To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 88964 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Lublin: Modernizacja ujęcia wody w Wólce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt "Modernizacja ujęcia wody w Wólce" współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 57564
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wólka, krajowy numer identyfikacyjny
431020150, ul.
Jakubowice Murowane
8,
20-258
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
+48(81)7464844,
+48(81)7510060, faks
+48(81) 7465001, e-mail
wolka@bazagmin.pl,
tomasz.misiura@wolka.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wolka.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ujęcia wody w Wólce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.4.2017.TM
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy układu pompowego ujęcia wody w Wólce. 1. Część pierwsza - roboty główne - polegająca w szczególności na: 1.1. w branży sanitarnej: - demontaż 2 istniejących pomp poziomych - montaż nowego orurowania z PE w budynku hydroforni bez przerw w dostawie wody - wykonanie prac budowlanych i elektrycznych umożliwiających posadowienie zestawu hydroforowego i jego zasilenie w energię elektryczną - montaż nowego zestawu hydroforowego o pięciu pompach 5 x 5,5 kW/400 V uruchamianych przy pomocy przełączalnego przemiennika częstotliwości - montaż węzła wodomierzowego wyposażonego w wodomierz z nadajnikiem impulsów typu NKO - montaż armatury na nowym orurowaniu - montaż urządzenia bhp w pomieszczeniu chlorowni (myjka do oczu) - montaż chloratorów i instalacji wewnętrznej - montaż urządzeń w węźle sanitarnym (umywalki w pomieszczeniu chlorowni i hali technologicznej) - wykonanie obejścia rezerwowego na czas wykonywania prac przy posadowieniu nowych komór zasuw na rurociągu tłocznym - posadowienie zbiorników betonowych komór zasuw KZ1 i KZ2 na kolektorze tłocznym - montaż orurowania i armatury w obu komorach zasuw - wykonanie wymiany instalacji wodociągowej międzyobiektowej łączącej pompy głębinowe z urządzeniami technologicznymi w budynku ujęcia wody oraz rurociągów pomiędzy zbiornikami wyrównawczymi, a zestawem hydroforowym - przepięcie nowych sieci wodociągowych na terenie ujęcia wody i włączenie do nowego systemu - wykonanie wymiany istniejącego hydrantu na nowy oraz montaż nowego pomiędzy komorami zasuw - odpięcie obejścia rezerwowego poza budynkiem na kolektorze tłocznym - próby ciśnieniowe i płukanie rurociągów - dezynfekcja wodociągu - uporządkowanie terenu budowy - oczyszczenie wnętrza zbiorników wyrównawczych 3x150m3 oraz naprawa rys i ubytków powłoki wewnętrznej - wymiana włazów, wywietrzników na zbiornikach wyrównawczych i zamontowanie nowych drabin ze stali nierdzewnej wewnątrz zbiorników - zdemontowane pompy, ewentualną zdemontowaną automatykę sterującą i sprawne zabezpieczenia elektryczne oraz zdemontowany zespół chloratora wykonawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu jako części zapasowe do wykorzystania na innych ujęciach wody. 1.2. w branży architektoniczno-budowlanej: - roboty ogólnobudowlane (wyburzenie schodów wewnętrznych i wykonanie nowych w konstrukcji stalowej, wykonanie okładzin ściennych z glazury, wykonanie izolacji poziomej podposadzkowej, wykonanie posadzek z terakoty, miejscowych napraw tynku, malowanie wewnętrzne ścian i sufitów, wykonanie balustrady schodów spawanej z elementów stanowych, malowanej w kolorze czarnym, na etapie wykonawstwa należy przewidzieć ponadto wzmocnienie fundamentu pod projektowany zestaw hydroforowy) 1.3. w branży elektrycznej: - wykonanie zasilenia zestawu hydroforowego poprzez rozdzielnicę główna RGH (automatyka rozdzielnicy RGH będzie dostarczona w komplecie z zestawem hydroforowym) - doposażenie rozdzielnicy RGP - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych - zapewnienie ochrony przeciwporażeniowej - zamontowanie układu kompensacji mocy biernej 1.4. Dodatkowo należy przewidzieć (zaprojektować i wykonać) instalację fotowoltaiczną typu off-grid (samodzielną, zamkniętą) na potrzeby całorocznego (od zachodu do wschodu słońca) oświetlenia otoczenia obiektu. W skład instalacji wchodzić muszą wszystkie elementy niezbędne do jej właściwego działania, w tym między innymi należy przewidzieć: moduły PV, baterie akumulatorów, stelaż, regulator/-ry ładowania, inwertery, wszelkie akcesoria montażowe dla systemu dachowego i akcesoria elektryczne (np. szybkozłączki międzymodułowe), przewody solarne i inne. Na oświetlenie zewnętrzne składać się będzie 5 lamp (reflektorów) zewnętrznych LED o stopniu ochrony minimum IP 64 o mocy 25-30W każda montowanych na elewacji (oświetlenie nocne otoczenia obiektu) załączane sterownikiem automatycznym zmierzchowym (tryb pracy zwykły-świecenie ciągłe), strumień świetlny każdej lampy co najmniej 2000 lumenów, barwa światła dowolna. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia mają mieć wszelkie wymagane prawem atesty, certyfikaty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej. 1.5. Dodatkowo również należy przewidzieć wykonanie systemu monitoringu pracy ujęcia wody wszystkich urządzeń pomiarowych i wykonawczych (w tym poziomu roztworu podchlorynu oraz poziomu wody w zbiornikach wyrównawczych) oraz uwzględnienie sygnałów z istniejącej instalacji alarmowej budynku. System musi posiadać możliwość zdalnego podglądu za pośrednictwem sieci internet. Ujęcie wody nie posiada stałego łącza internetowego w związku z czym sygnały muszą być transmitowane za pośrednictwem sieci gsm. Wymagane jest powiadamianie sms na co najmniej 2 nr telefonów o awariach w obiekcie wymagających interwencji przez personel ujęcia wody. Zalecana jest rozbudowa posiadanego przez zamawiającego systemu scada-asix obsługującego przepompownię ścieków. W przypadku zaoferowania innego systemu niż rozbudowa systemu posiadanego przez zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić bezterminowe licencje na oprogramowanie oraz komputer z monitorem do podglądu pracy ujęcia w tym zasilacz awaryjny UPS. Korzystanie z systemu nie może generować żadnych stałych, dodatkowych kosztów typu abonament poza kosztami transmisji danych gsm. 2. Część druga zamówienia - malowanie elewacji zewnętrznej - polegająca w szczególności na miejscowym uzupełnieniu tynków i dwukrotnym malowaniu ścian zewnętrznych (721m2) farbą silikonową na kolor pomarańczowy/jasnobrzoskwiniowy lub zbliżony.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
45252126-7,
45111200-0,
45332000-3,
45231400-9,
45314300-4,
45311100-1,
45443000-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część pierwsza - roboty główne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT471822.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 479700 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część druga zamówienia - malowanie elewacji zewnętrznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13806 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 30000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa przełączników sieciowych
- Dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych na potrzeby projektów realizowanych przez Politechnikę Lubelską
- Wykonanie przeglądów i napraw w przypadku awarii urządzeń i systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz przeglądów agregatów chłodniczych w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.
- Zmiana projektowa wybranych elementów zatwierdzonego projektu budowlanego, technicznego, wykonawczego przebudowy budynku Biblioteki Głównej UMCS
- Dostosowanie budynku dla osób z niepełnosprawnościami w ramach Programu "Dostępność plus" w RDW we Włodawie
- Dostawa samochodów dostawczych z zabudową oraz windą załadowczą na potrzeby Centralnej Sterylizatorni z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.