienie drzwi łazienkowych z ościeżnicami stalowymi oraz drzwi zewnętrznych aluminiowych jednoskrzydłowych wraz z obróbką po montażu, montaż kabin systemowych WC, montaż sufitu podwieszonego, montaż z podłączeniem opraw świetlówkowych rastrowych oraz nad umywalkami, montaż grzejników konwektorowych z osprzętem, montaż armatury sanitarnej z osprzętem, wymiana szyby zespolonej na nieprzezroczystą, montaż rolet na oknach, wymiana rozdzielni elektrycznej, wykonanie próby szczelności instalacji wodnej, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, wykonanie pomiaru przeciwporażeniowego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy, przeczyszczenie rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego - odcinki poziome, rozbiórka pokrycia z papy na tarasie, frezowanie powierzchni poziomej płyty tarasu i jej oczyszczenie, rozbiórka obróbek blacharskich podokiennych oraz krawędzi płyty tarasu, oczyszczenie i zmycie powierzchni ścian elewacji, uzupełnienie tynków zewnętrznych, gruntowanie powierzchni ścian elewacji, montaż narożników metalowych elewacyjnych, wklejenie siatki wzmacniającej na elewacji, wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego, montaż nowych obróbek blacharskich podokienników oraz krawędzi płyty tarasu, wykonanie izolacji przeciwwodnych na płycie tarasu, wykonanie warstwy spadkowej na stropie tarasu i jej zagruntowanie, ułożenie na powierzchni tarasu oraz cokole płytek gresowych, wypełnienie szczeliny styku cokołu i elewacji oraz podokiennika i ramy okna masą silikonową, wymiana uszczelnienia styku ramy okna ze ścianą, malowanie farbą olejną antykorozyjną balustrady, montaż filtra osmotycznego, wytyczenie geodezyjne trasy przyłącza wodociągowego od studni do budynku, montaż w wykopie rurociągu wodnego, badanie bakteriologiczne wody, rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7cm, rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych MON, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej (nawierzchnia przed budynkiem oraz opaska wokół budynku), wymiana zbiornika bezodpływowego wraz z przyłączem kanalizacyjnym do budynku. transport zdemontowanych elementów do magazynu JW. a gruzu i odpadów z miejsce ich utylizacji. Zadania 2 - Wymiana drzwi antywłamaniowych w budynku nr 4 K-1023 Wykucie z muru wraz z ościeżnicą drzwi do pomieszczeń, montaż drzwi antywłamaniowych wraz z obróbkami ościeży, montaż krat w oknach wraz z obróbkami ościeży..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słownie złotych: pięć tysięcy złotych i 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp zostanie uznana za odrzuconą. Wadium można wnieść w formie: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego: 85 1010 1010 0002 4413 9120 0000 z dopiskiem Wadium Sprawa ZP 17 2015 Zadanie 1 - Remont obiektu technicznego nr 192 K-6031 Lotnisko Zadanie 2 - Wymiana drzwi antywłamaniowych w budynku nr 4 K-1023. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożonego przez Wykonawcę (wzór zał. nr 2 do SIWZ), na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożonego przez Wykonawcę (wzór zał. nr 2 do SIWZ), na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożonego przez Wykonawcę (wzór zał. nr 2 do SIWZ), na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, posiadającymi odpowiednie do wykonywanej pracy kwalifikacje a w przypadku robót elektrycznych osobę posiadającą: uprawnienia SEP rodzaju D + E do 1kV lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r.poz. 1409-tekst jednolity ze zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego dopełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia dopełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożonego przez Wykonawcę (wzór zał. nr 2 do SIWZ), na zasadzie spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust.1 (projektu umowy), z zastrzeżeniem ust. 2-3 w następującym zakresie: -jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, -jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, -działania siły wyższej, z zastrzeżeniem ust. 4, zmiany przedstawiciela Wykonawcy na budowie na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że osoba wskazana do przejęcia obowiązków, będzie posiadała przygotowanie co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę, w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji Podwykonawcy - w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy. ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit.a) termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jego wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Strony umowy z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy. Strony Umowy ustalają nowe terminy realizacji zamówienia, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerwy lub przestoju. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być szczegółowo uzasadniony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez inspektora nadzoru i Zamawiającego. Za siłę wyższą, o której mowa w niniejszej umowie, strony uznają zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, niezależne od woli Stron po zawarciu niniejszej umowy, które nie udało się zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, skutkujące niemożliwością prowadzenia robót, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez Strony umowy. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez Strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.23blt.wp.mil.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.