eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla Domów Studenta, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, ośrodka wypoczynkowo-kolonijnego Bajka Uniwersytetu Warszawskiego przez okres 1 roku



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Warszawa: sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla Domów Studenta, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, ośrodka wypoczynkowo-kolonijnego Bajka Uniwersytetu Warszawskiego przez okres 1 roku
Numer ogłoszenia: 88406 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla Domów Studenta, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, ośrodka wypoczynkowo-kolonijnego Bajka Uniwersytetu Warszawskiego przez okres 1 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla Domów Studenta, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, ośrodka wypoczynkowo-kolonijnego Bajka Uniwersytetu Warszawskiego przez okres 1 roku, zwanych dalej jednostkami UW (wykaz jednostek zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Zamówienie jest podzielone na 3 części. Część 1 - kołdry i poduszki Część 2 - artykuły pościelowe ( PRZEŚCIERADŁA, POSZWY, KOPERTY, POWŁOCZKI, RĘCZNIKI, ŚCIERKI, STOPKI, NAKŁADKI- OCHRANIACZE NA MATERAC ) Część 3 - artykuły dekoracyjne ( KOCE, NARZUTY,FIRANY, ZASŁONY, OBRUSY, NAKŁADKI NA OBRUSY ) 2. Zamawiający wymaga dostarczania artykułów pościelowych i dekoracyjnych z materiałów dekatyzowanych. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania zamówionych artykułów pod podany w zamówieniu adres jednostki UW (wykaz adresów zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1 do SIWZ). Dokładne terminy realizacji dostaw artykułów będą uzgadniane bezpośrednio z kierownikami poszczególnych jednostek UW. 3. Pisemne zamówienia będą przekazywane faksem do Wykonawcy, który potwierdzi na piśmie (faksem) przyjęcie zamówienia. Zamówienie winno być każdorazowo zatwierdzane przez Kierownika Biura Spraw Socjalnych UW. 4. Artykuły będą dostarczane przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt ryzyko, według zamówienia Zamawiającego. 5. Jeżeli dzień wydania artykułów jest dniem wolnym od pracy, wydanie zostanie zrealizowane pierwszego dnia roboczego następującego po wyznaczonym dniu wydania. Wraz z wydanymi artykułami Wykonawca przekazuje upoważnionemu pracownikowi fakturę za dostarczone artykuły. 6. Zamawiający dokona sprawdzenia ilościowego i jakościowego artykułów. W przypadku dostarczenia artykułów niezgodnie z zamówieniem powiadamia o tym fakcie Wykonawcę, telefonicznie lub faksem. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej Specyfikacją lub SIWZ. 8. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego na adres podany w art. 5 § 3 ust.2 niniejszej SIWZ 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: Cz. 1 - 210,00 zł ( słownie: dwieście dziesięć złotych) Cz. 2 - 1000,00 zł (słownie : jeden tysiąc złotych), Cz. 3 - 1000,00zł (słownie : jeden tysiąc złotych), lub równowartością tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 7 SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 5. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1: kołdry i poduszki Wykonawca wykaże minimum 2 główne dostawy wykonane lub wykonywane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na sprzedaży i dostawach kołder, poduszek itp. o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł każda. W przypadku dostaw sukcesywnych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 20 000,00 zł . (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy).* Część 2: artykuły pościelowe Wykonawca wykaże minimum 2 główne dostawy wykonane lub wykonywane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na sprzedaży i dostawach artykułów pościelowych o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 90 000,00 zł każda. W przypadku dostaw sukcesywnych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 90 000,00 zł . (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy).* Część 3: artykuły dekoracyjne Wykonawca wykaże minimum 2 główne dostawy wykonane lub wykonywane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na sprzedaży i dostawach artykułów dekoracyjnych o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 90 000,00 zł każda. W przypadku dostaw sukcesywnych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 90 000,00 zł . (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy).*

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji pojedynczej dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność: 1) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2) zmiany danych identyfikacyjnych Sprzedawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), 3) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa pok. 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa pok. 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 4. Odwołania i wszelka korespondencja związana z odwołaniem może być przekazywana wyłącznie w formie pisemnej lub faksem. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 5, przed upływem wymaganego terminu. 4. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa fax.: 22 - 55 22 507 e-mail: Silvana.Krolikowska@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl Korespondencję mailem (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer sprawy . 5. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na podany numer sprawy - Nr DZP-361-22/2016. 6. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW nr 54 z dnia 12 listopada 2014 r. opublikowanym pod adresem http://monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/1917/M.2014.242.Zarz.54.pdf oraz od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kołdry i poduszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kołdry i poduszki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - artykuły pościelowe ( PRZEŚCIERADŁA, POSZWY, KOPERTY, POWŁOCZKI, RĘCZNIKI, ŚCIERKI, STOPKI, NAKŁADKI- OCHRANIACZE NA MATERAC ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - artykuły pościelowe ( PRZEŚCIERADŁA, POSZWY, KOPERTY, POWŁOCZKI, RĘCZNIKI, ŚCIERKI, STOPKI, NAKŁADKI- OCHRANIACZE NA MATERAC ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: artykuły dekoracyjne ( KOCE, NARZUTY,FIRANY, ZASŁONY, OBRUSY, NAKŁADKI NA OBRUSY ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły dekoracyjne ( KOCE, NARZUTY,FIRANY, ZASŁONY, OBRUSY, NAKŁADKI NA OBRUSY ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.