eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie remontów bieżących i awaryjnych na obiektach inżynierskich miasta Wrocławia - z podziałem na 2 rejony1. część wschodnia, 2. część zachodnia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-21

Wrocław: Wykonanie remontów bieżących i awaryjnych na obiektach inżynierskich miasta Wrocławia - z podziałem na 2 rejony: 1. część wschodnia, 2. część zachodnia
Numer ogłoszenia: 8947 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów bieżących i awaryjnych na obiektach inżynierskich miasta Wrocławia - z podziałem na 2 rejony: 1. część wschodnia, 2. część zachodnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów bieżących i awaryjnych obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia z podziałem na 2 zadania (rejony): - Zadanie nr 1 - część wschodnia miasta Wrocławia, - Zadanie nr 2 - część zachodnia miasta Wrocławia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zamierza udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu czynności opisanych w pkt II.1.4)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1: 30.000,00 zł Zadanie nr 2: 30.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie lub zamówienia polegające na prowadzeniu robót na obiektach inżynierskich w terenie miejskim*) w zakresie: - naprawy ubytków konstrukcji nośnej, w tym: płyty, dźwigarów i podpór, - naprawy elementów wyposażenia, w tym: łożysk, dylatacji, balustrad, elementów odwodnienia, - naprawy lub budowy przepustów drogowych, na łączną kwotę minimum 1.000.000,00 zł brutto *) przez teren miejski należy rozumieć teren zabudowany, posiadający uzbrojenie podziemne, położony w granicach administracyjnych miasta. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi spełnić dowolny Wykonawca lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1. kierownikiem robót (jedną osobą na każde zadanie, na które jest składana oferta), który: - pełnił funkcję kierownika robót mostowych na co najmniej jednym zadaniu wykonanym w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującym budowę, przebudowę lub remont obiektu mostowego, - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami mostowymi (bez ograniczeń) i przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2. brygadami roboczymi minimum 10-osobowymi w ilości po 1 brygadzie na każde zadanie, na które jest składana oferta. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek 1. i 2. musi spełnić dowolny Wykonawca lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w wykazie, o którym mowa powyżej, należy wskazać zamówienie lub zamówienia polegające na prowadzeniu robót na obiektach inżynierskich w terenie miejskim*) w zakresie: - naprawy ubytków konstrukcji nośnej, w tym: płyty, dźwigarów i podpór, - naprawy elementów wyposażenia, w tym: łożysk, dylatacji, balustrad, elementów odwodnienia, - naprawy lub budowy przepustów drogowych, na łączną kwotę minimum 1.000.000,00 zł brutto *) przez teren miejski należy rozumieć teren zabudowany, posiadający uzbrojenie podziemne, położony w granicach administracyjnych miasta;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o niewykonanych lub nienależycie wykonanych zamówieniach w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. Zgodnie z art.24 ust.2a ustawy Pzp Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lun nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Gwarancja - 6

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany lub z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 2) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) sposobu rozliczenia niniejszej umowy, 4) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 5) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy. 2. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w pkt. 1 i pkt. 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wzp.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 2, osoba uprawniona do kontaktów: Dorota Palczak, tel. 71 37 60 710.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontów bieżących i awaryjnych na obiektach inżynierskich miasta Wrocławia - 1. część wschodnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów bieżących i awaryjnych obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia z podziałem na 2 zadania (rejony): - Zadanie nr 1 - część wschodnia miasta Wrocławia. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. naprawy awaryjne: - wymiana uszkodzonych elementów balustrad mostowych, - wymiana uszkodzonych barier energochłonnych i barieroporęczy, - odtworzenie zniszczonych balustrad betonowych i kamiennych na obiektach budowlanych, na nabrzeżach rzek, cieków wodnych i fosy miejskiej, - wymiana uszkodzonych barier segregacyjnych, barier antyporażeniowych na mostach, - naprawa uszkodzonych przepustów wraz ze ścianami czołowymi, - naprawa uszkodzonych murów oporowych, - naprawa - zabezpieczenie przecieków przez stropy przejść podziemnych, - uzupełnianie skradzionych elementów wyposażenia obiektów, - naprawa, zabezpieczanie konstrukcji po włamaniach i aktach wandalizmu, - naprawa uszkodzeń w lokalach znajdujących się w przejściach podziemnych, - naprawa konstrukcji wind i ich wyposażenia po aktach wandalizmu i kradzieżach, - naprawa zdewastowanego odwodnienia, - uzupełnianie skradzionych elementów wyposażenia obiektów, - uzupełnianie skradzionych elementów nośnych konstrukcji, - inne prace niewymienione wyżej, w tym rusztowania ramowe dla zachowania przepustowości ruchu drogowego pod obiektem, 1.2. remonty bieżące: w elementach konstrukcji obiektów: - naprawa betonowej i żelbetowej konstrukcji nośnej obiektów inżynierskich przez reprofilację ubytków, - naprawa żelbetowych płyt pomostowych, - usuwanie starej niesprawnej izolacji z papy termozgrzewalnej, - wykonanie nowego zbrojenia, - odkucie skorodowanego zbrojenia w elementach konstrukcji obiektu, - oczyszczenie z rdzy istniejącego skorodowanego zbrojenia, - zabezpieczenie antykorozyjne odsłoniętego i oczyszczonego zbrojenia w elementach konstrukcji obiektu, - wykonanie warstwy zabezpieczającej izolacje na płycie pomostowej, - wykonanie nowej izolacji z papy termozgrzewalnej lub innych dostępnych na rynku izolacji na potrzeby zabezpieczenia płyt pomostowych, - naprawa powierzchniowa przez reprofilację ubytków betonowych i żelbetowych podpór, - wykonanie iniekcji rys, - piaskowanie powierzchni betonowych, - wykonanie nowych powłok antykorozyjnych betonu, - wykonanie nowej izolacji przeciwwodnej oraz przeciwwilgociowej elementów betonowych i stalowych na obiektach budowlanych, - oczyszczenie elementów stalowych z produktów korozji i starych powłok malarskich przez czyszczenie strumieniowo-ścierne, - odtłuszczenie konstrukcji stalowych przed wykonaniem powłok malarskich, - wykonanie nowych powłok antykorozyjnych stali, - wymiana elementów drewnianych pomostu i balustrad, - zabezpieczenie antygrzybiczne elementów drewnianych konstrukcji mostów i kładek, - usunięcie uszkodzonych wypełnień dylatacji pionowych i poziomych w konstrukcji podpór oraz na kapach chodnikowych z mas trwale elastycznych, - wykonanie nowych dylatacji pozornych, - wykonanie napraw dylatacji pionowych i poziomych w konstrukcji podpór oraz na kapach chodnikowych z mas trwale elastycznych, - wykonanie dylatacji typu Polyflex na estakadzie wjazdowej w ciągu ul. Krakowskiej i wiadukcie drogowym zach. w ciągu al. Armii Krajowej (nad ul. Krakowską), - usunięcie starej nieszczelnej dylatacji bitumicznej na estakadzie wjazdowej w ciągu ul. Krakowskiej i wiadukcie drogowym zach. w ciągu al. Armii Krajowej (nad ul. Krakowską), - wykonanie nowej okładziny kamiennej schodów i ścian przejść podziemnych, - usunięcie starej uszkodzonej okładziny kamiennej schodów i ścian przejść podziemnych, - uzupełnienie brakujących elementów okładziny kamiennej (z piaskowca, granitu, klinkieru), - najem, montaż, ochrona, odbiór, demontaż rusztowań podwieszanych, - montaż wraz z dzierżawą i ochroną, odbiór, demontaż rusztowań stacjonarnych, w wyposażeniu: - wymiana uszkodzonych na skutek naturalnej degradacji materiału elementów stalowych balustrad mostowych, - montaż nowych balustrad, - montaż nowych barier energochłonnych, - montaż nowych barier antyporażeniowych, - wymiana uszkodzonych kratek odwodnienia, - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, z puzzli betonowych, płytek prefabrykowanych, żywicznych i innych znajdujących się na obiektach inżynierskich w rejonie jezdni i chodników, - wykonanie nawierzchni z żywic poliuretanowych, - skucie warstwy ścieralnej i wiążącej do grubości 12 cm, - wykonanie nowej warstwy wiążącej grubości 5 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm, - naprawy dylatacji bitumicznych, - oczyszczenie elementów stalowych balustrad i barier z produktów korozji i starych powłok malarskich przez czyszczenie strumieniowo-ścierne, - odtłuszczenie elementów stalowych balustrad i barier, - wykonanie nowych powłok antykorozyjnych stalowych balustrad i barier, - montaż kamiennych krawężników kotwionych do betonu, w skarpach: - naprawa zabruków istniejących przez usunięcie starych wykruszających się spoin i uzupełnienie nową zaprawą, - naprawa zabruków przez rozbiórkę istniejących, uzupełnienie materiałów sypkich, uzupełnienie brakujących elementów umocnienia i odtworzenie zabruku, - wykonanie schodów skarpowych kamiennych bądź betonowych pod potrzeby obsługi obiektu, montaż schodów z elementów prefabrykowanych stalowych bądź betonowych, - wykonanie balustrad przy schodach skarpowych, - wykonanie cieków skarpowych, - wykonanie nowych umocnień kamiennych lub betonowych na stożkach nasypowych, - uzupełnienie mas ziemnych wypłukanych przez wody opadowe lub rzeki, przy przepustach: - wykonanie rozbiórki konstrukcji istniejącej drogi, - wykonanie robót ziemnych wokół istniejącego przepustu, - demontaż istniejącej konstrukcji przepustu, - montaż nowych elementów konstrukcji przepustu, - wykonanie zabruków kamiennych dna cieku, - wykonanie zabruków kamiennych na skarpach, - wykonanie nowej zasypki nad przepustem, - wykonanie warstwy z kruszywa, - wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie nowych balustrad bądź barier energochłonnych, - wykonanie murów oporowych, - wykonanie izolacji elementów betonowych murów oporowych, - wykonanie szalunków, - wykonanie zbrojenia ścian oporowych i innych elementów konstrukcyjnych 2.3. inne prace: - opracowanie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i wyniesieniem w terenie, utrzymaniem oraz likwidacją po zakończeniu robót (dotyczy w szczególności obiektów wymagających wyłączenia z ruchu kołowego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontów bieżących i awaryjnych na obiektach inżynierskich miasta Wrocławia - 2. część zachodnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów bieżących i awaryjnych obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia z podziałem na 2 zadania (rejony): - Zadanie nr 2 - część zachodnia miasta Wrocławia. 2. Zakres zamówienia (dla każdego zadania) obejmuje: 2.1. naprawy awaryjne: - wymiana uszkodzonych elementów balustrad mostowych, - wymiana uszkodzonych barier energochłonnych i barieroporęczy, - odtworzenie zniszczonych balustrad betonowych i kamiennych na obiektach budowlanych, na nabrzeżach rzek, cieków wodnych i fosy miejskiej, - wymiana uszkodzonych barier segregacyjnych, barier antyporażeniowych na mostach, - naprawa uszkodzonych przepustów wraz ze ścianami czołowymi, - naprawa uszkodzonych murów oporowych, - naprawa - zabezpieczenie przecieków przez stropy przejść podziemnych, - uzupełnianie skradzionych elementów wyposażenia obiektów, - naprawa, zabezpieczanie konstrukcji po włamaniach i aktach wandalizmu, - naprawa uszkodzeń w lokalach znajdujących się w przejściach podziemnych, - naprawa konstrukcji wind i ich wyposażenia po aktach wandalizmu i kradzieżach, - naprawa zdewastowanego odwodnienia, - uzupełnianie skradzionych elementów wyposażenia obiektów, - uzupełnianie skradzionych elementów nośnych konstrukcji, - inne prace niewymienione wyżej, w tym rusztowania ramowe dla zachowania przepustowości ruchu drogowego pod obiektem, 1.2. remonty bieżące: w elementach konstrukcji obiektów: - naprawa betonowej i żelbetowej konstrukcji nośnej obiektów inżynierskich przez reprofilację ubytków, - naprawa żelbetowych płyt pomostowych, - usuwanie starej niesprawnej izolacji z papy termozgrzewalnej, - wykonanie nowego zbrojenia, - odkucie skorodowanego zbrojenia w elementach konstrukcji obiektu, - oczyszczenie z rdzy istniejącego skorodowanego zbrojenia, - zabezpieczenie antykorozyjne odsłoniętego i oczyszczonego zbrojenia w elementach konstrukcji obiektu, - wykonanie warstwy zabezpieczającej izolacje na płycie pomostowej, - wykonanie nowej izolacji z papy termozgrzewalnej lub innych dostępnych na rynku izolacji na potrzeby zabezpieczenia płyt pomostowych, - naprawa powierzchniowa przez reprofilację ubytków betonowych i żelbetowych podpór, - wykonanie iniekcji rys, - piaskowanie powierzchni betonowych, - wykonanie nowych powłok antykorozyjnych betonu, - wykonanie nowej izolacji przeciwwodnej oraz przeciwwilgociowej elementów betonowych i stalowych na obiektach budowlanych, - oczyszczenie elementów stalowych z produktów korozji i starych powłok malarskich przez czyszczenie strumieniowo-ścierne, - odtłuszczenie konstrukcji stalowych przed wykonaniem powłok malarskich, - wykonanie nowych powłok antykorozyjnych stali, - wymiana elementów drewnianych pomostu i balustrad, - zabezpieczenie antygrzybiczne elementów drewnianych konstrukcji mostów i kładek, - usunięcie uszkodzonych wypełnień dylatacji pionowych i poziomych w konstrukcji podpór oraz na kapach chodnikowych z mas trwale elastycznych, - wykonanie nowych dylatacji pozornych, - wykonanie napraw dylatacji pionowych i poziomych w konstrukcji podpór oraz na kapach chodnikowych z mas trwale elastycznych, - demontaż starej nieszczelnej dylatacji blokowej na wiadukcie w ciągu ul. Lotniczej (nad torami tramwajowymi), - wykonanie dylatacji typu Polyflex na wiadukcie w ciągu ul. Lotniczej (nad torami tramwajowymi), - wykonanie nowej okładziny kamiennej schodów i ścian przejść podziemnych, - usunięcie starej uszkodzonej okładziny kamiennej schodów i ścian przejść podziemnych, - uzupełnienie brakujących elementów okładziny kamiennej (z piaskowca, granitu, klinkieru), - najem, montaż, ochrona, odbiór, demontaż rusztowań podwieszanych, - montaż wraz z dzierżawą i ochroną, odbiór, demontaż rusztowań stacjonarnych, w wyposażeniu: - wymiana uszkodzonych na skutek naturalnej degradacji materiału elementów stalowych balustrad mostowych, - montaż nowych balustrad, - montaż nowych barier energochłonnych, - montaż nowych barier antyporażeniowych, - wymiana uszkodzonych kratek odwodnienia, - wymiana lin balustrady na kładce Piaskowej, - uzupełnienie elementów balustrady ocynkowanej na kładce Piaskowej, - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, z puzzli betonowych, płytek prefabrykowanych, żywicznych i innych znajdujących się na obiektach inżynierskich w rejonie jezdni i chodników, - wykonanie nawierzchni z żywic poliuretanowych, - skucie warstwy ścieralnej i wiążącej do grubości 12 cm, - wykonanie nowej warstwy wiążącej grubości 5 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm, - naprawy dylatacji bitumicznych, - oczyszczenie elementów stalowych balustrad i barier z produktów korozji i starych powłok malarskich przez czyszczenie strumieniowo-ścierne, - odtłuszczenie elementów stalowych balustrad i barier, - wykonanie nowych powłok antykorozyjnych stalowych balustrad i barier, - montaż kamiennych krawężników kotwionych do betonu, - montaż nowych parapetów okiennych przy lokalach handlowych w przejściu Jana Pawła II, - uzupełnienie fug w witrynach sklepów Bramy Mikołajskiej, - zakup i montaż pomp do tunelu samochodowego płn., - zakup i montaż opraw lamp drogowych i świetlówek do tunelu samochodowego płn., - montaż schodów z elementów prefabrykowanych stalowych bądź betonowych, w skarpach: - naprawa zabruków istniejących przez usunięcie starych wykruszających się spoin i uzupełnienie nową zaprawą, - naprawa zabruków przez rozbiórkę istniejących, uzupełnienie materiałów sypkich, uzupełnienie brakujących elementów umocnienia i odtworzenie zabruku, - wykonanie schodów skarpowych kamiennych bądź betonowych pod potrzeby obsługi obiektu, montaż schodów z elementów prefabrykowanych stalowych bądź betonowych, - wykonanie balustrad przy schodach skarpowych, - wykonanie cieków skarpowych, - wykonanie nowych umocnień kamiennych lub betonowych na stożkach nasypowych, - uzupełnienie mas ziemnych wypłukanych przez wody opadowe lub rzeki, przy przepustach: - wykonanie rozbiórki konstrukcji istniejącej drogi, - wykonanie robót ziemnych wokół istniejącego przepustu, - demontaż istniejącej konstrukcji przepustu, - montaż nowych elementów konstrukcji przepustu, - wykonanie zabruków kamiennych dna cieku, - wykonanie zabruków kamiennych na skarpach, - wykonanie nowej zasypki nad przepustem, - wykonanie warstwy z kruszywa, - wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie nowych balustrad bądź barier energochłonnych, - wykonanie murów oporowych, - wykonanie izolacji elementów betonowych murów oporowych, - wykonanie szalunków, - wykonanie zbrojenia ścian oporowych i innych elementów konstrukcyjnych 2.3. inne prace: - opracowanie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i wyniesieniem w terenie, utrzymaniem oraz likwidacją po zakończeniu robót (dotyczy w szczególności obiektów wymagających wyłączenia z ruchu kołowego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Gwarancja - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.