eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem infrastruktury bezpieczeństwa na istniejących placach zabaw na terenie miasta i gminy Środa Śląska, w ramach zadania "Budowa nowych i doposażenie istniejących placów zabaw na terenie miasta i gminy Środa Śląska".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-16

Ogłoszenie nr 8857 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.

Środa Śląska: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem infrastruktury bezpieczeństwa na istniejących placach zabaw na terenie miasta i gminy Środa Śląska, w ramach zadania "Budowa nowych i doposażenie istniejących placów zabaw na terenie miasta i gminy Środa Śląska".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska, krajowy numer identyfikacyjny 69291493227000, ul. Plac Wolności  5, 55300   Środa Śląska, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 960 724, e-mail izp_zap@srodaslaska.pl, faks 713 173 405.
Adres strony internetowej (URL): www.bib.srodaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.srodaslaska.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Forma pisemna. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Sroda Sląska, Pl. Wolności 5, 55-300 Środa Sląska, Wydział Zamówień Publicznych


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem infrastruktury bezpieczeństwa na istniejących placach zabaw na terenie miasta i gminy Środa Śląska, w ramach zadania "Budowa nowych i doposażenie istniejących placów zabaw na terenie miasta i gminy Środa Śląska".
Numer referencyjny: WZP 21.1.3/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ I: Utworzenie placu zabaw na działce nr 183/40, obręb 6 środa Śląska, AM - 18 (ul. Daszyńskiego w Środzie Śląskiej). 1. Zakres prac: Projekt obejmuje swoim zakresem zagospodarowanie działki nr 183/40 dla budowy placu zabaw dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat z elementami zabawowymi. Zakres prac obejmuje: niwelację terenu, dostarczenie i montaż urządzeń zabawowych, wykonanie stref bezpieczeństwa z nawierzchni syntetycznej- poliuretan i piasku, montaż obiektów małej architektury: ławka parkowa, kosz na śmieci, wykonanie nowych trawników, ogrodzenie. Wypełnienie piaskiem zamontowanej piaskownicy. 2. Stan istniejący: Działka 183/40 jest terenem zielonym, porośniętym trawą i drzewami częściowo nawierzchnia utwardzona. Na działce znajdują się budynki gospodarcze. Na terenie występują skarpy o znacznym nachyleniu. 3 Uzbrojenie terenu: Projektowane zagospodarowanie terenu należy dostosować do istniejącego uzbrojenia terenu. 4. Zabezpieczenie drzew na budowie. Drzewa zlokalizowane w pobliżu prowadzenia prac na czas budowy placu zabaw należy osłonić przed uszkodzeniami mechanicznymi (osłonięta musi być bryła korzeniowa i korona). Pnie drzew, które znajdą się w pobliżu przejazdu pojazdów mechanicznych i innych robót budowlanych należy obłożyć deskami łączonymi ze sobą za pomocą sznura bądź drutu. W obrębie koron należy maksymalnie ograniczyć poruszanie się pojazdów, nie wolno parkować, składować materiałów budowlanych, zwłaszcza kruszyw, betonu, cegieł, płynnych chemikaliów i innych substancji mogących negatywnie wpływać na drzewa w ich pobliżu. 5. Roboty rozbiórkowe: W razie konieczności należy wykonać prace rozbiórkowe elementów kolidujących z projektowanymi placami zabaw. 6. Ochrona zabytków kultury: 183/40 znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej, krajobrazu i obserwacji archeologicznej. 7. Nawierzchnie: - Nawierzchnia poliuretanowa, bezspoinowa, składająca się z granulatów SBR i EPDM połączonych spoiwem poliuretanowym. Nawierzchnia powinna być odporna na warunki atmosferyczne, przepuszczalna dla wody oraz nie powodować zbierania się wody na powierzchni. Projektowana grubość nawierzchni bezpiecznej powinna być dostosowana do wysokości upadkowej przewidzianych do montażu urządzeń. Projektowana nawierzchnia bezpieczna powinna spełniać normę PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1177:2009 określająca wymagania odnośnie nawierzchni stosowanych na placu zabaw, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów, w których niezbędna jest amortyzacja upadku. Przewiduje się wykonanie nawierzchni bezpiecznej w kolorze ceglastym. Nawierzchnię syntetyczną należy ograniczyć obrzeżami 8 x 30 x 100 cm, na ławach betonowych. Obrzeża zabezpieczone od góry EPDM. W celu ułatwienia spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek około 1%. Pod nawierzchnie należy zaprojektować i wykonać podbudowę z kruszywa. - Nawierzchnia z piasku, wykonana z piasku płukanego o uziarnieniu od 0,2 do 2mm. Nawierzchnię dostosować do wymaganych stref bezpieczeństwa i wysokości upadkowej dla zastosowanych urządzeń. Nawierzchnię z piasku należy ograniczyć obrzeżami 8 x 30 x 100cm, na ławach betonowych. - Nawierzchnia trawiasta, przy ławkach i w strefach przy placach zabaw. Po wykonaniu placu zabaw należy uzupełnić humus, wyrównać teren i zasiać trawę. Wykonać trawniki w strefie min 1 m od wykonanego placu zabaw oraz w obszarach zniszczonych i naruszonych podczas prac budowlanych związanych z budową placu zabaw. Trawniki mają być równomiernie obsiane bez łysin i prześwitów. 8. Chodniki: Chodniki szerokości min 1,5m z kostki betonowej gr 6cm, szarej od istniejących ciągów komunikacyjnych do projektowanego placu zabaw. Chodniki z podbudowa i obrzeżami betonowymi 8x30cm na ławie betonowej. 9. Odporność ogniowa: Wszystkie elementy placu zabaw muszą być niepalne lub trudnozapalne. 10. Ogrodzenie: Wszystkie urządzenia placu zabaw znajdujące się na nawierzchni z piasku i poliuretanu należy ogrodzić. Ogrodzenie panelowe z prętów stalowych grubości min. 5mm o oczku 50x200mm, wysokości 110cm. Liczba przetłoczeń min 2. Słupki stalowe. Wszystkie elementy ogrodzenia ocynkowane i malowane proszkowo na kolor zielony. Ogrodzenie systemowe zawierające wszystkie niezbędne elementy systemu. Furtki szerokości min 90cm samozamykające się. 11. Urządzenia zabawowe: Zamontowane urządzenia muszą być zgodne z wszelkimi wymaganiami normy PN-EN 1176-1:2009 "Wyposażenie placu zabaw i nawierzchnie -- tabela 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań ". Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek oraz w oparciu o instrukcje montażu, zaleceń, wskazówek i pod nadzorem dostawcy oraz instytucji dozoru technicznego. Wykonawca uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego-jeśli będzie wymagana na podstawie uzyskanej przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę. Wykaz urządzeń plac zabaw działka nr 183/40. ul. Daszyńskiego w Środzie Śląskiej Lp. Nazwa urządzenia Sztuk Nawierzchnia Parametry techniczne 1 Sześciokąt wielofunkcyjny 1 piasek Wymiary urządzenia Szerokość min 1,90 m Długość min 2,20 m Wysokość min 2,20 m Wykaz elementów zestawu: Drabinka pionowa - min 1 sztuk Lina wspinaczkowa - min 2 sztuk Przeplotnia pionowa z lin - min 1 sztuk Ścianka wspinaczkowa wys. min 210cm - min 1 sztuk Zestaw do przewrotów - min 1 sztuk Specyfikacja materiałowa: - siatki wykonane z lin polipropylenowych; - elementy ścianek wspinaczkowych wykonane z tworzywa HDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV lub sklejki wodoodpornej; - uchwyty wspinaczkowe z żywicy; - słupy konstrukcyjne, poręcze oraz barierki wykonane ze stali cynkowanej ogniowo oraz malowanej proszkowo; 2 Zjeżdżalnia 1 piasek Wymiary urządzenia Szerokość: min 3,80 m Długość: min 1,00 m Podest na wys. min 0,90m Wykaz elementów zestawu: -min 1 wieża z zadaszeniem -min 1 zjeżdżalnia -schodki Specyfikacja materiałowa: - zjeżdżalnia ślizg z blachy stalowej nierdzewnej, - daszki ,ścianki boczne z HDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV; - stopnie i podesty z polietylenu LDPE lub HDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV lub stalowe zabezpieczone antykorozyjnie lub nierdzewne; - słupy konstrukcyjne, poręcze oraz barierki wykonane ze stali cynkowanej ogniowo oraz malowanej proszkowo; 3 Huśtawka 1 piasek Wymiary urządzenia Szerokość: min 1,90m Długość: min 3,30m Wysokość: min 2,20m Specyfikacja materiałowa: - słupy konstrukcyjne, poprzeczki wykonane ze stali cynkowanej ogniowo oraz malowanej proszkowo; - wszystkie elementy złączne (tj. śruby, wkręty i nakrętki) wykonane ze stali nierdzewnej; - łańcuchy stalowe ocynkowanej - siedziska: 1 typu koszyk dla małych dzieci, 1 typu ławeczka 4 Piaskownica + plandeka 1 piasek Wymiary urządzenia Szerokość: min 1,50m Długość: min 1,50 m wysokość 0,35 cm Specyfikacja materiałowa: obudowa z drewna rdzeniowego toczonego, impregnowanego, zabezpieczonego impregnatem koloryzująco-grzybobójczym. wypełnienie piaskiem przeznaczonym na place zabaw plandeka z polietylenu ściągana sznurkiem 5 Bujak konik 1 piasek Wymiary urządzenia Szerokość: min 0,20m Długość: min 0,70m Specyfikacja materiałowa: - bujak na sprężynie- konik - płyta HDPE ( grubość min19mm)wzmocnione uchwyty i podnóżki, z profilem antypoślizgowym. -kotwa gruntowa ze stali galwanizowanej ogniowo lub kotwiona do betonu; 6 Regulamin 1 piasek Wymiary urządzenia Długość: min 0,80m Wysokość: min 1,50m Specyfikacja materiałowa: -słupy konstrukcyjne stalowe ocynkowane i malowane proszkowo 7 Kosz na śmieci 1 piasek Wymiary urządzenia Pojemność: min 56l na nodze wbetonowanej w podłoże Specyfikacja materiałowa: -konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana proszkowo 8 Ławka 1 piasek Wymiary urządzenia Długość: min 1,75m Szerokość: min 0,60m Wysokość: min 0,75m Wysokość siedziska min o,40m Specyfikacja materiałowa: -konstrukcja rura stalowa ocynkowana i malowana proszkowo -wypełnienie -drewno zabezpieczone malowanie 2x Ogrodzenie wysokości min 110cm , 2 furtki wejściowe szer. min 90cm Chodnik i schody od drogi do placu zabaw Pochylnia dla niepełnosprawnych od drogi. Załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do oszacowania wartości zamówienia. CZĘŚĆ II Plac zabaw w miejscowości Środa Śląska teren Parku miejskiego oraz teren akwenu Kajaki Zakres prac do wykonania - zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do oszacowania wartości zamówienia. 2. Podłoże z piasku płukanego frakcja 0,2-2 mm. Grubość warstwy piasku - 30 cm. Dostarczony piasek nie powinien zawierać cząstek mułu i gliny oraz winien być dopuszczony do stosowania na placach zabaw. 3.Ogrodzenie panelowe z prętów stalowych grubości min. 5mm o oczku 50x200mm, wysokości 110cm. Liczba przetłoczeń min 2. Słupki stalowe. Wszystkie elementy ogrodzenia ocynkowane i malowane proszkowo na kolor zielony. Ogrodzenie systemowe zawierające wszystkie niezbędne elementy systemu. Furtki szerokości min 100cm samozamykające się. 4.Umowa winna być ryczałtową, cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania. 5.Gwarancja minimum 36 miesięcy od daty odbioru bezusterkowego. 6. Załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do oszacowania wartości zamówienia UWAGA: 1) Wszystkie uzgodnienia z Zamawiającym, Wykonawca będzie ustalał w formie pisemnej. 2) Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się z zakresem prac. WYMAGANIA : Dostarczone urządzenia zabawowe powinny być: o posiadać certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 o urządzenia winny być jednoznacznie oznakowane numerem katalogowym pozwalającym na ich identyfikację w karcie technicznej urządzenia oraz tym samym numerem katalogowym w certyfikatach zgodności z normą PN-EN 1176 o na urządzeniach, które są zainstalowane w podłożu powinien być umieszczony przez producenta czytelny znak poziomu podstawowego. Wskazuje on wysokość, na jakiej montaż gwarantuje stabilność sprzętu (znak ten powinien być równy z nawierzchnią lub płaszczyzną zabawy). o urządzenia powinny być oznakowane nazwą i adresem producenta lub upoważnionego przedstawiciela,numerem kolejnym, pozwalającym na indywidualną identyfikację (metryczki urządzenia i roku produkcji) oraz numerem i datą normy, której wymogom odpowiadają. o montaż urządzeń zgodny z zatwierdzoną instrukcją Wykonawca przekaże po wykonaniu robót: o dokumentację techniczną, z kartami informacyjnymi o konstrukcji urządzeń , ich wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach , o instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami , o certyfikaty , badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą PN-EN 1176 o pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 1176 , o wypełnioną gwarancję jakości, gwarancja na min. 36 m-cy (załącznik pn. Gwarancja jakości ) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
Dodatkowe kody CPV:37535200-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia określonego w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP do wysokości: 2 000,00 zł brutto w części 1; 2 000,00 zł brutto w części 2;
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/04/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty, których przedmiotem była dostawa i montaż urządzeń na place zabaw o wartości nie mniejszej niż Część 1: 80 000,00 zł brutto Część 2: 150 000,00 zł brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

a) Karty techniczne urządzeń z numerem katalogowym, b) Na urządzenia zabawowe -Certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 z umieszczonymi na nich numerami katalogowymi widniejącymi na w/w kartach technicznych c) Na kosz i ławki - deklaracje zgodności z normą PN-EN 1176 z umieszczonymi na nich numerami katalogowymi widniejącymi na w/w kartach technicznych d) instrukcję montażową dla poszczególnych urządzeń (wymiary prefabrykatów betonowych ,wylewek, głębokości montażu) z oświadczeniem, że zapewnia on bezpieczeństwo użytkowania. e) wizualizację każdego urządzenia zabawowego umożliwiającą ocenę estetyki; (np. fotografie) f) wizualizację elementów ogrodzenia

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP Zał. nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) formularz ofertowy. 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego swoje zasoby(jeśli dotyczy) 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
pozostałe kryteria 40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
osunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w tym: a) zmiany stawki podatku vat b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, np. działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym, b) wystąpienia siły wyższej tj. wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodującego niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; c) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/01/2017, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Utworzenie placu zabaw na działce nr 183/40, obręb 6 środa Śląska, AM - 18 (ul. Daszyńskiego w Środzie Śląskiej).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utworzenie placu zabaw na działce nr 183/40, obręb 6 środa Śląska, AM - 18 (ul. Daszyńskiego w Środzie Śląskiej). 1. Zakres prac: Projekt obejmuje swoim zakresem zagospodarowanie działki nr 183/40 dla budowy placu zabaw dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat z elementami zabawowymi. Zakres prac obejmuje: niwelację terenu, dostarczenie i montaż urządzeń zabawowych, wykonanie stref bezpieczeństwa z nawierzchni syntetycznej- poliuretan i piasku, montaż obiektów małej architektury: ławka parkowa, kosz na śmieci, wykonanie nowych trawników, ogrodzenie. Wypełnienie piaskiem zamontowanej piaskownicy. 2. Stan istniejący: Działka 183/40 jest terenem zielonym, porośniętym trawą i drzewami częściowo nawierzchnia utwardzona. Na działce znajdują się budynki gospodarcze. Na terenie występują skarpy o znacznym nachyleniu. 3 Uzbrojenie terenu: Projektowane zagospodarowanie terenu należy dostosować do istniejącego uzbrojenia terenu. 4. Zabezpieczenie drzew na budowie. Drzewa zlokalizowane w pobliżu prowadzenia prac na czas budowy placu zabaw należy osłonić przed uszkodzeniami mechanicznymi (osłonięta musi być bryła korzeniowa i korona). Pnie drzew, które znajdą się w pobliżu przejazdu pojazdów mechanicznych i innych robót budowlanych należy obłożyć deskami łączonymi ze sobą za pomocą sznura bądź drutu. W obrębie koron należy maksymalnie ograniczyć poruszanie się pojazdów, nie wolno parkować, składować materiałów budowlanych, zwłaszcza kruszyw, betonu, cegieł, płynnych chemikaliów i innych substancji mogących negatywnie wpływać na drzewa w ich pobliżu. 5. Roboty rozbiórkowe: W razie konieczności należy wykonać prace rozbiórkowe elementów kolidujących z projektowanymi placami zabaw. 6. Ochrona zabytków kultury: 183/40 znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej, krajobrazu i obserwacji archeologicznej. 7. Nawierzchnie: - Nawierzchnia poliuretanowa, bezspoinowa, składająca się z granulatów SBR i EPDM połączonych spoiwem poliuretanowym. Nawierzchnia powinna być odporna na warunki atmosferyczne, przepuszczalna dla wody oraz nie powodować zbierania się wody na powierzchni. Projektowana grubość nawierzchni bezpiecznej powinna być dostosowana do wysokości upadkowej przewidzianych do montażu urządzeń. Projektowana nawierzchnia bezpieczna powinna spełniać normę PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1177:2009 określająca wymagania odnośnie nawierzchni stosowanych na placu zabaw, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów, w których niezbędna jest amortyzacja upadku. Przewiduje się wykonanie nawierzchni bezpiecznej w kolorze ceglastym. Nawierzchnię syntetyczną należy ograniczyć obrzeżami 8 x 30 x 100 cm, na ławach betonowych. Obrzeża zabezpieczone od góry EPDM. W celu ułatwienia spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek około 1%. Pod nawierzchnie należy zaprojektować i wykonać podbudowę z kruszywa. - Nawierzchnia z piasku, wykonana z piasku płukanego o uziarnieniu od 0,2 do 2mm. Nawierzchnię dostosować do wymaganych stref bezpieczeństwa i wysokości upadkowej dla zastosowanych urządzeń. Nawierzchnię z piasku należy ograniczyć obrzeżami 8 x 30 x 100cm, na ławach betonowych. - Nawierzchnia trawiasta, przy ławkach i w strefach przy placach zabaw. Po wykonaniu placu zabaw należy uzupełnić humus, wyrównać teren i zasiać trawę. Wykonać trawniki w strefie min 1 m od wykonanego placu zabaw oraz w obszarach zniszczonych i naruszonych podczas prac budowlanych związanych z budową placu zabaw. Trawniki mają być równomiernie obsiane bez łysin i prześwitów. 8. Chodniki: Chodniki szerokości min 1,5m z kostki betonowej gr 6cm, szarej od istniejących ciągów komunikacyjnych do projektowanego placu zabaw. Chodniki z podbudowa i obrzeżami betonowymi 8x30cm na ławie betonowej. 9. Odporność ogniowa: Wszystkie elementy placu zabaw muszą być niepalne lub trudnozapalne. 10. Ogrodzenie: Wszystkie urządzenia placu zabaw znajdujące się na nawierzchni z piasku i poliuretanu należy ogrodzić. Ogrodzenie panelowe z prętów stalowych grubości min. 5mm o oczku 50x200mm, wysokości 110cm. Liczba przetłoczeń min 2. Słupki stalowe. Wszystkie elementy ogrodzenia ocynkowane i malowane proszkowo na kolor zielony. Ogrodzenie systemowe zawierające wszystkie niezbędne elementy systemu. Furtki szerokości min 90cm samozamykające się. 11. Urządzenia zabawowe: Zamontowane urządzenia muszą być zgodne z wszelkimi wymaganiami normy PN-EN 1176-1:2009 "Wyposażenie placu zabaw i nawierzchnie -- tabela 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań ". Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek oraz w oparciu o instrukcje montażu, zaleceń, wskazówek i pod nadzorem dostawcy oraz instytucji dozoru technicznego. Wykonawca uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego-jeśli będzie wymagana na podstawie uzyskanej przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę. Wykaz urządzeń plac zabaw działka nr 183/40. ul. Daszyńskiego w Środzie Śląskiej Lp. Nazwa urządzenia Sztuk Nawierzchnia Parametry techniczne 1 Sześciokąt wielofunkcyjny 1 piasek Wymiary urządzenia Szerokość min 1,90 m Długość min 2,20 m Wysokość min 2,20 m Wykaz elementów zestawu: Drabinka pionowa - min 1 sztuk Lina wspinaczkowa - min 2 sztuk Przeplotnia pionowa z lin - min 1 sztuk Ścianka wspinaczkowa wys. min 210cm - min 1 sztuk Zestaw do przewrotów - min 1 sztuk Specyfikacja materiałowa: - siatki wykonane z lin polipropylenowych; - elementy ścianek wspinaczkowych wykonane z tworzywa HDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV lub sklejki wodoodpornej; - uchwyty wspinaczkowe z żywicy; - słupy konstrukcyjne, poręcze oraz barierki wykonane ze stali cynkowanej ogniowo oraz malowanej proszkowo; 2 Zjeżdżalnia 1 piasek Wymiary urządzenia Szerokość: min 3,80 m Długość: min 1,00 m Podest na wys. min 0,90m Wykaz elementów zestawu: -min 1 wieża z zadaszeniem -min 1 zjeżdżalnia -schodki Specyfikacja materiałowa: - zjeżdżalnia ślizg z blachy stalowej nierdzewnej, - daszki ,ścianki boczne z HDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV; - stopnie i podesty z polietylenu LDPE lub HDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV lub stalowe zabezpieczone antykorozyjnie lub nierdzewne; - słupy konstrukcyjne, poręcze oraz barierki wykonane ze stali cynkowanej ogniowo oraz malowanej proszkowo; 3 Huśtawka 1 piasek Wymiary urządzenia Szerokość: min 1,90m Długość: min 3,30m Wysokość: min 2,20m Specyfikacja materiałowa: - słupy konstrukcyjne, poprzeczki wykonane ze stali cynkowanej ogniowo oraz malowanej proszkowo; - wszystkie elementy złączne (tj. śruby, wkręty i nakrętki) wykonane ze stali nierdzewnej; - łańcuchy stalowe ocynkowanej - siedziska: 1 typu koszyk dla małych dzieci, 1 typu ławeczka 4 Piaskownica + plandeka 1 piasek Wymiary urządzenia Szerokość: min 1,50m Długość: min 1,50 m wysokość 0,35 cm Specyfikacja materiałowa: obudowa z drewna rdzeniowego toczonego, impregnowanego, zabezpieczonego impregnatem koloryzująco-grzybobójczym. wypełnienie piaskiem przeznaczonym na place zabaw plandeka z polietylenu ściągana sznurkiem 5 Bujak konik 1 piasek Wymiary urządzenia Szerokość: min 0,20m Długość: min 0,70m Specyfikacja materiałowa: - bujak na sprężynie- konik - płyta HDPE ( grubość min19mm)wzmocnione uchwyty i podnóżki, z profilem antypoślizgowym. -kotwa gruntowa ze stali galwanizowanej ogniowo lub kotwiona do betonu; 6 Regulamin 1 piasek Wymiary urządzenia Długość: min 0,80m Wysokość: min 1,50m Specyfikacja materiałowa: -słupy konstrukcyjne stalowe ocynkowane i malowane proszkowo 7 Kosz na śmieci 1 piasek Wymiary urządzenia Pojemność: min 56l na nodze wbetonowanej w podłoże Specyfikacja materiałowa: -konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana proszkowo 8 Ławka 1 piasek Wymiary urządzenia Długość: min 1,75m Szerokość: min 0,60m Wysokość: min 0,75m Wysokość siedziska min o,40m Specyfikacja materiałowa: -konstrukcja rura stalowa ocynkowana i malowana proszkowo -wypełnienie -drewno zabezpieczone malowanie 2x Ogrodzenie wysokości min 110cm , 2 furtki wejściowe szer. min 90cm Chodnik i schody od drogi do placu zabaw Pochylnia dla niepełnosprawnych od drogi. Załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do oszacowania wartości zamówienia. WYMAGANIA : Dostarczone urządzenia zabawowe powinny być: o posiadać certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 o urządzenia winny być jednoznacznie oznakowane numerem katalogowym pozwalającym na ich identyfikację w karcie technicznej urządzenia oraz tym samym numerem katalogowym w certyfikatach zgodności z normą PN-EN 1176 o na urządzeniach, które są zainstalowane w podłożu powinien być umieszczony przez producenta czytelny znak poziomu podstawowego. Wskazuje on wysokość, na jakiej montaż gwarantuje stabilność sprzętu (znak ten powinien być równy z nawierzchnią lub płaszczyzną zabawy). o urządzenia powinny być oznakowane nazwą i adresem producenta lub upoważnionego przedstawiciela,numerem kolejnym, pozwalającym na indywidualną identyfikację (metryczki urządzenia i roku produkcji) oraz numerem i datą normy, której wymogom odpowiadają. o montaż urządzeń zgodny z zatwierdzoną instrukcją Wykonawca przekaże po wykonaniu robót: o dokumentację techniczną, z kartami informacyjnymi o konstrukcji urządzeń , ich wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach , o instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami , o certyfikaty , badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą PN-EN 1176 o pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 1176 , o wypełnioną gwarancję jakości, gwarancja na min. 36 m-cy (załącznik pn. Gwarancja jakości ) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja20
estetyka15
termin płatności faktury5
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Plac zabaw w miejscowości Środa Śląska teren Parku miejskiego oraz teren akwenu Kajaki Zakres prac do wykonania - zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do oszacowania wartości zamówienia. 2. Podłoże z piasku płukanego frakcja 0,2-2 mm. Grubość warstwy piasku - 30 cm. Dostarczony piasek nie powinien zawierać cząstek mułu i gliny oraz winien być dopuszczony do stosowania na placach zabaw. 3.Ogrodzenie panelowe z prętów stalowych grubości min. 5mm o oczku 50x200mm, wysokości 110cm. Liczba przetłoczeń min 2. Słupki stalowe. Wszystkie elementy ogrodzenia ocynkowane i malowane proszkowo na kolor zielony. Ogrodzenie systemowe zawierające wszystkie niezbędne elementy systemu. Furtki szerokości min 100cm samozamykające się. 4.Umowa winna być ryczałtową, cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania. 5.Gwarancja minimum 36 miesięcy od daty odbioru bezusterkowego. 6. Załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do oszacowania wartości zamówienia UWAGA: 1) Wszystkie uzgodnienia z Zamawiającym, Wykonawca będzie ustalał w formie pisemnej. 2) Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się z zakresem prac. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.