eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › BIEŻĄCE UTRZYMANIE, REMONT I WYMIANĘ OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE BURMISTRZA SZUBINA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Szubin: BIEŻĄCE UTRZYMANIE, REMONT I WYMIANĘ OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE BURMISTRZA SZUBINA
Numer ogłoszenia: 89348 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3910700, faks 52 384 80 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE, REMONT I WYMIANĘ OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE BURMISTRZA SZUBINA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie, remont i wymianę oznakowania dróg będących w zarządzie Burmistrza Szubina. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części obejmujące: CZĘŚĆ I Wymiana i uzupełnienie znaków drogowych pionowych na dogach gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin. Zakres robót obejmuje: zakup, montaż, demontaż znaków drogowych, barier ochronnych, elementów bezpieczeństwa ruchu, słupków, tabliczek z nazwami ulic wraz z kompletem mocowań. CZĘŚĆ II Wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: 1) przynajmniej dwie roboty w zakresie Części I dotyczące bieżącego utrzymania oznakowania pionowego o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto każda, 2) przynajmniej dwie roboty w zakresie Części II dotyczące wykonania lub bieżącego utrzymania oznakowania poziomego w ilości co najmniej 3 500 m2 każda. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed Zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca mocuje pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I Wymiana i uzupełnienie znaków drogowych pionowych na dogach gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Wymiana i uzupełnienie znaków drogowych pionowych na dogach gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin. Zakres robót obejmuje: zakup, montaż, demontaż znaków drogowych, barier ochronnych, elementów bezpieczeństwa ruchu, słupków, tabliczek z nazwami ulic wraz z kompletem mocowań. 1. Zamawiający w zakresie CZĘŚCI I przeiduje: 1) Zakup i dostawę tablic znaków drogowych, 2) Roboty montażowe, 3) Roboty demontażowe, 4) Zakup, dostawę i montaż słupków do znaków drogowych 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia, odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie zleceń przesyłanych Wykonawcy faxem lub e-mailem wg potrzeb Zamawiającego. W zleceniu każdorazowo zostanie określony termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia oraz przysługujące wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych. 3. Przedmiot umowy wykonany będzie zgodnie z poniższymi warunkami technicznymi wykonania oznakowania pionowego: 1) Tarcze znaków drogowych z licem z folii odblaskowej typ 1 wykonane będą z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,25mm. Tarcze znaków drogowych z licem folii odblaskowej typ 2 wykonane będą z blachy aluminiowej gr. 1,5mm w ramce na całym obwodzie. Słupki do znaków drogowych z rury stalowej ocynkowanej (wykonane z jednego kawałka - bez spawów lub innych łączeń) z kotwą betonową oraz zaślepką, w dolnej części element kotwiący zapobiegający wyrwaniu i obróceniu konstrukcji. Dla sumarycznej powierzchni znaków do 0,75 m2 i sumarycznej wysokości znaków do 1,3 m należy stosować słupki o średnicy 60 mm i grubość ścianki min. 3,2 mm. Dla sumarycznej powierzchni znaków do 1,2 m2 i sumarycznej wysokości znaków do 1,7 m należy stosować słupki o średnicy 76,1 mm i grubość ścianki min. 3,6 mm. Dla sumarycznej powierzchni znaków od 1,21 m2 i sumarycznej wysokości znaków do 1,7 m należy stosować słupki o średnicy 88,9 mm i grubość ścianki min. 4,0 mm. 2) Wymiar tabliczek z nazwami ulic: 750 mm x 165 mm i 900 mm x 250 mm z blachy aluminiowej gr. 1,5 mm. Nazwa na tabliczce po obu jej stronach. Folia odblaskowa wylewana z zadrukiem informacyjnym (z herbem, logo Gminy Szubin lub bez herbu, bez logo Gminy Szubin) zabezpieczona wylewaną folią przeciw UV. Wydruk na folii odblaskowej. Ramka stalowa, ocynkowana pomalowana proszkowo z otworem u dołu służącym do odprowadzenia wody. Wzory tabliczek z nazwami ulic stanowią załącznik do niniejszej umowy. 3) Głębokość kotwienia słupków, fundament: a) średnica słupków 60 mm - zachować głębokość kotwienia 1,0 m; przekrój poziomy fundamentu min. 0,35 m * 0,35 m; wysokość fundamentu 0,9m; b) średnica słupków 76,1mm - zachować głębokość kotwienia 1,2 m; przekrój poziomy fundamentu min. 0,35 m * 0,35 m; wysokość fundamentu 0,9m; c) średnica słupków 88,9mm - zachować głębokość kotwienia 1,2 m; przekrój poziomy fundamentu min. 0,35 m * 0,35 m; wysokość fundamentu 0,9m d) fundament należy wykonać w kształcie prostopadłościanu z betonu C12/15. 4) Skrajnia pionowa oraz pozioma przy umieszczaniu znaków pionowych musi spełniać wszelkie wymogi wynikające z przepisów zawartych w rozporządzeniu, o którym mowa w ust. 4 punkt 2), a w szczególności: a) dolna krawędź znaku umiejscowionego nad chodnikiem i drogą rowerową musi być min. 2,2 m od powierzchni chodnika lub drogi rowerowej; b) krawędź boczna znaku musi być odsunięta na odległość min. 0,5 m od jezdni głównej oraz 0,2 m od drogi rowerowej; c) słupki znaków muszą być odsunięte od krawędzi drogi rowerowej na odległość min. 0,2 m; d) znaki usytuowane na poboczu drogi należy umieszczać z zachowaniem skrajni pionowej od powierzchni terenu 2,0 m przy jednoczesnym zachowaniu skrajni poziomej 0,5 m od krawędzi jezdni. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. 5. Znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego muszą posiadać aprobatę techniczną na stałe odblaskowe znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz znaki dodatkowe, wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie. Wykonawca zobowiązany jest do każdego wykonania przedmiotu zamówienia dołączyć aprobatę techniczną na stałe odblaskowe znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz na znaki dodatkowe, krajową deklarację zgodności.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II Wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty w zakresie oznakowania poziomego należy wykonywać zgodnie z wykazem do wykonania na ulicach miasta i gminy Szubin oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.