eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Dostawa materiałów opatrunkowych, szwów chirurgicznych, zestawów do nietrzymania moczu, srodków dezynfekcyjnych dla apteki w SPZOZ w Szamotułach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-16

Szamotuły: Dostawa materiałów opatrunkowych, szwów chirurgicznych, zestawów do nietrzymania moczu, srodków dezynfekcyjnych dla apteki w SPZOZ w Szamotułach
Numer ogłoszenia: 89247 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66250 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych, szwów chirurgicznych, zestawów do nietrzymania moczu, srodków dezynfekcyjnych dla apteki w SPZOZ w Szamotułach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb) materiałów opatrunkowych, szwów chirurgicznych, zestawów do nietrzymania moczu, środków dezynfekcyjnych dla apteki w SPZOZ w Szamotułach. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony szczegółowo w załączniku nr: 3 pakiety od 1 do 12 do niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zachowaniem asortymentu w poszczególnych częściach. 4. Zamawiający wymaga aby zaoferowany przedmiot zamówienia w dniu dostawy charakteryzował się nie krótszą niż 6 miesięczną datą przydatności do użytku. 5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 876, ze zm.) 6. Zamawiający wymaga aby do oferty (pakiet nr 8, 11, 12) dołączyć świadectwa rejestracyjne i certyfikaty CE dotyczące ww. artykułów oraz karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego. 7. Zamawiający wymaga aby do oferty (pakiet nr 11 poz. 9, 10, 11, 12) dołączyć dopuszczenie odpowiednich Instytucji (np. Instytutu Matki i Dziecka) do stosowania oferowanego produktu na oddziałach pediatrycznych. 8. Zamawiający nie wymaga aby Wykonawcy do oferty dołączyli karty katalogowe oferowanego asortymentu w języku polskim w celu oceny zgodności oferowanego asortymentu ale zastrzega sobie możliwość wezwania do przedstawienie takiego dokumentu w przypadku gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do zgodności oferowanego asortymentu z zapisami siwz. 9.Wykonawca składający ofertę w pakiecie nr 8 zobowiązany będzie do utworzenia depozytu z dozowników w ilości 5 szt. i złożenie go w aptece szpitalnej oraz uzupełniania go na bieżąco bez dodatkowych kosztów. Po zakończeniu umowy pojemniki z depozytu, które nie zostaną użyte, zostaną zwrócone Wykonawcy. 10. Każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie przez Wykonawcę na podstawie odrębnych zapotrzebowań składanych telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 14.30 z terminem realizacji maksymalnie od 1 do 5 dni od daty złożenia zamówienia 11. Przedmiot zamówienia zostanie przez wykonawcę opakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport. Koszty opakowania i transportu ponosi Wykonawca. 12. W przypadku trwałego wycofania przedmiotu zamówienia z rynku przez Producenta, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pisemnego powiadomienia oraz udokumentowania tego faktu Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie w takim przypadku do przedstawienia Zamawiającemu właściwego zamiennika za produkt, którego produkcja została zakończona a po akceptacji przez Zamawiającego do dostarczenia zamiennika w cenach nie wyższych niż przedstawione w ofercie. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych czy też znaków towarowych, rozwiązań technicznych i technologicznych, zamawiający informuje, że wskazania takie mają wyłącznie charakter przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe i techniczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca w takim przypadku obowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz rozwiązań równoważnych, pozycję, której rozwiązanie równoważne dotyczy oraz szczegółowy opis rozwiązania równoważnego. Celem Zamawiającego jest jedynie pozyskanie w jak najniższych kosztach łącznych przedmiotu zamówienia najwyższej jakości i funkcjonalności...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Materiały opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, Pabianice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120254,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117857,81

  • Oferta z najniższą ceną: 117857,81 / Oferta z najwyższą ceną: 117857,81

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Materiały opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3M Poland Sp. z o.o., Al. Katowicka 117, Kajetany, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42813,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42838,92

  • Oferta z najniższą ceną: 42838,92 / Oferta z najwyższą ceną: 42838,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Materiały opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOXMET MEDICAL Sp. z o.o., Piskorzów 51, Pieszyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2904,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3122,06

  • Oferta z najniższą ceną: 3122,06 / Oferta z najwyższą ceną: 3122,06

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Materiały opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Promedica Toruń Sp. z o.o., sp.k., ul. Grudziądzka 159A, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1322,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 907,20

  • Oferta z najniższą ceną: 907,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1706,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Materiały opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69359,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61992,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61992,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Szwy chirurgiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MADENS Maciej Marcinkowski, ul. Hetmańska 35/8, 60-251 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7931,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7866,72

  • Oferta z najniższą ceną: 7866,72 / Oferta z najwyższą ceną: 14781,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Zestawy do nietrzymania moczu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5541,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4309,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: środki dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet-Cezal sp. z o.o.,, ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42592,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45780,80

  • Oferta z najniższą ceną: 45780,80 / Oferta z najwyższą ceną: 45780,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Środki dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10185,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10930,75

  • Oferta z najniższą ceną: 10930,75 / Oferta z najwyższą ceną: 17371,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Środki dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIA-MED. Sp. z o.o., Ul. Promienistych 7, 31-481 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4629,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3769,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3769,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4644,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: Środki dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 11 a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65063,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64860,92

  • Oferta z najniższą ceną: 64860,92 / Oferta z najwyższą ceną: 70268,85

  • Waluta: PLN .


Część NR: 12   

Nazwa: Środki dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTROWET-CEZAL Sp. z o.o., Ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10648,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10641,60

  • Oferta z najniższą ceną: 10641,60 / Oferta z najwyższą ceną: 10641,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.