Brodnica: Remont i zmiana sposobu użytkowania polegająca na przystosowaniu pomieszczeń szkonych dla potrzeb administracyjno-dydaktycznych
Numer ogłoszenia: 90219 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych , ul. Mazurska 28, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 498 24 67, faks 0-56 697 15 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszbrodnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa samorządowa jednostka organizacyjna - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i zmiana sposobu użytkowania polegająca na przystosowaniu pomieszczeń szkonych dla potrzeb administracyjno-dydaktycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych prowadzących do remontu i zmiany sposobu użytkowania polegającej na przystosowaniu pomieszczeń szkolnych dla potrzeb administracyjno-dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w miejscowości Brodnica na dz. nr 694/3, ul. 18 Stycznia 2. w zakresie ogólnym podstawowych robót budowlanych: wykonanie ścianek (działowych, zamurowania itp.) z płytek gazobetonowych i cegły ceramicznej: ok. 12 m2, wprowadzenie belek nadprożowych typu L19 ok. 12 m.b., wprowadzenie nadproży i podciągów stalowych: ok. 25 m.b., budowę schodów wewnętrznych wraz z wycięciem otworów drzwiowych, naprawa, wymiana, montaż wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej: 11 szt., montaż zewnętrznej stolarki okiennej: 8 szt., wykonanie obudowy z płyt gipsowo-kartonowych: ok. 95 m2, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gips.-kartonowych GKF: ok. 35 m2, wykonanie docieplenia stropów wełną mineralną: ok. 60 m2 , wykonanie docieplenia ścian od wewnątrz: ok. 51 m2, ułożenie płytek podłogowych, posadzkowych i ściennych: ok. 45 m2, ułożenie paneli podłogowych: ok. 52 m2, ułożenie 2×gładzi gipsowych: ok. 600 m2, malowanie ścian i sufitów: 600 m2, wykonanie wewnętrznych balustrad o długości: ok. 2,2 m.b., roboty rozbiórkowe (drewniane schody wewnętrzne, ścianki działowe, podłogi i posadzki, ościeżnice, częściowe warstwy stropowe i posadzkowe, płytki, zasypanie kanału itp.) w zakresie ogólnym podstawowych robót elektrycznych: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, montaż tablicy rozdzielczej TP wraz z linią zasilającą, montaż instalacji elektrycznej podtynkowej, montaż oświetlenia awaryjnego, montaż opraw oświetleniowych LED wraz z osprzętem, wykonanie instalacji komputerowej i telefonicznej, wykonanie instalacji sygnalizacji włamania Roboty dotyczą w 10 pomieszczeń o różnym przeznaczeniu (pokoje, korytarze itp.) Zakres ogólny podstawowych robót z branży sanitarnej obejmuje w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej: montaż kolektora kanalizacyjnego PVC 110 wraz z odcinkami pionowymi oraz wyprowadzeniem piony ponad dach: 29 m.b., montaż studni rewizyjnej PVC 315: 1 szt., montaż rurociągów PP 25 x 3,5 wody użytkowej: 36 m.b., wykonanie kolektora kanalizacyjnego PVC 110 wraz z odcinkami pionowymi oraz wyprowadzeniem piony ponad dach: 29 m.b., wykonanie podłączenie (podejścia) przyboru sanitarnego do kanalizacji sanitarnej: 4 szt., wykonanie podłączenie (podejścia) przyboru sanitarnego do instalacji wody użytkowej: 4 szt., wykonanie włączenia projektowanej instalacji wody do istniejącej instalacji wody zimnej: 1 szt., podłączenie elektrycznych podgrzewaczy Junior 5 P: 2 szt., roboty rozbiórkowe: demontaż umywalki i instalacji wodnej (pom. 1/03, 1/04). w zakresie instalacji c.o.: wykonanie włączenia projektowanej instalacji dn20 do istniejącej instalacji dn32 c.o. w piwnicy: 1 szt., montaż grzejnika płytowego: 5 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożyć oświadczenie wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz - należy wykazać, że wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty remontowo-budowlane, o wartości co najmniej 50 000 zł każda i odpowiednio - roboty elektryczne o wartości 35 000 zł każda i roboty z branży sanitarnej o wartości 20 000 zł każda. wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie przedłożonego przez wykonawcę wykazu wykonanych robót z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą (osobami) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności elektrycznej w zakresie instalacji elektrycznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin realizacji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego w zakresie terminu realizacji zamówienia: - jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w wyniku działania siły wyższej, w wyniku przedłużenia się procedury udzielenia niniejszego zamówienia, np. w związku z ewentualnym odwołaniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszbrodnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych, ul. Mazurska 28, 87-300 Brodnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkól Zawodowych, ul. Mazurska 28, 87-300 Brodnica - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty remontowo-budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót określony jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót określony jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty z branży sanitarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót określony jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (specjalista integracji sensorycznej) w ramach rządowego programu "Za Życiem" w ZSS w Brodnicy.
- Całoroczne utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Poprawa układu komunikacyjnego poprzez przebudowę i modernizację dróg na osiedlu mieszkaniowym w Karbowie w Gminie Brodnica
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów II postępowanie
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.