eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. KARD. WYSZYŃSKIEGO 3 W LĘBORKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Lębork: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. KARD. WYSZYŃSKIEGO 3 W LĘBORKU
Numer ogłoszenia: 89896 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36332 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. KARD. WYSZYŃSKIEGO 3 W LĘBORKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Kard. Wyszyńskiego 3 w Lęborku. Budynek MOPS jest obiektem ujętym w gminnej ewidencji zabytków województwa pomorskiego jako inne zabytki nieruchome wyznaczone przez Burmistrza Miasta Lębork w porozumieniu z wojewódzkim konserwatorem zabytków oraz zlokalizowanym na terenie zabytkowego układu urbanistycznego Lęborka wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 30.06.1959 r. nr KL.IV/KZ/2/2/59, pozycja rejestru zabytków województwa pomorskiego: A-106. Budynek został przebudowany na potrzeby adaptacji na Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w 2014 roku na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę nr 243/13 z dn. 11.06.2013 r. i projektu budowlanego pn. Przebudowa części budynku Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Lęborku na potrzeby adaptacji na Miejski Ośrodek 1. Pomocy Społecznej, kwiecień 2013. W ramach prowadzonych robót budowlanych przebudowano pomieszczenia w budynku przy ul. Kard. Wyszyńskiego 3 oraz zmodernizowano instalację c.o. Ww. pozwolenie i projekt obejmowało swym zakresem przedmiotową termomodernizację, jednak nie obejmowały jej roboty budowlane wykonane w 2014 r. W związku z tym, że roboty budowlane dotyczą działającego obiektu użyteczności publicznej, roboty muszą być prowadzone w taki sposób, aby zminimalizować ich uciążliwość dla pracowników i odwiedzających. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku obejmuje: a) docieplenie ścian zewn. dotychczas niedocieplonych (ściany od podwórza). Grubość izolacji wynosi 15 cm. Docieplenie ścian zewn. ocieplonych w chwili obecnej styropianem gr. 5-8 cm.- istniejącą izolację należy zdemontować i wykonać ocieplenie z wełny mineralnej. Grubość izolacji wynosi 15 cm. Docieplenie ościeży stolarki otworowej zewnętrznej należy wykonać z wełny mineralnej grubości min. 2 cm - powierzchnia około 1332 m2 b) docieplenie ścian zewn. piwnicznych i przy gruncie w należy wykonać w całości podpiwniczenia metodą bezspoinową (BSO) wg instrukcji ITB, poprzez przymocowanie do ścian od zewnątrz warstwy izolacyjnej z polistyrenu ekstradowanego XPS grubości 12cm wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej. Docieplenie ościeży stolarki otworowej zewnętrznej należy wykonać ze styropianu grubości min. 2 cm - powierzchnia około 210 m2 c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych poprzez wykonanie systemu bitumicznego dyspersyjnego z uwzględnieniem izolacji termicznej z polistyrenu ekstradowanego XPS grubości 12cm. 2.2. Docieplenie dachu mansard oraz pozostałej części połaci dachowej obejmuje: a) docieplenie dachów płaskich w poziomie parteru i I-go piętra budynku styropianem gr. 20 cm laminowanym papą oraz położenie warstwy papy wierzchniego krycia NRO grubości 5,2 mm po odpowiednim przygotowaniu podłoża - powierzchnia około 546 m2 b) docieplenie stropu poddasza nieużytkowego z wełny mineralnej gr. 20 cm i wykończenie całości warstwą płyt OSB (deskowania) - powierzchnia około 139 m2 c) docieplenie poddasza użytkowego z wełny mineralnej gr. 20 cm (15 cm w przestrzeni międzykrokwiowej i 5 cm między rusztem stalowym) i wykończenie całość płytami gipsowo-kartonowymi klasy min. EI 30 - powierzchnia około 471 m2 2.3. Wymiana okien i drzwi w budynku polega na: - demontażu starej stolarki okiennej i wstawieniu w jej miejsce nowych okien o współczynniku przenikania ciepła U = 1,3 W/(m2K), jednoramowych, w ramach drewnianych, ze skrzydłami rozwieralno-uchylnymi, oszklonych szybą zespoloną podwójną z zamontowanymi nawiewnikami. Skrzydła okien oraz nawietrzaki okienne wykorzystywane do przewietrzania pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi, powinny być zaopatrzone w urządzenia pozwalające na ich łatwe otwieranie i regulowanie wielkości otwarcia z poziomu podłogi lub pomostu. Okna zlokalizowane na elewacji południowej należy wyposażyć w tzw. maswerk odwzorowując istniejący drewniany od zewnątrz - powierzchnia około 145 m2 - demontażu starych drzwi i wstawieniu w ich miejsce nowych, o ulepszonych właściwościach cieplnych U = 1,5 W/(m2K) - powierzchnia około 13,5 m2 2.4. Roboty towarzyszące, związane z termomodernizacją: - tynkowanie ścian wyprawą tynkarską mineralną - wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych - obróbka otworów w pomieszczeniach po wymianie stolarki wraz z pomalowaniem w kolorze ściany danego pomieszczenia - wymiana orynnowania i rur spustowych - wymian obróbek blacharskich - obróbka kominów w tzw. półsystemie i czapek kominowych - demontaż krat - ostrożny demontaż urządzeń, reklam, opraw oświetleniowych, zadaszeń itp. Znajdujących się na ścianach zewnętrznych i ponowny ich montaż - ostrożny demontaż instalacji odgromowej i ponowny montaż - zabezpieczenie preparatami grzybobójczymi i ognioodpornymi konstrukcji drewnianej, ulegającej zakryciu podczas układania izolacji termicznej z wełny w przestrzeni stropu oraz w przestrzeni między krokwiami - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki - dokonać wymiany naświetli okiennych zlokalizowanych w gzymsie na tzw. przylgę - dokonać wymiany naświetli dachowych w wyższej części - wklejenie dodatkowej warstwy siatki zbrojącej z włókna szklanego min. 145g/m2, obwodowo do wysokości 2 m w poziomie parteru - z zakresu prac termomodernizacyjnych wyłączono regulację instalacji c.o. po wykonaniu termomodernizacji. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 3.1. Dokumentacją projektową pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Lęborku. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej przy ul. Kard. Wyszyńskiego 3 w Lęborku, wrzesień 2014 stanowiącą Załącznik nr 8 - 11 do SIWZ: a) Projekt budowlany; b) Projekt wykonawczy; c) Przedmiar robót; d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.2. Decyzją pozwolenia na budowę nr 243/13 z dnia 11.06.2013 r. stanowiącą Załącznik nr 12 do SIWZ. 3.3. Audytem energetycznym pn. Audyt energetyczny budynku MZGK ul. Wyszyńskiego 3 w Lęborku, maj 2014 stanowiącym Załącznik nr 13 do SIWZ. 4. Prace należy wykonać zgodnie z odpowiednimi normami, sztuką budowlaną oraz uwagami Zamawiającego wymienionymi w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa z uwzględnieniem uwag zawartych w dziale III SIWZ. 6. Ze względu na fakt, że prace będą się toczyć w czynnych obiektach, należy do minimum ograniczyć uciążliwości w korzystaniu z budynków i ich otoczenia przez pracowników i klientów. 7. Uwagi szczegółowe: 7.1. Wykonawca zabezpieczy skutecznie podłogi i wykładziny podłogowe w pomieszczeniach na czas robót budowlanych. Wykonawca zabezpieczy również meble, sprzęt i inne wyposażenie pomieszczeń przy pomocy folii budowlanej - należy przewidzieć zużycie folii na każde pomieszczenie w ilości równej trzykrotnej powierzchni zabezpieczanego pomieszczenia. 7.2. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sprzątania wszelkich pomieszczeń i otoczenia obiektów oraz usuwania wszelkiego rodzaju odpadów, w tym bieżącego usuwanie pyłu powstałego w trakcie wykuwania robót budowlanych. 7.3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzenia prac, w obiektach i w ich otoczeniu, w szczególności uprzątnięcia zagospodarowania terenu, naprawę zniszczonych nawierzchni itp. 7.4. Wykonawca doprowadzi pomieszczenia objęte pracami do stanu sprzed prowadzenia prac, w szczególności w zakresie odtworzenia podłóg z okładzinami, ścian wraz z wykończeniem i wszelkich innych elementów uszkodzonych bądź rozebranych w trakcie prowadzenia prac. 7.5. Podczas prowadzenia wymiany okien i drzwi zewnętrznych Wykonawca jest zobowiązany do organizowania codziennego zakresu robót tak, aby budynek był zamknięty po godzinach pracy i w czasie złej pogody (silne wiatry, burze, mrozy, ulewy). 7.6. Na początku realizacji zamówienia należy przeprowadzić obmiar z natury wszystkich okien przeznaczonych do wymiany we wszystkich obiektach, aby uniknąć opóźnień w realizacji zamówienia ze względu na nietypowy charakter okien i konieczność zastosowania niestandardowych rozwiązań. Obmiary mają być przeprowadzone w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru, inspektor ma zatwierdzić rysunki wykonawcze stolarki okiennej i drzwiowej (rodzaj, kolorystyka). 7.7. Przed przystąpieniem do prac na elewacjach należy zdemontować wszelkie urządzenia i obiekty (tablice, kamery, czujniki, wentylatory, lampy oświetleniowe itd.), a po zakończeniu prac zamontować je we wskazanych przez użytkownika obiektu miejscach, z uwzględnieniem zmian w grubości i rodzaju elewacji. 7.8. Wykonawca musi uwzględnić konieczność utylizacji wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórek. Zamawiający zastrzega sobie możliwość częściowego wykorzystania demontowanych okien, rur spustowych, rynien i innych materiałów w przypadku wystąpienia takiej potrzeby. Zakres wykorzystania materiałów oceniany będzie w trakcie prac. 7.9. Należy zabezpieczyć istniejące schody zewnętrzne od ul. Wyszyńskiego wykonane z kamienia i odtworzyć pierwszy stopień schodowy nawiązując materiałem i kształtem do stopni istniejących (wystający nosek schodowy na około 1 cm, półokrągły kształt podstopnicy po bokach). Wymiary stopnia schodowego: dł. 540 cm x szer. 40 cm x wys. 15 cm. 7.10. W związku z koniecznością docieplenia ścian zewnętrznych piwnicznych i wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej od strony ul. Wyszyńskiego (elewacja frontowa) w ofercie należy uwzględnić koszt: a) zajęcia pasa drogowego; b) przebrukowania chodnika o szerokości około 2 m na całej długości elewacji frontowej. Chodnik wykonany jest z kostki granitowej o wymiarach 9x11 cm. 7.11. Okna zlokalizowane na elewacji południowej należy wyposażyć od zewnętrz w tzw. maswerk (odwzorowując istniejący drewniany) w ilości 14 szt. Maswerk wykonać w kolorze stolarki okiennej i zamontować zgodnie z rysunkiem elewacji południowej E1. 7.12. Zamawiający wymaga, aby prace polegające na ociepleniu ścian wykonywane były przy użyciu technologii i materiałów jednego systemu ocieplenia, nie narzucając przy tym zastosowania systemu konkretnego producenta. 8. Elementy rozliczeniowe: 8.1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi załącznik nr 7, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 8.2. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako harmonogram rzeczowo - finansowy będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy 8.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. harmonogramem rzeczowo - finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 8.2. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie przed odbiorem każdego elementu rozliczeniowego szczegółowych obmiarów robót dla tego elementu, tj. m2 ocieplenia ścian, m2 ocieplenia stropodachu, szt. i m2 wymienionych okien i drzwi itd. 9. Obowiązują odbiory częściowe co najmniej dla następujących robót zanikowych: 9.1. przygotowanie powierzchni poszczególnych ścian z zagruntowaniem; 9.2. przymocowanie płyt styropianowych na poszczególnych ścianach; 9.3. wtopienie poszczególnych warstw siatki na styropianie; 9.4. zagruntowanie powierzchni ścian przed nałożeniem tynku elewacyjnego; 9.5. ułożenie poszczególnych warstw na poszczególnych stropodachach (przygotowanie podłoża, papy podkładowe); 9.6. wykonanie obróbek blacharskich (opierzenia okapów, pasów nadrynnowych); Przystąpienie do częściowego odbioru nastąpi na podstawie wpisu do Dziennika Budowy nie później niż w ciągu 3 dni. 10. Ponadto w zakresie robót i wartości ryczałtowej należy uwzględnić: 10.1. wymogi promocji Projektu, tj.: 10.1.1. przygotowanie i umieszczenie po zakończeniu prac, a przed dokonaniem odbioru obiektu, tablicy informacyjnej przy obiekcie, wykonanej zgodnie z Zasadami znakowania zadań dofinansowanych ze środków WFOŚiGW w Gdańsku, które stanowią Załącznik nr 14 do SIWZ (informacje również na http://wfosigw.gda.pl/page,418,Zasady_znakowania_i_logo). Wielkość tablicy 0,3m x 0,4m. Należy wykonać ją z trwałego materiału. Projekt tablicy, miejsce jej umieszczenia i materiał wykonania - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji. 10.1.2. przygotowanie dodatkowej planszy, zawierającej informację o dofinansowaniu ze środków WFOŚiGW w Gdańsku oraz skrócony opis funkcjonowania zrealizowanego zadania oraz jego oddziaływania na środowisko o wymiarach nie większych niż 1,0 x 0,7 m. Projekt i treść planszy oraz materiał wykonania - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji. 10.2. organizację placu budowy, w tym: a) zaopatrzenie w niezbędne media kosztem i staraniem Wykonawcy, b) zorganizowanie kosztem i staraniem Wykonawcy miejsc do składowania materiałów oraz przechowywania sprzętu budowlanego z uwzględnieniem funkcjonowania obiektów i bezpieczeństwa pracowników i klientów, w tym wygrodzenie placów z jednoczesnym zapewnieniem spełniania wymogów ppoż obiektów, c) zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienie dozoru przez całą dobę przez pracownika dozoru w czasie, kiedy na obiekcie pozostaną ustawione rusztowania. d) zorganizowanie zaplecza sanitarno-socjalnego dla pracowników Wykonawcy. 10.3. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji projektowej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, w tym przełożenie wszelkich urządzeń i instalacji, które występują na elewacji budynku, np. instalacje monitoringu, oświetlenie itp. w porozumieniu z ich użytkownikami; 10.4. wykonanie świadectwa energetycznego; 10.5. wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów oraz rysunki z oznaczeniem wszelkich zmian dokonanych w stosunku do dokumentacji projektowej 11. Wykonawca powinien przewidzieć, że może wystąpić konieczność, na wniosek Zamawiającego, wstrzymania lub przesunięcia na inny termin pewnych rodzajów prac ze względu na nadmierny hałas, zapylenie, drgania lub inne podobne zjawiska lub nawet czasowego wstrzymania prowadzenia robót ze względu na bieżącą działalność obiektu. Wstrzymanie prac do 5 dni roboczych nie daje uprawnień do żądania wydłużenia terminu realizacji zamówienia; 12. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy o roboty budowlane stanowiący Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 13. Tam gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. 14. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 15. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. Wartość ryczałtowa zamówienia uwzględniać musi wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia. 16. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego.17.1. Roboty budowlane nie mogą rozpocząć się przed podpisaniem umowy z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku o dofinansowanie termomodernizacji MOPS-u w ramach konkursu TermoPomorze. 17.2. Wniosek Gminy Miasto Lębork o dofinansowanie w ramach konkursu TermoPomorze przedmiotowej inwestycji został pozytywnie zakwalifikowany do dofinansowania przez WFOŚiGW w Gdańsku. 17.3. Zawarcie umowy o dofinansowanie z WFOŚiGW w Gdańsku nastąpi najpóźniej do dnia 30 maja 2015 r. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w trybie natychmiastowym w przypadku niepodpisania umowy z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku o dofinansowanie termomodernizacji MOPS-u w ramach konkursu TermoPomorze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego ROM-BUD Roman Pieper, ul. Kukuczki 3, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 798089,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 775144,61

  • Oferta z najniższą ceną: 612668,22 / Oferta z najwyższą ceną: 1105424,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.