Skierniewice: Świadczenie usługi prania wodnego, prasowania, maglowania, naprawy, transportu bielizny szpitalnej i odzieży BHP (roboczej) oraz czyszczenia chemicznego odzieży i bielizny
Numer ogłoszenia: 90514 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach , ul. Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8340821, 046 8340757, faks 046 8340821.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz-skier.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi prania wodnego, prasowania, maglowania, naprawy, transportu bielizny szpitalnej i odzieży BHP (roboczej) oraz czyszczenia chemicznego odzieży i bielizny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania wodnego, prasowania, maglowania, naprawy, transportu bielizny szpitalnej i odzieży BHP (roboczej) oraz czyszczenia chemicznego odzieży i bielizny, która ze względu na skład surowcowy nie może być poddana praniu wodnemu - w pralni Wykonawcy zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest obowiązany do wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zezwolenie - posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie prania bielizny szpitalnej na podstawie zezwolenia na pranie bielizny szpitalnej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.3) Wykaz wykonanych/wykonywanych dwóch usług polegających na wykonaniu usługi prania, prasowania, maglowania i naprawy bielizny szpitalnej i odzieży BHP (roboczej) o wartości nie mniejszej niż 290 000,00 zł każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich wartości, dat wykonane/wykonywane i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana/wykonywana oraz załączeniem dowodów czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie Wykonawcy, że urządzenia pralnicze są wyposażone w automatyczne systemy ważenia bielizny, dozowania środków piorących i dezynfekcyjnych z możliwością kontroli ph oraz monitorowania procesów prania i dezynfekcji, oraz że pralnia posiada barierę higieniczną i jest wyposażona w nowoczesny park maszynowy z automatycznym systemem dozowania środków piorących i dezynfekujących, posiadającej system rejestracji i archiwizacji danych - załącznik nr 4, - Oświadczenie Wykonawcy, że do transportu bielizny brudnej i czystej z punktu obrotu bielizną u Zamawiającego do miejsca realizacji usługi i z powrotem będzie przebiegał z wykorzystaniem środków transportowych co najmniej dwoma samochodami z podzielnymi skrzyniami ładunkowymi do bielizny czystej i brudnej, które posiadają odpowiednie decyzje / zaświadczenia dopuszczające je do tych zadań wydane przez inspekcję sanitarno- epidemiologiczną, którą przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy - załącznik nr 5,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie Wykonawcy, iż osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - załącznik nr 6,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości 500 000,00zł (słownie: pięćset tysięcy) z rozszerzeniem ubezpieczenia o ryzyko przeniesienia chorób zakaźnych i zakażeń w tym HIV i WZW.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wydruk raportu z systemu dozującego środki piorące i dezynfekujące (z jednego dnia produkcji) z uwzględnieniem: daty, godziny rozpoczęcia i zakończenia procesu, numeru programu, wielkości załadunku oraz rodzaju i ilości dozowanych środków w poszczególnych cyklach (wydruk z ostatniego miesiąca przed złożeniem oferty) - Opinia Państwowego Inspektora Sanitarnego o spełnianiu przez pralnię warunków sanitarno - higienicznych umożliwiających pranie i dezynfekcję bielizny szpitalnej, - Oświadczenie Wykonawcy, że worki foliowe jakich zamierza używać do wykonania usługi posiadają atest PZH lub inny równoważny dokument stwierdzający możliwość stosowania worków foliowych do transportu bielizny szpitalnej - Załącznik nr 9, - Wykaz obowiązujących procedur sanitarno-epidemiologicznych/instrukcji, - Pozytywna ocena każdego środka transportu do przewozu bielizny szpitalnej wydana przez Państwowego Inspektora Sanitarnego, - Oświadczenie Wykonawcy, iż zapewnia ciągłość realizowania usługi przez cały okres obowiązywania umowy bez względu na awaryjność sprzętu - załącznik nr 10, - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące stosowanych preparatów piorąco- dezynfekujących, które będą używane przy realizacji usługi - załącznik nr 11, - Oświadczenie Wykonawcy, że środki przeznaczone do prania wodnego nie zawierają chloru ani jego związków w jakiejkolwiek postaci oraz, że jeden raz na sześć miesięcy przedstawi Zamawiającemu wyniki badań mikrobiologicznych potwierdzające skuteczność dezynfekcji i prania bielizny - Załącznik nr 12, - Oświadczenie Wykonawcy, że usługa będzie realizowana zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej lecznictwa zamkniętego oraz, iż pracownicy realizujący usługę będą posiadali książeczki zdrowia (badania lekarskie do celów sanitarnych) - załącznik nr 13, - Protokół lub przynajmniej jedną kopię protokołu kontroli pralni wykonaną przez Państwową Inspekcję Sanitarną z ostatnich dwunastu miesięcy nie stwierdzającej nieprawidłowości w zakresie spełniania wymagań.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - czas rozpatrzenia reklamacji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik 14 do niniejszej specyfikacji. - Zmiany wymagają potwierdzenia pisemnego w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz-skier.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w Wojewódzkim Szpitalu Zespolony im. S. Rybickiego w Skierniewicach, ul. Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice pok. nr 19 lub za zaliczeniem pocztowym (cena za 1 stronę 0,69 zł)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony im. S. Rybickiego w Skierniewicach, ul. Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice pok. nr 19..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn: Wykonanie Instalacji Sygnalizacji Pożaru w budynku głównym oraz zapewnienie minimalnej wydajności poboru wody i ciśnienia hydrantów zewn i wewn
- Dostawa kamer hiperspektralnych, drona, laptopów i oprogramowania w podziale na pakiety, 17/ZP/2024
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach zad. inwestycyjnego pn. Budowa budynku laboratoryjno-analitycznego i kompleksu szklarniowego z zapleczem technicznym w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.
- Dostawa sprzętu rolniczego
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek
- Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o.
- Świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Wykonanie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla SP ZOZ w Sokółce szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr.2 do SWZ.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.