eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › dostawa odczynników, kontroli, testów, sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą aparatów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Przemyśl: dostawa odczynników, kontroli, testów, sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą aparatów
Numer ogłoszenia: 90214 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników, kontroli, testów, sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą aparatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - dostawa odczynników o parametrach mierzonych: pH,pCO2,pO2,sO2,ctHb,O2Hb,MetHb,HbF,COHb,sód, potas, chlorki, mleczany, glukoza, bilirubina całkowita z dzierżawą aparatu - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 - testy do wykrywania antygenu Giardia lamblia w kale - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 - testy jakościowe i odczynniki do spektrofotometrów: EPOLL, EMCO - 15 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 - streptolizyna i zestaw do wykrywania przeciwciał przeciwko Treponema Pallidum -2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 - dostawa odczynników do oznaczania antygenu Helicobacter pylori w - 1 poz. asort. w 5 op; Zad. 6 - dostawa odczynników do analizatora VIDAS - 28 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 - testy wykrywające Clostridium difficile - antygen toksyny w kale - 1 poz. asort. w 5 op; Zad. 8 - dzierżawa analizatora hematologicznego 5 diff i analizatora uzupełniającego 3 diff wraz z dostawami: odczynników, materiałów: kontrolnych, wzorcowych i zużywalnych niezbędnych do wykonania morfologii krwi i retikulocytów - 14 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 - dostawa odczynników chemicznych - 7 poz. asort. w różnych ilościach.24496300-0..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt.1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych na które składana jest oferta- w przypadkach wymaganych prawem. 5. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych indywidualnie w załączniku nr 3 dotyczących przedmiotu zamówienia. Dokumenty mają być opisane, którego zadania dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wazności asortymentu - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku a. Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian b. Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2. Zmiany wymienione w pkt. 1 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 4. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na zmianie wartości umowy w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen jednostkowych za dostarczony towar. 5. Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, bud. D pok. 225.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Biuro Podawcze bud. D pok. 226.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1 - dostawa odczynników o parametrach mierzonych: pH,pCO2,pO2,sO2,ctHb,O2Hb,MetHb,HbF,COHb,sód, potas, chlorki, mleczany, glukoza, bilirubina całkowita z dzierżawą aparatu - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - dostawa odczynników o parametrach mierzonych: pH,pCO2,pO2,sO2,ctHb,O2Hb,MetHb,HbF,COHb,sód, potas, chlorki, mleczany, glukoza, bilirubina całkowita z dzierżawą aparatu - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważości asortymentu - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 - testy do wykrywania antygenu Giardia lamblia w kale.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 - testy do wykrywania antygenu Giardia lamblia w kale - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważości asortymentu - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. 3 - testy jakościowe i odczynniki do spektrofotometrów: EPOLL, EMCO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 - testy jakościowe i odczynniki do spektrofotometrów: EPOLL, EMCO - 15 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważości asortymentu - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. 4 - streptolizyna i zestaw do wykrywania przeciwciał przeciwko Treponema Pallidum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 - streptolizyna i zestaw do wykrywania przeciwciał przeciwko Treponema Pallidum -2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważości asortymentu - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. 5 - dostawa odczynników do oznaczania antygenu Helicobacter pylori.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 - dostawa odczynników do oznaczania antygenu Helicobacter pylori - 1 poz. asort. w 5 op;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważości asortymentu - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. 6 - dostawa odczynników do analizatora VIDAS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 - dostawa odczynników do analizatora VIDAS - 28 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważości asortymentu - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. 7 - testy wykrywające Clostridium difficile - antygen toksyny w kale.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 - testy wykrywające Clostridium difficile - antygen toksyny w kale - 1 poz. asort. w 5 op;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważości asortymentu - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad. 8 - dzierżawa analizatora hematologicznego 5 diff i analizatora uzupełniającego 3 diff wraz z dostawami: odczynników, materiałów: kontrolnych, wzorcowych i zużywalnych niezbędnych do wykonania morfologii krwi i retikulocytów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 - dzierżawa analizatora hematologicznego 5 diff i analizatora uzupełniającego 3 diff wraz z dostawami: odczynników, materiałów: kontrolnych, wzorcowych i zużywalnych niezbędnych do wykonania morfologii krwi i retikulocytów - 14 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważości asortymentu - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad. 9 - dostawa odczynników chemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 - dostawa odczynników chemicznych - 7 poz. asort. w różnych ilościach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważości asortymentu - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.