eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spytkowice › Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach 357/3, 358/3, 432/1 w miejscowości Miejsce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Spytkowice: Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach 357/3, 358/3, 432/1 w miejscowości Miejsce
Numer ogłoszenia: 90174 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach 357/3, 358/3, 432/1 w miejscowości Miejsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z instalacjami, przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z instalacją przyłączeniową, studni chłonnych, miejsc postojowych, utwardzenia terenu, zjazdu publicznego oraz ogrodzenia na działkach nr 357/3, 358/3, 432/1 w miejscowości Miejsce, gm. Spytkowice. POWIERZCHNIA ZABUDOWY BUDYNKU 178,73 m2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA 273,04 m2 KUBATURA 1495,40 m3 WYMIARY PO OBRYSIE ZEWNĘTRZNYM BUDYNKU 16,80 x 13,60 m WYSOKOŚĆ BUDYNKU 8,45 m LICZBA KONDYGNACJI NADZIEMNYCH 2 (w tym 1 w poddaszu) Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, słupy i stropy żelbetowe, ściany murowane z pustaków ceramicznych P+W. Dostęp do budynku dla osób niepełnosprawnych poprzez wejścia z poziomu terenu, platformę dla niepełnosprawnych przemieszczającą się po torze krzywoliniowym, drzwi wewnętrzne o szerokości w świetle min. 90 cm bez progów. Na kondygnacji parteru oraz poddasza odpowiednie pomieszczenia sanitarne zapewniające wymaganą przestrzeń manewrową oraz zainstalowanie odpowiednio przystosowanej miski ustępowej, umywalki, uchwytów ułatwiających korzystanie z urządzeń higieniczno - sanitarnych. Przy budynku na działce miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych. ROBOTY BUDOWLANE: wykopy, fundamenty i ściany fundamentowe, izolacje, konstrukcje żelbetowe, konstrukcje murowe - ściany nadziemia, więźba dachowa, pokrycie dachu, obróbki blacharskie, kominy spalinowe i wentylacyjne, ścianki działowe w budynku, tynki wewnętrzne, stolarka okienna, stolarka drzwiowa, bramy, witryny, podłoża i posadzki, schody wewnętrzne, okładzina klatki schodowej, wykończenie parteru i poddasza, balustrady, elewacja, platforma naschodowa dla niepełnosprawnych ROBOTY SANITARNE: instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przydomowa oczyszczalnia ścieków, studnie chłonne, wewnętrzna instalacja wody zimnej, ciepłej, instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa, osprzęt. ROBOTY ELEKTRYCZNE: zasilanie, tablice i rozdział energii, instalacje elektryczne oraz gniazda wtykowe, oprawy oświetleniowe, instalacja przeciwporażeniowa i wyrównania potencjałów, instalacja odgromowa, instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego, osprzęt, przeniesienie systemu selektywnego alarmowania z pomieszczeń OSP przy ul. Floriana 62 w m. Miejsce. ZAGOSPODAROWANIE TERENU: budowa miejsc postojowych, budowa zjazdu publicznego z drogi gminnej publicznej, budowa ogrodzenia, śmietnika, utwardzenie terenu, wykonanie trawników dywanowych. WYPOSAŻENIE: 1. Syrena alarmowa wraz z urządzeniem włączającym tj. centralą sterującą syreną: Blok sterujący wraz z Syreną Alarmową typu DSE - 600S moduły wzmacniaczy 2x WSE-300 , moduł generatora sygnałów GSE-24M podświetlany, kolorowy wyświetlacz LCD wyświetlanie informacji o stanie syreny: pojemność akumulatorów, rodzaj zasilania 230V/rezerwowe manipulator do lokalnej obsługi syreny: włączanie/wyłączanie syreny, makr (dowolnych komunikatów głosowych) przekazywanie komunikatów głosowych przez mikrofon podłączony do generatora, moduł zasilacza ZSE-24 , głośnik szczelinowy ze stopu aluminium 4 x 150 W, zasilanie rezerwowe bezobsługowe akumulatory 12V o pojemności 33 Ah, transformator, włącznik główny, 1 lub 2 zamki, wewnętrzny system alarmowy, maszt syreny elektronicznej wraz z odgromnikiem antenowym (ocynkowany), przycisk zewnętrzny syreny (ALARM) System antenowy: na bazie anteny dookólnej OV-140.1A, 2.15dBi wraz z kablem antenowym typu RG-213( lub równoważny) i złączami typu N przystosowany do urządzenia radiowego DSP-52BM wraz z modułem BMS-25 do sterowania syreną elektroniczną DSE-600S (lub równoważny). Konstrukcja wsporcza: maszt syreny elektronicznej MSE-01 ocynkowany o średnicy 90mm wraz z kołnierzem przystosowany do zainstalowania głośników szczelinowych syreny DSE-600S Wymagane funkcje urządzenia radiowego: dowolne programowanie minimum 6-ciu wejść i wyjść modułu kodera /dekodera, współpraca oraz komunikacja wejściami optycznymi z Syreną Elektroniczną, współpraca oraz komunikacja poprzez RS-232 z modułem GSM zapewniająca możliwość rozróżnienia alarmów pożarowych oraz alarmów OC., możliwość zaprogramowania minimum 3-ch numerów central alarmowych, możliwość zaprogramowania minimum 3-ch numerów grupowych, możliwość zaprogramowania minimum 4-ch numerów indywidualnych, kompatybilny z istniejącą centralą alarmową w KP PSP Wadowice. 2. Wyposażenie wewnętrzne: wycieraczki systemowe do wejścia głównego - wycieraczki wpuszczane, okrągły stół z kpl. czterech krzeseł, szafy socjalne ubraniowe, biurka prostokątne wyposażone w 4 szuflady (w tym jedna zamykana na zamek), szafkę oraz półka pod klawiaturę wysuwaną, krzesła biurowe obrotowe z oparciem z siatki materiałowej, z siedziskiem z tkaniny syntetycznej, na stelażu stalowym, na kółkach - podłokietniki, regały biurowe, stoły z rozsuwanym blatem wraz z kpl 8 krzeseł tapicerowanych, zmywarka gastronomiczna z wyparzaniem, kuchnia gazowo - elektryczna, szafka przelotowa systemowa ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, stół ze zlewem ze stali nierdzewnej 1 komorowy, stoły ze zlewem ze stali nierdzewnej dla gastronomii, 2 komory pośrodku, stoły robocze z szufladami ze stali nierdzewnej, pochwyty dla niepełnosprawnych do wc, uchwyty uchylne dla niepełnosprawnych, uchwyty na papier toaletowy, uchwyty stałe dla niepełnosprawnych, uchwyty proste dla niepełnosprawnych, lustra, kosze na śmieci, szczotki do wc, dozowniki na mydło, podajniki na ręczniki papierowe, gaśnice i oznakowania ewakuacyjne, lodówka, pralka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ), tj. dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 30 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń. Zasada spełnie - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w szczególności: Co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. budowa, przebudowa lub remont obiektu wraz z instalacjami wewnętrznymi o wartości każdy minimum 700.000 zł brutto (warunek winien być spełniony przez jednego wykonawcę w przypadku oferty wspólnej lub podwykonawstwa) Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów. Zasada spełnie - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie i uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności na czas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował 1 osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia tj. a) do pełnienia funkcji kierownika budowy - osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) do pełnienia funkcji kierownika robót osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń sanitarnych. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia. Zasada spełnie - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 700.000 zł brutto. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentu. Zasada spełnie - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, kalkulacja wykonania robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji i rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub rozliczenie wynagrodzenia, np. zmiana wysokości podatku VAT; b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej; c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót i prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; d) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru; e) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia; f) zmian w zakresie podwykonawstwa, jeżeli wskazany podwykonawca jest podmiotem na zasoby którego powołuje się wykonawca na zasadach określonych w art.26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy oraz innych osób po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, którzy biorą udział w realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.spytkowice.net.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, pok. Nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.