eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONTACH BIEŻĄCYCH WEWNĘTRZNYCH W BIURACH POWIATOWYCH ARIMR W KOLNIE, SEJNACH I WYSOKIEM MAZOWIECKIEM ORAZ W PODLASKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR W ŁOMŻY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-17

Łomża: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONTACH BIEŻĄCYCH WEWNĘTRZNYCH W BIURACH POWIATOWYCH ARIMR W KOLNIE, SEJNACH I WYSOKIEM MAZOWIECKIEM ORAZ W PODLASKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR W ŁOMŻY
Numer ogłoszenia: 90791 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, faks 086 2164513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONTACH BIEŻĄCYCH WEWNĘTRZNYCH W BIURACH POWIATOWYCH ARIMR W KOLNIE, SEJNACH I WYSOKIEM MAZOWIECKIEM ORAZ W PODLASKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR W ŁOMŻY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remontach bieżących wewnętrznych w Biurach Powiatowych ARiMR w Kolnie, Sejnach i Wysokiem Mazowieckiem oraz w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Łomży, zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) Główny przedmiot: 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 2) Dodatkowe przedmioty: 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w podziale na zadania) jest zamieszczony w rozdziale II Specyfikacji Opis części zamówienia, a dodatkowo wynika z poniższych dokumentów: 1) przedmiarów robót stanowiących: a) Załącznik nr 1.1 do Specyfikacji - dotyczący I części zamówienia, b) Załączniki nr 1.2 do Specyfikacji - dotyczące II części zamówienia, c) Załącznik nr 1.3 do Specyfikacji - dotyczący III części zamówienia, d) Załączniki nr 1.4 do Specyfikacji - dotyczące IV części zamówienia, 2) rysunków stanowiących: a) Załącznik nr 2.1A, 2.1B i 2.1C do Specyfikacji - dotyczący I części zamówienia, b) Załączniki nr 2.2A i 2.2B do Specyfikacji - dotyczące II części zamówienia, c) Załącznik nr 2.3A, 2.3B i 2.3C do Specyfikacji - dotyczący III części zamówienia, d) Załączniki nr 2.4A i 2.4B do Specyfikacji - dotyczące IV części zamówienia, 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwaną dalej STWiOR) - stanowiącej Załącznik nr 3 do Specyfikacji, 4) wzoru umowy - stanowiącego Załącznik nr 10 do Specyfikacji, 4. Warunki wykonania zamówienia: 1) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsc robót w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania ofert(y) przetargowych(ej) oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca, a ryzyko rezygnacji z przeprowadzenia wizji obciąża Wykonawcę. Wizja jest możliwa po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panią Hanną Gniazdowską, tel. (86) 215 63 15. 2) Zamawiający żąda wykonania posadzki z wykładzin do pomieszczeń biurowych: z płytek dywanowych o wymiarach 50razy50 cm oraz rulonowej na podłożu filcowym, o następujących parametrach użytkowych lub technicznych: a) wykładzina igłowana pętelkowa, b) włókno 100% poliamid barwiony, c) waga runa min. 500 g m2, d) gęstość (liczba pętelek) min. 147000 m2, e) wysokość runa od 2,7 mm do 4,0 mm, f) podłoże - graphlerazy, bitumiczne z warstwami włókna szklanego, g) przeznaczenie do bardzo dużych obciążeń, h) odporność na kółka krzeseł, i) stabilność wymiarów ? 2 %, j) rezystancja pionowa między 5razy10 5 a 1razy10 9 ohma, k) symulowane procesy chodzenia < 2kV, l) stabilność kolorów na płowienie 6-7, m) klasyfikacja ogniowa Bfl-s1, n) klasa użytkowa 33-LC1, o) gwarancja na wykładzinę: min. 24 miesiące, p) kolor wykładziny zielony (typu np. Millenium 100 kol. 644; WORKSTEP MOBILO GREEN 115; Factory 288 lub równoważny), q) płytki mocowane do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych, a wykładzina rulonowa na podłożu filcowym bez kleju, r) wykładzina musi posiadać atest certyfikat higieniczny oraz dokument potwierdzający dopuszczenie wykładziny do montażu w obiektach użyteczności publicznej, s) wykonanie cokolików przyściennych z listew przyściennych z polichlorku winylu o wys. 5 cm z wklejonym paskiem wykładziny, jak na podłodze. 3) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia, tym samym dopuszcza wykonanie części zamówienia przez podwykonawców. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 do Specyfikacji): a) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(om), lub b) nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 4) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 5) Roboty wykonywane będą w czynnych obiektach i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób przebywających w budynkach, przy korzystaniu z ogólnodostępnych ciągów komunikacyjnych w budynkach. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników Wykonawcy. Wykonawca w ramach wykonywanych robót w pokojach biurowych będzie dokonywał wyniesienia i wniesienia mebli (szafy, szafki, biurka, stoły itp.). 6) Zamawiający informuje, iż wszystkie użyte w dokumentacji postępowania nazwy własne materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia mają wyłącznie charakter poglądowy, określający minimalne wymogi dotyczące parametrów technicznych, jakościowych i technologicznych. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania. 7) W przypadku wystąpienia rozbieżności miedzy opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w załączonych Przedmiarach robót a STWiOR, pierwszeństwo w zastosowaniu mają opisy przedstawione w Przedmiarach robót. 8) Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do Specyfikacji. 9) Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy, 10) Zamawiający nie określa wymagań dotyczących umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane (zwanej dalej Uoprb ), 11) Zamawiający nie określa informacji o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi (zwanych dalej Uopdu ), które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu. 5. Gwarancja: Zamawiający żąda od Wykonawcy udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. ROZDZIAŁ II OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 83 ust. 2 Ustawy, wg poniższego podziału: 1) część I zamówienia - wykonanie robót budowlanych w Biurze Powiatowym ARiMR w Kolnie, ul. 11 Listopada 1, 18-500 Kolno, obejmujących pomieszczenia biurowe: parter: 1-POK, 5, II piętro: 3a, 301, 302, 303, 322, III piętro 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz: a) wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenie mebli, przesuwanie wyposażenia biurowego, ustawianie po malowaniu w pomieszczeniach, zabezpieczenie podłóg folią w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu, b) przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków, pęknięć na ścianach w pomieszczeniach: parter: 1-POK, II piętro: 3a, 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, c) przygotowanie powierzchni stropów pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków, pęknięć na stropach w pomieszczeniach: parter: 1-POK, II piętro: 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, d) gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi powierzchni ścian w pomieszczeniach nr: parter: 1-POK, II piętro: 3a, 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, e) gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi powierzchni stropów w pomieszczeniach nr: parter: 1-POK, II piętro: 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, f) dwukrotne malowanie farbami starych tynków wewnętrznych ścian np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1-POK, II piętro: 3a, 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, g) dwukrotne malowanie farbami starych tynków wewnętrznych stropów np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1-POK, II piętro: 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, h) dwukrotne malowanie lamperii ścian farbą olejną białą matową z jednokrotnym szpachlowaniem w pomieszczeniach nr: 1-POK, 5, II piętro: 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, korytarz, i) dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, dwustronnie wraz z ościeżnicą - miejsca wskazane przez Kierownictwo Biura, j) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych wraz z cokolikami, mechaniczne przeszlifowanie podłoży w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, k) mechaniczne szlifowanie podłoża z kleju w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, l) wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy samopoziomującej, gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, m) naprawa podłoża przez szpachlowanie w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, n) wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych w płytkach 50razy50 cm, klejonych do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, o) montaż listwy przyściennej z polichlorku winylu klejonej z warstwą wykładziny w listwach, w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, p) montaż wykładziny rulonowej na podłożu filcowym bez kleju, kolor zieleń, wraz z obszyciem wykładziny, w pomieszczeniu nr: 301, q) montaż listwy progowej aluminiowej przy połączeniu posadzki z wykładziny a posadzką z gresu w pomieszczeniach nr: 401, 402, r) wyniesienie z budynku materiałów z rozbiórki, wywiezienie i utylizacja, s) wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych do pomieszczenia wraz z ościeżnicą, pełnych fabrycznie wykończonych, montaż listew maskujących przy ościeżnicy, uzupełnienie ubytków po montażu ościeżnicy, uzupełnienie malowania w pomieszczeniu nr: II piętro: 301, 322, t) wymiana zasuwnic okiennych w pomieszczeniu nr: parter: 1 - POK, III piętro - 404, u) montaż listew maskujących z PCV przy oknach w pomieszczeniach nr: parter: 1 - POK, II piętro: 301, 302, 303, III piętro: 401, 402, 403, 404, v) regulacja okien, wymiana uszczelek - we wszystkich pomieszczeniach. 2) część II zamówienia - wykonanie robót budowlanych wykonanie robót budowlanych w Biurze Powiatowym ARiMR w Sejnach, ul. Zawadzkiego 3, 16-500 Sejny, obejmujących pomieszczenia biurowe: parter: 1, 2 - POK, 3, 5, 7, 9, 10-w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa: a) wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenie mebli, przesuwanie wyposażenia biurowego, ustawianie po malowaniu w pomieszczeniach, zabezpieczenie podłóg folią w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu, b) przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków, pęknięć na ścianach, stropach w pomieszczeniach: parter: 1, 2 - POK, 3, 5, 7, 9, 10 - w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa, c) gruntowanie podłoży preparatami gruntującym powierzchni ścian i stropów w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2 - POK, 3, 5, 7, 9, 10 - w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa, d) dwukrotne malowanie farbami ścian np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2 - POK, 3, 5, 7, 9, 10 - w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa, e) dwukrotne malowanie farbami stropów np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2 - POK, 5, 7, 9, 10 - w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa, f) dwukrotne malowanie lamperii ścian farbą olejną białą matową w pomieszczeniach nr: parter 1, 2 - POK, 11, I piętro: 1 - korytarz, 7, g) demontaż i montaż zasuwnic z regulacją okna w pomieszczeniu nr: I piętro - 11, h) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - wykładzin dywanopodobnych wraz z cokolikiem w pomieszczeniach nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, i) mechaniczne szlifowanie podłoża z kleju w pomieszczeniach nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, j) gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi w pomieszczeniu nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, k) wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych w płytkach 50razy50 cm, klejonych do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych w pomieszczeniach nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, l) montaż listwy przyściennej z polichlorku winylu klejonej z warstwą wykładziny w listwach w pomieszczeniach nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, m) wyniesienie z budynku materiałów z rozbiórki, wywiezienie i utylizacja. 3) część III zamówienia - wykonanie robót budowlanych w Biurze Powiatowym ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 7, 18-200 Wysokie Mazowieckie, obejmujących pomieszczenia biurowe: parter: 1, 2, 4, 5, 6, 10-POK, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 11, 21, 22-w.c., 23-korytarz, 24-korytarz, 25-w.c.: a) wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenie mebli, przesuwanie wyposażenia biurowego, ustawianie po malowaniu w pomieszczeniach, zabezpieczenie podłóg folią w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu, b) przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków, pęknięć na ścianach, stropach w pomieszczeniach: parter: 1, 2, 4, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 21, 22, 23, 24-korytarz, 25-w.c., c) gruntowanie podłoży preparatami gruntującym powierzchni ścian i stropów w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 21, 22, 23, 24-korytarz, 25-w.c., d) dwukrotne malowanie farbami ścian np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 21, 22, 23, 24-korytarz, 25-w.c., e) dwukrotne malowanie farbami stropów np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 10-POK, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 21, 22, 23, 24-korytarz, 25-w.c., f) dwukrotne malowanie lamperii ścian farbą olejną białą matową w pomieszczeniach nr: 10-POK, 11, 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-piwnica, 18-kl.schodowa, piętro: 21, 23-korytarz, 24-korytarz, g) dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, pełnej wraz z ościeżnicą, kolor w tonacji jasnej (białe beżowe kremowe) - miejsce wskazane przez Kierownictwo Biura, h) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - wykładzin dywanopodobnych wraz z cokolikiem i oczyszczenie podłoża z kleju w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, i) wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej naprawczej, gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, j) wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych w płytkach 50razy50 cm, klejonych do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, k) montaż listwy przyściennej z polichlorku winylu klejonej z warstwą wykładziny w listwach w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, l) montaż listwy progowej metalowej przy połączeniu posadzki z wykładziny a posadzką z gresu w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, m) wyniesienie z budynku materiałów z rozbiórki, wywiezienie i utylizacja. 4) część IV zamówienia - wykonanie robót budowlanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, obejmujących pomieszczenia biurowe nr: I piętro: 107, 108, 109, 109a, 110, 111a, 112, 125a, 132a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241: a) wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenie mebli, przesuwanie wyposażenia biurowego, ustawianie po malowaniu w pomieszczeniach, zabezpieczenie podłóg folią w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu, b) przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, ubytków oraz gruntowanie podłoży ścian preparatami gruntującymi w pomieszczeniach nr: I piętro: 107, 108, 109, 109a, 110, 111a, 112, 125a, 132a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, c) dwukrotne malowanie farbami ścian np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: I piętro: 107, 108, 109, 109a, 110, 111a, 112, 125a, 132a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, d) dwukrotne malowanie farbą olejną obustronnie stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, kolor w tonacji jasnej (białe beżowe kremowe) w pomieszczeniach biurowych wg wskazań przez Kierownictwa Biura, e) jednokrotne malowanie farbą olejną tynków wewnętrznych ścian, farba olejna matowa biała w pomieszczeniach nr: I piętro 109, 109a, f) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi płyt z włókien mineralnych 60razy60 cm w sufitach podwieszanych w pomieszczeniach nr: I piętro: 107, 111a, 112, 125a, 132a, g) wymiana płyt z włókien mineralnych 60razy60 cm w sufitach podwieszanych (bez konstrukcji) w pomieszczeniach nr: I piętro: 108, 110, h) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych wraz z cokolikami, szlifowanie podłoża, gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi w pomieszczeniach nr: I piętro: 111a, 112, 125a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, i) wykonanie warstwy wyrównawczej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr. 20 mm w pomieszczeniu nr: I piętro: 125a, j) wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych w płytkach 50razy50cm klejonych do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych w pomieszczeniach nr: I piętro: 111a, 112, 125a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, k) montaż listwy przyściennej z polichlorku winylu klejonej z warstwą wykładziny w listwach, w pomieszczeniach nr: I piętro: 111a, 112, 125a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, l) montaż wykładziny rulonowej na podłożu filcowym bez kleju, kolor zieleń, wraz z obszyciem wykładziny, w pomieszczeniu nr: 132a, m) montaż listwy progowej metalowej przy połączeniu posadzki z wykładziny a posadzką z gresu w pomieszczeniach nr: I piętro: 111a, 112, 125a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, n) wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych wraz z ościeżnicą, pełnych płytowych wzmocnionych o wymiarach 1,00razy2,05 m, drzwi pełne z płyty wiórowej otworowej kanałowej, wykończone laminatem w tonacji jasnej (beżowe kremowe), montaż listew maskujących przy ościeżnicy, uzupełnienie ubytków po montażu ościeżnicy, uzupełnienie malowania w pomieszczeniu nr: I piętro: 109, o) wyniesienie z budynku materiałów z rozbiórki, wywiezienie i utylizacja. 2. Zamawiający dopuszcza składnie ofert na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na którąkolwiek część zamówienia, zarówno samodzielnie jak i wspólnie z innymi podmiotami, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 Ustawy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7, 45.42.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5 do Specyfikacji).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - w odniesieniu do I części zamówienia - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. w skład której wchodziły roboty wykończeniowe wraz z robotami towarzyszącymi, o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto, - w odniesieniu do II części zamówienia - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. w skład której wchodziły roboty wykończeniowe wraz z robotami towarzyszącymi, o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto, - w odniesieniu do III części zamówienia - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. w skład której wchodziły roboty wykończeniowe wraz z robotami towarzyszącymi, o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto, - w odniesieniu do IV części zamówienia - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. w skład której wchodziły roboty wykończeniowe wraz z robotami towarzyszącymi, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto, - w odniesieniu do dwóch, kilku lub wszystkich części zamówienia - co najmniej tyle robót budowlanych ile wynosi suma części, na które Wykonawca składa ofertę, przy czym każda z robót musi opiewać na kwotę wymaganą przez Zamawiającego w danej części zamówienia, np.: jeśli Wykonawca składa ofertę na I, II i III część zamówienia, musi wykazać się, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. w skład których wchodziły roboty wykończeniowe wraz z robotami towarzyszącymi, o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto, 20.000,00 zł brutto i 20.000,00 zł brutto. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunku na podstawie analizy treści Wykazu wykonanych robót budowlanych (Załącznik nr 6 do Specyfikacji) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zamawiający określa, że roboty których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie wraz z dowodami, czy zostały wykonane należycie, dotyczy jedynie robót wystarczających do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu. Oznacza to, że wykaz nie musi zawierać wszystkich zrealizowanych przez Wykonawcę robót, w tym informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5 do Specyfikacji).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5 do Specyfikacji).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5 do Specyfikacji).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zamawiający określa, że roboty których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie wraz z dowodami, czy zostały wykonane należycie, dotyczy jedynie robót wystarczających do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu. Oznacza to, że wykaz nie musi zawierać wszystkich zrealizowanych przez Wykonawcę robót, w tym informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 do Specyfikacji) w części, która dotyczy Wykonawcy wraz z Kosztorysem uproszczonym (po jednym dla I, II, III, IV części zamówienia), 2) dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale IX Specyfikacji, 3) oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym wspólnicy spółki cywilnej) - oferta musi być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców (wspólników) w niniejszym postępowaniu - zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym na podstawie art. 23 ust. 2 Ustawy, które należy załączyć do oferty, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Kryterium społeczne - 15
  • 3 - Wydłużenie okresu gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej Umowy w trakcie jej trwania w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a) zaistnienia obiektywnych okoliczności, niezależnych od stron umowy, powodujących konieczność zmiany lub rozwiązania Umowy, b) działania siły wyższej lub zaistnienia stanu wyższej konieczności, c) omyłek pisarskich, d) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości co do treści Umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami. 3. Zastrzega się Stronom możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, pokój nr 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w Biurze Powiatowym ARiMR w Kolnie, ul. 11 Listopada 1, 18-500 Kolno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I zamówienia - , obejmujących pomieszczenia biurowe: parter: 1-POK, 5, II piętro: 3a, 301, 302, 303, 322, III piętro 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz: a) wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenie mebli, przesuwanie wyposażenia biurowego, ustawianie po malowaniu w pomieszczeniach, zabezpieczenie podłóg folią w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu, b) przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków, pęknięć na ścianach w pomieszczeniach: parter: 1-POK, II piętro: 3a, 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, c) przygotowanie powierzchni stropów pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków, pęknięć na stropach w pomieszczeniach: parter: 1-POK, II piętro: 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, d) gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi powierzchni ścian w pomieszczeniach nr: parter: 1-POK, II piętro: 3a, 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, e) gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi powierzchni stropów w pomieszczeniach nr: parter: 1-POK, II piętro: 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, f) dwukrotne malowanie farbami starych tynków wewnętrznych ścian np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1-POK, II piętro: 3a, 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, g) dwukrotne malowanie farbami starych tynków wewnętrznych stropów np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1-POK, II piętro: 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, h) dwukrotne malowanie lamperii ścian farbą olejną białą matową z jednokrotnym szpachlowaniem w pomieszczeniach nr: 1-POK, 5, II piętro: 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, korytarz, i) dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, dwustronnie wraz z ościeżnicą - miejsca wskazane przez Kierownictwo Biura, j) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych wraz z cokolikami, mechaniczne przeszlifowanie podłoży w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, k) mechaniczne szlifowanie podłoża z kleju w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, l) wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy samopoziomującej, gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, m) naprawa podłoża przez szpachlowanie w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, n) wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych w płytkach 50razy50 cm, klejonych do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, o) montaż listwy przyściennej z polichlorku winylu klejonej z warstwą wykładziny w listwach, w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, p) montaż wykładziny rulonowej na podłożu filcowym bez kleju, kolor zieleń, wraz z obszyciem wykładziny, w pomieszczeniu nr: 301, q) montaż listwy progowej aluminiowej przy połączeniu posadzki z wykładziny a posadzką z gresu w pomieszczeniach nr: 401, 402, r) wyniesienie z budynku materiałów z rozbiórki, wywiezienie i utylizacja, s) wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych do pomieszczenia wraz z ościeżnicą, pełnych fabrycznie wykończonych, montaż listew maskujących przy ościeżnicy, uzupełnienie ubytków po montażu ościeżnicy, uzupełnienie malowania w pomieszczeniu nr: II piętro: 301, 322, t) wymiana zasuwnic okiennych w pomieszczeniu nr: parter: 1 - POK, III piętro - 404, u) montaż listew maskujących z PCV przy oknach w pomieszczeniach nr: parter: 1 - POK, II piętro: 301, 302, 303, III piętro: 401, 402, 403, 404, v) regulacja okien, wymiana uszczelek - we wszystkich pomieszczeniach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Kryterium społeczne - 15
    • 3. Wydłużenie okresu gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych wykonanie robót budowlanych w Biurze Powiatowym ARiMR w Sejnach, ul. Zawadzkiego 3, 16-500 Sejny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II zamówienia - wykonanie robót budowlanych wykonanie robót budowlanych w Biurze Powiatowym ARiMR w Sejnach, ul. Zawadzkiego 3, 16-500 Sejny, obejmujących pomieszczenia biurowe: parter: 1, 2 - POK, 3, 5, 7, 9, 10-w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa: a) wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenie mebli, przesuwanie wyposażenia biurowego, ustawianie po malowaniu w pomieszczeniach, zabezpieczenie podłóg folią w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu, b) przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków, pęknięć na ścianach, stropach w pomieszczeniach: parter: 1, 2 - POK, 3, 5, 7, 9, 10 - w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa, c) gruntowanie podłoży preparatami gruntującym powierzchni ścian i stropów w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2 - POK, 3, 5, 7, 9, 10 - w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa, d) dwukrotne malowanie farbami ścian np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2 - POK, 3, 5, 7, 9, 10 - w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa, e) dwukrotne malowanie farbami stropów np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2 - POK, 5, 7, 9, 10 - w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa, f) dwukrotne malowanie lamperii ścian farbą olejną białą matową w pomieszczeniach nr: parter 1, 2 - POK, 11, I piętro: 1 - korytarz, 7, g) demontaż i montaż zasuwnic z regulacją okna w pomieszczeniu nr: I piętro - 11, h) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - wykładzin dywanopodobnych wraz z cokolikiem w pomieszczeniach nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, i) mechaniczne szlifowanie podłoża z kleju w pomieszczeniach nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, j) gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi w pomieszczeniu nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, k) wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych w płytkach 50razy50 cm, klejonych do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych w pomieszczeniach nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, l) montaż listwy przyściennej z polichlorku winylu klejonej z warstwą wykładziny w listwach w pomieszczeniach nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, m) wyniesienie z budynku materiałów z rozbiórki, wywiezienie i utylizacja..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Kryterium społeczne - 15
    • 3. Wydłużenie okresu gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w Biurze Powiatowym ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 7, 18-200 Wysokie Mazowieckie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część III zamówienia - wykonanie robót budowlanych w Biurze Powiatowym ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 7, 18-200 Wysokie Mazowieckie, obejmujących pomieszczenia biurowe: parter: 1, 2, 4, 5, 6, 10-POK, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 11, 21, 22-w.c., 23-korytarz, 24-korytarz, 25-w.c.: a) wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenie mebli, przesuwanie wyposażenia biurowego, ustawianie po malowaniu w pomieszczeniach, zabezpieczenie podłóg folią w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu, b) przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków, pęknięć na ścianach, stropach w pomieszczeniach: parter: 1, 2, 4, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 21, 22, 23, 24-korytarz, 25-w.c., c) gruntowanie podłoży preparatami gruntującym powierzchni ścian i stropów w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 21, 22, 23, 24-korytarz, 25-w.c., d) dwukrotne malowanie farbami ścian np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 21, 22, 23, 24-korytarz, 25-w.c., e) dwukrotne malowanie farbami stropów np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 10-POK, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 21, 22, 23, 24-korytarz, 25-w.c., f) dwukrotne malowanie lamperii ścian farbą olejną białą matową w pomieszczeniach nr: 10-POK, 11, 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-piwnica, 18-kl.schodowa, piętro: 21, 23-korytarz, 24-korytarz, g) dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, pełnej wraz z ościeżnicą, kolor w tonacji jasnej (białe beżowe kremowe) - miejsce wskazane przez Kierownictwo Biura, h) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - wykładzin dywanopodobnych wraz z cokolikiem i oczyszczenie podłoża z kleju w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, i) wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej naprawczej, gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, j) wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych w płytkach 50razy50 cm, klejonych do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, k) montaż listwy przyściennej z polichlorku winylu klejonej z warstwą wykładziny w listwach w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, l) montaż listwy progowej metalowej przy połączeniu posadzki z wykładziny a posadzką z gresu w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, m) wyniesienie z budynku materiałów z rozbiórki, wywiezienie i utylizacja..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Kryterium społeczne - 15
    • 3. Wydłużenie okresu gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część IV zamówienia - wykonanie robót budowlanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, obejmujących pomieszczenia biurowe nr: I piętro: 107, 108, 109, 109a, 110, 111a, 112, 125a, 132a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241: a) wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenie mebli, przesuwanie wyposażenia biurowego, ustawianie po malowaniu w pomieszczeniach, zabezpieczenie podłóg folią w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu, b) przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, ubytków oraz gruntowanie podłoży ścian preparatami gruntującymi w pomieszczeniach nr: I piętro: 107, 108, 109, 109a, 110, 111a, 112, 125a, 132a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, c) dwukrotne malowanie farbami ścian np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: I piętro: 107, 108, 109, 109a, 110, 111a, 112, 125a, 132a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, d) dwukrotne malowanie farbą olejną obustronnie stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, kolor w tonacji jasnej (białe beżowe kremowe) w pomieszczeniach biurowych wg wskazań przez Kierownictwa Biura, e) jednokrotne malowanie farbą olejną tynków wewnętrznych ścian, farba olejna matowa biała w pomieszczeniach nr: I piętro 109, 109a, f) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi płyt z włókien mineralnych 60razy60 cm w sufitach podwieszanych w pomieszczeniach nr: I piętro: 107, 111a, 112, 125a, 132a, g) wymiana płyt z włókien mineralnych 60razy60 cm w sufitach podwieszanych (bez konstrukcji) w pomieszczeniach nr: I piętro: 108, 110, h) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych wraz z cokolikami, szlifowanie podłoża, gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi w pomieszczeniach nr: I piętro: 111a, 112, 125a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, i) wykonanie warstwy wyrównawczej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr. 20 mm w pomieszczeniu nr: I piętro: 125a, j) wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych w płytkach 50razy50cm klejonych do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych w pomieszczeniach nr: I piętro: 111a, 112, 125a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, k) montaż listwy przyściennej z polichlorku winylu klejonej z warstwą wykładziny w listwach, w pomieszczeniach nr: I piętro: 111a, 112, 125a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, l) montaż wykładziny rulonowej na podłożu filcowym bez kleju, kolor zieleń, wraz z obszyciem wykładziny, w pomieszczeniu nr: 132a, m) montaż listwy progowej metalowej przy połączeniu posadzki z wykładziny a posadzką z gresu w pomieszczeniach nr: I piętro: 111a, 112, 125a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, n) wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych wraz z ościeżnicą, pełnych płytowych wzmocnionych o wymiarach 1,00razy2,05 m, drzwi pełne z płyty wiórowej otworowej kanałowej, wykończone laminatem w tonacji jasnej (beżowe kremowe), montaż listew maskujących przy ościeżnicy, uzupełnienie ubytków po montażu ościeżnicy, uzupełnienie malowania w pomieszczeniu nr: I piętro: 109, o) wyniesienie z budynku materiałów z rozbiórki, wywiezienie i utylizacja..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Kryterium społeczne - 15
    • 3. Wydłużenie okresu gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.