eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Budowa ogólnodostępnych siłowni plenerowych na terenie miasta Skierniewice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-16

Skierniewice: Budowa ogólnodostępnych siłowni plenerowych na terenie miasta Skierniewice
Numer ogłoszenia: 90617 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogólnodostępnych siłowni plenerowych na terenie miasta Skierniewice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 834-51-41 nr faksu 0-46 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: Budowa ogólnodostępnych siłowni plenerowych na terenie miasta Skierniewice. 2. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) zwaną dalej ustawą. 4. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67, ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem zamówienia. 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie 6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Rozpoczęcie prac: do 7 dni od podpisania umowy Zakończenie prac: 15.09.2016r. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice 9. Nazwa zadania, roboty oraz ich lokalizacja Budowa ogólnodostępnych siłowni plenerowych na terenie miasta Skierniewice. 9.1 Wspólny słownik kodów CPV: - 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - 37400000-2 - Dostawa sprzętu sportowego - 36400000-5 - Artykuły i sprzęt sportowy 9.2 Zakres robót. a) Zakres robót obejmuje wykonanie pięciu siłowni plenerowych wraz z małą architekturą, utwardzeniami, ciągami pieszymi oraz nowo-projektowaną zielenią na terenie miasta Skierniewice zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. b) Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu robót. c) W zakres robót Wykonawcy wchodzą: odbiory robót zanikających, badania niezbędne w związku z koniecznością uzyskania przez Inwestora pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz odbiór końcowy, a także sporządzenie dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej w trzech egzemplarzach. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ogólnodostępnych siłowni plenerowych na terenie miasta Skierniewice zlokalizowanych na działkach: . dz. nr ew. 51/5 i 499 obręb 6; ul. Kopernika, 96-100 Skierniewice . dz. nr ew. 358/1 obręb 6; ul. Rawska 81, 96-100 Skierniewice . dz. nr ew. 1/3 obręb 11; ul. Podmiejska, 96-100 Skierniewice . dz. nr ew. 1583 obręb 3; ul. Północna, 96-100 Skierniewice . dz. nr ew. 62/14 obręb 4; ul. Jana III Sobieskiego, 96-100 Skierniewice W zakres inwestycji wchodzą: Lp. Nazwa elementów siłowni Koper- nika Rawska Pod-miejska Półno- cna Sobie-skiego 1 Biegacz/chodziarz 1 1 1 1 1 2 Koło tai chi duże 1 1 1 1 1 3 Koła tai chi małe 1 1 1 1 1 4 Twister stojąc 1 1 1 1 1 5 Orbitrek 1 1 1 1 1 6 Pajacyk 1 1 1 1 1 7 Prostownik pleców 1 1 1 1 1 8 Poręcze gimnastyczne/drążki 1 1 1 1 1 9 Motyl 1 1 1 1 1 10 Wachadło/motyl odwrotny 1 1 1 1 1 11 Jeździec 1 1 1 1 1 12 Wioślarz 1 1 1 1 1 13 Podciąg nóg 1 1 1 1 1 14 Drabinka z podciąganiem 1 1 1 1 1 15 Wypychacz 1 1 1 1 1 16 Podciągacz 1 1 1 1 1 17 Steper 1 1 1 1 1 18 Rowerek 1 1 1 1 1 Siłownia dla osób niepełnosprawnych 19 Koło tai chi duże 1 1 1 1 - 20 Koła tai chi małe 1 1 1 1 - 21 Wyciskanie 1 1 1 1 - 22 Wyciąg 1 1 1 1 - 23 Wyciskanie z platformą 1 1 1 1 - 24 Rowerek 1 1 1 1 - Mała architektura 25 Tablica informacyjna siłownia 1 1 1 1 1 26 Tablica informacyjna siłownia np 1 1 1 1 - 27 Ławka bez oparcia 3 - 3 3 1 28 Kosz na śmieci 2 - 2 2 1 Nawierzchnie 29 Obrzeża 150m 167m 150m 107m 90m 30 Nawierzchnia sprężysta - żwirowa 208m2 225m2 206m2 163m2 200m2 31 Nawierzchnia sztywna - siłownia 97m2 85m2 60m2 112m2 - 32 Nawierzchnia sztywna - chodnik - - 75m2 - 15m2 33 Trawniki 191m2 748m2 500m2 120m2 434m2 34 Warstwa korowiny 4,1m3 14m3 7m3 3m3 3m3 Nasadzenia 35 Drzewa liściaste wg projektu - 5 - - - 36 Drzewa iglaste wg projektu - - 3 - - 37 Krzewy liściaste wg projektu 17 85 71 24 25 38 Krzewy iglaste wg projektu - 2 52 - - Inne 39 Oczyszczanie terenu i wywóz gruzu i nieczystości / rozbiórki - 194m3 50m3 40m3 - 40 Dokumentacja powykonawcza 3 3 3 3 3 41 Inwentaryzacja powykonawcza 3 3 3 3 3 Wspólne dane dotyczące realizacji siłowni: Urządzenia fitness: 1. Urządzenia muszą być zgodne z normą europejską EN 16630:2015 (siłownie zewnętrzne, urządzenia fitness) i posiadać aktualne certyfikaty wydane przez akredytowaną jednostkę. UWAGA: Zamawiający wymaga dostarczenia kart technicznych urządzeń oraz certyfikatów wraz ze złożoną ofertą nie później niż w wyznaczonym terminie składania ofert 2. Na konstrukcji urządzenia, w widocznym miejscu, musi znajdować się czytelna instrukcja jego obsługi. 3. Zestaw urządzeń fitness musi pochodzić od jednego producenta 4. Zestaw urządzeń fitness dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych musi pochodzić od jednego producenta UWAGA: zestawy wymienione w pkt. 3 i 4 nie muszą pochodzić od tego samego producenta pod warunkiem, dostosowana zostanie kolorystyka obydwu zestawów 5. Maksymalna dopuszczalna waga osoby ćwiczącej - minimum 150kg 6. Fundamenty: żelbetowe wylewane, poziom posadowienia 1,00mppt; wierzch fundamentu nie wyżej niż 0,20mppt. Za dostosowanie konstrukcji do warunków terenu odpowiada Wykonawca. W celu umożliwienia obliczenia kosztów wykonania Zamawiający zamieścił w projekcie schemat przykładowego rozwiązania. Wykonawca jest zobligowany przedłożyć Zamawiającemu rysunki opisujące sposób fundamentowania z niezbędnymi certyfikatami i wytycznymi (w przypadku rozwiązania stosowanego przez producenta urządzeń) bądź podpisanych przez projektanta posiadającego uprawnienia we właściwej specjalności, będącego czynnym członkiem właściwej Izby. 7. Konstrukcji nośna: słup o przekroju minimum O140mm, wykonany w całości ze stali konstrukcyjnej 8. Konstrukcja nośna powinna pozwalać na montaż 2 urządzeń, Zamawiający wymaga by dotyczyło to minimum 20 z 24 urządzeń UWAGA: wyklucza się stosowanie konstrukcji nośnej w formie pylonów, które ograniczałyby kontakt wzrokowy osób ćwiczących. Zamawiający dopuszcza inną niż proponowana w projekcie konfigurację zestaw par urządzeń pod warunkiem zachowania podanej ogólnej powierzchni i lokalizacji stref bezpieczeństwa 9. Oparcia i siedziska oraz stopnice: o powierzchni odpornej na ścieranie z otworami pozwalającymi na odpływ wody deszczowej, wykonane z blachy nierdzewnej 10. Wymagana kolorystyka urządzenia: kolor podstawowy - zielony i szary; elementy z blachy nierdzewnej - polerowane. Dobór zestawu barw w porozumieniu z Zamawiającym. Mała architektura 11. Tablica informacyjna powinna pochodzić z oferty tego samego producenta, którego wskazano jako producenta oferowanych urządzeń fitness (siłownia plenerowa) - minimalne wymiary 50 x 70cm. Projekt treści regulaminu zawiera załącznik nr12. 12. Ławka miejska bez oparcia: siedzisko: // dł. całkowita ok. 180cm; wysokość 42-45cm; szerokość 46-60cm; listwy z drewna liściastego gr. min. 40mm impregnowane oraz malowane 2-krotnie w kolorze zielonym// stelaż ławki: // z rury stalowej o średnicy min.60mm; ocynkowany i malowany dwukrotnie proszkowo w kolorze szarym// konstrukcja mocowana do podłoża utwardzonego zgodnie z instrukcją producenta 13. kosz metalowy z wkładem: korpus: // blacha perforowana min. # 2mm; średnica33-25cm; wysokość 50-55cm konstrukcja nośna: rura montażowa o średnicy min. 45mm i wysokości ok. 1,00-1,10m; el. Metalowe (rura - el. nośny i korpus) zabezpieczone antykorozyjnie i malowane 2-krotnie w kolorze grafitowym// wkład: // z blachy ocynkowanej # 2mm, o pojemności min. 35 l// kosz opróżniany przez odblokowanie zaczepu dolnego i wykonanie obrotu Nawierzchnie 14. Obrzeża: poszczególne grupy nawierzchni wyodrębnione za pomocą obrzeży betonowych o szer. 6cm w kolorze szarym 15. Nawierzchnia sprężysta - żwirowa: grunt rodzimy dogęszczony powierzchniowo do Is=0,95 geowłóknina kruszywo łamane 0,075- 4mm (warstwa gr. 5cm) żwir 2- 4mm (warstwa gr. 20cm) 16. Nawierzchnia sztywna z kostki - wykonana z kostki betonowej, bezfazowej o uszlachetnionej mineralnej powierzchni i różnych wymiarach pozwalających układać zarówno łagodne łuki jak i linie proste; kolor podstawowy - czerwony: grunt rodzimy dogęszczony powierzchniowo do Is=0,95 kruszywo łamane 20 -31,5mm (warstwa gr. 10cm) kruszywo łamane 0,075- 4mm (warstwa gr. 3 cm) podsypka cem - piaskowa (warstwa gr. 4cm) kostka betonowa bezfazowa (gr. 8cm) 17. Chodniki z kostki - wykonana z kostki betonowej, bezfazowej o uszlachetnionej mineralnej powierzchni i różnych wymiarach pozwalających układać zarówno łagodne łuki jak i linie proste; kolor podstawowy - szary: grunt rodzimy dogęszczony powierzchniowo do Is=0,95 kruszywo łamane 20 -31,5mm (warstwa gr. 10cm) kruszywo łamane 0,075- 4mm (warstwa gr. 3 cm) podsypka cem - piaskowa (warstwa gr. 4cm) kostka betonowa bezfazowa (gr. 8cm) Zieleń 18. Trawniki: rozścielić warstwę żyznej ziemi gr. 10 -15cm (wyrównać; wałować; lekko spulchnić 2-3cm); siew ręczny na krzyż 30 - 40 g/m3 mieszanki traw; Mieszanka traw (kostrzewa czerwona 20%; wiechlina łąkowa 45%; życica trwała 10%; inne 25% lub kostrzewa czerwona 40%; wiechlina łąkowa 45%; życica trwała 15%) 19. Nasadzenia drzew i krzewów - zgodnie z dokumentacją projektową Inne 20. Dokumentacja i inwentaryzacja powykonawcza inwestycji w każdej lokalizacji - po 3 egz. 21. Przed rozpoczęciem robót należy wykarczować zbędne krzewy, samosiewy i chwasty, a także zutylizować powstałe odpady. Jeżeli po wykarczowaniu okaże się, iż konieczna jest również niewielka niwelacja terenu - Wykonawca zobligowany jest wykonać tą niwelację w ramach przedmiotowej inwestycji. Przedstawione w dokumentacji wskazania na urządzenia techniczne / materiały / znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto powinien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia miejsca do magazynowania sprzętu budowlanego oraz elementów małej architektury przed jej montażem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego i osób trzecich. 2. Dane liczbowe obiektu: Lp. Koper- nika Rawska Pod-miejska Półno- cna Sobie-skiego 1 Powierzchnia działki 1537,33m2 900m2 402m2 655m2 2 Powierzchnia terenu objętego realizacją robót 502m2 1301,33m2 900m2 402m2 655m2 3 Powierzchnia terenów zielonych 188m2 981,33m2 550m2 120m2 434m2 4 Sumaryczna terenów utwardzonych 314m2 320m2 350m2 282m2 221m2 UWAGA: a) Prace konieczne dla wykonania umowy, a nie objęte opracowaniem projektowym nie stanowią robót dodatkowych. b) Tam gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67, ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 37.40.00.00-2, 36.40.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium a) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100) Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. b) Wadium może być wniesione w następujących formach: - Przelewem na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem - wadium - oferta na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: Budowa ogólnodostępnych siłowni plenerowych na terenie miasta Skierniewice. - Poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - Gwarancji bankowej - Gwarancji ubezpieczeniowej - Poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275 z póź. zm. c) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert - Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale - Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto a nie data złożenia przelewu. d) Wadium należy wnieść na okres związania ofertą e) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. f) Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. g) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach opisanych w SIWZ podlega wykluczeniu z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (Dz. U. z 2015r. poz. 2164) Na dowód tego Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, a także dokumenty wymagane w SIWZ Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (Dz. U. z 2015r. poz. 2164). Na dowód tego Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 6 SIWZ, a także dokumenty wymagane w SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowaniem co najmniej jednej dostawy (wraz z montażem) urządzeń siłowni plenerowych wraz z robotami budowlanymi o wartości minimum 80 000,00zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Na dowód tego Wykonawca złoży: wykaz wykonanych głównych dostaw i robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.2.a) SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w przypadku gdy jest to wymagane są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, do których może dojść w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Dopuszcza się posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w kilku branżach przez jedną osobę Na dowód tego Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w przypadku gdy jest to wymagane są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, do których może dojść w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). Na dowód tego Wykonawca powinien załączyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oferta wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 - 4 Ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Wykaz robót budowlanych i dostaw wraz z montażem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w przypadku gdy jest to wymagane są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, do których może dojść w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców wówczas w załączniku nr 7 wpisuje Nie dotyczy. UWAGA: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą. 7. Katalog urządzeń siłowych, karty katalogowe lub karty techniczne urządzeń oraz aktualne certyfikaty wystawione przez akredytowaną jednostkę. 8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt III.6. SIWZ. 10. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej wg wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ. 11. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 12. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 Ustawy Pzp do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp b) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. O ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SIWZ c) Dokumenty wymienione w punktach IV.2. SIWZ (za wyjątkiem dowodu wniesienia wadium) oraz IV.3.a) SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 Pzp, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców e) Dokumenty wymienione w pkt: IV.1.a) SIWZ (oferta), IV.2.b) SIWZ (Dowód wniesienia wadium), podmioty składają wspólnie jako podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego f) W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. IV.1. i IV.2. SIWZ muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: - przedłużenia terminu realizacji, - terminów płatności, - Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę postanowień umowy pod warunkiem, że zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub (w przypadku zmiany terminu realizacji zadania) wynikać będą z okoliczności nieprzewidzianych i niezawinionych przez Wykonawcę (warunki pogodowe, odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, zwłoka lub odmowa w wydaniu pozwoleń i uzgodnień przez odpowiednie urzędy, konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej) wycofanie z produkcji określonego rodzaju urządzeń i zastąpienie ich nowocześniejszymi o lepszych parametrach technicznych - Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać także bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 w Wydziale Inwestycji Kubaturowych UM (wejście od Placu Św. Floriana, pokój nr 15).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.