eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Dostawa pojazdu ciężarowego- śmieciarki w formie leasingu finansowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Opoczno: Dostawa pojazdu ciężarowego- śmieciarki w formie leasingu finansowego
Numer ogłoszenia: 88566 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie , ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, faks 044 7547611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdu ciężarowego- śmieciarki w formie leasingu finansowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pojazdu ciężarowego- śmieciarki w formie leasingu finansowego, 2. Zakres finansowania (leasingu) 2.1) Ilość miesięcznych rat leasingowych - 36. 2.2) Założenia ekonomiczne: a) każda rata leasingowa składa się z czynszu kapitałowego i czynszu odsetkowego (gdzie miesięczny czynsz kapitałowy jest to wartość netto przedmiotu leasingu rozdzielona równo na cały okres trwania leasingu (ostatnia, tj. 36-ta rata może mieć inną wartość w celu wyrównania różnic wynikających z zaokrągleń obliczeniowych - tzw. Rata wyrównująca), a czynsz odsetkowy wyliczany jest w układzie malejącym i obliczany w oparciu o obowiązującą u wykonawcy zasadę liczby dni roku (np. 360 dni, 365 dni lub 366 dni w roku przestępnym), b) oprocentowanie w stosunku rocznym, oparte o wskaźnik WIBOR 1M, c) oprocentowanie oparte o walutę PLN, d) w przypadku nieterminowego zapłacenia raty leasingowej Wykonawca będzie miał prawo do naliczenia odsetek w wysokości odsetek ustawowych za każdy dzień opóźnienia z płatnością, 2.3) Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych, wstępnych, końcowych, prowizji przygotowawczej, opłat manipulacyjnych, opłat inicjalnych itp. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania opłaty wykupu w wysokości nie większej niż 1 PLN netto. 2.4) Termin płatności miesięcznych rat leasingowych będzie przypadał na obowiązujący u wykonawcy i ustalony w umowie dany, stały dzień miesiąca lub następny dzień roboczy, jeśli ustalony dzień miesiąca jest dniem wolnym. Przez dzień wolny rozumie się sobotę, niedzielę lub dzień ustawowo wolny od pracy. 2.5) W momencie uregulowania ostatniej raty leasingowej oraz wszystkich należnych opłat wynikających z Umowy nastąpi przeniesienie prawa własności przedmiotu leasingu na Zamawiającego, co zostanie potwierdzone oświadczeniem Stron. 2.6) Należności wynikające z Umowy zawartej w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia, w tym odszkodowawcze i odsetkowe, nie mogą być przedmiotem obrotu (cesja, sprzedaż), zgodnie z art. 509 KC, bez pisemnej zgody Zamawiającego. 2.7) Ubezpieczenia przedmiotu leasingu dokonuje we własnym zakresie Wykonawca, przy czym koszt ubezpieczenia (składka) obciąża Zamawiającego, który obowiązany jest zwrócić go Wykonawcy na podstawie stosownego dokumentu księgowego doręczonego wraz z wydaniem Zamawiającemu polisy ubezpieczeniowej. 2.8) Przedmiot leasingu pozostaje własnością Wykonawcy (Finansującego) przez cały okres leasingu. 2.9) Odpisów amortyzacyjnych w okresie trwania leasingu dokonuje Zamawiający. 2.10) Termin płatności faktur obejmujących kwoty rat: kapitałowych- odsetkowych- minimum 14 dni od daty wystawienia i doręczenia. 3. Wymagania dotyczące pojazdu ciężarowego- śmieciarki: 3.1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu śmieciarka na podwoziu samochodu ciężarowego, przeznaczonego do odbioru i wywozu nieczystości stałych z pojemników typu od SM110 do SM-1100. 3.2) Zamawiający stawia następujące wymagania techniczno-eksploatacyjne: 3.2.1) Wymogi dotyczące podwozia: a) Pojazd 3-osiowy o dopuszczalnej masie całkowitej nie mniejsza niż 26000 kg Klasa wytrzymałości podwozia ciężka - dla transportu na drogach o złej jakości nawierzchni lub drogach nieutwardzonych, b) Typ zawieszenia (przód-tył), Mechaniczne-Pneumatyczne, c) Nośność osi przedniej minimum 8000 kg, d) Nośność osi tylnych minimum 21000 kg, e) pojazd wyposażony w układ regulacji poziomu wysokości ramy- jeden dodatkowy poziom jazdy, f) Zbiornik paliwa stalowy o pojemności minimum 200 litrów, g) kabina 3-osobowa, z zawieszeniem mechanicznym 4-punktoowym w kolorze białym, z następującym wyposażeniem: - systemem klimatyzacji - regulowana kolumna kierownicy, - komputer pokładowy ze sterowaniem funkcjami umieszczonym na desce rozdzielczej, - osłona przeciwsłoneczna i boczna osłona przeciwsłoneczna, - Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, regulowany wzdłużnie i na wysokość, wyposażony w regulowane oparcie, zintegrowany zagłówek, funkcję szybkiego opuszczania umożliwiającą szybkie odprowadzenie powietrza, - panele drzwi plastikowe, - dywaniki podłogowe gumowe, - lusterka i szyby boczne sterowane elektrycznie, nadto lusterka podgrzewane, pojazd powinien być wyposażony w lusterka odpowiadające najnowszym przepisom, - kabina wyposażona w wywietrznik dachowy, - reflektory przednie halogenowe z tworzywa odpornego na uszkodzenia, światła dojazdy dziennej typu LED włączane z oświetleniem postojowym, światła przeciwmgielne zamontowany w zderzaku, - zestaw wskaźników ze wszystkimi podstawowymi funkcjami. Wyświetlacz z komputerem pokładowym na wyposażeniu. Cztery mierniki wskazujące: prędkość (km/h), prędkość obrotową, temperaturę silnika i poziom paliwa. - wskaźnik ciśnienia powietrza, - wyciszenie pojazdu 80 dBA zgodnie z Dyrektywą 70-157-EEC, - Stopień wejściowy za kabiną, - Tachograf cyfrowy, - Immobilizer, - Tempomat, - Liczba kompletów kluczyków- min. 2, - Oświetlenie wnętrza kabiny, - Oświetlenie stopni wejściowych, - Gniazdko w kabinie 12V. - radioodtwarzacz na nośniki (np. pendrive) USB z anteną, - CB radio wraz z anteną i instalacją konieczną dla działania zestawu, - Na dachu kabiny ma być zainstalowana belka sygnalizacyjna z napisem: PGK OPOCZNO. h) silnik pojazdu wysokoprężny, o mocy minimum 280 KM, spełniający normę emisji spalin minimum EURO 6, z co najmniej 12 biegową, manualną, dwuzakresową skrzynią biegów z półbiegami co najmniej dwoma biegami pełzającymi i co najmniej dwoma biegami wstecznymi, wyposażona w blokadę mechanizmu różnicowego, i) ogranicznik prędkości do 85 km na h- podczas transportu, j) podwozie przystosowane do zabudowy typu śmieciarka, k) Pojazd winien być wyposażony w systemy: system ABS, wyposażony w system zapobiegający staczaniu się pojazdu, hamulec postojowy z funkcją kontroli. l) koła o średnicy: R22,5; Obręcze kół stalowe, wyposażone w kołpaki ze stali nierdzewnej, pełnowymiarowe koło zapasowe. m) zbiornik AdBlue o pojemności min. 50 litrów, n) sygnał dźwiękowy ostrzegawczy o cofaniu, o) komputer pokładowy z menu w języku polskim, obejmujący co najmniej wskazania: zużycie paliwa moment i średnie; zasięg pojazdu z uwagi na ilość i zużycie paliwa; średnia prędkość, p) podwozie przystosowane do pracy w niskich temperaturach spadających poniżej -18 oC, q) Ręczny wyłącznik główny prądowy umieszczony na ramie podwozia, r) Przystawka odbioru mocy- odsilnikowa. 3.2.2) Wymogi dotyczące zabudowy: 3.2.2.1) Wymagania ogólne: a) Rok produkcji 2016, b) pojemność skrzyni ładunkowej - nie mniejsza niż 20 m3, c) Kolor niebieski, zalecany- RAL 5015, d) Zabudowa powinna posiadać certyfikat CE, e) Zabudowa wyposażona w drzwi inspekcyjne zabudowy na bocznej ścianie, f) Zabudowa winna być wykonana z wysokojakościowej stali trudnościeralnej, g) Gładkie ściany zabudowy, dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy wyposażone w króciec odpływowy z kurkiem spustowym. h) Mechanizm zgniatania tzw. szufladowy, i) Zabudowa powinna umożliwiać dokonanie wyboru stopnia zagęszczania zależnie od odbieranych odpadów, minimum: surowce wtórne, gabaryty, papier, odpady komunalne. Zmiana ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym powinna być przełączana w pulpicie w kabinie kierowcy, j) Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie powinno odbywa się, ze stanowiska na zewnątrz z boku skrzyni ładunkowej lub z pulpitu sterowniczego znajdującego się w kabinie kierowcy. k) Instalacja hydrauliczna powinna być zasilana przez pompę o stałym wydatku. 3.2.2.2) ODWŁOK a) Odwłok przystosowany do pracy w ciężkich warunkach- materiał o podwyższonej wytrzymałości, wyposażony w automatyczne blokowanie i odblokowywanie odwłoka, b) Kosz zasypowy o pojemności minimum 1,5 m3, c) Urządzenie załadowcze w całości ocynkowane, przykręcane do odwłoka, z możliwością pełnego demontażu, dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów, d) Załadunek pojemników powinien odbywać się bez konieczności zwiększania obrotów silnika (na biegu jałowym podwozia), e) Pulpit sterowniczy umieszczony po prawej stronie zasypu, posiadający co najmniej funkcje: sterowanie wrzutnikiem, start prasy, sygnał dźwiękowy oraz wyłącznik bezpieczeństwa, f) Prędkość podnoszenia pojemnika powinna być wprost proporcjonalna do stopnia wychylenia dźwigni na pulpicie sterowniczym z zachowaniem dwuetapowego proces podnoszenia pojemnika: 1- prostopadłe unoszenie pojemnika, 2- obrót, g) Czasy opróżniania pojemników: 110-240 litrów maksymalnie 8s, 1100 litrów maksymalnie 12 sekund. 3.2.2.3) SYSTEM PRASUJĄCY a) Stopień zgniotu 1:5, b) Siłowniki prasy zgniatającej, umieszczone na zewnątrz odwłoka, c) Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, d) Wyłącznik bezpieczeństwa STOP, lewa i prawa strona odwłoka, 3.2.2.4) SYSTEM ZAŁADOWCZY a) Obsługa pojemników w przedziale od 110 L do 1100 L, b) Udźwig -min. 1000 kg, c) Sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego, d) Sterowanie ręczne urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka. 3.2.2.5) UKŁAD HYDRAULICZNY a) System centralnego smarowania, b) Zbiornik oleju wraz z filtrem oleju umieszczony wewnątrz zabudowy, c) Wskaźnik poziomu oleju, d) Zawory bezpieczeństwa siłowników podnoszenia odwłoka (w przypadku zerwania przewodu hydraulicznego), e) Instalacja hydrauliczna powinna być zasilana przez pompę o stałym wydatku. 3.2.2.6) UKŁAD ELEKTRYCZNY a) Zabudowa powinna umożliwiać dokonanie odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi. b) Zapewniać możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy. c) Główny pulpit zabudowy w kabinie: - włącznik główny zabudowy, - załączanie świateł ostrzegawczych, - załączanie świateł roboczych. 3.3. Wyposażenie dodatkowe pojazdu. a) Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor min. 7 cali i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy wraz z urządzeniem zapewniającym możliwością nagrywania obrazu i dźwięku, b) Oświetlenie wg obowiązujących przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe- kogut- z przodu i z tyłu pojazdu, c) Reflektor roboczy w odwłoku, d) Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, e) Błotniki kół tylnych z chlapaczami, f) Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max 30km/h, jazda do tyłu niemożliwa) - automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym który stopień jest zajęty, g) Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu do tyłu. 4. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA PONADTO: 4.1) SERWIS: Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę kompleksowego serwisu tak gwarancyjnego jak i pogwarancyjnego pojazdu, składającego się na przedmiot zamówienia, a opisanych wyżej, na następujących warunkach: 4.1.1) Serwis gwarancyjny (w okresie gwarancji) Wykonawca zapewni w ramach przedmiotu zamówienia, tj. jego koszt winien być ujęty w cenie oferty. 4.1.2) Serwis gwarancyjny winien być realizowany w miejscu użytkowania pojazdu- w Opocznie. 4.1.3) Serwis gwarancyjny obejmuje wszelkie możliwe czynności i działania niezbędne lub zalecane dla prawidłowego funkcjonowania pojazdu, w tym konieczne czynności konserwacyjne i zalecane wymiany eksploatacyjne (np. oleje) oraz obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na swój koszt koniecznych części i materiałów, w tym materiałów eksploatacyjnych (np. smary, oleje, filtry itp.). 4.1.4) Serwis gwarancyjny nie obejmuje: a) czynności bieżącej obsługi, tj. w szczególności uzupełnienia smarów lub olejów zapewnionych Zamawiającemu w niezbędnej ilości przez Wykonawcę, które to czynności wg zaleceń producenta może wykonywać przeszkolony operator pojazdu bez utraty uprawnień gwarancyjnych, b) zapewnienia paliw do silników zasilających pojazd oraz płynu adblue. 4.1.5) Serwis pogwarancyjny obejmuje zapewnienie w razie potrzeby wykwalifikowanego personelu oraz dostępności części i materiałów, w tym eksploatacyjnych i realizowany jest na koszt Zamawiającego co do zasady w miejscu użytkowania pojazdu, przy czym naprawy skomplikowane mogą być realizowane w specjalistycznych punktach Wykonawcy. 4.1.6) Tak w zakresie serwisu gwarancyjnego jak i pogwarancyjnego Zamawiający wymaga, aby po powiadomieniu o konieczności działań serwisowych, reakcja serwisu nastąpiła w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii za pośrednictwem faxu lub mailem, przy czym podjęcie naprawy tak pojazdu w miejscu postoju nie może przekroczyć 48 godzin od zgłoszenia, a zakończenie naprawy nie później niż 7 dni od daty jej rozpoczęcia. Reakcja serwisu rozumiana jest jako przystąpienie do oględzin i naprawy pojazdu. 4.1.7) W przypadku gdy okres wykonania naprawy pojazdu przekroczy 7 dni od daty zgłoszenia, Wykonawca dostarczy lub zapewni pojazd zastępczy o tych samych parametrach technicznych co przedmiot zamówienia. 4.2. Zapewnienia w ramach ceny ofertowej szkolenia pracowników w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu u Zamawiającego w dniu przekazania pojazdu do używania Zamawiającemu, 4.3. Udzielenia Zamawiającemu gwarancji na całość pojazdu, tj. tak na podwozie jak i zabudowę, na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w SIWZ, przez okres finansowania, tj. min. 36 miesięcy, liczony od daty wydania pojazdu Zamawiającemu, 4.4. dołączenia do dostarczonych maszyn wszystkich wymaganych prawem dokumentów, dopuszczających je do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiających ich rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego oraz koniecznych do prawidłowego korzystania, w szczególności deklarację zgodności oraz instrukcję obsługi w języku polskim; dokumentację DTR i dokumenty pochodzące od Urzędu Dozoru Technicznego (UDT)- jeżeli są wymagane. Nadto w dniu dostawy Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi podwozia i zabudowy oraz schematy instalacji: elektrycznej, pneumatycznej, hydraulicznej w języku polskim. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych wymagań technicznych będzie skutkować odrzuceniem oferty z dalszego postępowania 5. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby dostawa pojazdu została zrealizowana w siedzibie Zamawiającego- ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany będzie dostarczyć przedmiot dostawy do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i na swój koszt i odpowiedzialność, w terminie uzgodnionym przez strony oraz umożliwi jego sprawdzenie pod względem technicznym. 66.11.40.00-2 Usługi leasingu finansowego 34.14.45.10-6 Pojazdy do transportu odpadów; 34.14.45.12-0 Zgniatarki.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 34.14.45.12 - Zgniatarki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. 2. Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 15.000,00 PLN. (słownie: piętnaście tysięcy zł). Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium na konto Zamawiającego, oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tego tytułu faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do upływy terminu otwarcia ofert. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu- W takim przypadku wadium należy wnieść przelewem na konto depozytów Zamawiającego: bank PEKAO S.A. Nr 51 1240 3129 1111 0010 3596 7995. Uwaga: Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń lub gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta (30 dni). 3) gwarancjach bankowych - zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta (30 dni). 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta (30 dni). 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń lub gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta (30 dni). 4. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinny być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji- poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją- poręczeniem, 3) kwotę gwarancji- poręczenia, 4) termin ważności gwarancji- poręczenia, 5) zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do: zapłacenia kwoty gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela), do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7) gwarancja (poręczenie) winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 8) Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 PZP, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Zwrot wadium nastąpi stosownie do postanowień art. 46 ust. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Utrata wadium następuje w okolicznościach wskazanych w Ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 46 ust 4a i 5. ustawy PZP

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ)- ocena wg oświadczenia wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest wykazać (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia) posiadanie doświadczenia w wykonawstwie, tj. że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, a) zrealizował lub realizuje co najmniej jedną usługę finansowania pojazdu specjalistycznego lub maszyny o wartości netto minimum 500.000,00 (pięćset tysięcy) zł oraz b) zrealizował co najmniej jedną dostawę pojazdu specjalistycznego śmieciarki o wartości netto minimum 500.000,00 (pięćset tysięcy) zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ)- ocena wg oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ)- ocena wg oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca obowiązany jest wykazać spełnienie warunku (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne spełnienie warunku dysponowania potencjałem ekonomicznym) posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej: 500.000,00 (pięćset tysięcy) zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz Oferty, (wzór: załącznik nr 1 do SIWZ), 2) formularz cenowy wg załącznika nr 1A do SIWZ 3) dokument lub dokumenty, potwierdzające sposób reprezentacji oraz wskazujące osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwości dokonywania zmian treści Umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT- strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.opoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, powiat Opoczno, woj. Łódzkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie w sekretariacie Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.