eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Zakup samochodu -śmieciarki do zbiórki i wywozu nieczystości stałych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-15

Biała: Zakup samochodu -śmieciarki do zbiórki i wywozu nieczystości stałych
Numer ogłoszenia: 88315 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi i Kanalizacja w Białej sp. z o.o. , ul. Prudnicka 43, 48-210 Biała, woj. opolskie, tel. 077 4387643, faks 077 4388186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wodociagi.biala@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z 100 % udziałem gminy..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu -śmieciarki do zbiórki i wywozu nieczystości stałych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduję się w III części SIWZ. 30. Opis przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę nowego samochodu śmieciarki: sztuk 1 spełniającego następujące wymagania: Podwozie: 1) Rok produkcji podwozia 2016 2) DMC pojazdu 26t, 6x2 3) Kabina dzienna, trzyosobowa ze stalowym zderzakiem, kolor biały 4) Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie 5) Składany kluczyk z pilotem centralnego zamka 6) Funkcja kontroli świateł zewnętrznych włączana za pomocą pilota 7) Światła do jazdy dziennej LED wbudowane w reflektory przednie 8) Reflektory przednie wykonane z tworzywa odpornego na uderzenia z regulatorem poziomu 9) Dwa światła ostrzegawcze na dachu kabiny 10) Przednie światła przeciwmgielne i światła doświetlające zakręty zamontowane w zderzaku 11) Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach 12) Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym ze zintegrowanym zagłówkiem, trzypunktowym pasem bezpieczeństwa i podłokietnikiem, dwa oddzielne fotele dla pasażerów 13) Automatyczna regulacja temperatury i klimatyzacja 14) Wywietrznik dachowy 15) Sterowanie radiem, tempomatem i hamulcem wydechowym na kole kierownicy 16) Interaktywny program wsparcia kierowcy w osiągnięciu najbardziej ekonomicznego stylu jazdy z informacjami wyświetlanymi na wyświetlaczu głównym komputera 17) Fabryczny immobilizer 18) Ręczny wyłącznik prądu na ramie pojazdu 19) Oś przednia na zawieszeniu piórowym o nośności min. 8,0 t 20) Oś napędowa na zawieszeniu pneumatycznym o nośności min. 11,5 t 21) Trzecia oś skrętna i podnoszona na zawieszeniu pneumatycznym o nośności min. 7,5 t 22) Koła o rozmiarze 31580R22,5 z bieżnikiem regionalnym 23) Silnik o mocy min. 240 kW spełniający normę emisji spalin Euro 6 24) Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana z min. 12 przełożeniami do przodu i biegiem manewrowym, możliwość ręcznej zmiany biegów 25) Wspomaganie ruszania pod górę, zapobiegające stoczeniu się pojazdu do tyłu podczas ruszania 26) Fabryczna przystawka dodatkowego odbioru mocy odsilnikowa do napędu zabudowy śmieciarki 27) Rura wydechowa do góry za kabiną 28) Wlot powietrza na dachu kabiny 29) Blokada tylnego mostu, ASR 30) Elektroniczny układ kontroli stabilności jazdy VSC lub ESP 31) Tempomat adaptacyjny z układem awaryjnego hamowania EABS 32) Układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu 33) Wentylowane hamulce tarczowe na wszystkich kołach 34) Rozstaw osi pojazdu min. 3800 mm 35) Zaczep do holowania z przodu pojazdu 36) Stalowy zbiornik paliwa o pojemności min. 300 l z korkiem zamykanym na kluczyk 37) Akumulatory min. 2x175 Ah 38) Podgrzewany filtr paliwa z separatorem 39) Wlot powietrza na dachu kabiny 40) Klin pod koło 2 szt., apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy 2 szt., kamizelki ostrzegawcze 2 szt., dywaniki gumowe, Radio CB, Radioodtwarzacz USB. 41) System telematyki pojazdu z dostępem on-line bezpłatnym przez okres min. 36 m-cy z funkcjami: lokalizacja pojazdu, zużycie paliwa, tankowania, technika jazdy kierowcy, usterki pojazdu, zużycie okładzin hamulcowych. Możliwość przesyłania dziennych raportów na skrzynkę e-mail. 42) Gwarancja min. 12 m-cy Zabudowa 1) Nadwozie śmieciarki z urządzeniem zasypowym tylnym, fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2016 roku 2) Kolor zabudowy RAL 2011. 3) Skrzynia ładunkowa o przekroju owalnym o pojemności min. 21 m3 4) Boki skrzyni ładunkowej wykonane z jednolitych arkuszy blachy ze stali wysokogatunkowej o grubości min. 4 mm 5) Dno skrzyni ładunkowej wykonane ze stali wysokogatunkowej w kształcie umożliwiającym łatwe gromadzenie i odprowadzanie odcieków z odpadów, kształt owalny lub w kształcie tzw. kila, grubość podłogi min. 6 mm, 6) Dno wanny zasypowej wykonane z jednego arkusza blachy o grubości min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka wykonane z blachy ze stali o grubości min. 6 m 7) Pojemność wanny zasypowej - min. 2,5 m3 8) Skrzynia ładunkowa z drzwiami kontrolnymi na bocznej ścianie 9) Liniowy mechanizm ugniatania odpadów 10) Prowadnice płyty wypychającej zamontowane po bokach skrzyni ładunkowej 11) Sterowanie płytą wypychającą ( wsuwanie , wysuwanie) z pulpitu sterowniczego znajdującego się w kabinie kierowcy i za pomocą przycisków znajdujących się na zewnątrz z boku skrzyni ładunkowej 12) Podczas procesu opróżniania śmieciarki płyta wypychająca musi się wysuwać poza skrzynię ładunkową 13) Wszystkie spawy wykonane spoiną ciągłą 14) Siłowniki prasy zamontowane wewnątrz skrzyni ładunkowej 15) Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana 16) Urządzenie zasypowe tylne z uchwytem grzebieniowym umożliwiającym opróżnianie pojemników o pojemnościach 80,110 (okrągłe),120,240 litrów 17) Składane ramiona boczne z funkcją blokowania do opróżniania pojemników czterokołowych o pojem-ności 1100 litrów 18) Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka 19) Układ otrzepywania pojemników 20) Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów 21) Stopień ugniatania odpadów - nie mniejszy niż 1:5 22) Regulacja siły zgniotu w zależności od rodzaju zbieranych odpadów 23) Zbiorniki na odcieki w przedniej części skrzyni ładunkowej 24) Zawór spustowy do odprowadzania odcieków z wanny zasypowej 25) Odwłok wyposażony w zabezpieczenie mechaniczne przed jego opadnięciem 26) Wyłączniki bezpieczeństwa po prawej i lewej stronie odwłoka 27) Dwa stopnie dla ładowaczy, składane, z czujnikami zajętości 28) Możliwość ręcznego sterowania cyklem prasy 29) Kurtyny przeciw kurzowe 30) Kamera z tyłu zabudowy wraz z kolorowym monitorem LCD w kabinie kierowcy 31) Oświetlenie wg obowiązujących przepisów 32) Reflektory robocze na odwłoku 33) Belki boczne najazdowe 34) Błotniki kół tylnych z fartuchami przeciwbłotnymi 35) Pasy odblaskowe na kabinie kierowcy oraz na całej długości zabudowy i na odwłoku 36) Gwarancja min. 12 m-cy Parametry ogólne 3) Homologacja na pojazd skompletowany umożliwiające rejestrację na terenie Polski 4) Termin dostawy kompletnego pojazdu do 21 dni od daty podpisania umowy 5) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na cały pojazd na okres min. 12 m-cy z limitem przebiegu min. 200 tys. km 6) Odległość od autoryzowanego serwisu podwozia do 50 km od siedziby Zamawiającego. Serwis zabudowy realizowany w siedzibie Zamawiającego. 7) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia darmowego serwisu gwarancyjnego podwozia i zabudowy, wraz wykonywaniem obligatoryjnych przeglądów serwisowych w autoryzowanych stacjach obsługi producenta. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie autoryzowanego serwisu podwozia znajdującego się w odległości nie większej niż 50 km o tym iż serwis ten będzie wykonywał darmowe przeglądy podwozia w okresie oferowanej przez Wykonawcę gwarancji. 8) Dostawca zobowiązuje się na swój koszt do przeszkolenia min. 2 osób w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu. 9) Dostawca dostarczy na swój koszt kompletny pojazd do siedziby Zamawiającego gdzie nastąpi odbiór końcowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 11.2. W celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy złożyć stosowne oświadczenie. 11.3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. 2013 poz. 231). 11.4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Za-mawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) pisemnego zobowiązania (w formie oryginału) innego podmiotu dotyczącego w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy (posiadana wiedza i doświadczenie) - dokumentów wymienionych w pkt 10.1 IDW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy (dysponowanie od-powiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) - dokumentów wymienionych w pkt 10.1 IDW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (sytuacja ekono-miczna i finansowa) - dokumentów wymienionych w pkt 10.4 IDW.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wodociagi.biala@op.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: ul. Prudnicka 43, 48-210 Biała, Pokój nr 2 (Dział księgowości).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Białej 48-210 ,ul. Prudnicka 43, Pokój nr 2 (Dział księgowości).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.