eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Parkowanie pojazdów zabezpieczonych na terenie działania jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Bydgoszcz: Parkowanie pojazdów zabezpieczonych na terenie działania jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego.
Numer ogłoszenia: 89620 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5255320, faks 52 5255319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Parkowanie pojazdów zabezpieczonych na terenie działania jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. 16 zadań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz OFERTA, 2.W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1)ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2)dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Z treści zobowiązania winny wynikać następujące informacje: a) dane podmiotu trzeciego, który udostępnia zasoby, b) zakres udostępnianych zasobów w odniesieniu do warunku określonego w rozdz. V siwz, c) Informacja o formie uczestnictwa podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu realizowanych czynności. 5.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wymóg określony w pkt. III.4.3) tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) osobiście: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój nr 31), 2) za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki), 3) na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 13:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KMP Bydgoszcz, KWP Bydgoszcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 194..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KMP Grudziądz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 62.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KMP Włocławek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 118.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP Aleksandrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 48..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP Brodnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 44..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KPP Inowrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 161..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KPP Mogilno (zadanie obejmuje Gminę Mogilno oraz Gminę Dąbrowa).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 32.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KP Strzelno (zadanie obejmuje Gminę Strzelno oraz Gminę Jeziora Wielkie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 26..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KPP Nakło..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 52..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: KPP Radziejów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 46..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: KPP Świecie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 26..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: KPP Żnin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 18..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: KPP Golub-Dobrzyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 12..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: KPP Lipno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 24..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: KPP Sępólno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 22.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: KPP Tuchola..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych na terenie działania n/w jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów: 40..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odleglość położenia parkingu od jednostki organizacyjnej - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.