eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwąSTYLIZACJA PAZNOKCI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Zgierz: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: STYLIZACJA PAZNOKCI
Numer ogłoszenia: 89378 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7164941, faks 042 7174160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupzgierz.pl; bip.pupzgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: STYLIZACJA PAZNOKCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: STYLIZACJA PAZNOKCI 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu, posiadających orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych oraz skierowanie od Zamawiającego. 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych, w tym kompetencji społecznych niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku stylisty paznokci. 3. Szkolenie jest częścią projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (II), realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. 4. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie musi zostać przeprowadzone dla nie więcej niż 10 osób w jednej grupie, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia przy skierowaniu przez Zamawiającego co najmniej 8 osób w grupie. 2) Zajęcia muszą odbywać się codziennie, z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy; czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 6 godzin zegarowych. Harmonogram musi zakładać taką samą liczbę godzin zajęć dziennie dla każdego uczestnika szkolenia. 3) Przez godzinę zegarową kursu Zamawiający rozumie 60 minut zegarowych obejmujące zajęcia edukacyjne w wymiarze 45 minut oraz 15 minutową przerwę; Zamawiający nie dopuszcza kumulowania przerw w szczególności na zakończenie dnia zajęć. 4) Łączny czas szkolenia wynosi 120 godzin zegarowych, co stanowi, że szkolenie musi trwać 20 dni. 5) Zajęcia powinny się zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 18.00. 6) Szkolenie musi się odbywać na terenie Powiatu Zgierskiego 7) Wykonawca dla celów realizacji szkolenia zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wyposażoną salę dydaktyczną, adekwatną dla grupy dziesięcioosobowej, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz spełniającą wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP. 8) Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w części praktycznej zobowiązany jest zapewnić salę dostosowaną do liczby uczestników szkolenia, wyposażoną w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory, minimum 2 stanowiska do wykonywania manicure oraz minimum 2 stanowiska do wykonywania pedicure. 9) Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w części praktycznej zobowiązany jest zapewnić kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji paznokci według zapotrzebowania. 10) Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą dydaktyczną, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. 11) Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 12) Termin zakończenia realizacji całości zamówienia: 31 października 2016 roku. 5. Program szkolenia 1) Szkolenie musi odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 2) Program szkolenia musi zawierać: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy. 3) Zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: a) stylizacja paznokci (m.in. budowa paznokcia, pielęgnacja paznokci naturalnych dłoni oraz stóp, manicure kosmetyczny, pedicure kosmetyczny, manicure SPA, pedicure SPA, manicure hybrydowy, stylizacja paznokci metodą akrylową oraz żelową, wzornictwo lakierowe, wzornictwo przy użyciu akryli kolorowych, wzornictwo przy użyciu żeli kolorowych, zdobienia), b) egzamin - przeprowadzenie weryfikacji efektów uczenia się uczestników projektu (szkolenia) na podstawie opracowanych kryteriów oceny, uwzględniony w rozkładzie godzinowym szkolenia w ramach 120 godzin zajęć. 4) Program szkolenia musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, przy czym zajęcia teoretyczne muszą obejmować łącznie 6 godzin. 5) Wykonawca musi wykorzystać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w § 69, ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 667). 6) Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Czas trwania egzaminu (liczba godzin przeznaczonych na egzamin) musi być uwzględniony w rozkładzie godzinowym szkolenia, w ramach 120 godzin przeznaczonych na szkolenie. 7) Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest wydać, każdemu uczestnikowi szkolenia: a. zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zgodne z § 71 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667), według wzoru Zamawiającego, zawierające: a) numer z rejestru, b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d) formę i nazwę szkolenia, e) okres trwania szkolenia, f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, na papierze kredowym matowym o gramaturze min. 150 g. b. certyfikat według wzoru Zamawiającego. i gdy Wykonawca jest do tego uprawniony: c. zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622), Ww. zaświadczenia oraz certyfikat powinny być wydane w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony. 6. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia nieposiadających prawa do stypendium oraz osoby, które w trakcie szkolenia podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, po otrzymaniu pisemnej informacji (fax, e-mail lub inna forma) od Zamawiającego lub w przypadku otrzymania informacji o podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej od osoby biorącej udział w szkoleniu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca może obciążyć Zamawiającego kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza kosztów szkolenia. 7. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia materiały dydaktyczne w formie drukowanej (minimum skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia). 8. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia także harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes - format A-4 oraz długopis. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia przez cały czas trwania szkolenia imiennej listy obecności, indywidualnej dla każdego uczestnika szkolenia i odrębnej za każdy miesiąc kalendarzowy, według wzoru Zamawiającego. Terminy przekazywania list obecności Zamawiającemu określi zawarta umowa szkoleniowa. 10. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć serwis kawowy (kawę, herbatę, wodę, drobne ciastka). 11. Na zakończenie szkolenia Wykonawca musi przeprowadzić wśród uczestników szkolenia ankietę oceniającą dane szkolenie według wzoru Zamawiającego. 12. Wykonawca musi przed rozpoczęciem szkolenia oznakować pomieszczenia, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów realizowanych w latach 2014-2020, zamieszczonymi na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi. 13. Oznakowanie polegać będzie w szczególności na umieszczeniu znaku Funduszy Europejskich z nazwą Programu, znaku Unii Europejskiej z nazwą Europejskiego Funduszu Społecznego, a także informacji o fakcie realizacji projektu w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Wszystkie dokumenty sporządzane na potrzeby szkolenia (materiały szkoleniowe, korespondencja, listy obecności, protokół zakończenia szkolenia, dziennik zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, sala wykładowa - plakaty itp.) zostaną oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z wytycznymi, o których mowa w pkt 12. 14. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania przed rozpoczęciem szkolenia wszelkich materiałów promocyjno-informacyjnych w postaci plików oraz plakatów spełniających wymogi Unii Europejskiej w zakresie promocji i informacji. 15. Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (II)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie - posiadanie przez wykonawcę wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 149 z późn. zm.) prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, aktualizowanego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie, przeszkolenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 grupy co najmniej 10 - o osobowej na szkoleniu obejmującym zagadnienia w zakresie podobnym do zakresu szkolenia będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. Przez szkolenia o podobnym zakresie Zamawiający rozumie szkolenia z zakresu stylizacji paznokci albo inne szkolenia zawierające w swojej tematyce zagadnienia z zakresu stylizacji paznokci. Na spełnienie warunku udziału w postępowaniu wymagane jest wykazanie jednego szkolenia spełniającego ww. warunki. Wykazane w przedmiotowym wykazie szkolenia w liczbie ponad jedno, jednak nie więcej niż dziesięć, wymagane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, będą równocześnie stanowiły podstawę do ustalenia liczby szkoleń w kryterium oceny ofert - liczba przeszkolonych grup o podobnym zakresie. W przypadku szkoleń o szerszej tematyce, ale obejmujących swym zakresem tematycznym zagadnienia związane z przedmiotem niniejszego zamówienia, w odpowiednich kolumnach Wykazu wykonanych usług szkoleniowych, sporządzonego na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamóweinia, należy podać nazwę bloku, modułu lub części szkolenia o tematyce odpowiadającej niniejszemu zamówieniu i liczbę godzin jaka była przeznaczona na tę tematykę. Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług szkoleniowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, sporządzonego na druku zamawiającego stanowiącym załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączonych dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których wyżej mowa jest poświadczenie, z tym, że do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganego poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi szkoleniowe wskazane w wykazie wykonanych usług szkoleniowych zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów należytego wykonania tych usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający rozumie zapewnienie przez Wykonawcę, dla celów realizacji części praktycznej szkolenia, pomieszczenia dostosowanego do liczby uczestników szkolenia, wyposażonego w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory w szczególności w minimum 2 stanowiska do wykonywania manicure i minimum 2 stanowiska do wykonywania pedicure. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonego do oferty Wykazu stanowisk do wykonywania manicure i pedicure, sporządzonego na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik Nr 15 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie posiadanie przez kadrę wykładowców kwalifikacji do prowadzenia danego szkolenia oraz stażu dydaktycznego. Kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształcenia albo doświadczenia zawodowego. Przez staż pracy dydaktycznej rozumie się pracę jako nauczyciel, nauczyciel akademicki lub prowadzenie szkoleń jako trener wykładowca, z zastrzeżeniem, że zajęcia teoretyczne musi przeprowadzić min. jeden wykładowca posiadający wykształcenie wyższe z kosmetologii. Do prowadzenia zajęć praktycznych, uprawnienia do ich przeprowadzenia muszą wynikać z obowiązujących przepisów szczególnych w tym zakresie. Zapis dotyczący wymaganego stażu pracy dydaktycznej stosuje się odpowiednio. Spośród osób wskazanych przez Wykonawcę do przeprowadzania zajęć teoretycznych co najmniej jedna musi legitymować się wykształceniem wyższym z kosmetologii. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonego do oferty Wykazu kadry dydaktycznej uczestniczącej w realizacji szkolenia, stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na druku Zamawiającego stanowiącym załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW: Załącznik nr 1 - druk formularza ofertowego, Załącznik nr 5 - druk oświadczenia o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych, Załącznik nr 8 - druk oświadczenia ofertowego, Załącznik nr 9 - druk preliminarza kosztów szkolenia, Załącznik nr 15 - druk wykazu stanowisk do wykonywania manicure i pedicure

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - udział kosztów bezpośrednich do łącznego kosztu szkolenia - 25
  • 3 - liczba przeszkolonych grup w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy szkoleniowej tylko w sytuacjach niedających się przewidzieć do dnia upływu terminu składania ofert lub do dnia zawarcia umowy w zakresach: 1) zmiany miejsca szkolenia, pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia zagwarantuje wszystkie podane w ofercie i zawartej umowie warunki lokalowe i wyposażenie w urządzenia, w tym dydaktyczne, nie gorsze niż określone w ofercie, na podstawie której zawarto umowę, zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek wykonawcy po uzyskaniu akceptacji zamawiającego. 2) zmiany terminu rozpoczęcia i w dalszej konsekwencji zakończenia szkolenia z przyczyn leżących po stronie zamawiającego polegających na braku możliwości skompletowania odpowiedniej do zawartej umowy liczby uczestników szkolenia. Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pupzgierz.pl/przetargi www.pupzgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz pok. 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz sekretariat I p. od poniedziałku do piątku w godz. od 07:45 do 15:15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (II), realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.