eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Remont budynku administracyjnego nr 1 zlokalizowanego w JW 5430 Dobre nad Kwisą.



Ogłoszenie z dnia 2017-05-26

Ogłoszenie nr 88417 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.

Zielona Góra: Remont budynku administracyjnego nr 1 zlokalizowanego w JW 5430 Dobre nad Kwisą.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29310-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 35219-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 54122-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra, krajowy numer identyfikacyjny 97039103800000, ul. ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 261648381, 261648388,261648308, faks 261648479, e-mail rzizielonagora.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rzizielonagora.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku administracyjnego nr 1 zlokalizowanego w JW 5430 Dobre nad Kwisą.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

5/PN/WEN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont budynku administracyjnego nr 1 zlokalizowanego w JW 5430 Dobre nad Kwisą.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
29.03.2017 - 15.09.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

WOJBUD Macin Wojtyła, , ul. Reymonta 6, 67-100, Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 660000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/05/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Zmiana umowy polega na zwiększeniu wynagrodzeni wykonawcy za wykonanie robót, spowodowane zwiększeniem zakresu wykonywanych robót, których nie dało się przewidzieć wcześniej działając z należytą strannością, a możliwoś wprowadzenia takej zmiany została przewidziana w SIWZ oraz Ogłoszeniu o zamówieniu opublikoanym w BZP
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza w przypadk robót budowlanych od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie oraz konieczność zmian umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający nie mógł przewidzieć. Kwota zmian postanowień umowy: 60 740,60 zł brutto, co stanowi 7,4% wartości umowy brutto.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po dokonaniu demontażu okładzin podłogowych rulonowych i ceramicznych zauważono liczne spękania i uginanie się podłoży. Spękania i uginanie się podłoża spowodowane było ułożeniem pod górną wylewką betonową niewłaściwego styropianu grubości 2 i 3 cm. Podłoże to nie stanowiło warstwy nośnej pod wylewki cienkowarstwowe, na której klejone są wykładziny PCV. W związku tym zaistniała konieczność zerwania tych posadzek wraz z warstwą styropianu i wykonania nowych. W pomieszczeniach mokrych zaistniała natomiast konieczność skuci spękanej i zawilgoconej z powodu złej izolacji warstwy podposadzkowej grubości 10 cm i zastąpienia jej warstwą izolacji termicznej, przeciwwodnej oraz wylewki betonowej zbrojonej siatką metalową. Wykonanie tych robót jest niezbędne do prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania przewidzianych umową robót. Roboty te nie były możliwe do przewidzenia na etapie przygotowania postępowania.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.