eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Prace polegające na myciu okien oraz powierzchni szklanych w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie oraz budynku (Artes Liberales) położonej przy ul. Dobra 72 w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-16

Warszawa: Prace polegające na myciu okien oraz powierzchni szklanych w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie oraz budynku (Artes Liberales) położonej przy ul. Dobra 72 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 89899 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99792 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace polegające na myciu okien oraz powierzchni szklanych w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie oraz budynku (Artes Liberales) położonej przy ul. Dobra 72 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na myciu okien oraz powierzchni szklanych w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie oraz budynku Artes Liberales położonej przy ul. Dobra 72 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Stopień trudności w wykonywaniu usługi jest zróżnicowany: w tym również, okna z utrudnionym dostępem oraz okna do mycia metodą alpinistyczną. Należy uwzględnić konieczność korzystania ze sprzętu do prac na wysokości. 4. Usługi wykonywane będą w czynnych budynkach. 5. Wykonawcy zobowiązani są do: 1) zapoznania się z przedmiotem zamówienia, 2) utrzymania porządku w miejscu wykonywania zamówienia, 3) wykonywania usługi w godzinach pracy administracji obiektu wewnątrz obiektu lub po uzgodnieniu z Zamawiającym, oraz należy uwzględnić prace w godzinach nocnych na zewnątrz obiektu. 6. Usługi muszą być wykonywane zgodnie z należytą starannością, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów, w szczególności bhp i p.poż. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odpowiedniego sprzętu oraz środków do wykonywania usługi. Stosowane środki muszą posiadać polskie atesty i być dopuszczone na rynku krajowym. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych usług oraz zastosowanych środków. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 10. W czasie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę dwa razy w czasie trwania umowy. Po każdym zakończeniu prac Wykonawca wystawi dwie faktury VAT: jedną za usługę wykonaną w obiekcie BUW, drugą za usługę wykonaną w obiekcie Artes Liberales. 11. Na podstawie art. 29 ust 4 (oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 9 lit d) ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (pełny etat) przez Wykonawcę lub podwykonawcę minimum (1) jednej osoby posiadającej uprawnienia opisane w ust. 12, wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia na mycie okien i powierzchni szklanych. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany przeznaczyć do realizacji zamówienia co najmniej 5 osób (1 kierownik grupy oraz 4 pracowników), w tym co najmniej 1 osoba zatrudniona na umowę o pracę - patrz również art. 4 § 3 ust. 3 pkt 3 SIWZ. 12. Osoby wymienione w ust. 11 powinny posiadać następujące uprawnienia: - kierownik grupy, który będzie w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, kierował i nadzorował wykonywanie usługi; - pracownik do przeprowadzania prac wysokościowych na elewacjach budynków BUW posiadający aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 metrów oraz mającą uprawnienia do wykonywania prac z wykorzystaniem technik alpinistycznych/w dostępie linowym (ukończony kurs/szkolenia z zakresu wykonywania prac z wykorzystaniem technik alpinistycznych/w dostępie linowym). 13. Pozostałe wymagania, o których mowa w ust. 11, w szczególności uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań są określone we wzorze umowy (Rozdział III SIWZ). 14. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 15. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie (poniedziałek - piątek) w godzinach od 10.00 - 12.00 z p. Remigiuszem Woszczykiem - telefon kontaktowy: 022 55 25 086 lub 600 373 189..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o. o., Ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78040,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96063,00

  • Oferta z najniższą ceną: 96063,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.