Zielona Góra: Badanie ewaluacyjne pn. Ewaluacja on-going Strategii Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020
Numer ogłoszenia: 90776 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego , ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie ewaluacyjne pn. Ewaluacja on-going Strategii Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Badanie ewaluacyjne pn. Ewaluacja on-going Strategii Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020, które zawiera elementy raportu monitorowanego ukazującego postęp we wdrażaniu Strategii Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020 (SRWL 2020), jednocześnie zawiera także ocenę działań charakterystyczną dla badań ewaluacyjnych. Realizacja badania powinna pozwolić na bieżące usprawnienie zarządzania SRWL, analizę kwestii problematycznych (zagrożeń), które pojawiły się (dotąd) w trakcie wdrażania planowanych rozwiązań. Ewaluacja on-going SRWL ma na celu przede wszystkim lepsze zrozumienie bieżących (aktualnych) efektów interwencji oraz sformułowanie rekomendacji użytecznych z punktu widzenia dalszego wdrażania SRWL 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizację co najmniej: - dwóch usług o wartości co najmniej 60 000 zł brutto każda, których przedmiotem było przeprowadzenie analiz/ekspertyz/badań ewaluacyjnych dotyczących problematyki rozwoju społeczno-gospodarczego, w tym strategii rozwoju na szczeblu, co najmniej regionalnym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi do jego wykonania tzn. co najmniej 3 osobami posiadającymi wyższe wykształcenie, w tym: - jedną osobą pełniącą funkcję kierownika/koordynatora badania, która posiada: - stopień naukowy doktora habilitowanego (należy podać tytuły rozpraw naukowych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011 roku w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych (Dz. U 2011.179.1065), - wiedzę teoretyczną w zakresie zarządzania projektami badawczymi wynikającą z ukończonych studiów wyższych lub posiadania stopnia naukowego lub tytułu naukowego, - autorstwo (współautorstwo) lub redaktorstwo (współredaktorstwo) minimum 2 monografii naukowych o charakterze teoretyczno-badawczym, których tematyka dotyczy programowania strategicznego lub ewaluacji dokumentów strategicznych, - doświadczenie w kierowaniu zespołem badawczym, tj. kierował realizacją, przynajmniej 2 analiz/ekspertyz/badań ewaluacyjnych, w ramach których przeprowadzono analizy empiryczne o charakterze społeczno-gospodarczym na obszarze dowolnego województwa w Polsce, w tym jednym o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto, - wiedzę praktyczną w zakresie zarządzania projektami badawczymi. - dwóch członków zespołu - eksperci posiadającymi: - jeden z członków zespołu posiada stopień naukowy doktora (należy podać tytuły rozpraw naukowych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011 roku w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych (Dz. U 2011.179.1065), - drugi z członków posiada minimum wykształcenie wyższe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011 roku w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych (Dz. U 2011.179.1065), - autorstwo lub współautorstwo w opracowaniu minimum 2 raportów z przeprowadzonych badań w zakresie programowania strategicznego (m.in. tworzenie strategii) lub ewaluacji dokumentów strategicznych na poziomie wojewódzkim lub krajowym oraz 4 publikacjami naukowymi zawierającymi opis metodyczny badań. UWAGA: Zamawiający nie będzie brał pod uwagę ewaluacji dotyczących pojedynczych projektów, - wiedzę dotyczącą statystyki publicznej, źródeł danych statystycznych, analizy danych ilościowych z wykorzystaniem metod statystycznych, zgodnie z normami Komisji Europejskiej, - wiedzę w zakresie przygotowania technik i narzędzi badawczych w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego na obszarze województwa. UWAGA: Członek zespołu musi wskazać minimum 2 recenzowane publikacje naukowo-badawcze, w których wykorzystał metody ilościowe i/lub jakościowe, - doświadczenie w zakresie przygotowania technik i narzędzi badawczych w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego na obszarze województwa. UWAGA: Każda z osób będących członkiem zespołu musi posiadać, co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie udziału w analizach/ekspertyzach/badaniach ewaluacyjnych oraz przedstawić swój dorobek naukowy w tabeli załącznika nr 7 do SIWZ pn. Wykaz osób
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ 2.Pisemne zobowiązanie (w oryginale), o którym mowa w rozdziale IX pkt. 5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 - tekst jednolity) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie 4.Metodologia (Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia), zgodnie z wymaganiami SIWZ - na podstawie której Zamawiający dokona oceny w kryterium podejście metodologiczne, 5.Harmonogram prac w formie wykresu Gantta, który zawiera nazwy oraz planowane czasy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów zadań cząstkowych, rozdysponowanie prac pomiędzy członków zespołu badawczego, kolejność realizacji zadań, z podziałem na zadania sekwencyjne oraz równoległe oraz osobę/osoby odpowiedzialne za ich realizację - na podstawie którego Zamawiający dokona oceny w kryterium organizacja procesu realizacji badania UWAGA: Każda z osób będących członkiem zespołu musi posiadać, co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie udziału w analizach/ekspertyzach/badaniach ewaluacyjnych oraz przedstawić swój dorobek naukowy w tabeli załącznika nr 7 do SIWZ pn. Wykaz osób
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Podejście metodologiczne (metodologia) - 50
- 3 - Organizacja procesu realizacji badania (harmonogram) - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących sytuacjach: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmianę podatku VAT, b) nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z powodu: śmierci, choroby, innych zdarzeń losowych oraz przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja), niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań, z zastrzeżeniem że zmiana osób wykonujących zamówienie jest możliwa jedynie na osoby posiadające co najmniej takie same uprawnienia, doświadczenia i kwalifikacje, o których mowa w SIWZ, po uzyskaniu uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 3. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; według SIWZ. 4. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. 5. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 6. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem zapisów art. 144 ust. 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) podlegają unieważnieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Administracyjno - Gospodarczy
WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy KANCELARIA OGÓLNA ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską w ramach projektu pn. Wdrożenie systemu monitorowania polityk publicznych w województwie lubuskim poprzez budowę Lubuskiego Regionalnego Obserwatorium Terytorialnego (Poddziałanie 5.2.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) oraz budżetu województwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Dostawa ambulansu transportowego z wyposażeniem"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników polsko-niemieckiego projektu pn. Zaufanie dzięki językowi dofinansowanego z Programu Współpracy INTERREG VI A BB-PL 2021-2027
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 relacji Drezdenko - Międzychód
- Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Prokuratury Rejonowej w Żarach.
- Najem zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z zakupem materiałów zużywalnych (nożyków/liczników zgrzewów)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wybór wiodącego eksperta ukraińskiego w działaniach Fundacji Solidarności Międzynarodowej na rzecz reformy szkolnictwa zawodowego na Ukrainie.
- wybór kierownika zespołu eksperckiego i zarazem wiodącego eksperta (dalej Team Leader) w działaniach Fundacji Solidarności Międzynarodowej na rzecz reformy szkolnictwa zawodowego na Ukrainie
- "Wykonanie zabiegów ochrony czynnej w na terenie rezerwatu przyrody Źródliska Biegały z województwa zachodniopomorskiego"
- Usługa badawcza "Rynek pracy sektora budowlanego wobec współczesnych tendencji demograficznych. Analiza dla województwa łódzkiego"
- Badanie ewaluacyjne pt. "Ewaluacja bieżąca kryteriów i systemu wyboru projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027"
- Badanie ewaluacyjne pn. "Badanie ewaluacyjne w zakresie oszacowania wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego w ramach 9, 10, 11 i 12 osi priorytetowej RPO WL 2014-2020 - II pomiar"
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.