Przemyśl: dostawa odczynników, kontroli, testów, sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą aparatów
Numer ogłoszenia: 90214 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników, kontroli, testów, sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą aparatów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - dostawa odczynników o parametrach mierzonych: pH,pCO2,pO2,sO2,ctHb,O2Hb,MetHb,HbF,COHb,sód, potas, chlorki, mleczany, glukoza, bilirubina całkowita z dzierżawą aparatu - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 - testy do wykrywania antygenu Giardia lamblia w kale - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 - testy jakościowe i odczynniki do spektrofotometrów: EPOLL, EMCO - 15 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 - streptolizyna i zestaw do wykrywania przeciwciał przeciwko Treponema Pallidum -2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 - dostawa odczynników do oznaczania antygenu Helicobacter pylori w - 1 poz. asort. w 5 op; Zad. 6 - dostawa odczynników do analizatora VIDAS - 28 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 - testy wykrywające Clostridium difficile - antygen toksyny w kale - 1 poz. asort. w 5 op; Zad. 8 - dzierżawa analizatora hematologicznego 5 diff i analizatora uzupełniającego 3 diff wraz z dostawami: odczynników, materiałów: kontrolnych, wzorcowych i zużywalnych niezbędnych do wykonania morfologii krwi i retikulocytów - 14 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 - dostawa odczynników chemicznych - 7 poz. asort. w różnych ilościach.24496300-0..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt.1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych na które składana jest oferta- w przypadkach wymaganych prawem. 5. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych indywidualnie w załączniku nr 3 dotyczących przedmiotu zamówienia. Dokumenty mają być opisane, którego zadania dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wazności asortymentu - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku a. Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian b. Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2. Zmiany wymienione w pkt. 1 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 4. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na zmianie wartości umowy w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen jednostkowych za dostarczony towar. 5. Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w
Przemyślu, bud. D pok. 225.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Biuro Podawcze bud. D pok. 226.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1 - dostawa odczynników o parametrach mierzonych: pH,pCO2,pO2,sO2,ctHb,O2Hb,MetHb,HbF,COHb,sód, potas, chlorki, mleczany, glukoza, bilirubina całkowita z dzierżawą aparatu - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - dostawa odczynników o parametrach mierzonych: pH,pCO2,pO2,sO2,ctHb,O2Hb,MetHb,HbF,COHb,sód, potas, chlorki, mleczany, glukoza, bilirubina całkowita z dzierżawą aparatu - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważości asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 - testy do wykrywania antygenu Giardia lamblia w kale.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 - testy do wykrywania antygenu Giardia lamblia w kale - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważości asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. 3 - testy jakościowe i odczynniki do spektrofotometrów: EPOLL, EMCO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 - testy jakościowe i odczynniki do spektrofotometrów: EPOLL, EMCO - 15 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważości asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. 4 - streptolizyna i zestaw do wykrywania przeciwciał przeciwko Treponema Pallidum.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 - streptolizyna i zestaw do wykrywania przeciwciał przeciwko Treponema Pallidum -2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważości asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. 5 - dostawa odczynników do oznaczania antygenu Helicobacter pylori.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 - dostawa odczynników do oznaczania antygenu Helicobacter pylori - 1 poz. asort. w 5 op;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważości asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. 6 - dostawa odczynników do analizatora VIDAS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 - dostawa odczynników do analizatora VIDAS - 28 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważości asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. 7 - testy wykrywające Clostridium difficile - antygen toksyny w kale.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 - testy wykrywające Clostridium difficile - antygen toksyny w kale - 1 poz. asort. w 5 op;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważości asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad. 8 - dzierżawa analizatora hematologicznego 5 diff i analizatora uzupełniającego 3 diff wraz z dostawami: odczynników, materiałów: kontrolnych, wzorcowych i zużywalnych niezbędnych do wykonania morfologii krwi i retikulocytów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 - dzierżawa analizatora hematologicznego 5 diff i analizatora uzupełniającego 3 diff wraz z dostawami: odczynników, materiałów: kontrolnych, wzorcowych i zużywalnych niezbędnych do wykonania morfologii krwi i retikulocytów - 14 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważości asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad. 9 - dostawa odczynników chemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 - dostawa odczynników chemicznych - 7 poz. asort. w różnych ilościach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważości asortymentu - 5
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Wykonanie dokumentacji projekt.-koszt. dla zadania inwestycyjnego pn. '' Przebudowa, modernizacja, i doposażenie SOR oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej" w Woj Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
- Przebudowa dróg powiatowych ( 3 zadania)
- Dostawa fabrycznie nowego ambulansu transportowego typu A2 do transportu pacjentów dializowanych z możliwością przewozu pacjenta na wózku inwalidzkim
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Przemyślu i Oddziału Zewnętrznego w Medyce"
- "Dostawa odczynników, materiałów, testów diagnostycznych do wykonywania badań laboratoryjnych z zakresu mikrobiologii i analityki "
- Dostawa materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.