Szczecin: ZWALCZANIE SZKODNIKA - SZROTÓWKA KASZTANOWCOWIACZKA NA TERENACH ZIELENI MIASTA SZCZECIN
Numer ogłoszenia: 89578 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZWALCZANIE SZKODNIKA - SZROTÓWKA KASZTANOWCOWIACZKA NA TERENACH ZIELENI MIASTA SZCZECIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zwalczanie szkodnika szrotówka kasztanowcowiaczka na terenach zieleni miasta Szczecin. CPV: 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77313000-7 Usługi utrzymania parków 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) etap I - wygrabianie opadłych liści w promieniu minimum 2 m powyżej rzutu korony drzewa, 4-krotnie (w zależności od potrzeb) w sezonie wraz z ich wywozem i spaleniem; jeden cykl grabienia (wygrabianie wszystkich obiektów) będzie wykonywany każdorazowo w czasie nie dłuższym niż 3 tygodnie od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego; Każdego dnia, w którym będzie odbywało się grabienie liści, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu (telefonicznie, e-mail, faks) harmonogram prac na dany dzień oraz każdorazowo zgłaszać wygrabienie poszczególnego obiektu niezwłocznie po zakończeniu prac; wynagrodzenie płatne częściowo - na podstawie kosztorysu powykonawczego po wykonaniu każdego cyklu - ustalane każdorazowo jako iloczyn ceny brutto za wygrabienie wokół jednego drzewa z wywozem i spaleniem oraz ilości wygrabionych drzew; 2) etap II - wywóz (wraz z załadunkiem i wyładunkiem, przy czym Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania środka transportu do jednorazowego zabrania worków spod wskazanego adresu) i utylizacja worków z liśćmi kasztanowca spod wskazanych adresów, w terminie 2 dni od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego zawierającego również informacje o przybliżonej liczbie worków do zabrania; szacunkowa ilość kilometrów to: 2 500; wynagrodzenie ryczałtowe płatne jednorazowo po wykonaniu etapu II; 3) etap III - nawożenie drzew kasztanowca; Wykonawca będzie miał obowiązek poinformować Zamawiającego o dokładnym terminie nawożenia; wynagrodzenie ryczałtowe, płatne jednorazowo po wykonaniu etapu III. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) codziennego, bieżącego wywozu i niszczenia porażonych części roślin, 2) zapewnienia bezpieczeństwa osobom przebywającym w pobliżu miejsc objętych zabiegami, 3) zachowania czystości w trakcie realizacji prac i uprzątnięcia terenu po ich zakończeniu, 4) wyznaczenia miejsca spalania porażonych części roślin (wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, uzgodnień). 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, 2) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponować minimum nw. osobami: a) jedną osobą - kierownikiem robót - posiadającą minimum wykształcenie średnie kierunkowe, np. ogrodnictwo, leśnictwo, rolnictwo, oraz b) jedną osobę przeszkoloną w zakresie wykonywania zabiegów środkami ochrony roślin
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, 2) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego- 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Termin wykonania zamówienia: 1) etap I - od dnia zawarcia umowy do 15 grudnia 2015 r. 2) etap II - od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2015 r. 3) etap III - nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie lasera okulistycznego YAG/SLT z lampą szczelinową.
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających w lokalizacji GSM Przelewice na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach
- Usługa przeniesienia Przychodni Stomatologicznej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Budowa zatoki do kontroli pojazdów w ciągu ul. Szczawiowej w Szczecinie.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Usługi edukacyjno-psychologiczne dla studentów
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych Gminy i Miasta Lwówek Śląski, z podziałem na części - postępowanie IV
- Odnowa podwórka w obszarze Śródmieścia w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w Zgorzelcu
- Utrzymanie zieleni w obrębie Fortu 52 A "Łapianka" na terenie oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego w Krakowie
- Koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda w 2024 r.
- "Zakup wraz z montażem wiat przystankowych - Zielone przystanki w Koszalinie"
- Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie - etap II
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.