eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie usług nadzoru i serwisu autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates i Infomedica.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-20

Toruń: Świadczenie usług nadzoru i serwisu autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates i Infomedica.
Numer ogłoszenia: 88984 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6101682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług nadzoru i serwisu autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates i Infomedica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru i serwisu autorskiego nad użytkowanym przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu systemem Hipokrates i Infomedica:
Moduł (INFOMEDICA)
Finanse-Księgowość
Rejestr Sprzedaży
Rejestr Zakupów
Kasa
Windykacja
Koszty
Sprzedaż Usług Medycznych
Budżetowanie
Gospodarka Materiałowa
Obsługa Zamówień i Przetargów
Środki Trwałe
Wyposażenie
Elektroniczna Inwentaryzacja
Ewidencja Aparatury Medycznej
Kadry
Płace
Ewidencja Czasu Pracy (Grafik)
Apteka
Apteczka Oddziałowa
Ruch Chorych
Zlecenia
Przychodnia
Rejestracja/Recepcja
Obsługa pacjenta
Planowanie ogólne
Obsługa kasy
Planowanie Medycyny Pracy
Gabinet lekarski
Gabinet zabiegowy
Statystyka
Pracownia Diagnostyczna
Laboratorium analityczne, Mikrobiologiczne oraz Pracownia serologii

Moduł (HIPOKRATES)
ADT - RUCH CHORYCH
Administrator Systemu
Izba Przyjęć
Oddział
Statystyka Medyczna
APTEKA
Apteka Szpitalna
Apteczka Oddziałowa
Zlecenia Apteczne
Administrator systemu
Import pacjentów z pliku CSV
Druk
Agregator pacjentów
Moduł kontroli danych dla pobytów stacjonarnych
Rejestr skierowań
Izba przyjęć
Oddział
Dzienny oddział leczenia skojarzonego (ODC)
Ambulatoryjny oddział leczenia skojarzonego( ORA)
Szpitalny oddział ratunkowy
Oddział dializ
Statystyka szpitalna
Rejestr udostępniania dokumentacji medycznej do jednostek zewnętrznych
Moduł Dokumentacji Medycznej
Dołączanie materiałów obrazowych w postaci elektronicznej do historii leczenia.
MED. - program do podglądu obrazów statycznych
Podgląd filmów i sekwencji VIDEO w formacie MPG i AVI
Dostęp do ciągłej historii choroby
Edycja danych opisowych w formacie RTF
Moduł (RNFZ) - Aplikacja rozliczeniowa dla formatu otwartego
Aplikacja rozliczeniowa OF - księgi oczekujących
Symulator JGP + 5 www
Użytkownik www
Rozlicznie kontraktów
Apteka
Wydruk zestawienia obrotu leków grup II-N,III-P,IV-P,I-R
Zawieranie umów na dostawy leków i kontrola realizacji umów
Tworzenie korekt wartościowych
Programy lekowe (Powiązanie z lekami oraz wycenami)
Źródła finansowania
Zamawianie leków/materiałów medycznych
Apteczka oddziałowa
Apteczki narkotykowe
Zlecenia apteczne
Zlecenia oddziałowe
Zbiorcze potwierdzanie podania leków
Statystyka laboratoryjna
Laboratorium: Rejestracja/Pracownia
Laboratorium: Pracownia Bakteriologii
Laboratorium - odczyt zleceń za pośrednictwem skanera.
Obieg próbki
Obsługa Aparatu Laboratoryjnego
ABL 700
Advia_Centaur
AU 680/480
Biosen
Centaur CP
Centaur XP
Clinitek 500 Bayer
Clinitek Advantus
Euroimmun
Immulite
OLYMPUS AU 400
Phoresis (MiniCap, Hydrasys)
Radiance
STA Compact
Sysmex Ca 500
Sysmex XS
Sysmex XT
Vidas 3
Vidas Blue
Vidas PC
Laboratorium - Pracownia patomorfologii
Pracownie diagnostyczne
Pracownie Diagnostyczne - obrazowe
Bezpośredni zapis sekwencji video i zdjęć z urządzeń zewnętrznych.
Przychodnia - Rejestracja główna
Przychodnia - Statystyka
Przychodnia: Gabinet lekarski
Podstawowy
Medycyny pracy
Laryngologiczny
Neurologiczny
Okulistyczny
Zabiegowy
Hospicjum
POZ
Dializy otrzewnowe
Poradnia transplantacji
Poradnia rehabilitacji
Poradnia żywienia pozajelitowego
Blok operacyjny
Bank Krwi
Gospodarka żywieniowa
Magazyn
Kalkulator procedur medycznych (infoMedica)
Rachunek kosztów leczenia
Wymiana danych finansowych
Statystyki dla kluczy podziału
Wymiana danych z systemami FK Infomedica
Wymiana danych z laboratorium w formacie HL7
Wymiana danych z zewnętrznym systemem obsługi pracowni diagnostycznych
Transmisja zleceń na badania diagnostyki obrazowej
Interfejs HL7 wymiany danych o pobytach i badaniach
Interfejs raportowania obrotu lekami do systemów IMS
Interfejs HL7 - diagnostyka obrazowa (HISRIS)
Archiwum dokumentacji papierowej - AMMS (iMed)
Obsługa podpisu elektronicznego
Funkcjonalności ogólnosystemowe
Dodatkowe wydruki - naklejka, nagłówek historii choroby
Elektroniczne archiwum dokumentów
Agregacja danych pacjenta
Rejestr wykonanych czynności i zabiegów pielęgniarskich
Gabinet opieki długoterminowej

Ilość licencji objętych nadzorem została opisana w specyfikacji ilościowo-cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ.
2.W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić:
1)udostępnianie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania):
1.1) w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego:
- czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) należy określić w druku Oferta stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
- czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych;
- w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; 1.2.) w pozostałych przypadkach:
1. czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych;
2. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych;
1.3.) w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;
1.4.) zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Wykonawcy w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia telefonicznie lub pisemnie na formularzu przesłanym za pomocą poczty elektronicznej oraz faksem.
2) wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym, w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących u Zamawiającego, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:
- przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się do czterech razy w roku, odbywać się będzie poprzez opublikowanie odpowiedniego komunikatu na witrynie systemu pomocy technicznej.
- udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego), w tym wersji AMMS, poprzez serwer ftp: ftp - dla części medycznej Oprogramowania Aplikacyjnego i ftp - dla części administracyjnej Oprogramowania Aplikacyjnego.
3) możliwość pisemnego zgłaszania uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego, poprzez witrynę systemu pomocy technicznej lub na formularzu, którego wzór ustalą strony umowy. Zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania zmian Oprogramowania Aplikacyjnego, o których mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego.
4) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian obejmujących dodanie nowej funkcjonalności Oprogramowania Aplikacyjnego objętego Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących Zamawiającego, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres Umowy; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez witrynę systemu pomocy technicznej lub na formularzu, którego wzór ustalą strony umowy, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym.
5) wykorzystywania zdalnego dostępu wyłącznie w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający zobowiązany będzie umożliwić Wykonawcy zdalny dostęp do zasobów sieci teleinformatycznej.
4. Wykonawca nie będzie pozyskiwał ani przetwarzał żadnych innych danych za wyjątkiem danych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.12.11.00 - Usługi doradztwa w zakresie praw autorskich do oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ oświadczenie o posiadaniu uprawnień do sprawowania nadzoru autorskiego nad systemem Hipokrates i Infomedica zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych lub wykonywanych min. 2 głównych usług nadzoru autorskiego w zakresie oprogramowania aplikacyjnego dla podmiotów leczniczych o wartości 80.000,00 zł brutto każda usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych usług musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu usługi może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ oświadczenie, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do realizowania usługi będącej przedmiotem zamówienia - zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji serwisu (przystąpienia do usunięcia błędu krytycznego) - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Cena podana w ofercie będzie obowiązywać przez okres trwania umowy a jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do ceny netto ustalonej w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ujednolicenia, scalenia i wymiany licencji za porozumieniem Stron i nie będzie to skutkowało zmianą cen umownych.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ceny ryczałtowej umowy w przypadku zmniejszenia ilości modułów wyszczególnionych w załączniku do umowy wchodzących w skład systemów Hipokrates i Infomedica za porozumieniem Stron.
4. Umowa może być rozwiązana w drodze porozumienia Stron w terminie uzgodnionym między Zamawiającym a Wykonawcą lub za wypowiedzeniem pisemnym 1-miesięcznym złożonym na koniec miesiąca przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wszz.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 08:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
3.1 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
3.2. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.