eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do maszyn i urządzeń ogrodniczych oraz usługa serwisowa dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Mikołów: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do maszyn i urządzeń ogrodniczych oraz usługa serwisowa dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 89600 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , U. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 738 11 45, faks 32 738 11 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Centrum Integracji Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do maszyn i urządzeń ogrodniczych oraz usługa serwisowa dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki Wykonawcy: 1. Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.). 2. Współpraca z koordynatorem projektu pn. SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie oraz z innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do: Zrealizowania zamówień i dostarczenia ich przedmiotu na adres wskazany przez Zamawiającego znajdujący się na terenie gminy Mikołów; Realizowania usług zgodnie z życzeniem Zamawiającego i na jego wskazanie w zakresie części 1, 2 Stworzenia protokołów zdawczo-odbiorczych zrealizowanych dostaw. 4. Wykonawca jest zobowiązany do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się ceny oferty oraz z warunkami wykonania zamówienia. 5. Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi z pracami wykonanymi samodzielnie. 7. Dostarczone komplety materiałów muszą być spakowane w kartony oraz opisane wg miejsca dostawy. 8. Osobą uprawnioną do odbioru kompletu materiałów jest Mariusz Jadamus. 9. Strony uznają wykonanie zamówienia w dniu obustronnego podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń w siedzibie Zamawiającego. Osobą uprawnioną do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego ze strony Zamawiającego będzie Kierownik Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie lub osoby przez niego pisemnie wyznaczone. 10. W przypadku zgłoszenia uwag dotyczących ilości lub jakości przedmiotu umowy, Zamawiający będzie uprawniony do odmowy podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego, do czasu usunięcia uwag i prawidłowego dostarczenia przez Wykonawcę całości przedmiotu umowy, wolnego od wszelkich wad. 11. W przypadku zgłoszenia uwag dotyczących ilości lub jakości przedmiotu umowy, Wykonawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych, dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy wolny od wad, zgodny co do ilości i jakości z zamówieniem. 12. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń, będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 13. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy, płatne będzie w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze. Część I. Sukcesywna dostawa paliwa, materiałów eksploatacyjnych do maszyn i urządzeń ogrodniczych 1. Olej do mieszanki paliwowej. Wykonawca dostarczy olej do smarowania wysoko wydajnych silników dwusuwowych, sukcesywnie według potrzeb w ilości nie mniejszej niż 32 litry. 2. Olej do smarowania łańcucha pilarki spalinowej. Wykonawca dostarczy olej przeznaczony do smarowania układu tnącego pilarki sukcesywnie, według potrzeb w ilości nie mniejszej niż 16 litrów. 3. Olej silnikowy. Wykonawca dostarczy sukcesywnie olej do silników czterosuwowych, przeznaczony do silników chłodzonych powietrzem i wodą stosowanych w ogrodnictwie do stosowania w silnikach kosiarek, traktorków oraz innych silników czterosuwowych. Olej powinien charakteryzować się klasą serwisową SJ lub wyższą. Olej należy dostarczyć według potrzeb w ilości nie mniejszej niż 15 litrów. 4. Smar. Wykonawca dostarczy sukcesywnie, według potrzeb smar do smarowania przekładni kątowych w kosach spalinowych. Produkt powinien charakteryzować się doskonałą przyczepnością i być przeznaczony do działania w wysokich temperaturach. Ilość minimum 6 tubek. 5. Prowadnica do pilarki spalinowej. Wykonawca dostarczy prowadnicę do pilarki spalinowej o następujących parametrach : długość prowadnicy nie mniejsza niż 38/15 cm/cale. Prowadnica powinna być kompatybilna z pilarką SOLO typ 646 Ilość nie mniej niż 2 sztuki. 6. Łańcuch do pilarki spalinowej. Wykonawca dostarczy łańcuch tnący do pilarki spalinowej o ilości ogniw nie mniejszej niż 52. Produkt powinien być kompatybilny z pilarką SOLO typ 646. Ilość według potrzeb nie mniej niż 2 sztuki. 7. Głowica do wykaszarki. Wykonawca dostarczy głowicę dwu-żyłkową o szerokości roboczej nie mniejszej niż 43 centymetry pracującą w technologii Tap & Go. Ilość według potrzeb nie mniej niż 8 sztuk. 8. Żyłka tnąca do wykaszarki. Wykonawca dostarczy żyłkę tnącą do wykaszarki o średnicy nie mniejszej niż 2,4 mm. Żyłka powinna spełniać parametry zgodne z głowicą półautomatyczną w kosach spalinowych STIGA SBC 653 KD. Ilość według potrzeb nie mniej niż 500 metrów bieżących. 9. Paski klinowe. Wykonawca dostarczy sukcesywnie, według potrzeb paski klinowe kompatybilne do następujących maszyn : STIGA PARK PRESIGE 4WD - pasek napędu agregatu wysoka trawa typ PA 409 - ilość min 4 sztuki - pasek napędu agregatu Combi PRO 110 - ilość min 4 sztuki - pasek napędu odśnieżarki rotacyjnej Park 2 WD/ 4 WD - ilość min 2 sztuki STIGA GRAND OVERLAND - pasek napędu noży tnących - ilość min 4 sztuki WERTYKULATOR SVP 40 B, KOSIARKA OLEO-MAC LUX 55 TBD - paski napędu elementów roboczych - ilość min po 2 sztuki. 10. Świece zapłonowe. Wykonawca dostarczy według potrzeb kompatybilne świece zapłonowe zgodne z instrukcją użytkowania dla następujących maszyn i urządzeń : STIGA PARK PRESIGE 4WD - ilość min 2 szt STIGA GRAND OVERLAND - ilość min. 2 szt WERTYKULATOR SVP 40 B- ilość min. 2 szt. KOSIARKA OLEO-MAC LUX 55 TBD- ilość min. 2 szt PILARKA SOLO typ 646 - ilość min. 2 szt. KOSA SPALINOWA STIGA SBC 653 KD- ilość min. 4 szt. DMUCHAWA DO LIŚCI SOLO 46- ilość min. 4 szt. Część II zamówienia - Usługa serwisowa. Wykonawca wykona usługę serwisową następujących maszyn : STIGA PARK PRESIGE 4WD - 1 szt., STIGA GRAND OVERLAND - 1 szt. Usługa serwisowa powinna zostać wykonana w autoryzowanym serwisie firmy STIGA, zgodnie z wymaganiami określonymi w instrukcjach obsługi ww maszyn. Koszty ewentualnego transportu maszyn do i z serwisu ponosi Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.81.00.00 - Części maszyn rolniczych 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.